PDA

View Full Version : Offspring photos live Milano 2005



Offmania
09-10-2005, 05:49 PM
The first offspring photos after the live at Milan (2 sept. 05)
http://www.theoffspring.it/board/viewtopic.php?t=33

Offspring7
09-10-2005, 05:56 PM
the first ones are really cool...how did you get to be so close to dexter??...and is that his wife kissing him?...he doesn't wear a wedding ring, i noticed. pretty cool pictures

offspring_freak_3
09-10-2005, 06:02 PM
The first offspring photos after the live at Milan (2 sept. 05)
http://www.theoffspring.it/board/viewtopic.php?t=33
really cool pics :cool: i envy the girl that kissed dexter :p

Offmania
09-10-2005, 06:23 PM
Nooo she's a fan. Dexter & noodles drinking at Transilvania, a cool Milan place....

dexterisMYman
09-10-2005, 06:28 PM
ok now the question is dexter divorced pops back in my head. he looks sexay!

Offspring7
09-10-2005, 06:34 PM
that is one lucky fan...and he probably just doesn't wear the ring for shows...some sort of publicity thing...or maybe when he holds the microphone it gets in the way

dexterisMYman
09-10-2005, 06:41 PM
i remember when he would crowd surf and he had his ring on he would but a glove on that hand. but who knows. i hope hes not divorced.

Offspring7
09-10-2005, 06:45 PM
yeah as much as i want him to be single so i can have him...i like it better when he's married...it makes him seem more real...and being married is probably a happier life to live

RobinoZombie
09-10-2005, 06:48 PM
i didnt know that dexter is a smoker
and what does those strippers do? and ant what point at the show?

beautifulnightmare
09-10-2005, 09:19 PM
that is one lucky fan...and he probably just doesn't wear the ring for shows...some sort of publicity thing...or maybe when he holds the microphone it gets in the way
maybe he doesn't wear it cuz it might get in the way when hes playing guitar?>_>

vintagepunkrock7
09-10-2005, 10:36 PM
in that one picture (yea i know, real descriptive lol) you can really see how blue his eyes are. i think he probly doesnt wear his ring so nothing happens to it. do any of them wear rings? i have never paid attention before.

dexterisMYman
09-10-2005, 11:01 PM
in that one picture (yea i know, real descriptive lol) you can really see how blue his eyes are. i think he probly doesnt wear his ring so nothing happens to it. do any of them wear rings? i have never paid attention before.
yeah maybe. greg k does and so does atom.

Dexter_italy
09-11-2005, 02:55 AM
Dexter is wearing the same clothes of the show........ I hope he has more of the same t-shirts.... :D
________
Bdsm Painful (http://www.fucktube.com/categories/246/painful/videos/1)

Amazed
09-11-2005, 05:34 AM
I'm surprised no one has said anything about Dexter's hair in those pics...

Offspring7
09-11-2005, 05:37 AM
why? is there something wrong with it? if there was, i didn't even notice...but his eyes are so totally blue its incredible...

Amazed
09-11-2005, 05:54 AM
why? is there something wrong with it? if there was, i didn't even notice...but his eyes are so totally blue its incredible...

nah, not really "wrong". he just looks like he's getting bald (nothing wrong with that.. I mean, he's old.) :P and I thought someone would say "omgz dexter iz bald" or something like that

stathis21
09-11-2005, 06:57 AM
who is that girl in the photos????????? :confused:

defy me
09-11-2005, 09:48 AM
Whos that person with their arm around Noodles?

GreenTerror
09-11-2005, 05:01 PM
God, you people are nosey...

platinumpt
09-11-2005, 06:15 PM
really cool pics :cool: i envy the girl that kissed dexter :p
I envy dexter :rolleyes:

ashtray_girl_1
09-12-2005, 06:54 AM
I envy her... :(

Inuyasha
09-12-2005, 06:55 AM
Me too :p

ashtray_girl_1
09-12-2005, 07:01 AM
lucky bitch...she got to kiss dexter!Im happy for her though :D !

offspring_freak_3
09-12-2005, 10:52 AM
I envy dexter :rolleyes:
haha. fucking lucky girl. i wish i could say it's me on the pic :p

Mentally_Challenged
09-12-2005, 10:59 AM
Awesome photos =D and like ashtray_girl_1 said....Lucky Bitch =(

ashtray_girl_1
09-12-2005, 11:05 AM
we will all get to kiss dexter one day!I promise :D !
-I'm optimistic today-
btw call me ashtray girl, the "1" irritates me :D

Mentally_Challenged
09-12-2005, 11:09 AM
Okies, I shall do from now on =P

Darn...I sure do hope we all get to kiss Dexter =[

notoriousdoc
09-12-2005, 11:10 AM
Darn...I sure do hope we all get to kiss Dexter =[
Hell, even I wanna

ashtray_girl_1
09-12-2005, 11:16 AM
they say that you only have to want something real bad and it will come true :confused:

Mentally_Challenged
09-12-2005, 11:16 AM
Hell, even I wanna

Heh, Dan... you're awesome =P

notoriousdoc
09-12-2005, 11:30 AM
Heh, Dan... you're awesome =P

\m/ Awesome! \m/

platinumpt
09-12-2005, 11:31 AM
Hell, even I wanna
Hi! You look very feminin today :confused:

Fat Boy Samsam
09-12-2005, 11:59 AM
Groupies rock... Which one of the band do you reckon that girl shagged???

I wish I was a rock star :p

notoriousdoc
09-12-2005, 12:36 PM
Hi! You look very feminin today :confused:
I got Sylvia'd }:D

platinumpt
09-12-2005, 12:38 PM
I got Sylvia'd }:D
Well, you definitely have a nice taste in women :D she's hot!

offspringzone
09-15-2005, 10:39 AM
The first offspring photos after the live at Milan (2 sept. 05)
http://www.theoffspring.it/board/viewtopic.php?t=33

non perdi l'abitudine di attribuirti cose non tue..