PDA

View Full Version : ISTANBUL 4th September RnC



backstagebug
06-14-2005, 05:18 PM
there were just rumours of The Offspring in recent days.. Now i saw a flyer of a festival, which the 3rd year has come, ROCK'N COKE!!!

It's amazing... just a few years ago, i and some friends started a campaign for them to come Istanbul(TR), between fansites of The Offspring in Turkey!

And at last, at the main site, they announced Istanbul... you cannot understand the time that i saw the date.. I was grown up with The Offspring, and at last, i'll watch Dexter, Noodles and Greg K.

:eek: That's just Unbelievable...

just let see the other bands in festival:: probably it's one of the best festivals in europe for end of this summer!!

The Offspring :: The Cure :: Korn :: Skin :: The Tears :: Hot Hot Heat and many more...

More info and tickets will be sold at ::: http://www.biletix.com/eng/rnc05/info_main.php

Here is the flyer of the event::
http://i5.photobucket.com/albums/y188/backstagebug/rockncoke05.jpg

Camilamazed
06-14-2005, 09:12 PM
The cure and Offy.......

Jenny and me would enjoy that a lot...... Right Jenny???????????? :D

You Lucky

bartb13
06-15-2005, 02:10 AM
hey, i live in istanbul too (but i am french)
backstagebug, do you know when we can get tickets ??

killer_queen
06-15-2005, 02:20 AM
you can get in august i guess. anyone coming?

killer_queen
06-15-2005, 02:21 AM
The cure and Offy.......

Jenny and me would enjoy that a lot...... Right Jenny???????????? :D

You Lucky
yes we are lucky, first sepultura and offspring, this is the best year i've had.

FeaR
06-15-2005, 04:11 AM
My dream has come true :eek:

THANKS OFFSRING WE ARE WAITING FOR YA WITH THE ALL TURK OFFSPRING FANS:cool:


The Offspring Istanbul News Detail (http://www.offspring.com/cgi-bin/WebObjects/Offspring.woa/wa/news?newsID=420876)

killer_queen
06-15-2005, 04:25 AM
furkan, burdan göreceklerini pek sanmam ama bosver :)

ashtray_girl_1
06-15-2005, 04:27 AM
you lucky bitches... :mad:

backstagebug
06-15-2005, 04:47 AM
hey, i live in istanbul too (but i am french)
backstagebug, do you know when we can get tickets ??

http://www.biletix.com/eng/rnc05/

here you can find the detailed ticket info and buy the tickets online (after 20th june!!) and , a small note... for me, this can be the first sold-out open air festival ever in Turkey...

FeaR
06-15-2005, 05:01 AM
yes we are luckiest people of the all world :cool: :D

backstagebug
06-15-2005, 07:06 AM
i will re-activate my web site in a short while...

FeaR
06-15-2005, 07:13 AM
i will do a professional offspring turk website.

(gene iyi olan kazansın haha :D )

backstagebug
06-15-2005, 07:23 AM
eueheuhe... i have a good domain name... my site doesn't look so much professional.. but mine will be better!! :D

FeaR
06-15-2005, 08:11 AM
but you don't know my domain name and you can't tought my power's limit but you can only imagine :D :cool: :D

lol

backstagebug
06-15-2005, 05:11 PM
this news is spreading in turkey and only we are 4 fan here from turkey... it's unbelievable!!

backstagebug
06-15-2005, 05:29 PM
this news is spreading in turkey and only we are 4 fan here from turkey... it's unbelievable!!

backstagebug
06-15-2005, 05:39 PM
hey fear! i saw a message at garaj.org with the nick F e a R ... is it you...??

if it's so , LoL!! that's really true, long live coca cola, long live american emperialism :P

FeaR
06-16-2005, 01:29 AM
hey fear! i saw a message at garaj.org with the nick F e a R ... is it you...??


if it's so , LoL!! that's really true, long live coca cola, long live american emperialism :P

yes its me and yes hoooray coca cola :D


http://i12.photobucket.com/albums/a211/fearfurkan/offspringrockncoke1.jpg

janissary
06-16-2005, 02:08 AM
hooray...

there will be at least 50000 ppl cuz coke is making adver. in 20 different countries.

cure will be play for 2 hours, but I cannot find any info bout offspring...

you guys have any rumours?

bartb13
06-16-2005, 03:30 AM
do you know which day korn play ?

backstagebug
06-16-2005, 03:44 AM
http://i5.photobucket.com/albums/y188/backstagebug/offspringncoke.jpg

Offspring at september 4
Korn and Cure at september 3

backstagebug
06-16-2005, 03:52 AM
weird prices!!!

do not be late, this festival will absolutely be soldout!!!

between the release date ( june 20 - july 4)

2 days ticket : 55 ytl (40,5usd)
2 days ticket + camping : 65ytl (47,5usd)

festival website : www.rockncoke.com (english section is not yet open)
tickets : http://www.biletix.com/eng/index.php

http://www.biletix.com/img/n_spotlight_images/rc1.gifhttp://www.biletix.com/img/n_spotlight_images/rc2.gif

mgs.sade
06-16-2005, 05:09 AM
AT LAST YOU HEARD US.WE WAIT YOU

mgs.sade
06-16-2005, 05:11 AM
Aranizda Bİlet AlmiŞ Olan Varmi

FeaR
06-16-2005, 09:42 AM
20 haziranda alınıyor biletler.Ben direk alıcam 65ytl kamplı olanı kaçmaz abi ya mükemmel hala inanamıyorum

Noodfan
06-16-2005, 11:16 AM
Beyler gözümüz aydın senelerdir bekliyoduk ama işin kötü tarafı 7 senedir offspring fanıyım şimdi festivalden sonra türer bunlar bu arada umarım websitelerini açarsınız yakında bi faydam olabilir multimedyada resimlerde fln arşivim var.

Noodfan
06-16-2005, 11:26 AM
Sizi buralarda görmek gerçekten çok sağlam. Senelerdir Türkiye offspringi pretty fly ile tanıdı pek bilmedi gerçekleri. Umarım Offspring e hakettiği saygıyı veririz konserde

backstagebug
06-16-2005, 04:04 PM
i will be at rockistanbul (megadeth, garbage, the kills, jj72, andromeda, andy smith, ...) at june 20... when the tickets will start, i'll buy them there, on biletix website, and want them to bring the tickets to rockistanbul... :D it'll be kinda weird, but that'll make me feel good... being in a festival and keep other festivals ticket in your pocket :p and i'm really scared of it to be soldout... it may not be in the first day may be, but i bet, most of the tickets will be sold in first days...

yesterday i had some rumours of some bands... one of them was deftones (if they'll come too, that will be the fest of our lives).. i know the organizators of rockncoke, and i send a sms to one, and he said there will be two more bands (foreign bands) in the festival... wish they'll announce soon...

