PDA

View Full Version : Covers In The Park



offspring_freak_3
09-03-2005, 03:49 PM
someone have that part of the video of covers in the Park that dexter makes pee in the lake?

offspring_freak_3
09-03-2005, 07:04 PM
anyone?????

Nirushika6789
09-03-2005, 07:10 PM
nope but that sounds hilarious

offspring_freak_3
09-03-2005, 07:12 PM
nope but that sounds hilarious
it's hilarious. i saw on mtv once but i couldn't record it :(

icklebabygremlin
09-03-2005, 07:14 PM
i'd say ur best bet is tijs

Nirushika6789
09-03-2005, 07:19 PM
i'd say ur best bet is tijs
he cleared the site to get new stuff on it

offspring_freak_3
09-03-2005, 07:52 PM
i'd say ur best bet is tijs
tijs don't have. i was looking his offspring list and i just find the 2 parts that i have :(

beautifulnightmare
09-03-2005, 08:18 PM
someone have that part of the video of covers in the Park that dexter makes pee in the lake?
i'd like to see that lmao

Nirushika6789
09-03-2005, 08:19 PM
yea it just sounds funny....

dexterisMYman
09-03-2005, 08:26 PM
i'd like to see that lmao
yup me to unedited.

Nirushika6789
09-03-2005, 08:28 PM
yup me to unedited.
i shud have guessing u would wish to see it uncensored....i think thats just 'eurgh' though lol

keep with the censorship lol

offspring_freak_3
09-03-2005, 08:29 PM
i shud have guessing u would wish to see it uncensored....i think thats just 'eurgh' though lol

keep with the censorship lol
noooooooo!!! censorship sucks a lot

Nirushika6789
09-03-2005, 08:31 PM
noooooooo!!! censorship sucks a lot
oh so you would like to see his erm.... 'parts' while he is peeing in the lake (this is sounding even more weird than it was at the start lol)??

i dont..so censorship with that
although if it was on MTV its censored or blurred or something on that part lol

censorship with swear words is annoying!

offspring_freak_3
09-03-2005, 08:40 PM
oh so you would like to see his erm.... parts while he is peeing in the lake (this is sounding even more weird than it was at the start lol)??

i dont..so censorship with that
although if it was on MTV its censored or blurred or something on that part lol

censorship with swear words is annoying!
of course! he is a guy and i'm a girl of course i want to see j/k :p
seriously, the camera don't show anything, the camera was behind of him :(

offspring_freak_3
09-03-2005, 08:41 PM
censorship with swear words is annoying!
hell ya (10 caracters)

Nirushika6789
09-03-2005, 08:41 PM
of course! he is a guy and i'm a girl of course i want to see j/k :p
seriously, the camera don't show anything, the camera was behind of him :(
oh right ok then..still love to see that vid...is noodles in it?

PS
im a girl too but i dont think i wish to see his parts as i said before....i think thats going too far!

offspring_freak_3
09-03-2005, 08:53 PM
oh right ok then..still love to see that vid...is noodles in it?

PS
im a girl too but i dont think i wish to see his parts as i said before....i think thats going too far!
hahaha. ya, noodles is in it

beautifulnightmare
09-03-2005, 09:14 PM
yup me to unedited.
heck yes lmao

barangatang
09-03-2005, 09:15 PM
i saw the video a couple weeks ago, on "theoffspringinfo.com" but tijs unuploaded it for some reason.

offspring_freak_3
09-03-2005, 09:23 PM
i saw the video a couple weeks ago, on "theoffspringinfo.com" but tijs unuploaded it for some reason.
no that video is another one

dexterisMYman
09-03-2005, 10:08 PM
oh so you would like to see his erm.... 'parts' while he is peeing in the lake (this is sounding even more weird than it was at the start lol)??

i dont..so censorship with that
although if it was on MTV its censored or blurred or something on that part lol

censorship with swear words is annoying!
fine censor the pee and thats it.

pretty_fly_white_guy858
09-03-2005, 10:12 PM
Haha. That just sounds hilarious. I wanna see this video :D

Nirushika6789
09-04-2005, 09:11 AM
fine censor the pee and thats it.
lol thats notthe part i was refering too

defy me
09-04-2005, 09:40 AM
how old is the video?

but it would be funny to see it.

offspring_freak_3
09-04-2005, 09:43 AM
how old is the video?
is from '98