PDA

View Full Version : the_goddess



Linda
12-16-2005, 05:15 PM
Stop being such a whiny little bitch.
It's not very becoming.

Linda
12-16-2005, 05:18 PM
Every few days I look on the bbs before I go home from work, and I always see some type of topic by her that's whining. It's pathetic. I'm so glad I don't have her life. Anyway, gotta go now. Toodles. Hope everyone else here is well.

Tired_Of_You
12-16-2005, 05:18 PM
...and saying that is not being a whiny little bitch, I suppose.

Tired_Of_You
12-16-2005, 05:20 PM
^that was lame.

Conspiracy of One
12-16-2005, 05:30 PM
Why am I sticking up for the slut?
Because, Simma is like so much better than you.

Tired_Of_You
12-16-2005, 05:33 PM
Wow, way to state the fucking obvious.I don't know where I did that. I posted that just before you edited your post.

JoY
12-16-2005, 05:44 PM
if it isn't another Sim-thread coming from Linda.

Sin Studly
12-16-2005, 05:52 PM
http://i6.photobucket.com/albums/y218/AmonGoth/horrific%20horror/BURNyourEYES.jpg

JoY
12-16-2005, 05:52 PM
she should be. everyone should be. Sim is totally obsess-worthy. *obsesses*

T-6005
12-16-2005, 05:54 PM
if it isn't another Sim-thread coming from Linda.
My thoughts exactly. Hardly surprising.

Jealous much?

SkunkIt
12-16-2005, 05:54 PM
I think she's obsessed.
I have nothing against Linda, but for once I agree with you.

Sin Studly
12-16-2005, 06:02 PM
a) You're the only one surprised by this. Linda is renowned for this kind of petty crap.

b) You have no right to state Sim thinks highly of herself "given what she does". You're a deluded egotistical ex-prostitute who tries to talk like Emily Bronte's characters in daily conversation and sends pictures of your tits to twelve-year-olds in a desperate bid for attention.

c) -picture deleted-

Little_Miss_1565
12-16-2005, 06:20 PM
Stop being such a whiny little bitch.
It's not very becoming.

It's generally not good to tell someone to quit doing what you yourself are doing.

Oh shit, I just said something to Linda that wasn't in 100% agreement with what she thinks. What will she reply? Will she tell me that I'm a so-called "leet" with my head up Sim's ass? Or will she be totally original and tell me I'm an ugly whore? I am on the edge of my seat in suspense.

Revolver-2005?
12-16-2005, 07:01 PM
why does linda have ass hair on her head?

BATWT
12-16-2005, 07:01 PM
why does linda have ass hair on her head?

you, my friend, must have a weird ass

JohnnyNemesis
12-16-2005, 07:19 PM
Oh, for fuck's sake Linda, just get over it.

0r4ng3
12-16-2005, 07:53 PM
It's generally not good to tell someone to quit doing what you yourself are doing.
"I think you're the one that's telling someone to quit doing what you yourself are doing, what with the accusing."

Did I overdo that a bit?

the_GoDdEsS
12-16-2005, 08:08 PM
I thought you didn't get periods any more, Linda.

Little_Miss_1565
12-16-2005, 08:28 PM
"I think you're the one that's telling someone to quit doing what you yourself are doing, what with the accusing."

Did I overdo that a bit?

Considering that the action verb involved here is "whining," not "accusing," I think you could stand do overdo some thinking.

calichix
12-17-2005, 12:15 AM
This is so creepy. It reminds me of "Requiem for a Dream" or something. Simona, she's gonna kill you and while she's doing it she'll scream, "If I can't be you, no one can."

I feel like I'm rubber-necking at a bad car accident.

the_GoDdEsS
12-17-2005, 12:44 AM
oh noez, i r t3h scaered.

TheUnholyNightbringer
12-17-2005, 07:17 AM
Oh, for fuck's sake Linda, just get over it.

I think this pretty much sums it up.

Italia311
12-17-2005, 07:39 AM
I hope Im not on chat places when Im 50.

People who randomly insult others really have nothing going on in their own life so they try and bring others down with them.

Sinister
12-17-2005, 07:45 AM
I think this pretty much sums it up.

I hope Im not on chat places when Im 50.
People who randomly insult others really have nothing going on in their own life so they try and bring others down with them.

I second that entirely.

BATWT
12-17-2005, 07:48 AM
People who randomly insult others really have nothing going on in their own life so they try and bring others down with them.

piss off, italy boy! ;)

oh, aren't i funny.

Italia311
12-17-2005, 09:29 AM
lol...If I knew what you were maybe I could fire back in the same context...