FeaR
06-17-2005, 02:34 AM
abi boşuna kasıosun ya gelceklerini sanmıom en fazla rock n coke a gelirler

mgs.sade
06-17-2005, 03:10 AM
beyler karamsar olmayın bence.memnun olucaklar...

mgs.sade
06-17-2005, 03:20 AM
Beyler Sİz Baska Kİmlerİn Gelmesİnİ İsterdİnİz???

backstagebug
06-17-2005, 05:36 AM
abi boşuna kasıosun ya gelceklerini sanmıom en fazla rock n coke a gelirler
i think you misunderstood what i've said... I heard rumours that deftones will be at rockncoke... if it will happen, it will really be good... :D

best californians will be here :D

killer_queen
06-17-2005, 07:07 AM
ya niye hala ingilizce konuşuyosunuz anlayamadım

Noodfan
06-17-2005, 08:54 AM
Herşey bi tarafa umarım şarkıları 1 oktav kalın çalarlar çok daha güzel oluyor bence hem dexter ın sesini daha az yoruyor

killer_queen
06-17-2005, 09:01 AM
yorulsun canım, bize ne? sonuçta adamlar bi kereciğine gelmişler, yorulsunlar... gerçi ben kıyamam dexter'a ;)

backstagebug
06-17-2005, 12:10 PM
i speak english, because this is a international forum, and i want everyone from europe to be informed about this festival and come to see it...

people from asia, cyprus, greece, bulgaria, russia and all other near and far countries will come to this fest... as i heard, tickets of this festival will be sold to 20 countries, and i like this idea, to be in an international music festival like others in europe...

next year turkey will have so many music festivals (2 more music festivals are on the way for 2006) and this will be a nice start for international music festivals in turkey...

doug the head
06-17-2005, 12:58 PM
heyy...
on sunday i'll write the Öss-exam :mad: but can't stop thinkin of rockncoke..
(hadi hayırlısı.. o diil de bu topic de tr yazsak?=)

killer_queen
06-17-2005, 01:00 PM
yaz tabi, sinir oluyorum ispanyollar kendilerine açıyolar ispanyolca saçma sapan konuşuyolar orda bişey anlamıyorum, neyse artık sıra bana geldi.

doug the head
06-17-2005, 01:10 PM
cool then ;) bri sormuştu kimi istersiniz başka diye, ben deftones-foo fighters isterim (bi de tekrar bir araya gelrlerse bush tabiki de)

backstagebug
06-17-2005, 03:00 PM
bir fikrim war... ??? bu konu burada dursun, daha çok kişiye ulaşmak için genel olarak ingilizce olarak devam etsin...

biz Türk fanlar olarak http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=10543 linkindeki topicde konuşalım, kaynaşalım?? olmaz mı???

backstagebug
06-17-2005, 03:03 PM
cool then ;) bri sormuştu kimi istersiniz başka diye, ben deftones-foo fighters isterim (bi de tekrar bir araya gelrlerse bush tabiki de) george bush??? :D (just kidding)

Yeni konular açalım hatta şu foruma bi yayılalım... ben eski offspring forumlarında da vardım, ama forum değişmiş, 0dan başladım ( euheuhe.. demekki ne zamandır girmiomuşum foruma.. :D ) bu şekilde çoğunluk yeni geldi.. yayılalım, varlığımızı gösterelim şu forumda ....

http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=10543 <--- Offspring Türk fanlarının tanışma mekanı :P

backstagebug
06-18-2005, 10:46 PM
:D

now i'm going to this summer's first music festival in istanbul..
It's Rockistanbul, and i'll see Megadeth, Garbage, jj72, The Kills, Kraftwerk , Andromeda, Kurban , mor ve ötesi, kesmeşeker and many more :D

FeaR
06-19-2005, 09:00 AM
:D

now i'm going to this summer's first music festival in istanbul..
It's Rockistanbul, and i'll see Megadeth, Garbage, jj72, The Kills, Kraftwerk , Andromeda, Kurban , mor ve ötesi, kesmeşeker and many more :D

DAMN I CAN'T GOING :(

Noodfan
06-19-2005, 09:04 AM
bende gidiyodum sınav batınca gidemiyorum ooooofffff mecbur konservatuara giricem bi 3. kez giremem

FeaR
06-19-2005, 02:40 PM
öss nin amına koyim

FUCK THE ÖSS :mad:

Noodfan
06-19-2005, 02:49 PM
öss nin amına koyim

FUCK THE ÖSS :mad:
yalnız sınavda feci büyük tuvaletim geldi... bi de puanları yükseltçeklermiş piçler. ilk girişin mi ?

FeaR
06-19-2005, 10:51 PM
yalnız sınavda feci büyük tuvaletim geldi... bi de puanları yükseltçeklermiş piçler. ilk girişin mi ?

Hayır 2. girişimdi bu.MSN in varsa ekle beni ordan konuşalım forumda garip oluo caht gibi :)

Noodfan
06-21-2005, 09:19 AM
ne çalmalarını isterdiniz?
-all i want
-kids
-genocide
-burn it up
-have you ever
-gone away
-come out and play
-million miles away
-i choose
-l.a.p.d
-gotta get away
-noose
-long way home

killer_queen
06-21-2005, 09:49 AM
me and my old lady
take it like a man
forever and a day
it'll be a long time
genocide
mota
pay the man
no brakes
end of the line

rADIOman
06-21-2005, 11:54 AM
bad habit istiyorum ben...!!!!!!!!!!!!!!!!


it all started with "smash"..."bad habit" to be exact!! :cool:

year ;1994:

i was in 5th grade at the time we were in ohio usa...
together with green day (dookie - 1994), these punkers saved my lame life..!! :D

and now :eek: im in shock...the band of my life...my childhood heros...


garaj.org > ADIO
eksisozluk.com > plt radioman

hi mom!!

Noodfan
06-21-2005, 02:48 PM
ya delircem level forumlarında offspringe bi sataşma bi sataşma. tek başıma zor oluyo. bu türk milleti araştırmadan dinlemeden yorum yapmıyo mu hasta oluyorum. bad habit i unuttum bak onla açsalar hatta pek hoş olur. queen bende çok severim o parçaları ama sanki live performansta biraz etkisiz kalırlar gibi geliyor.

dexterx
06-22-2005, 09:33 AM
Eminim bu biletlere sahip olmak istersiniz :)

Special Ticket (http://www.geocities.com/dexterx2000/ticket.jpg)

killer_queen
06-22-2005, 09:39 AM
ya kıskandırıp durmasana zaten gelecek adam bulamadım hala. bu arada noodfan istersen geleyim level forumlarına da bi sıçiym oradakilerin ağızlarına.

FeaR
06-24-2005, 02:39 PM
Eminim bu biletlere sahip olmak istersiniz :)

Special Ticket (http://www.geocities.com/dexterx2000/ticket.jpg)

hasktirrr :eek:

Noodfan
06-24-2005, 03:02 PM
Eminim bu biletlere sahip olmak istersiniz :)

Special Ticket (http://www.geocities.com/dexterx2000/ticket.jpg)
söyledin ya: eğer 2 güne kalmassa gelirim istanbula çalarım biletlerini. dur bi hepimiz alalım bakalım ne özendiriyon :cool:

Noodfan
06-24-2005, 03:03 PM
ya kıskandırıp durmasana zaten gelecek adam bulamadım hala. bu arada noodfan istersen geleyim level forumlarına da bi sıçiym oradakilerin ağızlarına.
queen esk den 7 kişi buldum. istersen gel bizle :)

rADIOman
06-24-2005, 03:27 PM
biz de eskten baya kalabalık hareket edecez...hatta ankara daki bazı arklarla birleşme olayımız var...toplucana gitcez...oy oy!!

