PDA

View Full Version : The Offspring Releasing New Album In November !!



offspring kid
08-28-2005, 06:31 AM
i read this on wikipedia(they were right about the Greastest hits releasing date)

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Offspring
read the 2nd last paragraph in the end


and here you can see the pre release info:
http://www.pauseandplay.com/15november2005.htm
http://www.tophitsonline.com/newreleases.htm

Autonomist
08-28-2005, 06:39 AM
Don't get your hopes up dude, they're on tour until October and I highly doubt they'll be able to wrap up an album from scratch in a month. Remember people, it took them two months in the studio earlier this year just to get Can't Repeat and Next to You done.

offspring kid
08-28-2005, 06:41 AM
noodles said that they have 6 or 7 songs already !so thats not from the scratch

Kerr
08-28-2005, 06:42 AM
I ain't as much into the Offspring as I used to be, so I ain't too bothered anyway. I'll still buy it, though. I hope it's better than Splinter or CO1.

GRfan
08-28-2005, 06:44 AM
I remember that the same thing happened and with Greatest Hits.Wikipedia and some other web-sites,had as GH release date June,many people doubt about it ,but in the end came true.So I hope,they are true again :)

offspring kid
08-28-2005, 06:48 AM
I remember that the same thing happened and with Greatest Hits.Wikipedia and some other web-sites,had as GH release date June,many people doubt about it ,but in the end came true.So I hope,they are true again :)



yeah i hope so !

Zee
08-28-2005, 06:53 AM
Not going to happen, didn't they say that it's ready maybe next summer, so go figure.

Lenny
08-28-2005, 07:41 AM
If it is true hooray. But they'll bring out a new album when they're ready.
________
VAPOLUTION (http://www.vaporshop.com/vapolution-vaporizer.html)

platinumpt
08-28-2005, 07:49 AM
Don't get too excited off kid, Noodles already said they're going to release the album maybe at late spring, or summer, so we'll have to wait until then... but I'm kinda tense too. ehehe

I just hope it turns out great.

0r4ng3
08-28-2005, 08:17 AM
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Right you are. I am also looking forward to it, if it is indeed released on November 15th. Doubt it, because Splinter's first release date was supposed to be summer of 2003.

Manic subsidal
08-28-2005, 08:43 AM
Maybe we'll find out the name of the album by Nov. 15

Total_immortal
08-28-2005, 03:43 PM
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!! DIOS MIO!!!! LA PUTA MADREEEEE!!!!!!

i can't wait for it to come out!! i want it now!!!

it'll come out in november 15 as a birthday present for me :D

WebDudette
08-28-2005, 03:48 PM
http://i10.photobucket.com/albums/a145/SystemSloth/save.jpg

dexterisMYman
08-28-2005, 04:59 PM
i dont think its gonna come out in november. i think it will be sometime earlier next yr.

neocon58
08-28-2005, 06:55 PM
isnt wikipedia edited by normal people? so someone could edit a page so anyone could type that in?

Drummerguy123
08-28-2005, 07:07 PM
I heard that it will be sometime in spring, which I would prefer because I am willing to wait for a good album then get a horrible one soon. I think they did that with Splinter because it was only half an hour long, but I liked more than Co1. I would really be happy if it was more like Ignition, Smash or maybe even Ixnay because I liked those more than Americana and Co1.

Offspring7
08-28-2005, 07:27 PM
well noodles did say it probably wouldn't be released until summer...but i hope its november

Drummerguy123
08-28-2005, 07:28 PM
But if we wait until summer, the album will be better than a rushed c-d. I really think that they can make another song as poular as Pretty Fly again, they just need to work at it.

Lupin
08-28-2005, 07:33 PM
maybe it could be a live CD
The Offspring - Conspiracy Of Thousands....live Warped Tour 2005

that'd fuckin kick ass!
________
Volcano digital (http://www.vaporshop.com/volcano-vaporizer.html)

Drummerguy123
08-28-2005, 07:36 PM
Nah, we need some new songs. They could do a live one after this one. :D

Chanz
08-28-2005, 10:01 PM
Are they doing a cover of another band for one of the songs on the new album? I think I read that somewhere if not I muist have been dreaming. I would rather waite for an excellent CD thats taken a lot of time and planning then a rushed half assed job. Splinter wasnt bad... there were some awsome lyrics on the album as well as CO1.

bouncingcoles
08-28-2005, 10:53 PM
noodles said that they have 6 or 7 songs already !so thats not from the scratch

yes but it takes many months to record them

dain84
08-28-2005, 10:59 PM
yes but it takes many months to record them
And promote and release them.

Rancid_Guyxxx
08-28-2005, 11:17 PM
I don't think they said they will release an album in november, I'm pretty sure they said that they will be going back into the studio in november to record.

thecavedog
08-29-2005, 01:56 AM
I truly hope that they spend a good while in the studio and make this album even better than any other cd they've made. Don't get me wrong. I also want a cd now, but Iíd rather wait for a good one than have a bad one now.

Besides, if they bring out a new crappy cd now the same people who said they want the cd now will never shut up on how bad it is.

So letís wait patiently like good huge fans.

Voodoo
08-29-2005, 07:59 AM
Besides, if they bring out a new crappy cd now the same people who said they want the cd now will never shut up on how bad it is.


Wow, you just took the words out of my mouth! :D

Thucydides
08-29-2005, 08:18 AM
Wow...XBOX 360 and new offspring album in one month! I am in for a fuuun time. :D

platinumpt
08-29-2005, 09:25 AM
Holy crap, I hope it comes out sooner than that!

wishomie
08-29-2005, 09:37 AM
i dont think its gonna come out in november. i think it will be sometime earlier next yr.
I think so too.

ashtray_girl_1
08-29-2005, 09:38 AM
maybe it's november 2006 ?

that's what I was thinking!well, the true release date will probably be closer to november 06 then 05 :(

Moose
09-01-2005, 11:11 PM
as long as it doesnt suck who cares...sense of humor is great, but repetitive is annoying, and lets hope the offspring take another step and evolve.