PDA

View Full Version : Hi



andygould2006
02-03-2006, 05:34 AM
I'm all like new here and stuff,so,er,hi?
lol,my names andy,i live in the uk,i love the offsprings music but due to my ultimate lack of money ive only managed 2 of their gigs lol :p erm,yeah,thats about it,ask me if u wanna know more :)

Sin Studly
02-03-2006, 05:35 AM
We don't permit the English to post here. Go away.

Mr. Noodles
02-03-2006, 05:36 AM
I'm all like new here and stuff,so,er,hi?
lol,my names andy,i live in the uk,i love the offsprings music but due to my ultimate lack of money ive only managed 2 of their gigs lol :p erm,yeah,thats about it,ask me if u wanna know more :)
Hi.

Do you like Audioslave?

Rocky-girl
02-03-2006, 05:50 AM
We don't permit the English to post here. Go away.
Yes, you're very rude.

Don't listen him. Hi!

Sin Studly
02-03-2006, 05:56 AM
It's only rude when you say it to a human being, and he's only an Englishman.

Mr. Noodles
02-03-2006, 05:57 AM
It's only rude when you say it to a human being, and he's only an Englishman.
That's even more rude.

Rocky-girl
02-03-2006, 05:58 AM
It's only rude when you say it to a human being, and he's only an Englishman.
You said it in that manner that Englishman can't be a human.

Sin Studly
02-03-2006, 05:58 AM
Yes I did.... what's your point?

Rocky-girl
02-03-2006, 06:05 AM
Yes I did.... what's your point?
Smb wrote here about Nazics. NOw I know one of them.All people are humans it doesn't matter what origin they are. that's my point. Explain why you wrote that.

kamikaze
02-03-2006, 06:15 AM
hi! i don't really care for the offspring much, but welcome anyway!

the_GoDdEsS
02-03-2006, 06:49 AM
I'm all like new here and stuff,so,er,hi?
lol,my names andy,i live in the uk,i love the offsprings music but due to my ultimate lack of money ive only managed 2 of their gigs lol :p erm,yeah,thats about it,ask me if u wanna know more :)

I suggest you move to General Offspring Discussion. You won't last long here. At all.

Sin Studly
02-03-2006, 06:59 AM
Explain why you wrote that.

I'll give it a try just for you, my sweetest Tanichka.


I'm all like new here and stuff,so,er,hi?
lol,my names andy,i live in the uk,i love the offsprings music but due to my ultimate lack of money ive only managed 2 of their gigs lol erm,yeah,thats about it,ask me if u wanna know more

* made an introduction thread
* begins and ends the same sentence with 'lol'
* loves the Offspring's music
* comes from the uk
* used two smilies in the same paragraph
* fails to insert spaces after commas
* abbreviates a three letter word
* assumes people want to know more about him
* has a stupid location entry in his profile
* has a stupid biography entry in his profile
* has a stupid occupation entry in his profile
* has a stupid interests entry in his profile

I put it to you that no human being can be so immensely stupid, and therefore our dear friend "Andy" is little more than a limesucking hairless island-monkey.

Rocky-girl
02-03-2006, 08:53 AM
Thanks, I like you when you say it in this way, you wasn't so lazy and repeated it wonderful. But After reading it I didn't change my opinion of you, dear. And that pointless things you can say about everyone, and everyone can say it about you.

Sin Studly
02-03-2006, 09:07 AM
Does this mean you don't still wanna meet up for 'private Russian tutoring'?

notoriousdoc
02-03-2006, 09:13 AM
What's more scary is that this dude is 20 YEARS OLD.

Rocky-girl
02-03-2006, 09:37 AM
Does this mean you don't still wanna meet up for 'private Russian tutoring'?
I think you made a mistake. And I thought that you hate privacy, Yustinchik.

Sin Studly
02-03-2006, 09:39 AM
Don't you love me anymore, Tanichka?

Rocky-girl
02-03-2006, 09:46 AM
Dear, What do you think about it? Try to answer. I think you're clever and find the right answer, Yustinchik.

JohnnyNemesis
02-03-2006, 09:55 AM
Hi.

Do you like Audioslave?

Die .

Paint_It_Black
02-03-2006, 10:03 AM
You said it in that manner that Englishman can't be a human.

He's right. The english suck.

Andy
02-03-2006, 10:05 AM
Don't write him off yet. He might improve. Naivety is curable.

Paint_It_Black
02-03-2006, 10:08 AM
Don't write him off yet. He might improve. Naivety is curable.

But this is an especially severe case. Plus, we're fully stocked on Andys.