Noodfan
06-24-2005, 03:50 PM
biz de eskten baya kalabalık hareket edecez...hatta ankara daki bazı arklarla birleşme olayımız var...toplucana gitcez...oy oy!!
hımmm o zaman beraber kamyon kaldıralım arkada davul zurna ohh ohh. :)

backstagebug
06-25-2005, 03:47 AM
önemli uyarı beyler bayanlar:::
------------------------------------------------------------------------

Rock'n Coke'da bilet sınırı 30000 kişi... kamp alanı kapasitesi 7000 kişi... şu ana kadar satılan bilet sayısı ise 6000!!! Satılan biletlerin ne kadarı kamp bilmiom ama ben bugün tekrar bilet alıcam....

Sizde bi şekilde bilet alma işini halledin...

dün offspring sahne önü bileti aldım... üzerinde 021 yazıyordu, sanırım 21. bilet.. bu biletler de 250 ile sınırlı ve 30 ytl!!

Noodfan
06-25-2005, 05:47 AM
ya ben alırım almasına da 7-8 kişi gidersek herkesin 30 ytl verip en önden izleme ihtimali yok. 30 ytl bi konser parası yaw çok pahalı sırf bi ön sıra için

totalimmortal
06-26-2005, 08:22 AM
Vay be arkadaslar Türkiye'de Offspring'i en az benim kadar seven insanlar oldugunu görmek gercekten güzel!!!! :D RocknCoke'da, Offspring'in yıllardır nasıl bir seyirciyi yalnız bıraktıgını gösterelim :cool:
tamam gazı da verdikten sonra asıl soruma geliyim!! Cahilligimi bagıslayın ama :o bu sahne biletleri de nerden cıktı ya!!! :eek: Normal biletix giselerinde satılıyo mu???

killer_queen
06-26-2005, 08:26 AM
Ben hiç bişey bilmiyorum valla biletler hakkında. Hala da alamadım. Hoşgeldin aramıza bu arada.

totalimmortal
06-26-2005, 11:39 AM
Heralde bu sahne önü biletler yeni satısa sunulmus. Ben de kombine kamp biletimi alınca rahatlamıstım bide bunu cıkardılar!!! :mad: Umarım arkadaslarımı ikna edebilirim bi 30 milyon daha vermeye...killer queen bence fazla vakit kaybetmeden al biletini...buarada hosbulduk :)

Noodfan
06-26-2005, 03:30 PM
Heralde bu sahne önü biletler yeni satısa sunulmus. Ben de kombine kamp biletimi alınca rahatlamıstım bide bunu cıkardılar!!! :mad: Umarım arkadaslarımı ikna edebilirim bi 30 milyon daha vermeye...killer queen bence fazla vakit kaybetmeden al biletini...buarada hosbulduk :)
aldığın yerde satılıyor olması lazım. hoşgeldin bu arada. queen dj club ta satılıyor diye biliyorum.

Noodfan
06-27-2005, 06:52 AM
ya madem birbirimizi tanıyoruz aranızda bişey çalan varmı ya da söyleyen?

ALKAN
06-27-2005, 09:17 AM
Merhaba Gençlik. Bende Türkiyedeki tek Offspring fan'ı benim diye düşünüyordum. Ben Alkan Adakaner. Ankara üniversitesi. Dil-tarih coğrafya fakültesinde okuyorum. (Adana'da oturuyorum) sanat tarihi 1 sınıf. Bizim bölümün Alanya kalesi çalışması var eğer o engel çıkmazsa karşıma mutlaka geleceğim. Offspring'i görmeden ölemem :D Konsere gelirken Dev OFFSPRİNG Bayrağı da getireceğim. DEXTER WE LOVE YOU yazdırmayı düşünüyorum. bu arada ben 30 milyon veririmen önde izlemek için. türkiyeye bir daha gelmeleri çok zor.

Bu arada ben bir şey çalmıyorum ama söylüyorum. Arkadaşlarla bazen geyik için (offspring'te geyik ile başlamıştı bu işe ama:)) stüdyoya giriyoruz. Korn veya system of a down'dan söylüyoruz. Malesef sesim offspring şarkılarına uymuyor ama Bad religion'dan söylemeyi düşünüyorum..

Noodfan
06-27-2005, 09:44 AM
sen de hoşgeldin :) ya bende veririm tabii ki 30 milyon. senelerdir bekledik. ama arkadaşlarım veremeyebilir. offspring diyosun bad religion diyosun uçuyorum. soad diyosun oturup ağlıyorum. ya bende belirtiyim 8 senedir gitar çalarım. düşüncesi olan yassın bu konuda

killer_queen
06-27-2005, 09:50 AM
ya madem birbirimizi tanıyoruz aranızda bişey çalan varmı ya da söyleyen?
ben, piyano ve yan flüt çalıyorum

Noodfan
06-27-2005, 09:55 AM
ben, piyano ve yan flüt çalıyorum
ne kadardır? bi de offspring dinleyen biri için çok orjinal :cool:

killer_queen
06-27-2005, 09:57 AM
10 yıldır piyano üç yıldır da yan flüt.

Noodfan
06-27-2005, 09:59 AM
klavye çalabilirmisin? pentagram kayıtlarımız için bi kişi arıyoduk.

killer_queen
06-27-2005, 10:00 AM
bilmem, annemler pek izin vermiyorlar derslerin aksamasın diye ama izin kopartabilirsem olur.

Noodfan
06-27-2005, 10:03 AM
okul bitmedi mi yada nerde okuyosun? klavyen var mı bi de :) ?

killer_queen
06-27-2005, 10:05 AM
yok ya daha bir yıl var ealde okuyorum şimdiden çalışmaya başladım da. klavye yok zaten hiç denemdim daha önce.

