PDA

View Full Version : endy delivers teh funnyz



Endymion
09-25-2005, 06:33 PM
http://www.csulb.edu/~rjames/classic/garfield.png

0r4ng3
09-25-2005, 06:39 PM
Holy crap, that was teh funnyz. Also, a little wierd.

barangatang
09-25-2005, 06:41 PM
john used to be my fav. character. But now after his animal fucking fetish has been revealed I think I will have to switch to odie.

Not Ozymandias
09-25-2005, 06:44 PM
Eh. That can't touch the Spider-Man comics.


"How dope were his rhymes?"
*giggles*

Endymion
09-25-2005, 06:51 PM
http://www.csulb.edu/~rjames/classic/spiderman.jpg

Endymion
09-25-2005, 08:37 PM
of the spiderman? alas, no.

JohnnyNemesis
09-25-2005, 08:52 PM
"How fresh were his rhymes?", "Shit, this is funny!", and "Fappo!" are all so funny that I could die. Holy shit that kills me!

Trip Boy
09-25-2005, 09:08 PM
hahaha, where do you find this shit??

The Darkside Has Cookies
09-25-2005, 11:42 PM
http://www.csulb.edu/~rjames/classic/spiderman.jpg


That gave me a mangasm I laughed so hard.

voodoomagik
09-26-2005, 04:48 AM
http://www.computergames.ro/forum/attachment.php?attachmentid=39216

TheUnholyNightbringer
09-26-2005, 02:23 PM
The Spiderman comic was just.. oh my god.

"Haha, he's going to fuck your ass."

Ha Ha Ha. I'm going to fuck out both your eyes."

Oh Em Eff Gee.

Sinister
09-26-2005, 02:26 PM
fucking awesome stuff ! "Oh Em Eff Gee" like TUNB said.

Offspring7
09-26-2005, 02:28 PM
hahaha...those were great. where do you find/make that stuff. its hilarious.

The Darkside Has Cookies
09-26-2005, 10:06 PM
The Spiderman comic was just.. oh my god.

"Haha, he's going to fuck your ass."

Ha Ha Ha. I'm going to fuck out both your eyes."

Oh Em Eff Gee.


Dave....

I am GAY! for YOU!

Sike.

TheUnholyNightbringer
10-26-2005, 11:51 AM
The Spiderman comic makes this totally worth a bump.

yay
10-26-2005, 03:20 PM
you posted this on my birthday. That must mean you love me.Please die. I'll give you a buck?

0r4ng3
10-26-2005, 03:22 PM
Please die. I'll give you a buck?
You heard it here first, folks. yay said something funny.

Conspiracy of One
10-26-2005, 03:25 PM
Wisconsin, you're not worth it. Which is why I don't understand why people actually argue and talk to you. Oh, and shorten your fucking sig.

0r4ng3
10-26-2005, 03:26 PM
No offence c01, but your signature is only slightly shorter.

0r4ng3
10-26-2005, 03:30 PM
Oh c'mon, you know it was funny. Imagine it wasn't aimed at you.

Conspiracy of One
10-26-2005, 03:39 PM
I don't listen to kids.
Even those who are smarter than you, and not to mention 10x more mature? (though you have been less retarded lately)

BREAK
02-09-2006, 06:57 PM
Bumped for the Spider-man.

kamikaze
02-09-2006, 07:12 PM
http://www.nothingnice.com/comics/20050216.gif

Yeah, I don't know if I've laughed that hard at a comic before.

All About Eve
02-09-2006, 07:26 PM
Good lord that's godly.

Endymion
02-09-2006, 08:56 PM
spiderman superior.

Hux
02-09-2006, 09:25 PM
That Garfield comic is hilarious.