:cool:

BATWT
12-17-2005, 09:31 AM
re-reding my post i'm kind of ashamed that the only thing i could think of calling you was "italy-boy" lol

Italia311
12-17-2005, 09:33 AM
lol...I've been called all sorts of names that have to do with italians...italy-boy was quite lame...lol

:rolleyes:

BATWT
12-17-2005, 09:33 AM
what do people call italians? i honestly have no idea

the_GoDdEsS
12-17-2005, 09:34 AM
BAWT, you're kinda lame.

Italia311 is kinda cool, except he uses "lol" too much. =P

BATWT
12-17-2005, 09:35 AM
BAWT, you're kinda lame

well, i did warn you

the_GoDdEsS
12-17-2005, 09:36 AM
That's exactly the problem. You keep saying that. Just let it go.

BATWT
12-17-2005, 09:38 AM
consider it gone. but i still don't know any offensive names for italian people; i know jokes, like the one about the italian tank that has 8 reverse gears or whatever but no names

Italia311
12-17-2005, 09:42 AM
BAWT, you're kinda lame.

Italia311 is kinda cool, except he uses "lol" too much. =P


hahah...I want to use it in this sentence so bad right now...

And BATWT...I'm not saying anything. Its mostly north americans that use these terms...

BATWT
12-17-2005, 09:43 AM
ah, well i'm a middle-englander so they won't be much use for me anyway

Italia311
12-17-2005, 09:47 AM
Yeah and besides...the only english jokes I know are lame ass ones people say...

0r4ng3
12-17-2005, 09:48 AM
Yeah, I hear that the ones people don't say are much funnier.

XYlophonetreeZ
12-17-2005, 10:15 AM
Italia311 was the first user I ever put on my ignore list.
gayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Regardless, who makes that many posts of a forum of a band they don't like? LOSERS! Thats who.
Sorry, I just wanted to post another exactly 3 seconds after the one I just did.
YOU CAN'T EVEN WRITE A SENTENCE WITH PROPER SPELLING AND GRAMMAR!!!! Why are YOU attacking me??? PLEASE!!!!!!!
Nemesis. Do you spit or swallow?
I'll assume both. LOL.
Ur FuNnY! tEe HeE...

That's basically why. Then I stopped using my ignore list because I was missing out on making fun of the_offsprings_monkey and .:SMASH:., and as a byproduct I discovered that Italia311 is one of the most improved users on the BBS.

But yeah, still uses LOL too much.

Omni
12-17-2005, 07:02 PM
lol...I've been called all sorts of names that have to do with italians...italy-boy was quite lame...lol

:rolleyes:

Wop? Mook?

coke_a_holic
12-17-2005, 07:36 PM
XYZ: The same thing with me. Although he wasn't the first on it, I did put him on there because he was annoying. It was just the other day that I took him off because I found that he was no longer trying to be as much of an idiot as humanly possible.

Italia311
12-17-2005, 09:57 PM
XYZ: Geez man...where did you get all those. Thanks for pointing out the loserishness...those were so lame...haha

And to that guy who said WOP and MOOK. I've heard WOP...and Mook, isnt that what people call black ppl?

Conspiracy of One
12-17-2005, 09:59 PM
XYZ: Geez man...where did you get all those.


Profile--> Find all posts/threads by Italia311.

yay
12-18-2005, 12:01 AM
I find the Goddess to be a bit of a hypocrytical whiney Try Hard, but then her good looks make up for her lack of a decent personality. I think sometimes she tries to hard to be the female version of Sin Studly.

wheelchairman
12-18-2005, 12:14 AM
I find the Goddess to be a bit of a hypocrytical whiney Try Hard, but then her good looks make up for her lack of a decent personality. I think sometimes she tries to hard to be the female version of Sin Studly.
It's the other way around, Sin Studly is trying to be a male version of The Goddess.

Either way, the funniest thing is, you are the biggest try-hard on here. With a complete lack of decent personality. I don't mean to be harsh, but you really are lacking a lot, or it doesn't come out very well in your posts.

And I've met Sim in real life, and she is just the sweetest little thing, but that's because she has no muscles for self-defence.

yay
12-18-2005, 12:27 AM
It's the other way around, Sin Studly is trying to be a male version of The Goddess.

Either way, the funniest thing is, you are the biggest try-hard on here. With a complete lack of decent personality. I don't mean to be harsh, but you really are lacking a lot, or it doesn't come out very well in your posts.

