PDA

View Full Version : American Idol



Manic subsidal
01-25-2006, 06:00 PM
American Idol blows, but if you were to audition, what offspring song would you pick to sing and why?

I would so do come out and play. I love that one line. I'd just be like "hey judges, alright here I go.... You gotta kEEp 'Em sEpEratEd.... yEEah.."

Sinister
01-25-2006, 06:01 PM
I'd go for Da Hui.

nameless
01-25-2006, 06:03 PM
i guess id have to pick one with "clean" language! maybe gone away!

pretty_fly_white_guy858
01-25-2006, 06:03 PM
Haha, imagine if it was live

Manic subsidal
01-25-2006, 06:06 PM
Do they allow swearing? I think I've heard bleeps every now and then.

Sinister
01-25-2006, 06:08 PM
"I WON'T *beep* WITH DA HUI
I WON'T *beep* WITH DA HUI
I WON'T *beep* WITH DA HUI
BECAUSE DA HUI WILL *beep* WITH ME !
..."

nameless
01-25-2006, 06:12 PM
maybe you would have to change it to "mess with da hui" like some artists do for videos and live performances!

dain84
01-25-2006, 06:12 PM
Gone Away. It's so soulful.

offspring_freak_3
01-25-2006, 06:20 PM
self esteem or have you ever, maybe tkaa

Homer
01-25-2006, 06:43 PM
The correct answer is The Blurb... definately.

punker
01-25-2006, 06:54 PM
I think it would be Have You Ever, a song with little holes with music in the lyrics, so i dont have to stop singing and imagine the guitars and the drums

Drummerguy123
01-25-2006, 07:42 PM
If the Offspring were to get any attention on mainstream television, it would be Dexter on Celebrity Fit Club.

dain84
01-25-2006, 07:59 PM
^^Haha! .

Manic subsidal
01-25-2006, 08:50 PM
If the Offspring were to get any attention on mainstream television, it would be Dexter on Celebrity Fit Club.

Dude, I might would consider watching mtv more often if he was on that. Actually, nah... because I don't want to see Dexter without a shirt on :P

If they had a "Date my Dexter" show though, I would definitely tune in.

edit: ..wait, celebrity fit club is mtv right? Or vh1? God dammit, like those two are any different anyways. Seriously, how stupid is it to have a channel like that when it doesn't play any music... real music :/

>:->
01-25-2006, 11:25 PM
I want to see Dexter Holland on a treadmill.

Andy
01-26-2006, 12:04 AM
I want to see Dexter Holland on a treadmill.
I already have.

EDIT: That was a lie.

Hypodermic_89
01-26-2006, 12:46 AM
Back to topic: I would sing Vultures.

.:SMASH:.
01-26-2006, 01:51 AM
i'd sing something the audience would already know, so they could sing along or at least know the beat. a song like want you bad, original prankster, pretty fly or wdygaj. or maybe, just maybe self esteem or come out and play....if i didnt feel like my shitty theory, i would say i choose for sure.

icklebabygremlin
01-26-2006, 09:00 AM
Dirty Magic :D

NIX-on-the-MAN
01-26-2006, 09:42 AM
If they had a "Date my Dexter" show though, I would definitely tune in.
I got the next big RTV show! It's called "Holland Knows Best"! :D

Now that that's out of the way, I'd have to sing Spare me the Details because of the soul fact that the song is basically lyrics with a guitar in the background. If you go in there without a band singing a rock song that relys heavaly on its instruments, their just going to be like, :confused: "WTF". :confused:

offspring fan
01-26-2006, 10:19 AM
my brother was on idol in norway lol he did sing oasis - wonderwall... thay sayd he was one of the worst singers thay had heard that day lol.
well... i guess i would sing why dont you get a job....

platinumpt
01-26-2006, 10:36 AM
American Idol blows, but if you were to audition, what offspring song would you pick to sing and why?

I would so do come out and play. I love that one line. I'd just be like "hey judges, alright here I go.... You gotta kEEp 'Em sEpEratEd.... yEEah.."
Actually I'd choose that one too. It's an easy song to sing, much easier than Gone Away or TKAA, which are songs that I also love. And my 2nd choice to sing would be She's Got Issues. But yeah, American Idols suck. huh, at least the portuguese Idols does.

Nirushika6789
01-26-2006, 12:08 PM
I got the next big RTV show! It's called "Holland Knows Best"! :D

:
haha that would be awesome!..

And I would sing Gone Away :D

Black__ball
01-26-2006, 12:50 PM
id choose da hui to piss em off

Manic subsidal
01-26-2006, 02:32 PM
my brother was on idol in norway lol he did sing oasis - wonderwall... thay sayd he was one of the worst singers thay had heard that day lol.

It feels like they say that to every crappy contestant -_-

MANDY
01-26-2006, 07:20 PM
I WENT ...they said i had no fucking chance of
being a star,FUCK THEM THERE WRONGE I SING LIKE AN ANGEL ok lol i sing really bad :D i sang im a barbie girl lol I REALLY DID IT WAS SO FUN

Drummerguy123
01-26-2006, 07:25 PM
I would totally sing I Choose, but my voice sucks and I hate American Idol, so it doesn't really matter.

That_Guy91
01-26-2006, 07:27 PM
I would sing a Bad Religion song. Dexter makes my voice screwey.

Plumey
01-26-2006, 07:28 PM
If I sang an Offspring song for that, I'd probably choose Dirty Magic. Or Bad Habit. Bad Habit would be a fun one for public television. :)

"...I feel like I'm God / you *beeeeeeeeep beeeeeep beeeeep beeep*"

offspring_freak_3
01-26-2006, 08:28 PM
lol. beheaded is a good one to sing :p

original_prankster
01-26-2006, 09:45 PM
If the Offspring were to get any attention on mainstream television, it would be Dexter on Celebrity Fit Club.
Yeah, cuz being overweight is like...such a big crime and all.

ANYWAY.

I'd sing Demons. =D!

Marco
01-27-2006, 11:39 AM
I think i'd play L.A.P.D. and before singing it i'd say " Hey policemen see if this sounds familiar 2 u"!!!!!!!!!!!11

Ronin
01-27-2006, 01:36 PM
IF...big if...i were to go on there (i actually can sing but i cant stand american idol), i would choose one of the following:


Defy You
Can't Repeat
Gone Away
Can't Get my Head Around You

Igniton
01-27-2006, 01:50 PM
Self-Esteem, Gone Away, and Get It Right

shnooble
01-27-2006, 02:08 PM
I would sing cool to hate :D maybe

offspringdude17
01-27-2006, 02:34 PM
well i go for bad habbit beautiful lyrics en stuff i like the song

Rufus
01-27-2006, 02:35 PM
I wouldn't sing anything because I would never go on American Idol because I hate it and I can't sing

offspring fan
01-27-2006, 03:03 PM
i just saw a guy sing WDYGAJ on norwegian idol and he made it.... but i thought it sucked.
i hate when pepole sing bad wertions of offspring songs!

punker
01-27-2006, 03:22 PM
^^he passed singing that? maybe i should sing pretty fly in the stupid colombian version

Igniton
01-27-2006, 09:50 PM
i will try out when im 16... i will sing something and sing it bad, if i try, i will the offspring.