PDA

View Full Version : the Tracklist is fake!!!



Hypodermic_89
10-09-2005, 11:40 AM
This tracklist is completely fake:

01-Enter
02-All the time
03-Flying in my mind
04-Vociferous shadows
05-We don't have sex anymore
06-Free runaway
07-Getting my new life
08-The world hide
09-If i lie
10-Pass me by
11-Broken things
12-Light them up
13-Long distance to ride

So stop making threads about it. That list was first seen like a year ago (maybe more). IT'S FAKE

GBH2
10-09-2005, 11:50 AM
no, really? how long did it take you to figure that out?

platinumpt
10-09-2005, 11:53 AM
Anyway, whoever did that tracklist: nice try.

Apathy
10-09-2005, 11:54 AM
no, really? how long did it take you to figure that out?


As soon as he saw it. Stop trying to be sarcastic, because you suck at it.

All he wanted to do was get it into everyone's minds that The rumor cd isn't real.

Original prankstA
10-09-2005, 06:21 PM
agreed, but the penis with old shit stuck on it who made this thread is an idiot who should be banned for making this thread

barangatang
10-09-2005, 07:17 PM
agreed, but the penis with old shit stuck on it who made this thread is an idiot who should be banned for making this thread


Why? becuase your a punxorxxx? And you: "rebelk aginst hte bordsd!!?!?!?"?

You idiot.

Drummerguy123
10-09-2005, 07:19 PM
agreed, but the penis with old shit stuck on it who made this thread is an idiot who should be banned for making this thread

heehee. I just thought this was funny considering what happened to this thread.

Hypodermic_89
10-10-2005, 12:17 AM
yeah it's a sticky thread !!! :D:D

dirty_magic
10-10-2005, 12:34 PM
agreed, but the penis with old shit stuck on it who made this thread is an idiot who should be banned for making this thread

you fucking stupid?! who wants loads of new threads about the "new album setlist"? so therefore its a sensible thing just to point out to people that the rumours are not true!

GBH2
10-10-2005, 02:39 PM
As soon as he saw it. Stop trying to be sarcastic, because you suck at it.

All he wanted to do was get it into everyone's minds that The rumor cd isn't real.
people who can't figure that out for themselves don't deserve to live

IdiotOfTheDay
10-10-2005, 05:47 PM
people who can't figure that out for themselves don't deserve to live
It could have seemed to be a perfectly valid tracklist to many people. If they're not obsessed with the band like a lot of people on this forum, they may not realize that most of the titles had been alternate titles for real songs. Just back off and leave him the fuck alone, this thread is helpful to people who aren't as into the band as you seem to be.

original_prankster
10-10-2005, 06:01 PM
I agree with the poster above. Bashing someone over thinking that's real is pretty stupid, but it IS incredibly obvious those titles aren't real. For one thing, all those titles suck.

Little_Miss_1565
10-10-2005, 07:12 PM
people who can't figure that out for themselves don't deserve to live

Considering that you're condeming a good portion of this board to death, as a moderator I'm afraid I'll have to take issue with that.

Let's face it--teh intarweb is awesome as well as fucking insane. It's great that news can be spread the second it happens/is released, but bullshit gets spread around just as quickly. By a show of hands, how many people thought Atom had quit The Offspring in favor of Tom DeLonge's new band? *Looks around* I rest my case. It can be hard to know what to believe and not to believe, especially in a place like this where reliable information rarely but sometimes gets posted. So...chill out.

offspring_freak_3
10-10-2005, 07:32 PM
like i said in the other thread:

definitely this tracklist is fake. its from splinter. if you replace some of the songs,you will have the songs from splinter. like:

01. Enter = Neocon
02. All the Time = Da Hui (?)
03. Flying in My Mind = The Noose (?)
04. Vociferous Shadow = The Worst Hangover Ever (?)
05. We Don't Have Sex Anymore = Hit That
06. Free Runaway = Race Against Myself
07. Getting My New Life = (Can't Get My) Head Around You (?)
08. The World Hide = Never Gonna Find Me
09. If I Lie = Spare Me The Details (?)
10. Pass me by---------------
11. Broken Things = When You're In Prison (?)
12. Light Them Up = Lightning Rod
13. Long Distance to Ride = Long Way Home

and We Don't Have Sex Anymore can be Spare Me The Details too
only shure about fews. lol