Noodfan
06-27-2005, 10:08 AM
hehe bende ekalden mezunum. çaldığın birileri var mı yada grubun falan?

killer_queen
06-27-2005, 10:11 AM
yok, yalnız çalışırım =)

Noodfan
06-27-2005, 10:17 AM
bilmem gitar çaldığımdan olsa gerek tek çalışmak sıkıcı özellikle bu sene grubum dağıldı anladım nası bişey olduundan. (millet nerelere dağıldı bu arada ya?)

totalimmortal
06-27-2005, 12:52 PM
hiçbişey çalmıyorum :( tek eksiğim de bu zaten :D

ama manyak dirty magic söylerim :cool:

Noodfan
06-27-2005, 12:58 PM
hiçbişey çalmıyorum :( tek eksiğim de bu zaten :D

ama manyak dirty magic söylerim :cool:
Aha bende onu söyleyemiyom sesim boğuluyor.

totalimmortal
06-27-2005, 01:05 PM
Aha bende onu söyleyemiyom sesim boğuluyor.


ya bende profesyonel değilim merak etme!! Daha çok eğlencesine...

backstagebug
06-27-2005, 02:46 PM
len baksanıza.. hepiniz eskişehirlimisiniz şimdi siz yaa?? peki napıonus eskişehirdemisiniz???

ben de yarın eskişehirdeim.. dedem rahatsızmış, onun yanına gitçem.. perşembe ameliyat olcakmış.. durumun ciddiyetine göre iş buldum cuma günü istanbulda olabilirim, rock republic de security olarak iş buldum ama yatıcak gibi gözüküo.. (ben bööle şansın içine... )

ama sanırım bi kaç gün boyunca eskişehirde olcam... haberiniz olsun, bi offspring fan toplantısı yapabiliris belkim...

bu arada bende EAL'de okudum lise 1 de, yatılı olarak :D

Noodfan
06-27-2005, 05:18 PM
sen nerde yaşıyosun ki normalde? öss de 330 u geçemeyince burda kalıyoruz maalesef :)

totalimmortal
06-28-2005, 02:04 AM
ben ankaralıyım ama burdakilerin %90ı eskişehirli heralde zaten orda da ciddi bir rock potansiyeli var...

buarada bu sahne önü için yalnız kaldım :( uygun olan olursa orda bulusmayı dusunen varmı??

Noodfan
06-28-2005, 03:58 AM
Bende yalnız kaldım. arkadaşlar almassa zaten buradakilerin hepsi orada olacak. ya hakketen eskişehir de rock dinleyen bayaa var. ama bişey çalan yok heralde (queen sözüm sana diil)

ALKAN
06-28-2005, 06:31 AM
Benim üniversitenin şu Alanya çalışması işi olmasın mutlaka geleceğim. Orada mutlaka buluşalım arkadaşlar. ben offspring bayrağı gibi bişi yaptıracağım. Göstermeliyiz Turkiye'deki OFFSPRİNGcilerin ne kadar büyük fan olduklarını :D

Noodfan
06-28-2005, 08:40 AM
Benim üniversitenin şu Alanya çalışması işi olmasın mutlaka geleceğim. Orada mutlaka buluşalım arkadaşlar. ben offspring bayrağı gibi bişi yaptıracağım. Göstermeliyiz Turkiye'deki OFFSPRİNGcilerin ne kadar büyük fan olduklarını :D
queen ordamısın? çok acil. bu arada hakketen kaynayıp gitmesin buluşalım. salla alanyayı bi daha zor görürüz adamları

killer_queen
06-28-2005, 09:35 AM
Merak etmeyin gelirsem kesin buluşuruz.

Noodfan
06-28-2005, 09:37 AM
queen cuma günü ankaraya hava alanına gitcem. arkadaşlara da bilet alcam. esk de hiç bi yerde yok ne dj club ne raksotek. istiosan aliyim sana da

killer_queen
06-28-2005, 09:42 AM
Önce bir babacığımı ikna etmem gerek, bir de gidecek adam bulmam...

Noodfan
06-28-2005, 09:59 AM
Önce bir babacığımı ikna etmem gerek, bir de gidecek adam bulmam...
işin zor senin

totalimmortal
06-28-2005, 01:02 PM
bencede orda kesin bulusalım...da bence orda bu sahne önü biletleri yüzünden hiç hoş şeyler yaşanmıycak.İnsanlar şimdiden nefret ediyor sahne önünde olcak insanlardan :eek: ben daha alamadım sanki orda kaynıycakmıs gibi geliyo :D ama dayanamayıp alıcam galiba

ALKAN
06-29-2005, 09:32 AM
Yaa Alanya'yı sallamayı bende istiyorum ama mecburen gideceğiz. zaten bizim prof.lar çok nadir öğrenci götürüyor. beni seçtiler eğer gitmiyom dersem ağzıma zıçarlar :D Yaaa dediğiniz de doğru Adamlar bir daha gelmez Türkiyeye. bir daha zor görürüz.
yaaaav orada kesin buluşalım. ayrı ayrı olmaz öyle. her şey kesinleşsin cep no'larımız falan alırız birbirimizden.

Noodfan
06-30-2005, 08:09 AM
Piçler!!! arkadaşlarım gelmiyolar. bilet de aldık elimde patlamasın. kim benle gelir? :)

backstagebug
06-30-2005, 12:08 PM
THIS FESTIVAL SHOULD BE REALLY GREAT!!!

http://www.apocalyptica.com/tour/dates/index.php

APOCALYPTICA @ ROCKNCOKE 05 - 4th Sept 2005!!!

Current Line Up:

The Cure -- The Offspring
Korn - Apocalyptica - Skin - The Tears - Hot Hot Heat

Replikas - Manga - Ceza - Pamela - 110 (?)

3-4 Sept!! Less than 50usd !!

backstagebug
06-30-2005, 12:11 PM
Piçler!!! arkadaşlarım gelmiyolar. bilet de aldık elimde patlamasın. kim benle gelir? :)
benim biletim war walla...


Bu arada ben bilet satıom.... 65ytl e, biletix den alcaanıza benden alın, ben özellikle eskişehirdekilere kısa sürede ulaştırırım bileti... (merak etmein paraları toplayıp kaçmiycam.. =)

killer_queen
06-30-2005, 12:14 PM
Piçler!!! arkadaşlarım gelmiyolar. bilet de aldık elimde patlamasın. kim benle gelir? :)
Olmazsa ben alırım.

rADIOman
07-02-2005, 02:41 AM
aha biletim alındı..ama babama aldırabildim..o yüzden şu +30 ytl verip önden izleme olanağım olmayacak...acaba aldığı yere gitsem desem "bakın şu tarihte alındı bilet ben buna +30 versem önden izlemek için" desem ne derlerl??olur mu??

nyse ben anadolu universitesindeyim,pilotaj bölümünde...yaz boyunca okul devam bizde,uçuşlarım var..hiç tatil yok..burdan bişeyler ayarlayın neden olmasın..buluşalım

FeaR
07-02-2005, 02:55 AM
Bende bugün aldırcam bileti normalde sitanbuldayımda bikaçgünlüğüe tekirdaağa kaçtım.Shane önü alacağım fakat sahne önü denen yer böle ekleme metal bi yermi neymiş duyduklarıma göre eğer öleyse ne zıplayabiliriz ne pogo fln yapabiliriz ne biçim şey yaYani ya dexterı görcez önden yada pogo yapıcaz saçmalık :mad:

FeaR
07-03-2005, 03:18 AM
Adam yunanistanlı bizi kıskanmış ahahah baksanıza aşağıdaki linke bir :D

Link (http://www.offspring.com/forums/showthread.php?p=397832#post397832)

totalimmortal
07-03-2005, 06:04 AM
aha biletim alındı..ama babama aldırabildim..o yüzden şu +30 ytl verip önden izleme olanağım olmayacak...acaba aldığı yere gitsem desem "bakın şu tarihte alındı bilet ben buna +30 versem önden izlemek için" desem ne derlerl??olur mu??