Andy
02-03-2006, 10:12 AM
But this is an especially severe case. Plus, we're fully stocked on Andys.
True, true. How many Andys do we have anyway?

Sin Studly
02-03-2006, 10:14 AM
Dear, What do you think about it? Try to answer. I think you're clever and find the right answer, Yustinchik.

Awwww, I knew you still loved me. You make my heart beat strong fast.

Rocky-girl
02-03-2006, 10:51 AM
You have a strange theory. I still love you... Ha it's ridiculous! But I know you don't love me that hurts me...
Don't understand?

TheUnholyNightbringer
02-03-2006, 11:32 AM
This dude's probably logged off while white and shaking.

Nineteen Seventy Nine
02-03-2006, 01:34 PM
I'll give it a try just for you, my sweetest Tanichka.



* made an introduction thread
* begins and ends the same sentence with 'lol'
* loves the Offspring's music
* comes from the uk
* used two smilies in the same paragraph
* fails to insert spaces after commas
* abbreviates a three letter word
* assumes people want to know more about him
* has a stupid location entry in his profile
* has a stupid biography entry in his profile
* has a stupid occupation entry in his profile
* has a stupid interests entry in his profile

I put it to you that no human being can be so immensely stupid, and therefore our dear friend "Andy" is little more than a limesucking hairless island-monkey.
not to mention his AOL Instant Messenger screen name is some sort of email.


This dude's probably logged off while white and shaking.

In a corner rocking back and forth.

voodoomagik
02-03-2006, 01:41 PM
What's more scary is that this dude is 20 YEARS OLD.
that's what i was about to say.

T-6005
02-03-2006, 01:54 PM
lol hi andy lol.

0r4ng3
02-03-2006, 02:08 PM
lol hi andy lol.
lol yea i no rite omg

Edit: :D :confused: :cool: :)

T-6005
02-03-2006, 02:58 PM
Edit: randomg smilies
:mad: :mad:
TRU PUNX ANARKY!

0r4ng3
02-03-2006, 02:59 PM
omg u r so rite

Edit: lol

T-6005
02-03-2006, 03:01 PM
lol meanz face anarky.

u no? :mad: then :D bcuz no gunz.

Nineteen Seventy Nine
02-03-2006, 03:01 PM
haha if you look at his last activity, it was posting this... I bet he commited suicide.

0r4ng3
02-03-2006, 03:08 PM
lol i :D no rite yea ;) lol

T-6005
02-03-2006, 03:12 PM
When does humor become spam, is my question.

0r4ng3
02-03-2006, 03:30 PM
Right about...now. See? We're in the clear.

...lol.

Shit.

T-6005
02-03-2006, 03:33 PM
Now you gone and done it.

DAMN YOU, FRUIT!

ruroken
02-03-2006, 08:02 PM
Die .
Soundgarden > Audioslave
Why'd they break up or whatever?

Sin Studly
02-03-2006, 10:45 PM
Ha it's ridiculous! But I know you don't love me that hurts me...

Oh, but I do love you, Tanichka. Why won't you be my Russian mail-order bride?

Rocky-girl
02-04-2006, 01:34 AM
To be your "Russian mail-order bride"? It sounds interesting. But the problem is that I can't trust you. And stop telling lie. And one more I thought you have a fiance but I prefer to be the one.

Sin Studly
02-04-2006, 01:40 AM
I'll dump him for you, Tanichka.

Rocky-girl
02-04-2006, 01:48 AM
It's a great service. And there are 2 problems:I dislike services and I must change a lot. I think the second'll be hard for you.

Sin Studly
02-04-2006, 01:50 AM
Service? I not am understand. What be service?

Rocky-girl
02-04-2006, 01:56 AM
I'll dump him for you, Tanichka.
This I name the service.

Sin Studly
02-04-2006, 01:57 AM
Oh, but my dearest Tanichka, I'd do anything just to serve you, and I'd enjoy it.

Rocky-girl
02-04-2006, 02:00 AM
Oh, It's be hard for you. I don't want you to torture, dear Yustinchik. You're so frigile.

T-6005
02-04-2006, 02:02 AM
Justin... ANARKY :mad:

Sin Studly
02-04-2006, 02:18 AM
I am want sexy tortures from my Russian beauty. I not too frigile.

Rocky-girl
02-04-2006, 11:04 AM
I am want sexy tortures from my Russian beauty. I not too frigile.

Russian beauty= animal?

FauxElitist
02-04-2006, 11:07 AM
Russian beauty= animal?

Pretty much, yeah.