PDA

View Full Version : atoms mom lives two dorrs down from me



cantrepeat4385
06-27-2005, 10:52 PM
:) atom willards mom lives two doors down from me in st. louis pretty cool huh that how i got into the offspring. no joke. later

Camilamazed
06-27-2005, 10:56 PM
and?
................

Son Of A Chung
06-27-2005, 10:56 PM
i dont care what you say.. im not gunna believe you until i see some PROOF!!

Betty
06-27-2005, 11:03 PM
I believe...

cantrepeat4385
06-27-2005, 11:06 PM
i dont care what you say.. im not gunna believe you until i see some PROOF!!

srry dont have any proof but i dont blame you for not belvin me but its true and its preety cool!!!

Manic subsidal
06-27-2005, 11:14 PM
This guy is not lying... because it'd be pretty stupid to lie about such a thing.

Anyways, Is atom's mom :eek:, :D, or :(

SplinterByMyOwnDesign
06-27-2005, 11:30 PM
meh...It's his mom, not Atom himself, altough im probably just saying that because it's not me :( im so jelous hehe

Panzerfaust92
06-27-2005, 11:33 PM
:) atom willards mom lives two doors down from me in st. louis pretty cool huh that how i got into the offspring. no joke. later
Where exactly in STL is she?

Venom Symbiote
06-28-2005, 02:04 AM
I believe you....

BUT:

You only got into The Offspring since Atom joined? For shame. You must be killed now.

Dexter_H
06-28-2005, 04:56 AM
If I lived near Atoms mum I would wait until Atoms comes to visit go see the schmo.

dexterisMYman
06-28-2005, 07:32 AM
:) atom willards mom lives two doors down from me in st. louis pretty cool huh that how i got into the offspring. no joke. later
want a cookie cuz i got a box of oreos. oh n for proff just run up 2 her when shes w/ atom and take a pic. thats what i would do. but im sneaky n shit like that.

cantrepeat4385
07-01-2005, 06:52 PM
Where exactly in STL is she?

lol why are you gonna stalk her and kill her or something

Little_Miss_1565
07-01-2005, 07:09 PM
Keep their private lives private, guys.

Noodles is gay
07-01-2005, 07:11 PM
God how I hate it when some poncey little kid waltzes in just to 'show-off'. No one gives a damn, boy (or if they do, then they're just as moronic as you).

Gayman
07-01-2005, 07:26 PM
:) atom willards mom lives two doors down from me in st. louis pretty cool huh that how i got into the offspring. no joke. later
That's pretty awsome!!!!!You can see Atom visit her sometimes...lucky you....but don't go disturb him....I my self wouldn't like that...let them live!!! They are just people!!!!Great...but still people! I my self wouldn't like people always come to me and disturb me when I'm where ever I am....but maybe Atom likes to meet fans everywhere.....who knows??

The Darkside Has Cookies
07-01-2005, 07:52 PM
Were you high on crack when you posted this?Cause really,I think your a fucking stoner,I don't care about Atom's mom and neither does anybody else.Oh and you are a terrible speller,you failed my class go back to the 1st grade.

linkirrius
07-01-2005, 09:32 PM
atom's mom can play as good as atom? lol

Venom Symbiote
07-02-2005, 01:03 AM
You're all fucking douche-holes.

Learn to type, and leave the poor fucker alone.

I believe him. Don't disturb her or Atom, though - leave them be, and everything'll be cool. Maybe you can get an autograph or something sometime.

holland
07-02-2005, 01:05 AM
:) atom willards mom lives two doors down from me in st. louis pretty cool huh that how i got into the offspring. no joke. later

WHY AREN'T YOU STALKING????? Haha, kidding. I believe you. Plus I'm jealous. Dammit!

Homer
07-02-2005, 01:07 AM
If I lived near Atoms mum I would wait until Atoms comes to visit go see the schmo.

what would you say/do to be able to visit him? Bring cookies?

Venom Symbiote
07-02-2005, 01:29 AM
What've you got against cookies, PUNK?!

;) Huh? Huh?!

Holger estonia
07-02-2005, 05:16 AM
i dont care what you say.. im not gunna believe you until i see some PROOF!!

yeah PROOF it