PDA

View Full Version : The word "random".



TheUnholyNightbringer
06-30-2005, 07:17 AM
Just seeing/hearing this word now automatically makes me cringe. It has horrible connotations of some 13-16 year olds saying totally stupid things, and thinking this automatically equals funny. And to their equally stupid friends, most of the time, it does.

Seriously, once and for all, "random" does not equal "funny".

livingdeadgirl
06-30-2005, 07:21 AM
...................well that was random!







soorryy!! couldnt help it! :D

TheUnholyNightbringer
06-30-2005, 07:22 AM
"Couldnt" or "didnt want to"?

livingdeadgirl
06-30-2005, 07:24 AM
couldnt................. :rolleyes:

JoY
06-30-2005, 07:31 AM
"random" has to do with spontaniousness & what's unexpected. it has to do with whatever comes to mind, that you feel like sharing. (& the last part of that sentence is rather fucking important)

right.

what these kids spread, though, is nothing random; their 'spontanious' comments are not surprisingly funny, witty, intelligent, dumb, or anything, because we already expect nothing else from them, but stupidity. with every reply, it becomes more & more obvious they've killed all spontaniousness in them long time ago. "random" doesn't mean aimless, or pointless. for fuck's sake.

TheUnholyNightbringer
06-30-2005, 07:32 AM
^ I've noticed that with half of Bella's posts I can't tell if she's agreeing or disagreeing with me.

JoY
06-30-2005, 07:34 AM
..I generally agree.

TheUnholyNightbringer
06-30-2005, 07:35 AM
..I generally agree.

See?

Wishomie, I took your quote out of my sig because you followed me around saying "I like your sig." and it got on my tits.

LOdAT
06-30-2005, 07:38 AM
I Am Bored!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LOdAT
06-30-2005, 07:47 AM
you could try masturbating. That always keeps me occupied.

Alright, im going to that site with fake naked bodies, and ill look for ashley olsen.

Jebus
06-30-2005, 10:19 AM
That's why it's all about the word "desultory."

Not Ozymandias
06-30-2005, 11:08 PM
Slipper socks!

LOL :D :D

Tizzalicious
07-01-2005, 12:53 AM
You feel all old now, don't you? ;)

I half agree with you...though randomness can be nice!

Sin Studly
07-01-2005, 02:00 AM
Seriously, once and for all, "random" does not equal "funny".

It does when immediately followed with the word "beating".

Nina
07-01-2005, 08:51 AM
i enjoy randomness. -shrug- it can be fun with the right people (and people who dont overdo it).

Sin Studly
07-01-2005, 09:04 AM
Yeah, but you're stupid so your opinion doesn't count.

Nina
07-01-2005, 09:08 AM
your avatar is terrible because it reminds me of the movie i watched today in school (american history x).

see, random. but then again, *you* cant be described as the "right" person to talk to.

Sin Studly
07-01-2005, 09:30 AM
Don't blame me for the crimes of your ancestors, Nazi.

Nina
07-01-2005, 09:34 AM
i must be so far from being a nazi that its almost impossible.

and i was FORCED to watch it. i wish we saw fight club.

Nina
07-01-2005, 09:48 AM
hahaha you deleted your reply!! i think you remembered some things. =D

TheUnholyNightbringer
07-01-2005, 09:51 AM
Actually, I deleted it.

Nina
07-01-2005, 09:53 AM
...*you* can? i never knew that.

TheUnholyNightbringer
07-01-2005, 09:54 AM
I'm a moderator. I considered Justin's reply offensive, so I deleted it.

Nina
07-01-2005, 09:55 AM
...i missed out so much the last few days!
who else is moderator?

TheUnholyNightbringer
07-01-2005, 09:56 AM
In this board, Endymion.

All the mods:

http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=11235

Sin Studly
07-01-2005, 10:06 AM
Although it might seem that Dave's turned into a total pussy, I'd like to assure everybody he isn't. Y'all gotta remember this is his first modship. You know what that's like. He'll be ignoring lemonparty by the time the month is over.

And Nina, you're still the n-word.

TheUnholyNightbringer
07-01-2005, 10:43 AM
I've double checked with admin what I'm allowed to delete. It was within the capacity.

EDIT: Wasn't nigger.

Nina
07-01-2005, 11:28 AM
how the hell can i be a nigger? i'm just wondering where you got the idea from.

Tizzalicious
07-01-2005, 11:35 AM
how the hell can i be a nigger? i'm just wondering where you got the idea from.

Maybe you spend a little too much time in the sun?

Haha, I can't help but laughing at the idea of you with a black face.

Also, good job Dave.

Nina
07-01-2005, 11:46 AM
yeah, i'm so freaking pale, it's impossible for me to imagine.
anyway, tizzleh, you a moderator yet?

(p.s. i wrote "pale as shit" before and had to laugh out loud at that expression. EEHEHE)

Tizzalicious
07-01-2005, 12:08 PM
yeah, i'm so freaking pale, it's impossible for me to imagine.
anyway, tizzleh, you a moderator yet?

(p.s. i wrote "pale as shit" before and had to laugh out loud at that expression. EEHEHE)

Haha, pale as shit...:p

Nope, didn't get my mail yet! They are e-mailing everyone in order...they get to choose their forum...so by the time I get my mail there will probably be...sucky ones left...but oh well!

Tizzalicious
07-01-2005, 12:18 PM
Hey, Tour Talk is better than nothing.






Or is it? Might just be a pain in the ass obligation.


If it's really bad, I'll just tell the admin I wanna quit? There might be something good left though? I'll see what's left when I get my mail!

ruroken
07-01-2005, 07:08 PM
Godzilla's twin's mom.

Camilamazed
07-01-2005, 09:38 PM
Dave, I couldn't agree more. And for some reason, I also cringe any time I see a :D .

*Feels shy about that* :o

Sin Studly
07-02-2005, 03:08 AM
I fail to see how the word "Nazi" can be more offensive than the word "nigger".

livingdeadgirl
07-02-2005, 03:21 AM
because when we say nazi we mean you, and boy is that offensive.

Sin Studly
07-02-2005, 03:32 AM
I never looked at it that way. I'm glad you're wrong about everything and have no valid opinion, or I'd have to be offended every time some idiot on here got called a Nazi by you other idiots. Damn, that would be offensive.

livingdeadgirl
07-02-2005, 03:35 AM
im glad you dont pay any attention to my opinion.... because that means i dont have to waste my time trying to explain it to you. which would just be heaven, if i didnt have to.

Sin Studly
07-02-2005, 03:40 AM
You wouldn't have to anyway. But you still do, and always have. Why is that?

Not Ozymandias
07-02-2005, 11:10 AM
This thread is niggerific.

ruroken
07-02-2005, 04:21 PM
There are 2 different kinds of "random". There's the truly random, which is not funny more than half the time, and then there's the seemingly random, which is usually funny.

cowbell
07-02-2005, 04:44 PM
Hypnotic hippo.

That was. So was "Godzilla's twin's mom". That's my infamous quote. :cool:

It's all a matter of something or other... :)

Sin Studly
07-02-2005, 05:36 PM
Those aren't funny and you should stop saying them. This goes doubly for saying them in real life, where people will break your stupid nose for being such a stupid moronic annoying fuckwit.

Skip91
07-03-2005, 12:01 AM
because when we say nazi we mean you, and boy is that offensive. Hell Yeah!!