PDA

View Full Version : What would you do?



Linda
11-23-2004, 10:12 PM
There's a Vietnamese woman at work who claims to have allergies.
She sits there all day long sniffing her snot back into her nose. It
goes like this.....sniff...1, 2...sniff...1, 2...sniff...1, 2...sniff...sniff...
sniff...sniff...etc. she started this really bad about 4 weeks ago.
I listened to it for about 2 days, finally I asked her if she needed
kleenex. She said her nose wasn't running, it just tickled. I told her
she should really try to stop sniffing like that because it sounded really
bad and was very annoying. She said she was sorry and she would try
to stop. Then she goes to our boss and tells her that I said she, (the
Vietnamese woman), was annoying! Nothing was ever said to me tho.
She stopped sniffing for 1-1/2 days, then she started back up again even
worse than before. I finally went to the executive VP and told him I was
going to be using earplugs or a discman. He said it was OK with him.
The company bought me earplugs. I've been using them, but they are
drying out my ears and making them itch, I'm getting sick to my stomach
and getting dizzy spells. I try to go without them, but she just never stops
sniffing! HR claims they can't do anything about it because she has allergies,
but I think that's bullshit. They could at least talk to her, don't you think?
I went to HR today and told her either they move her or me. I don't know
what's gonna happen now, but I just can't concentrate on my work with her
sniffing her nose like that. And when she thinks the sniffing isn't getting to me, she starts banging things around and coughing. I want to walk over to her and smack her upside the head! She says she can't take anything for the allergies because she wants to get pregnant. Now what does that have to do with getting pregnant. If she's worried about the allergy medicine damaging the fetus, she could stop taking the medicine AFTER she gets pregnant. This girl also takes long breaks and long lunches, plays on the internet during work hours, takes naps during work hours, clips coupons during work hours, etc, etc. Makes me wonder who she's blowing!

Would someone sniffing like that constantly 8 hours a day, 5 days a week, bother you?

Dexterina
11-23-2004, 10:21 PM
My god, I would have punched her, numerous times, by now! All i have to say is, COMPLAIN UNTIL THEY DO SOMETHING ABOUT IT. You shouldnt have to put up with crap like that, especially when you're actually trying to work and this chicks on her ass all day doing stuff all.

Faded Soul
11-23-2004, 10:48 PM
I'd punch her!

MirandaV
11-24-2004, 02:51 AM
You'll get used to it.

RXP
11-24-2004, 07:05 AM
You work in a shit hole.

Linda
11-24-2004, 07:34 AM
You work in a shit hole.

Hell yeah!!! It's a Japanese company. You have it made if you're Asian, or a man, yet they can't see that they show favoritism!

TripBoy - your input was not needed. I want intelligent replies. :rolleyes:

MirandaV - No, I'll never get used to it. Are you a sniffer?! It sounds gross and it's rude and annoying.

Dexterina & Faded Soul - I would love to punch her, but I need my paycheck!
If I punched her, they would have grounds to fire me and she could sue me.

Kitten
11-24-2004, 07:42 AM
Hell yeah!!! It's a Japanese company. You have it made if you're Asian, or a man, yet they can't see that they show favoritism!

TripBoy - your input was not needed. I want intelligent replies. :rolleyes:

MirandaV - No, I'll never get used to it. Are you a sniffer?! It sounds gross and it's rude and annoying.

Dexterina & Faded Soul - I would love to punch her, but I need my paycheck!
If I punched her, they would have grounds to fire me and she could sue me.

Use a discman at work instead, for one, you will actually begin to enjoy yourself at work (again if applicable) and you wont have to hear her. Earplugs on a whole do stuff all, especially if you have good hearing. They just mute the sound.
Complain to the managers until they move you, or look for a different job while you are still working there, that way, you won't be out of a paychck as you would go from one job straight to the other.

MirandaV
11-24-2004, 08:31 AM
hahahahahahaa, a sniffer, sorry.

Btw, I'm not a sniffer.

Linda
11-24-2004, 06:06 PM
OK, so this morning I talked to my boss. It took them all day to decide, but
their solution to the problem is to move me 2 desks over. I really don't think that's far enough away, but she also said she is gonna talk to her about it.
Funny thing, this afternoon the Executive VP kept coming out of his office and standing there listening, at which time she of course did not sniff, but as soon as he walked away, she would start. She didn't do it this afternoon as much as she's been doing it tho. They're gonna move one of the guys to my old desk, so hopefully she'll stop doing it altogether. We'll see.

Kitten - I am seriously contemplating looking for a different job. I have 12 years before retirement, and I don't know if I'll make it that long there, unless that girl quits. It's just really hard, 'cos I've been there now for 18-1/2 years.

Linda
11-24-2004, 06:33 PM
Trip, your reply in this topic was the ONLY one that wasn't intelligent.
I think you should consider the suicide for yourself.

Linda
11-24-2004, 06:45 PM
Murder/Suicide.

More so than yours.

Linda
11-24-2004, 07:11 PM
so..............

I don't find anything you post to be intelligent.

Linda
11-24-2004, 08:18 PM
What on earth are you rambling about, you senile bitch?

Why did you delete all your posts, Trip?
Upset that you can't get the better of me anymore?
hahahahaha

Linda
11-24-2004, 08:24 PM
Of course I can't get the better of you. I am the better of you.

Only in your dreams, baby.

Rabbit209
11-24-2004, 09:10 PM
haha tripboy, i gotta admit im finding you funnyer nowadays, i must have gone insane.


as for your job thing, just tune it out. you could just always wait tell after work and kill her to tho.

Linda
11-24-2004, 09:13 PM
haha tripboy, i gotta admit im finding you funnyer nowadays, i must have gone insane.


as for your job thing, just tune it out. you could just always wait tell after work and kill her to tho.

One day does not make TripBoy funny, and he couldn't have done that without ME!

Murder has crossed my mind! :p

nieh
11-24-2004, 09:14 PM
buy her a present

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000532TQ/qid=1101355997/sr=8-3/ref=pd_csp_3/102-7976041-4536133?v=glance&s=hpc&n=507846

Linda
11-24-2004, 09:18 PM
lol That was really funny!