valla yok böyle bişey yaa!! :mad: ben biletlerin çıktıgı 3.gün falan aldım...o zaman da bu tür biletlerden haberim yoktu; yani rockncokeun sitesinde bahsetmiyodu en azından...Geçen gün ayrıca almaya gittim ankara dosta kadın olmaz dedi!!! İkisini illa birlikte almamız gerekiyomus :mad: Ben şahsen herhangi bir mantık bulamıyorum bu konuda :confused: Orda kaydım falan da vardı benim halbuki...Kısacası patladı bana :(

mutu
07-03-2005, 07:52 AM
i cant wait any longeeeeeeeeer yeaeayy

FeaR
07-03-2005, 07:59 AM
valla yok böyle bişey yaa!! :mad: ben biletlerin çıktıgı 3.gün falan aldım...o zaman da bu tür biletlerden haberim yoktu; yani rockncokeun sitesinde bahsetmiyodu en azından...Geçen gün ayrıca almaya gittim ankara dosta kadın olmaz dedi!!! İkisini illa birlikte almamız gerekiyomus :mad: Ben şahsen herhangi bir mantık bulamıyorum bu konuda :confused: Orda kaydım falan da vardı benim halbuki...Kısacası patladı bana :(

ya olum kafana taktığın şeye bak satarsın birine.5ytl ucuz sat hem cazip olur ama isim durumları fln gibi bişeler var bak bi çaresine senideb eklioz sahne önüne


bu arada biletim + offspring sahne önü biletim artık hazır hahaha

rADIOman
07-03-2005, 02:34 PM
stupid biletix :mad:

FeaR
07-04-2005, 02:33 AM
stupid biletix :mad:

lol :D



.

rADIOman
07-05-2005, 12:13 PM
http://www.rockncoke.com/tr/anasahne.asp?ua=3&ui=2


check the first day and second day program.......... :eek:

the offspring on both days...fuck yeah!!

FeaR
07-06-2005, 04:38 AM
http://www.rockncoke.com/tr/anasahne.asp?ua=3&ui=2


check the first day and second day program.......... :eek:

the offspring on both days...fuck yeah!!

they changed it to one day

(abi değiştirildi ya)

Noodfan
07-06-2005, 08:28 PM
bence böylesi daha iyi oldu. sanki alt grupmuş gibi neydi o öyle. 1 gün ama çok daha sağlam ve beklenen bi gün (evet evet daha iyi)

backstagebug
07-07-2005, 09:44 AM
ya zaten alt grup olamaz the offspring, the cure ile beraber main headliner yani günlerin en büyükleri onlar...

bu arada neyi kafanıza takıyorsunuz ki şu ön sıra biletleri için.. en son baktığımda hala satışta idi the offspring, tükenmemişti.... bu arada umarım biz ön sıradan alanlar rock republic deki tepkiye maruz kalmaz... ellerinde ne warsa fırlatmışlar ön alana :D gerçi son olcas biz, bize kadar tepki azalır herhalde :d euheuhe....

backstagebug
07-07-2005, 09:46 AM
bu arada ebay den bi saat aldım.... geldiinde ilk baktıımda biraz kolpa gelmişti, zaten citizen yazıyordu marka ama saçma japon bi markası war... neyse ama görüntü yine küsel uzaktan, conspiracy of one kapaandaki offspring skull :D

bu arada eskişehirliler naapıonus yaa?? çok canım sıkıldı kaç gündür eskişehirdeim ben....

rADIOman
07-07-2005, 01:27 PM
yaa bu eskişehir baydıı yaa...okul bitsin,gitmek istiyorum burdan...yeter... :(

elektrikler de gitti az önce hasan polatkanda...? :mad:

FeaR
07-08-2005, 05:49 AM
valla elektrik dediğin istanbuldada gdiyor ama istanbulu hiçbir yere deişmem fakat eskişehir istanbul etmez ama çoğu yerden daha iyidir keyfini çıkar.

killer_queen
07-08-2005, 05:59 AM
yaa bu eskişehir baydıı yaa...okul bitsin,gitmek istiyorum burdan...yeter... :(

elektrikler de gitti az önce hasan polatkanda...? :mad:
sadece h.polatkanda değil, buralarda da gitti.

03bprice
07-08-2005, 06:17 AM
This Site Rock Offspring Rock

03bprice
07-08-2005, 06:19 AM
This Site Rocks Offspring Rock Can't Repeat Rules

FeaR
07-09-2005, 03:19 AM
This Site Rocks Offspring Rock Can't Repeat Rules


????
:confused:

Trippy
07-09-2005, 03:21 AM
Hepimiz sürekli olarak, Türkçe karakterlerin yüklü olmadığı bilgisayarlara Türkçe yazı göndermek zorunda kalıyoruz. Örneğin yurtdışında okuyan bir arkadaşımıza e-mail yazarken... Özlem Çetinoğlu'nun Kasım 2003'te hazırladığı bu sayfa, bu sorunu çözüyor. Bu program, örneğin "görüşmek üzere" ifadesini "gorusmek uzere" haline getiriyor. Böylece Türkçe metni otomatik olarak Türkçe harflerden arındırarak dünyanın herhangi bir yerine gönderebiliyorsunuz.

Bu program kullanılarak değiştirilmiş örnek bir cümlenin ilk ve son hallerini aşağıda bulabilirsiniz. Elinizdeki Türkçe metinleri bu şekilde değiştirmek için, metni aşağıdaki kutuya yazın veya yapıştırın ve "Metni Gönder" tuşuna basın. Sonuçları kopyalayarak dilediğiniz programda kullanabilirsiniz.

FeaR
07-09-2005, 12:09 PM
Hepimiz sürekli olarak, Türkçe karakterlerin yüklü olmadığı bilgisayarlara Türkçe yazı göndermek zorunda kalıyoruz. Örneğin yurtdışında okuyan bir arkadaşımıza e-mail yazarken... Özlem Çetinoğlu'nun Kasım 2003'te hazırladığı bu sayfa, bu sorunu çözüyor. Bu program, örneğin "görüşmek üzere" ifadesini "gorusmek uzere" haline getiriyor. Böylece Türkçe metni otomatik olarak Türkçe harflerden arındırarak dünyanın herhangi bir yerine gönderebiliyorsunuz.

Bu program kullanılarak değiştirilmiş örnek bir cümlenin ilk ve son hallerini aşağıda bulabilirsiniz. Elinizdeki Türkçe metinleri bu şekilde değiştirmek için, metni aşağıdaki kutuya yazın veya yapıştırın ve "Metni Gönder" tuşuna basın. Sonuçları kopyalayarak dilediğiniz programda kullanabilirsiniz.

tam oalrak anlayamdım bu dediğin şey nerede??

totalimmortal
07-09-2005, 12:10 PM
sahne önü biletimi de almışım sonunda zor da olsa hohoho :D artık arkama yaslanıp bekleyebilirim konseri...

Trippy
07-09-2005, 12:11 PM
tam oalrak anlayamdım bu dediğin şey nerede??

