PDA

View Full Version : SVENSKAR SE HIT!: Nån från Sverige som har bil o ska se Offspring i ett annat land?

TMDGJ
08-18-2005, 09:50 AM
Tjena! Skriver på svenska eftersom detta ärende rör folk som bor i Sverige.
Jag undrar om någon har bil och har tänkt åka ner och se Offspring i nåt annnat land t.ex Tyskland, Frankrike eller Spanien nu när det är 100 % att de inte kommer hit. Jag skulle då gärna vilja följa med, förutsatt att det finns platser. Jag kan självklart betala en del av bensinen och så.. Jag bor i Stockholm men kan tänka mig att resa till en annan ort inom Sverige om så krävs. Kan vi få ihop några stycken blir det ju ännu billigare. Och ju fler desto roligare right? Jag känner inte många som gillar Offspring så det skulle va bra om nån vänlig själ vil ha med sig en till.

Svara i denna tråd eller i messa mig. Tack för mig.

DexterWannabe
08-18-2005, 11:23 AM
lessen, ja väntar tills dom kommer hit istället, men skitbra ide, hoppas nån nappar! :D

Bacterium
08-18-2005, 12:10 PM
Men nu ska de ju inte komma hit än på ett tag, och det är synd, men jag tycker också det var en skitbra idé som man kan utföra när de kommer hit nästa gång..! typ när de släppt nästa skiva.. Själv ska jag inte åka till Tyskland eller GB eller nåt.. Har inte tid och råd..

sphinxdaking
08-19-2005, 04:19 PM
helt pank, annars hade jag nog nappat =)

Jojan
08-19-2005, 06:13 PM
Skulla vra soft och typ ta Finlandsfärjan till Finland. Synd att det var en måndag. ><

TMDGJ
08-21-2005, 02:04 PM
Ja, och synd att det giget bara är för de som varit med i tävlingen. Nja, de kommer inte hit i år iaf. kanske nästa år. Det vet man ju aldrig.

RobinoZombie
08-23-2005, 12:41 AM
hoppas bara innerligt på att jag vinner biljetter till finland

TMDGJ
08-23-2005, 10:07 AM
Jo, jag är också med i den tävlingen. Men med min otur och faktumet att det troligen är folk från hela världen som tävlar, och främst från USA så lär jag inte vinna. Vilket gör att det e rätt många. Men hopaps kan man ju.

Amazed
08-23-2005, 10:18 AM
Kan inte va med i tävlingen :( måste ju va arton för att komma in på d där stället

Johny_the_wierdo
08-28-2005, 10:11 AM
kan inte heller vara med då jag är under 18... men jag är med på att cykla till tyskland eller något och se dom där :D

Aimeht
08-28-2005, 11:27 AM
Hahaha, cykla... Hell yeah, jag är på! =P Önskar jag kunde köra min skruttbil ner till Tyskland.

RobinoZombie
08-29-2005, 03:41 AM
varför skulle många ifrån usa vilja vinna biljetter till finland?
skulle bli hyffsat dyrt för dem att åka till finland
någon som skrivit upp sig till tävlingen?

TMDGJ
09-06-2005, 04:29 PM
Japp, jag har skrivit upp mig. Glad att jag är 18 :D Men med min tur i tävlingar o lotterier vinner jag inte ändå, o så e det ju som sagt så många amerikaner som anmält sig, troligen. De har redan fått se Offspring, de ska skita i tävlingen Jag tycker tävlingen enbart ska vara öpen för de som bor i ett alnd som inte e med i deras turne. T.ex Sverige, Holland mm.

Angående att cykla till Tyskland- LÄTT Det är nog lite svårt dock, Fan att man inte hade körkort o bil.