And I've met Sim in real life, and she is just the sweetest little thing, but that's because she has no muscles for self-defence.I do have a personality Ok. I don't know why you all put me down so much. I might say shit that pisses you off from time to time, but I never directly try to hurt peoples feelings the way you guys do me. It seems to be a sport to see who can be the rudest to me around here.

wheelchairman
12-18-2005, 12:41 AM
I do have a personality Ok. I don't know why you all put me down so much. I might say shit that pisses you off from time to time, but I never directly try to hurt peoples feelings the way you guys do me. It seems to be a sport to see who can be the rudest to me around here.
You may, you represent it badly then.

I don't put you down that often. I call you out on the bullshit you say. What you said about Simona, who is a friend of mine, was incorrect, and something you said because she offended you at some point in the past. And you are just petty enough to hold grudges. Grow up.

And really, that's rather hypocritical. You fly off the handle anytime anyone ever says you are wrong about something. And you think others are acting rude? Not to mention your comment above was uncalled for, and unprovoked. You just wanted to get in on the gang-insulting of a single member. Making you the epitome of hypocracy. Get off your high horse.

yay
12-18-2005, 12:57 AM
You may, you represent it badly then.

I don't put you down that often. I call you out on the bullshit you say. What you said about Simona, who is a friend of mine, was incorrect, and something you said because she offended you at some point in the past. And you are just petty enough to hold grudges. Grow up.

And really, that's rather hypocritical. You fly off the handle anytime anyone ever says you are wrong about something. And you think others are acting rude? Not to mention your comment above was uncalled for, and unprovoked. You just wanted to get in on the gang-insulting of a single member. Making you the epitome of hypocracy. Get off your high horse.I dont feel a personality can be shown over a messaging board.

Tizzalicious
12-18-2005, 12:59 AM
I dont feel a personality can be shown over a messaging board.

You are wrong there. A lot of the people I met are exactly the same on here as in real life.

wheelchairman
12-18-2005, 01:01 AM
I dont feel a personality can be shown over a messaging board.
This is incorrect. And it contradicts your former statement about Sim having no personality. Quit being so petty.

yay
12-18-2005, 01:02 AM
This is incorrect. And it contradicts your former statement about Sim having no personality. Quit being so petty.Well yeah, thats exactly right. If Sim has a great personality in real life, obviously most people in this thread dont see it over the board.

wheelchairman
12-18-2005, 01:05 AM
Well yeah, thats exactly right. If Sim has a great personality in real life, obviously most people in this thread dont see it over the board.
No because you are wrong. I talked and got to know her and her personality MONTHS before I met her offline. At least try holding a coherent thought.

arak0r
12-18-2005, 01:25 AM
what do people call italians? i honestly have no idea
http://gyral.blackshell.com/names.html
damn the original seems to be down :(


linda, why do you continue to defy all odds and live? why hasnt anyone stranded her in a desert

calichix
12-18-2005, 01:37 AM
I do have a personality Ok. I don't know why you all put me down so much. I might say shit that pisses you off from time to time, but I never directly try to hurt peoples feelings the way you guys do me. It seems to be a sport to see who can be the rudest to me around here.


what're you talking about?! you *just* said something hurtful about someone which you knew she would see. you fuggin twat.

JohnnyNemesis
12-18-2005, 11:15 AM
yay, sometimes you're so fucking stupid that I feel this intense pity for you. It's amazing.

JoY
12-18-2005, 11:54 AM
jesus, I've just read some of the shit yay said & I think I feel a bad, BAD headache coming up. seriously. JAY-SUS.

Kitten
12-18-2005, 12:09 PM
Linda, honestly, the next time you start whining because everyone attacks you without provocation, I hope they remember this topic and post it. After all, you never attack anyone.

wheelchairman
12-18-2005, 12:16 PM
Linda, honestly, the next time you start whining because everyone attacks you without provocation, I hope they remember this topic and post it. After all, you never attack anyone.
Speaking of unprovoked attack. *who* are you? How do you get 1200 posts without having any sort of personality traits to associate with you? Or are you just that forgettable? (no offence)

Kitten
12-18-2005, 12:32 PM
Speaking of unprovoked attack. *who* are you? How do you get 1200 posts without having any sort of personality traits to associate with you? Or are you just that forgettable? (no offence)

This forum has been around for quite some time, 1200 plus posts isn't a hell of a lot. And as for no personality traits, I don't know, secretive? Or I could just be that forgettable.

Little_Miss_1565
12-18-2005, 01:03 PM
Speaking of unprovoked attack. *who* are you? How do you get 1200 posts without having any sort of personality traits to associate with you? Or are you just that forgettable? (no offence)

Kitten does most of her posting in GOD, and I haven't seen you around there much, so maybe that's why you don't remember her?

the_GoDdEsS
12-18-2005, 01:03 PM
her good looks make up for her lack of a decent personality.