Yukarda mavi gök, asağıda yağız yer yaratıldıkta; ikisinin arasında insan oğlu yaratılmış. İnsan oğulları üzerine ecdadım Bumın hakan, İstemi hakan tahta oturmuş; oturarak Türk milletinin ülkesini, türesini, idare edivermiş, tanzim edivermis. Dört taraf hep düşman imiş. Asker sevk edip dört taraftaki kavmi hep (itaati altına) almış hep muti kılmış. Başlılara baş eğdirmiş, dizlilere diz çöktürmüş. :D

FeaR
07-10-2005, 03:51 AM
Yukarda mavi gök, asağıda yağız yer yaratıldıkta; ikisinin arasında insan oğlu yaratılmış. İnsan oğulları üzerine ecdadım Bumın hakan, İstemi hakan tahta oturmuş; oturarak Türk milletinin ülkesini, türesini, idare edivermiş, tanzim edivermis. Dört taraf hep düşman imiş. Asker sevk edip dört taraftaki kavmi hep (itaati altına) almış hep muti kılmış. Başlılara baş eğdirmiş, dizlilere diz çöktürmüş. :D


hoyt noluo lam birden milli duygularım kabardı hahah :D

backstagebug
07-10-2005, 04:22 PM
yaa bu eskişehir baydıı yaa...okul bitsin,gitmek istiyorum burdan...yeter... :(

elektrikler de gitti az önce hasan polatkanda...? :mad:beni de baydı, 2 gece önce nası kaçtıımı bilmiom, hasan polatkandaydım xnette, sonra bi arkadaş biz gece fatih exp ile istanbula gidios dedi ankaradan, bende hemen koştum çantamı hazırladım gittim istasyona :) şimdi istanbuldaydım...

ya o elektriklerin kesilmesi de küseldi, ben baya eğlendim, bayaa bi dolaştım karanlıkta ki, bişe de farkettim, eskişehir karanlıkken daha da küsel oluyor :D

backstagebug
07-10-2005, 04:24 PM
ya adamlar amerikanyada myspace sponsorluunda imza günü düzenlior yaa.... istanbulda da bööle bişe olsa keşkee... ama olmas biliom :(

FeaR
07-11-2005, 12:43 PM
ya adamlar amerikanyada myspace sponsorluunda imza günü düzenlior yaa.... istanbulda da bööle bişe olsa keşkee... ama olmas biliom :(

ah ulan ah :mad:

killer_queen
07-11-2005, 12:45 PM
beni de baydı, 2 gece önce nası kaçtıımı bilmiom, hasan polatkandaydım xnette, sonra bi arkadaş biz gece fatih exp ile istanbula gidios dedi ankaradan, bende hemen koştum çantamı hazırladım gittim istasyona :) şimdi istanbuldaydım...

ya o elektriklerin kesilmesi de küseldi, ben baya eğlendim, bayaa bi dolaştım karanlıkta ki, bişe de farkettim, eskişehir karanlıkken daha da küsel oluyor :D
Eskişehir her zaman güzel ki...

backstagebug
07-11-2005, 06:59 PM
kesinlikle ama, ya birileri olması gerekio takılacaın... arkadaşların hepsi şehir dışındaydı ben ordayken, ondan sıkıldım :)

backstagebug
07-11-2005, 07:04 PM
http://rapidshare.de/files/2986288/coca-cola_rnc_the_offspring_21__.mp3.html

dexter holland'dan mesaj war :)

FeaR
07-14-2005, 02:48 AM
http://rapidshare.de/files/2986288/coca-cola_rnc_the_offspring_21__.mp3.html

dexter holland'dan mesaj war :)

haha inanamıom harbi geliolar ya dexter bile söledi artık :D

FeaR
07-19-2005, 07:29 AM
ya şu topiği bence düşürmeyelim altlara

Noodfan
07-19-2005, 08:32 AM
o kadar fikir üretilidi. hiçbiri tartışılmayınca ben buraya yazmak istemedim. ama tabii düşmese iyi olur

NooDLeSmash
07-19-2005, 04:44 PM
Herkese selam..
offspring.forumu.com'da nickim NooDLeS'tı ama burda almışlar çoktan. Başlığı açtığınız iyi olmuş, altlara düşürmemek lazım. Hatta mümkün olduğunca İngilizce yazalım ki Türkiye'de ne fanlar olduğunu bilsinler. :)
Konserde görüşürüz.. :cool:

FeaR
07-20-2005, 09:53 AM
Herkese selam..
offspring.forumu.com'da nickim NooDLeS'tı ama burda almışlar çoktan. Başlığı açtığınız iyi olmuş, altlara düşürmemek lazım. Hatta mümkün olduğunca İngilizce yazalım ki Türkiye'de ne fanlar olduğunu bilsinler. :)
Konserde görüşürüz.. :cool:

sölemeyi unuttum bilmeyenler varsa nacizane :p forumumuz

www.offspring.forumu.com ada bekleriz

NooDLeSmash
07-20-2005, 10:47 AM
Orada da söylediğim gibi, buluşulup bir şeyler yapılabilir. Güzel bi' pankart açarız Dexter abimin gözüne gözüne... Greg'e şapka atarız falan.. :rolleyes: :eek:

FeaR
07-21-2005, 01:10 AM
Orada da söylediğim gibi, buluşulup bir şeyler yapılabilir. Güzel bi' pankart açarız Dexter abimin gözüne gözüne... Greg'e şapka atarız falan.. :rolleyes: :eek:

aynı şeleri bnde düşünüyorum ;)

backstagebug
07-21-2005, 03:22 AM
bende pankart olayını düşünüom da.. ben bayrak yapmaya karar verdim aslında!

killer_queen
07-21-2005, 09:33 AM
Valla hiç öyle pankart falan uğraşamam, herifin umrunda bile olmaz. Zaten canlı performanslarına da bayılmıyorum. Gidip Dexter'ın kucağına oturayım yeter...

NooDLeSmash
07-21-2005, 10:44 AM
Bu da değişik bi' bakış açısı tabii.. :eek:

killer_queen
07-21-2005, 10:47 AM
Aşırı hayranlığa gerek yok. Açıksözlüyüm, Dexter için gidiyorum...

Noodfan
07-21-2005, 02:34 PM
Aşırı hayranlığa gerek yok. Açıksözlüyüm, Dexter için gidiyorum...
Aynı fikirde diilim. yani offspring i dexter için mi yoksa müziği için mi dinliosun anlamadım?

NooDLeSmash
07-21-2005, 05:08 PM
Gruptaki tek eleman için gitmektense gruba olan aşırı hayranlığımdan dolayı giderim daha iyi.. :rolleyes:

Noodfan
07-21-2005, 05:12 PM
Gruptaki tek eleman için gitmektense gruba olan aşırı hayranlığımdan dolayı giderim daha iyi.. :rolleyes:
evet demek istediğim buydu. bence herbiri grup içinde mükemmel

killer_queen
07-22-2005, 08:58 AM
Gruba aşırı hayranlığım olmasa burada bin küsür cevabım olmazdı, ama konsere gitmekten zaten nefret ederim ve kabul etmek gerek canlı performansları süper değil. Yine de sadece Dexter için gitmiyorum sonuçta...

