PDA

View Full Version : offsprings best cover?



carmen man
12-07-2004, 05:47 AM
offspring being coverd is ok, but they have done sum good covers themselves! whose is peoples favourites?

carmen man
12-07-2004, 05:49 AM
i like there AC/DC cover of 'sin city' tsol cover of 80 times and have got them doing some black sabbeth 'iron man', well dec! :D

---------------------------------------
carmensucks.co.uk

BuddyHolly
12-07-2004, 06:02 AM
All covers are great. I only don't really like 80 Times and 52 Girls

carmen man
12-07-2004, 06:08 AM
yeah 52 girls ent v.good. 'Autonomy' and 'i wanna be sedated' are cool tho!

-------------------------------------
carmensucks.co.uk

Swill
12-07-2004, 06:54 AM
Autonomy is brilliant!!!!!!!!!!I love Rons percussion on that track!!!!!!Lets not forget that Feelings is a cover, it turned out pretty good!!!!
________
Uggs (http://uggstoreshop.com/)

T-6005
12-07-2004, 06:55 AM
I think Feelings is their best cover.... Hey Joe sounded interesting.

carmen man
12-07-2004, 07:05 AM
yea 'hey joe' is great, like the few lyrics dexter puts in, but im not a big fan of 'feelings', its pretty hard to play to, noodles n dexter are too damn good! :D
'total imortal'? any1 like?

-------------------------------------
carmensucks.co.uk

Tijs
12-07-2004, 07:06 AM
http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=664
http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=2007

T-6005
12-07-2004, 07:07 AM
totallimortal is very good.

Noodles and Dexter have really simplified their guitar sounds over the years.... I mean, there were some really good bits in songs like Feelings.... they've simplified a lot for splinter.

Was DUI a cover, or was that an original?

Tijs
12-07-2004, 07:16 AM
Was DUI a cover, or was that an original?
Original, written by Noodles.

T-6005
12-07-2004, 07:17 AM
Ah ok... Thanks. That was a great song.

carmen man
12-07-2004, 08:03 AM
their cover of the damneds 'smash it up' is awesome to. my m8s band are touring with the damned at the mo, swines! good band tho!

-----------------------------------
carmensucks.co.uk

4eh
12-07-2004, 08:11 AM
"Sin City", 52 girls, what else, autonomy....

mrconeman
12-07-2004, 12:37 PM
I wanna be sedated, feelings, total imortal

Rzeractor
12-10-2004, 05:30 AM
IMO 'springs total immortal rapes AFI's version.

Hysteria
12-10-2004, 05:36 AM
Total Immortal, Feelings, Sin City.

sgwt_greg
12-10-2004, 08:10 AM
Totalimmortal, Sin City, Autonomy, and Killboy Powerhead.

Chainsaw
12-10-2004, 09:03 AM
Totalimmortal is really cool... i like it more than the original :p

sgwt_greg
12-13-2004, 12:01 PM
Am the only one who liked their cover of the grinch?

Inuyasha
12-13-2004, 12:30 PM
I Wanna Be Sedated, Sin City and Total Immortal

saska de o...
12-13-2004, 12:35 PM
Total immortal

extraordinarygoodgrocer
12-13-2004, 03:47 PM
Killboy Powerhead and Bloodstains.