You're quite ridiculous, you know that? Speaking of hypocrites. Haha. Stupid little shit.

the_GoDdEsS
12-18-2005, 01:04 PM
Kitten does most of her posting in GOD, and I haven't seen you around there much, so maybe that's why you don't remember her?


That's what I thought. I've seen her around a bit. She seems decent but I could be wrong because I haven't paid enough attention to her yet.

JohnnyNemesis
12-18-2005, 01:06 PM
hahaha stupid little whore

Seriously, why is EVERYTHING you post so fuckin irrelevant?

the_GoDdEsS
12-18-2005, 01:07 PM
hahaha stupid little whore

Are you trying to catch my attention with thinking you're insulting me, because you're so insignificant?

the_GoDdEsS
12-18-2005, 01:11 PM
Your defence mechanisms are those of a child. You're ridiculous.

Nirushika6789
12-18-2005, 01:27 PM
so are you

pawn3d
Erm...really that made no sense whatsoever

JohnnyNemesis
12-18-2005, 01:38 PM
Seriously, shut the fuck up and stop spamming please.

Conspiracy of One
12-18-2005, 01:39 PM
Why do you find the need to be such an idiot?

To monkey boy.

Sunny
12-18-2005, 01:39 PM
most replies to this thread make me a sad panda.

:[

Blue_Dragon
12-18-2005, 01:48 PM
most replies to this thread make me a sad panda.

:[
i quite disagree. most of them make me laugh.

JoY
12-18-2005, 01:54 PM
TOM, seriously, shut. up.

0r4ng3
12-18-2005, 05:26 PM
Is it just me, or does TOM sound a lot like wishomie nowadays? Y'know, in a "what's the point of that post?!" kind of way.

yay
12-18-2005, 05:43 PM
Why do you find the need to be such an idiot?

To monkey boy.Why do a lot of you people with high post counts, feel you are so superior to everyone else on this board? We are entitled to our own opinions, we can disagree with you guys if we want to. We aren't sheep. Every post I make I have Johnny or some other big head come and tell me off for God knows what. Give it a break. I don't even post that often.

BTW I realise you were talking to Offsprings_Monkey, but the same shit always happens to me.

Italia311
12-18-2005, 05:52 PM
Holy geez. I can't believe the amount of shit talking that happends on this forum. Honestly. Pages and Pages of bullshit. Someone comes on here and calls another person a slut. Fuck. I bet you wouldn't have the balls to say half the shit you do in person. You would get your fucking head kicked in.

Get a fucking life.

arak0r
12-18-2005, 06:07 PM
either way you and your gf are idiots

JohnnyNemesis
12-18-2005, 06:35 PM
Why do a lot of you people with high post counts, feel you are so superior to everyone else on this board? We are entitled to our own opinions, we can disagree with you guys if we want to. We aren't sheep. Every post I make I have Johnny or some other big head come and tell me off for God knows what. Give it a break. I don't even post that often.

BTW I realise you were talking to Offsprings_Monkey, but the same shit always happens to me.

None of this shit has anything to do with post counts. For fuck's sake, TOM has a huge post count as well and people get on his case. You always talk this bullshit about people being cocky or sheepishness or whatever, when the truth is you're just a fucking idiot who doesn't know how to act. It's not a conspiracy, it's not an attempt to shut down opinions, and this is NOT an issue of disagreement. You're just fucking ridiculous. Accept it. Ever notice that all those people who bite your head off disagree with each other ALL the fuckin' time?

Your claims hold zero weight.

arak0r
12-18-2005, 07:19 PM
OMFGZROFLSTFUN00B:rolleyes:

point proved

ninthlayer
12-18-2005, 07:29 PM
http://i16.photobucket.com/albums/b46/penguinfites/ohnosfaggotry.jpg

ninthlayer
12-18-2005, 07:33 PM
Only if you stop posting.

yay
12-18-2005, 07:38 PM
None of this shit has anything to do with post counts. For fuck's sake, TOM has a huge post count as well and people get on his case. You always talk this bullshit about people being cocky or sheepishness or whatever, when the truth is you're just a fucking idiot who doesn't know how to act. It's not a conspiracy, it's not an attempt to shut down opinions, and this is NOT an issue of disagreement. You're just fucking ridiculous. Accept it. Ever notice that all those people who bite your head off disagree with each other ALL the fuckin' time?

Your claims hold zero weight.Um No. You seem to have thought this way to far ahead, for there not to be a conspiracy present. But thats Ok. If your whole life is devoted to this board, and you have no life outside it, which quite obviously is the case with you. I can understand why the board means so much to you.

I'm sorry, I will allow you to feel more at home with your "Friends" on this board, who you have never met before. I mean if you cant make friends in real life, by all means, socialise very seriously on an internet messaging board. For some people like yourself that may be the only way.

yay
12-18-2005, 07:43 PM
Johnny I can see you online replying to my post in this thread. Don't bother abusing me it wont change my opinion.

Jebus
12-18-2005, 07:43 PM
Um No. You seem to have thought this way to far ahead, for there not to be a conspiracy present. But thats Ok. If your whole life is devoted to this board, and you have no life outside it, which quite obviously is the case with you. I can understand why the board means so much to you.

I'm sorry, I will allow you to feel more at home with your "Friends" on this board, who you have never met before. I mean if you cant make friends in real life, by all means, socialise very seriously on an internet messaging board. For some people like yourself that may be the only way.
http://i12.photobucket.com/albums/a250/RickStallion/Birthday%20Twenty-Two/PC170089.jpg
Rick wins.

yay
12-18-2005, 07:44 PM
http://i12.photobucket.com/albums/a250/RickStallion/Birthday%20Twenty-Two/PC170089.jpg
Rick wins.He's made out before. Big deal.

ninthlayer
12-18-2005, 07:45 PM
yay, it must be such an embarassment being you.

JohnnyNemesis
12-18-2005, 07:46 PM
Um No. You seem to have thought this way to far ahead, for there not to be a conspiracy present. But thats Ok. If your whole life is devoted to this board, and you have no life outside it, which quite obviously is the case with you. I can understand why the board means so much to you.

I'm sorry, I will allow you to feel more at home with your "Friends" on this board, who you have never met before. I mean if you cant make friends in real life, by all means, socialise very seriously on an internet messaging board. For some people like yourself that may be the only way.


How can you say that I spend too much time on this board when you've just declared that you're hellbent on making me feel uncomfortable on this BBS? Is that supposed to scare me? How is it even possible to make someone uncomfortable on a BBS? IT IS JUST THE INTERNET, THIS IS NOT A SERIOUS SITUATION.

If I'm a pathetic loser with no friends and this BBS means so much to me, what does it make you when you come up with these conspiracy theories and get mad at me for calling you the idiot you are? What does it make you when you dedicate yourself to spam accounts? And finally, what does that make you when you spend just as much time as anyone posting on a message bard full of people that you don't even like?

Stop deflecting. You're just a fucking idiot. Friendship plays no role in this. Again, for proof, look at the millions of threads where all those people who hate you argue with each other too. Take responsibility for your ineptitude.

I honestly don't understand why you're so fucking stupid. Like...no offense, but what the FUCK is wrong with you?

JohnnyNemesis
12-18-2005, 07:48 PM
Rick wins.

yay, it must be such an embarassment being you.

This is normally the part where I'd tell you both how awesome you are, but yay has intimidated me. I now feel uncomfortable expressing gratitude or friendship on this BBS.

I guess he won after all. :( :(

... ;) lolz i'm jk!

Blue_Dragon
12-18-2005, 07:53 PM
This is normally the part where I'd tell you both how awesome you are, but yay has intimidated me. I now feel uncomfortable expressing gratitude or friendship on this BBS.

I guess he won after all. :( :(

... ;) lolz i'm jk!
:O he's done it again!

yay
12-18-2005, 07:57 PM
This is normally the part where I'd tell you both how awesome you are, but yay has intimidated me. I now feel uncomfortable expressing gratitude or friendship on this BBS.

I guess he won after all. :( :(

... ;) lolz i'm jk!OK, now that is actually the 1st funny thing I've ever seen you say. See I can take it, when I'm beaten. And here I'll admit now that I was.

JohnnyNemesis
12-18-2005, 08:00 PM
I beat you through truth in the post before that, not humor in that one.

yay, for your own sake, just chill out already. Seriously. Have fun posting here or just leave when you hate it. It's just not that serious.

Little_Miss_1565
12-18-2005, 08:05 PM
Um No. You seem to have thought this way to far ahead, for there not to be a conspiracy present. But thats Ok. If your whole life is devoted to this board, and you have no life outside it, which quite obviously is the case with you. I can understand why the board means so much to you.


He's a mod, voted a mod because yes, the board means so much to him. And to me. Because he's a mod, he's supposed to spend a lot of time here.

And for the record, it's not hard to come up with a thorough, logical explanation to disprove a conspiracy when it's the friggin' truth.