FeaR
07-23-2005, 12:40 AM
ya isteyen istediği gibi izler yani ama konserde bize karşı "ya bi rahat durun ne biçim adamsınız" derse bozuşuruz

dextermyideal
07-23-2005, 06:52 AM
The Offspring :: The Cure :: Korn :: Skin :: The Tears :: Hot Hot Heat and many more...
[/IMG]

THE CURE? Cool!

FeaR
07-24-2005, 09:47 AM
THE CURE? Cool!
..........
:cool:

FeaR
07-24-2005, 03:43 PM
http://i12.photobucket.com/albums/a211/fearfurkan/screen3.jpg

NooDLeSmash
07-26-2005, 02:07 AM
Mauhauha süper olmuş.. :D

LeftEyeNine
07-26-2005, 02:59 PM
Dreams come true, yes, get the f***in' ticket fee for me..

FeaR
07-27-2005, 12:06 PM
Dreams come true, yes, get the f***in' ticket fee for me..



lol..... :D

backstagebug
07-27-2005, 06:49 PM
euehueh :) ben o resmi bi yerden hatırlıyor gibiyim.....

OffspringTR.com !!

killer_queen
07-28-2005, 09:36 AM
Dreams come true, yes, get the f***in' ticket fee for me..
Burası özgür bir forum, istediğin gibi küfür edebilirsin. *** gibi saçmalıklara ihtiyacın yok.

LeftEyeNine
07-30-2005, 02:26 AM
Sadece Offspring'in sahne alacağı gün için bilet alabiliyoruz galiba di mi ?

En son kamp bileti 80 kağıttı.. Nedir son durum, sadece konserin olduğu gün giriş için ?

Ayrıca konser alanına en yakın kalacak yer ne kadar uzaklıkta ve fiyat ne civardır, İstanbullu arkadaşlar bilgi verebilir mi ?

FeaR
07-30-2005, 03:49 AM
Sadece Offspring'in sahne alacağı gün için bilet alabiliyoruz galiba di mi ?

En son kamp bileti 80 kağıttı.. Nedir son durum, sadece konserin olduğu gün giriş için ?

Ayrıca konser alanına en yakın kalacak yer ne kadar uzaklıkta ve fiyat ne civardır, İstanbullu arkadaşlar bilgi verebilir mi ?

fiyat hala 80 ama artmış oalblir sanırım.Evet sadece o gün için bilet alabiliyorsun daha ucuz olamsı lazım onun.Anladığım kadarıyla otelde fln kalmak istiyorsun çadır uymaz diorsun.Valla bu senin hangi otelde kalacağına parana lükse bağlı bişey en iisi çadırda kalmak derim ben sana otele fln kasma bnce

FeaR
07-30-2005, 03:50 AM
Burası özgür bir forum, istediğin gibi küfür edebilirsin. *** gibi saçmalıklara ihtiyacın yok.


kendimi çok özgür hissettim :rolleyes: :cool:

FeaR
08-02-2005, 01:13 PM
yapmayın abi düştü gene topic tee nereye

killer_queen
08-02-2005, 01:22 PM
Boşversene, buradakilerin umrunda değil. Niye olsun ki?

FeaR
08-05-2005, 01:11 AM
Boşversene, buradakilerin umrunda değil. Niye olsun ki?

oda başka mesele tabi ama şurda 40 yılda bi toplandık şu forumda.Hep türkler olmuştu forumda fln ama bu kadar uzun süremmeişti bırak işte takılıorz :rolleyes:

Noodfan
08-05-2005, 06:09 AM
oda başka mesele tabi ama şurda 40 yılda bi toplandık şu forumda.Hep türkler olmuştu forumda fln ama bu kadar uzun süremmeişti bırak işte takılıorz :rolleyes:
Valla bu forumların boku çıktııı için uğrasamda yazmıyorum artık. İnsanlara saygı yok çoluk çocuk forumu oldu mod lar geldi bi tarafları kalktı. Ama tabii bu topice yazmak farklı. Artık senin foruma yazıcam FeaR ama uğrayan yok be hergün en azından bi bakıyom ama kimseler yok.

knocker
08-05-2005, 07:21 AM
merhaba arkadaşlar.. walla daha yeni dank etti bana burayı kontrol etmek konser öncesi :rolleyes: nedir son durum.... warmı bu taraflardan konsere kopartabildikleriniz? gelceklermiymiş dışardan?

walla tek isteddiiim gelip nası ortalıın yıkıldıını görmeleri.... tabe bide türkiyenin soyutlanmış bi yer olmadıını :D duyan korkuyo nebiçim iş anlamadım...

killer_queen
08-05-2005, 07:23 AM
Valla bu forumların boku çıktııı için uğrasamda yazmıyorum artık. İnsanlara saygı yok çoluk çocuk forumu oldu mod lar geldi bi tarafları kalktı. Ama tabii bu topice yazmak farklı. Artık senin foruma yazıcam FeaR ama uğrayan yok be hergün en azından bi bakıyom ama kimseler yok.
yapma ya, burası mükemmel. moderatörler de süper. biraz vakitgeçirsen bayılırsın hepsine de...

Noodfan
08-05-2005, 08:00 AM
Taa eski BBS den beri varım ama bu forum hiç bukadar kötü olmamıştı. Kiminin 3-4 tane accountu var birbirlerine quote yapiolar. Sonra kendi fikirlerinden olmayanlara saygı yok. Saçma sapan topicler tekrar tekrar açılıyor. Yazasım gelmiyo artık :)

killer_queen
08-06-2005, 07:42 AM
Bilmem, general chattekiler gayet hoşumsu geldi bana...

Grazinakidd
08-09-2005, 12:13 AM
Hello! Thank you for showing all of us that unreal Offspring Istanbul concert poster! Is there anyway to get any prints of it? Also, is the show going to be transmitted on TV? In many countries part of the promotion is airing the show or parts of it later on TV or Cable. Thanks again!

FeaR
08-09-2005, 05:35 AM
Hello! Thank you for showing all of us that unreal Offspring Istanbul concert poster! Is there anyway to get any prints of it? Also, is the show going to be transmitted on TV? In many countries part of the promotion is airing the show or parts of it later on TV or Cable. Thanks again!

There is a Dream TV on Turkey.This is a Turkish music channel.
(http://www.dreamtv.com.tr/) (http://www.dreamtv.com.tr/)

Probably they will airing this concert.Not later probably this will be live
No problem :D

FeaR
08-12-2005, 04:26 AM
ya bu rockncoke a offspringtr olarak ne gibi organzsyonar düzenlememizi istersiniz??

killer_queen
08-12-2005, 04:39 AM
Pogo falan yapıp benim gibi küçük kızları ezmesinler. Tek isteğim bu..