Original prankstA
10-12-2005, 02:12 PM
like i said in the other thread:

definitely this tracklist is fake. its from splinter. if you replace some of the songs,you will have the songs from splinter. like:

01. Enter = Neocon
02. All the Time = Da Hui (?)
03. Flying in My Mind = The Noose (?)
04. Vociferous Shadow = The Worst Hangover Ever (?)
05. We Don't Have Sex Anymore = Hit That
06. Free Runaway = Race Against Myself
07. Getting My New Life = (Can't Get My) Head Around You (?)
08. The World Hide = Never Gonna Find Me
09. If I Lie = Spare Me The Details (?)
10. Pass me by---------------
11. Broken Things = When You're In Prison (?)
12. Light Them Up = Lightning Rod
13. Long Distance to Ride = Long Way Home

and We Don't Have Sex Anymore can be Spare Me The Details too
only shure about fews. lol
your a genius

offspring_freak_3
10-12-2005, 02:17 PM
your a genius
lol i know :p

platinumpt
10-12-2005, 06:23 PM
she is indeed. Renata for President!

offspring_freak_3
10-12-2005, 06:28 PM
she is indeed. Renata for President!thanks lol .

Fall-children
10-12-2005, 11:39 PM
why are you guys so agressive?? i bet you are not agressive in person you just run away like a t-shirt

Tigerfan
10-13-2005, 05:50 AM
This tracklist is completely fake:

01-Enter
02-All the time
03-Flying in my mind
04-Vociferous shadows
05-We don't have sex anymore
06-Free runaway
07-Getting my new life
08-The world hide
09-If i lie
10-Pass me by
11-Broken things
12-Light them up
13-Long distance to ride

So stop making threads about it. That list was first seen like a year ago (maybe more). IT'S FAKE
Duh, nah lol it's real :p

GBH2
10-13-2005, 02:34 PM
Considering that you're condeming a good portion of this board to death,

i'm okay with that

dexterisMYman
10-13-2005, 02:35 PM
This tracklist is completely fake:

01-Enter
02-All the time
03-Flying in my mind
04-Vociferous shadows
05-We don't have sex anymore
06-Free runaway
07-Getting my new life
08-The world hide
09-If i lie
10-Pass me by
11-Broken things
12-Light them up
13-Long distance to ride

So stop making threads about it. That list was first seen like a year ago (maybe more). IT'S FAKE
wow like no one knew that already.

Tijs
10-13-2005, 03:29 PM
Nope, a lot of people didn't know that and actually believed it. Hence the sticky-ness.

Amazed
10-14-2005, 09:42 AM
This tracklist is completely fake:

01-Enter
02-All the time
03-Flying in my mind
04-Vociferous shadows
05-We don't have sex anymore
06-Free runaway
07-Getting my new life
08-The world hide
09-If i lie
10-Pass me by
11-Broken things
12-Light them up
13-Long distance to ride

So stop making threads about it. That list was first seen like a year ago (maybe more). IT'S FAKE

NO SHIT! [10 characters]

Little_Miss_1565
10-14-2005, 04:29 PM
NO SHIT! [10 characters]

Please, everyone, stop posting the same thing that people before you have said over and over and over.

Th3 Offspring
10-14-2005, 05:54 PM
This tracklist is completely fake:

01-Enter
02-All the time
03-Flying in my mind
04-Vociferous shadows
05-We don't have sex anymore
06-Free runaway
07-Getting my new life
08-The world hide
09-If i lie
10-Pass me by
11-Broken things
12-Light them up
13-Long distance to ride

So stop making threads about it. That list was first seen like a year ago (maybe more). IT'S FAKE
rofl hahahahahah ahahahahahah a

Amazed
10-15-2005, 03:26 PM
Please, everyone, stop posting the same thing that people before you have said over and over and over.

so...? [10]

dalaksta
10-18-2005, 03:49 PM
what track list is that anyway? is that someone says those are the songs on the offspring's new album? fucktards

H1T_That
10-18-2005, 05:15 PM
anyone know who made that up?

they could have put some more effort to pick half decent titles, and not just take splinter and re-name it