Way to derail a thread. Can we let this die?

yay
12-18-2005, 08:18 PM
How can you say that I spend too much time on this board when you've just declared that you're hellbent on making me feel uncomfortable on this BBS? Is that supposed to scare me? How is it even possible to make someone uncomfortable on a BBS? IT IS JUST THE INTERNET, THIS IS NOT A SERIOUS SITUATION.

If I'm a pathetic loser with no friends and this BBS means so much to me, what does it make you when you come up with these conspiracy theories and get mad at me for calling you the idiot you are? What does it make you when you dedicate yourself to spam accounts? And finally, what does that make you when you spend just as much time as anyone posting on a message bard full of people that you don't even like?

Stop deflecting. You're just a fucking idiot. Friendship plays no role in this. Again, for proof, look at the millions of threads where all those people who hate you argue with each other too. Take responsibility for your ineptitude.

I honestly don't understand why you're so fucking stupid. Like...no offense, but what the FUCK is wrong with you?I got over the whole Spam Account thing. I openly said I was Sin Stugly, then dropped that account after a day or so, of people just finding it annoying. I haven't spammed in ages, and I keep saying this everytime we have this discussion. Everytime I say ANYTHING on this board, I am straight away told I'm an idiot no matter what it is. I made a thread about a school photos topic, which even WCM agreed was pretty good, but several users dismissed it without even viewing it, just because it was me, and that is what shits me. I have not posted enough for many people here to know who I am, yet most of them do ,because of the constant bagging me out all the time, by you and a few others.

You see for yourself. If you guys leave me in peace to express my opinion, not spam but just express my opinion, no matter how insignificant you may find it, the same way as nearly everyone here does, then I will stop placing such a high amount of time trying to defend myself to the board.

I am the lightning rod
12-18-2005, 08:22 PM
theres been alot of arguing going on in here lately, the boards are full of christmas spirit :D

yay
12-18-2005, 08:23 PM
Oh noes it teh intellectual poster dude from down under.Listen for Gods sake lets just set something straight here. I admit being defeated by the bigger and more liked users on this board like Johnny, but no by you.

You are on the same level as me, so stop trying to constantly put me down. Also you are one of the least intellectual people on this board. You constantly post with spelling mistakes, call people sluts and whores and criticize people for their race. Your posts frequently make little or no sense at all.

Also, no one forget you were the one who demanded my Fuckme! account of me months ago, and were all excited about the prospect of being a spammer, so don't try and make it look like your history here is any better than mine.

Now I could say a thousand things about the English, but I don't want to sink as low as you have.

JohnnyNemesis
12-18-2005, 08:28 PM
I haven't spammed in ages, and I keep saying this everytime we have this discussion.

I guess "ages" means a few days.


Everytime I say ANYTHING on this board, I am straight away told I'm an idiot no matter what it is.

It's your own fault that people dismiss what you say. You do all that spamming, then do all this stupid shit on your regular account, and expect people to just be fine with you? Of course people are going to dismiss your thoughts if you've always given them good reason to in the past. Can you blame them for thinking you're just going to spam when you've sworn off spamming repeatedly only to go back to it again? It's not their fault they don't trust you.

Seriously, it's YOU that's doing this, not us.


You are on the same level as me, so stop trying to constantly put me down.
I'd put you, yay, WAAAAAY higher than TOM...

Then again, that's like saying I'd rather eat dirt than slime.

yay
12-18-2005, 08:30 PM
I guess "ages" means a few days.



It's your own fault that people dismiss what you say. You do all that spamming, then do all this stupid shit on your regular account, and expect people to just be fine with you? Of course people are going to dismiss your thoughts if you've always given them good reason to in the past. Can you blame them for thinking you're just going to spam when you've sworn off spamming repeatedly only to go back to it again? It's not their fault they don't trust you.

Seriously, it's YOU that's doing this, not us.Please tell me besides Sin Stugly, when was the last time you could even remotely call anything I have done spam. I haven't used another account in yes, dare I say it months!!

JohnnyNemesis
12-18-2005, 08:32 PM
...and? You spammed a few days ago. That's what makes us think you'll just go back to spamming again. Cheezus christ, logic is lost on you.

I am the lightning rod
12-18-2005, 08:32 PM
http://i20.photobucket.com/albums/b215/theoffspring014/pwned.jpg

I am the lightning rod
12-18-2005, 08:36 PM
http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=19945
ew

yay
12-18-2005, 10:41 PM
http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=19945
ewHow is that spam? Johnny Himself said he believes that song is probably good, and Jebus wreckons it's good, so you have just made an ass of yourself.