FeaR
08-12-2005, 08:46 AM
Pogo falan yapıp benim gibi küçük kızları ezmesinler. Tek isteğim bu..

hehe uzak durman yeterli.bir pogocu başı olarak kusura bakma.ama eterli alan olmazsa bişe yapmayz :D

biraz öneride bulunun düşünün offspring bi kere gelir.biaa gelirmi bilmiyorum ama güzel olurdu :)

Noodfan
08-18-2005, 06:31 AM
Çüüüüüüüş topic nerelere düşmüş. İçim elvermedi.

the SON of the SUN
08-20-2005, 04:56 AM
yeah we are so lucky as Turk fans of offspring....Date is coming.... :D

FeaR
08-20-2005, 06:06 AM
yeah we are so lucky as Turk fans of offspring....Date is coming.... :D

13 days...

www.offspringtr.com

http://offspringtr.com/rockncoke.asp

offspringtr forum:
http://offspring.myfreebb.com/

motagirl84tr
08-20-2005, 06:24 AM
yaa bende gitmek istiyorum ama kayıtlar var ve cok sinir bozucu bisey...turk offspring fanları icin kacirilmayacak fırsat!!!umarim gelebilirim :confused:

FeaR
08-20-2005, 09:58 AM
yaa bende gitmek istiyorum ama kayıtlar var ve cok sinir bozucu bisey...turk offspring fanları icin kacirilmayacak fırsat!!!umarim gelebilirim :confused:

kaçırılırmı bea

rADIOman
08-29-2005, 12:12 PM
okuldan izin alamadım...pazartesi sabah(5 eylul sabahı) uçuşum var...konseri kaçıracağım için ağlıyorum şimdi...!!4 eylul gunu offspring izleyemeden ayrılmam gerekecek...galiba köprüden atlarım eskisehire dönerken...!! :( :(


no permission from school!!!!!!!!,i got a fuckin control flight the next morning...cant make it..!!!

SHIT

Noodfan
08-30-2005, 10:34 AM
Arkadaşlar Türkiye Offspring forumu adminlerinden Dexterx le konuştum.
Buluşmak İsteyenler Kamp alanı içindeki Offspring bayraklarında toplanılacak. Bayrakları gördüğünüz yere gidin.
T-Shirt yaptırmak isteyen bugün ya da en geç Yarın Dexterx le iletişim kursun.
Dexterx2010@hotmail.com

İsteyen aynı zaman da Offspring türkiye forumlarına gelsin. Daha iyi konuşuruz orda:

http://offspring.myfreebb.com

Grazinakidd
08-30-2005, 11:01 PM
Hello 2 all you Offspring fans! I'm wondering if the show will be telecast on TV. I also would like to get posters of the show! I will be coming to Istanbul in a few months. I am looking for K Contantinople and K istanbul Zildjian cymbals. Let me know whay you can help me out on. Best wishes 2 1 & all! :D

Grazinakidd
08-30-2005, 11:03 PM
Hello 2 all you Offspring fans! I'm wondering if the show will be telecast on TV. I also would like to get posters of the show! I will be coming to Istanbul in a few months. I am looking for K Contantinople and K Istanbul Zildjian cymbals. Let me know whay you can help me out on. Best wishes 2 1 & all! :D

rADIOman
08-31-2005, 02:06 PM
Hello 2 all you Offspring fans! I'm wondering if the show will be telecast on TV. I also would like to get posters of the show! I will be coming to Istanbul in a few months. I am looking for K Contantinople and K Istanbul Zildjian cymbals. Let me know whay you can help me out on. Best wishes 2 1 & all! :D


well kinda...some of it will be live but not all..maybe the following weeks they might have the whole thing on tv...hmm,if i get the chance to see them the last minute im gonna record it on video..and about the posters>>there are plenty on the streets and walls...

FeaR
09-01-2005, 04:06 PM
2 days..........

FeaR
09-02-2005, 01:13 AM
1 DAYS REMAINING AND

ALL TICKETS ARE SOLDOUT!!! :eek:

FeaR
09-05-2005, 09:52 AM
http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=14948&page=2

http://www.offspringtr.com/img/main.jpg

backstagebug
09-05-2005, 01:24 PM
http://i5.photobucket.com/albums/y188/backstagebug/nood.jpg

dexterx
09-05-2005, 01:55 PM
http://www.geocities.com/dexterx2000/1.jpg
http://www.geocities.com/dexterx2000/2.jpg


offspringtr.com

Tijs
09-05-2005, 02:06 PM
Haha it's so awesome to see turkish rockers. Over here they're almost all in to hiphop. And they have a really bad reputation :o

backstagebug
09-05-2005, 03:17 PM
Haha it's so awesome to see turkish rockers. Over here they're almost all in to hiphop. And they have a really bad reputation :o
we have the same hiphop situation here too... there are too many stupid hip hoppers in tr... especially one of them was in the festival too... there are some good ones, real good ones... but, still i don't like hip hop too :)

backstagebug
09-05-2005, 03:19 PM
the huge flag was really good, thanks dexterx... it was firstly at our tent village :) we couldn't find any sticks to hold it, and we covered it on a tent... when there was heavy rain, it protected dexterx to get wet... and finally it was at the concert, in the front :D

dexterx
09-06-2005, 12:50 AM
Rock'n coke 10:55pm

http://www.geocities.com/dexterx2000/8.jpg

http://www.geocities.com/dexterx2000/9k.jpg

http://www.geocities.com/dexterx2000/10k.jpg

killer_queen
09-06-2005, 03:10 AM
Gıcıklar, bari buraya yollamayın. Gerçekten de mükemmel gözüküyor, neyse umarım eğlenmişsinizdir...

backstagebug
09-07-2005, 04:07 AM
aha bu da playlist :::

Sept 4 :: Istanbul Rock'n Coke Festival

* bad habit
* all i want
* come out and play
* can't repeat
* long way home
* gone away
* have you ever
* gotta get away
* want you bad
* (why don't you) get a job
* americana
* staring at the sun
* smash / ska
* pretty fly (for a white guy)
* kids aren't allright
------------------------------
* (can't get my) head around you
* self esteem

FeaR
09-07-2005, 04:29 AM
aha bu da playlist :::

Sept 4 :: Istanbul Rock'n Coke Festival

* bad habit
* all i want
* come out and play
* can't repeat
* long way home
* gone away
* have you ever
* gotta get away
* want you bad
* (why don't you) get a job
* americana
* staring at the sun
* smash / ska
* pretty fly (for a white guy)
* kids aren't allright
------------------------------
* (can't get my) head around you
* self esteem

smash/ska=what happened to you

FeaR
09-07-2005, 04:30 AM
Some small videos

http://www.450mb.com/users/rnc05offspring/

backstagebug
09-07-2005, 04:46 AM
smash/ska=what happened to you
it's written in the playlist so :D

backstagebug
09-07-2005, 06:35 AM
http://i5.photobucket.com/albums/y188/backstagebug/istanbulsmall.jpg

beavisb1
09-07-2005, 08:43 AM
excuse me Fear, but can you put again the videos 'cause the link doesn't work.
thanks

backstagebug
09-07-2005, 12:50 PM
wish you like this picture.. because i like it too much :D

http://i9.photobucket.com/albums/a83/basak/rockncoke/94bfc7ff.jpg

backstagebug
09-07-2005, 12:51 PM
one more picture... i've got these from a mate...

http://i9.photobucket.com/albums/a83/basak/rockncoke/66f72431.jpg

rADIOman
09-08-2005, 06:41 AM
ya ben agliycaaaam!!! :(

:mad: