PDA

View Full Version : Snowstorm, yay.



Sinister
12-16-2005, 02:25 PM
I'm home, enjoying music and the boards, because a snowstorm forced my school to close for the afternoon :D

and the best part of it is my bros go to another school, which is STILL OPEN !

Rancid_Guyxxx
12-16-2005, 02:29 PM
Yeah, we were supposed to get 30 cm of snow, and we ended up getting about 5. It all went east to Ottawa and Quebec. I was hoping school would be cancelled because I didn't finish an essay.

Sinister
12-16-2005, 02:30 PM
WE are getting 30 cm (1') ! :D :D :D :D

Mentally_Challenged
12-16-2005, 02:31 PM
We have....hail.


Ouch.

Sinister
12-16-2005, 02:32 PM
We have....hail.


Ouch.

ha ha ha
I fucking hate the weather here sometimes, and other times I fucking love it.

Tired_Of_You
12-16-2005, 02:41 PM
#% %&#$%$#%&!!!
Fucking snow. I usually like snow, but I have to walk half an hour to get to the bus. I left half an hour earlier this morning (I left at 6h25AM) so I wouldn't arrive late at my French exam and I arrived at the same hour as usual (which means 7h40AM).


Anyway, I've been lucky, a woman saw me walking (I was walking for 15 minutes already) and she gave me a lift to the bus.

Stupid college. There were 32 teachers who canceled their classes, but mine all had to be there! My first class begins at 8AM and we were only 5-6 when it began.

BATWT
12-16-2005, 02:42 PM
a foot of snow?

A FUCKING FOOT OF SNOW?? my god!

Sinister
12-16-2005, 02:44 PM
a foot of snow?

A FUCKING FOOT OF SNOW?? my god!

exactly.
we're bound to get 2-3 more over the winter.

Tired_Of_You
12-16-2005, 02:45 PM
Hahaha, but next time I'll probably be at home...ahh I love having the entire month of January without classes.

Sinister
12-16-2005, 02:47 PM
Hahaha, but next time I'll probably be at home...ahh I love having the entire month of January without classes.

all the fucking month ? wow.

I'll escape the worst of the snow this year, will be in florida dec. 27th to jan 12th. first time it won't be freezing on my b-day, the 4th. *hint hint*

Tired_Of_You
12-16-2005, 02:48 PM
Haha, it's because I go to the Cégep. I was lying a little, my first classes are supposed to be on January 30. :)

You're lucky! I've never travelled during winter, but I'll do it next year. I'm going in Costa Rica. I can't wait!

Mais j'te dis, avec la fin de session on le mérite notre congé!

Sinister
12-16-2005, 02:50 PM
Haha, it's because I go to the Cégep. I was lying a little, my first classes are supposed to be on January 30. :)

You're lucky! I've never travelled during winter, but I'll do it next year. I'm going in Costa Rica. I can't wait!

Mais j'te dis, avec la fin de session on le mérite notre congé!

Cegep. that's next year for me (hopefully)
ouais vs le méritez surement.

killer_queen
12-16-2005, 03:29 PM
It still hasn't snowed here. In fact, it did a little today but it only made ground wet, that's all.

Sinister
12-16-2005, 03:30 PM
It still hasn't snowed here. In fact, it did a little today but it only made ground wet, that's all.

ha, ain't seen a blade of grass here for weeks.