Tizzalicious
12-18-2005, 11:44 PM
Yay, people would respect your opinions if they made ANY sense. And if you proved you are a decent poster. This:

"You have no life!!!!!1"

and:

"OMGZ! Online friendships sux!!!1111 They cant mean nething, u can't even make real frenz!!!!!!!!!!1"

are not considered worthy.

Also, you said you stopped spamming before, we thought you improved (spam-wise, most of your post are still crap, but no spam), and then you ruined that by making the sin studly account. And "I dropped it after a day" is no excuse.

wheelchairman
12-19-2005, 12:36 AM
I wish I was dumb enough to believe that there were conspiracies against me all the time. The sheer arrogance could knock out godzilla.

ninthlayer
12-19-2005, 12:48 AM
Or, alternatively, tbult.

JohnnyNemesis
12-19-2005, 12:56 AM
I wish I was dumb enough to believe that there were conspiracies against me all the time. The sheer arrogance could knock out godzilla.

I hear ya. But this bullshit was all worth it to see Jebus pwn the living fuck out of yay like that. Hi-larious.

JoY
12-19-2005, 09:13 AM
http://i12.photobucket.com/albums/a250/RickStallion/Birthday%20Twenty-Two/PC170089.jpg
Rick wins.
supergold. *hands you pretty award, while attempting to control laughing-fits*

holy fuck, yay. Rick must be one of the most active board members around in real life. if you had any idea off all the activities he undertakes & of his overbooked schedule & agenda, you'd think twice. or think at all. *scratches head*

in fact, that's one of the reasons I appreciate & admire him so much (yes, I do). I've got a busy schedule I can't handle - he's got an even busier schedule & he seems to combine it all perfectly well. (although I'm sure he sometimes is stressed out, he has to be)

if people would sit in front of their computer all day looking for e-friends they can't find in real life, they wouldn't find many e-friends, because no one would have anything to talk about with them. unless you enjoy useless, worthless, continuous chit-chat ALL the fucking time. which, I imagine, you do.

JoY
12-19-2005, 09:19 AM
I wish I was dumb enough to believe that there were conspiracies against me all the time. The sheer arrogance could knock out godzilla.
aw. *giggles* <3 Tizz & I could plan a conspiracy against you, if it makes you feel any.. more.. arrogant. ..which, I suppose, isn't that.. necessary.

way to talk myself in a hole & ruin my own post & good intentions.

Tizzalicious
12-19-2005, 09:39 AM
Iz should help, she is great at that sort of thing!

JoY
12-19-2005, 09:49 AM
ooo, I agree!

JohnnyNemesis
12-19-2005, 10:14 AM
supergold. *hands you pretty award, while attempting to control laughing-fits*

holy fuck, yay. Rick must be one of the most active board members around in real life. if you had any idea off all the activities he undertakes & of his overbooked schedule & agenda, you'd think twice. or think at all. *scratches head*

in fact, that's one of the reasons I appreciate & admire him so much (yes, I do). I've got a busy schedule I can't handle - he's got an even busier schedule & he seems to combine it all perfectly well. (although I'm sure he sometimes is stressed out, he has to be)

if people would sit in front of their computer all day looking for e-friends they can't find in real life, they wouldn't find many e-friends, because no one would have anything to talk about with them. unless you enjoy useless, worthless, continuous chit-chat ALL the fucking time. which, I imagine, you do.
Mmm, further pwnage of BBS 'tards. Me loves it. (and also thank you for your kind words about me which were accurate and me loves you)

Then again, maybe we're all just conspiring against yay, Isa Isa! It's part of a massive plan to...um...what was it he was complaining about again?

*scrolls up*

Ah yes, a massive conspiracy to...call him stupid every now and then.

*cough* Yeah, oooookay then...
:cool:

All About Eve
12-19-2005, 10:18 AM
No wonder your schedule is so packed, you have to conspire against yay all the time. How do you handle it?

JoY
12-19-2005, 10:22 AM
group-consultation! *huddles*

*whispers* anyone got any great, mastermind, creative ideas on how to call yay stupid next?

this so reminds of Pinky & the Brain;
"gee, Brain, what do you want to do tonight?"

"the same thing we do every night, Pinky. try to take over the world!
..& put down yay."

"NARF!"

yeah, world-domination definitely starts with pwning the fuck out of yay. *nods*


Edit: I forgot a letter in all my conspiracy-excitement. *throws bucket of cold water over herself*

wheelchairman
12-19-2005, 10:51 AM
Random fact, all the best conspiracies are done by IZ and PER. No one can compete.

Just ask Tizz, she's the regular victim of our ivilness. We even have schemes in the planning.

2nd best conspiracy EVER. My friend Kristoffer, he was told by his classmate Thomas, that a piece of candy Thomas gave him a year and a half ago, had been put in between Thomas' balls and dick. And my friend Kristoffer was not told UNTIL a couple weeks ago. so pwn3d.

Izie
12-19-2005, 10:58 AM
Random fact, all the best conspiracies are done by IZ and PER. No one can compete.

This is the truth.

Tizzalicious
12-19-2005, 11:00 AM
Can't we just do one against him once though? Pwease? For buttsex?

Sowhat
12-22-2005, 04:30 AM
I like Linda, but never the less, life's a bitch, there's plenty to whine about.

Linda
12-22-2005, 06:05 PM
LOL You guys are so damn predictable!
P A T H E T I C !!!
Didn't even bother to read the whole topic!
*makes kissy noises*
Goddess, can I kiss your ass too? ;)

Anyway, it was fun, but gotta go now.
Hope all you little fuckers have a Merry Christmas and
a Happy New Year.

Ta ta..

platinumpt
12-22-2005, 06:07 PM
Jesus Christ, how much pleasure do you take from coming here, talk shit, and then leave again?

Anyway, Merry Christmas and Happy New Year to you too.

That_Guy91
12-22-2005, 06:08 PM
lolz, she's calling them predictable. This defines hypocracy.

Sinister
12-22-2005, 06:18 PM
lolz, she's calling them predictable. This defines hypocracy.

pretty much.
except you misspelled it. I think.

That_Guy91
12-22-2005, 06:19 PM
Shit, I ALWAYS do that!

the_offsprings_monkey
12-22-2005, 06:21 PM
This is hypocrisy at it's best.

That_Guy91
12-22-2005, 06:25 PM
Except for the war on terror, of course. This is a very close second, though.

JohnnyNemesis
12-22-2005, 06:36 PM
What's funny is that no one kissed Sim's ass. In fact, I think half of us forgot who the hell Linda was talking about, we just wanted her to quit her goddamn whining already.

Little_Miss_1565
12-22-2005, 06:40 PM
What's funny is that no one kissed Sim's ass. In fact, I think half of us forgot who the hell Linda was talking about, we just wanted her to quit her goddamn whining already.

Right you are. LOLLERCAUST.

the_GoDdEsS
12-22-2005, 11:26 PM
LOL You guys are so damn predictable!
P A T H E T I C !!!
Didn't even bother to read the whole topic!


That was so EROS. Anyone?

Italia311
12-23-2005, 01:13 AM
goddess u rock. bottom line.

Kitten
12-23-2005, 05:46 AM
LOL You guys are so damn predictable!
P A T H E T I C !!!
Didn't even bother to read the whole topic!
*makes kissy noises*
Goddess, can I kiss your ass too? ;)

Anyway, it was fun, but gotta go now.
Hope all you little fuckers have a Merry Christmas and
a Happy New Year.

Ta ta..

Just because you can't stand that everyone attacks you. Linda, I would wish you the same, but if you were happy, you might have no reason to come to this board and insult people significantly younger than yourself... Wait, no, I hope you do become happy.
Sometimes I even wonder if you are as old as you say you are. The only people I know that are that old, and still carry on like they are 16 are dementia patients.

HeadAroundU
12-23-2005, 06:00 AM
It should be closed!

There is nothing more to say.

the_GoDdEsS
12-23-2005, 06:14 AM
http://img.photobucket.com/albums/v219/_bleaky_/junklady001.jpg

jeluz, neva gotz rimjob.

Anyway Lindie, I think your reply was unjustified because you did not read your own topic. You base your assumptions on your own delusions and loneliness.

HeadAroundU
12-23-2005, 06:34 AM
WTH!?
Who is that grandma?
Do you like rimjob?
:confused:

sitdyneshelagh
12-23-2005, 10:42 AM
http://img.photobucket.com/albums/v219/_bleaky_/junklady001.jpg



L.M.F.A.O

"ye like your l'il horsey don'tcha?"

bloody brilliant film

Sowhat
12-23-2005, 08:55 PM
Ooo! I didn't realise it was The Labyrinth until you said that! Fucking awesome movie.

Al Coholic
02-05-2012, 12:31 PM
It's like that final scene in the godfather 2 when they show them all eating at dinner before the Don shows up, and you realise that almost all of them are dead now.

Also I miss Linda.

holland25
02-05-2012, 02:58 PM
I miss Simona.

KickHimWhenHe'sDown
02-05-2012, 05:15 PM
This thread has been dead for 7 years. Until today. That's gotta be a record