PDA

View Full Version : HiHi Puffyamiyumi



Call it an Obsession
03-08-2006, 10:28 AM
haha who else watches that? its amazing
(relating to the latest entry)

forcyn
03-08-2006, 10:43 AM
what the hell is that? sounds... scary lol

electric_alexa
03-08-2006, 10:46 AM
Well, to be honest, it IS quite cool (im not aying dis only coz of Dexter) :D

Nirushika6789
03-08-2006, 11:15 AM
I personally HATE HATE HATE it...so sorry Dexter but it sucks :p

Rufus
03-08-2006, 11:16 AM
I've never heard of it.

Nirushika6789
03-08-2006, 11:18 AM
http://www.omelete.com.br/imagens/televisao/news/anime/Hihi_Puffy.jpg
these are them

It annoys the fuck out of me...the damn intro song...GRRRRRR¬

offspring_freak_3
03-08-2006, 11:41 AM
http://www.omelete.com.br/imagens/televisao/news/anime/Hihi_Puffy.jpg
these are them

It annoys the fuck out of me...the damn intro song...GRRRRRR¬
hahaha my nepwes watchs it everyday on cartoon network, but i've never watched it so..... lol

punker
03-08-2006, 11:41 AM
that looks really stupid, but i cant say till i watch it

WebDudette
03-08-2006, 11:57 AM
It's an amazingly stupid show.

Rutegard
03-08-2006, 01:41 PM
never watched it :confused:

Plumey
03-08-2006, 05:37 PM
Oh gosh, I remember that show. I watched it, like, once. It hasn't been canceled yet?

pretty_fly_white_guy858
03-08-2006, 06:16 PM
Dexter..what the fuck is wrong with you! Unless you have kids that watch it, then its ok. But damn man. Damn.

pyroahiru
03-08-2006, 07:04 PM
ill admit that i do (at points of bordem) i will watch hihi puffyamiyumi...its soo sad.. :(

.:SMASH:.
03-09-2006, 12:43 AM
its on cartoon network. i saw it advertised while i was watching adult swim. i never actually considered watching it coz i thought it looked a bit gay. but if dex likes it, i might as well try to watch it, but still, just coz dex likes it doesn't mean its good

Aisha_n
03-09-2006, 02:10 AM
I dont like this animation very well :(

http://ok-offspring.way-nifty.com/photos/dexter_holland/20_dexter_l.jpg
Dexter and Puffyamiyumi!
Are they friends? :confused:

Tijs
03-09-2006, 03:13 AM
Moving to General Chat. I know it's related to Dexter's latest 'journal', but in the end it's really about the cartoon itself.

TheUnholyNightbringer
03-09-2006, 08:31 AM
Wtf is this?

Though, looking at the picture.. needs less ghey.

ruroken
03-09-2006, 08:32 AM
I do! But Ima gook*... ='(

*wannabe gook

Emily_offspring_fan
03-09-2006, 08:35 AM
I dont like this animation very well :(

http://ok-offspring.way-nifty.com/photos/dexter_holland/20_dexter_l.jpg
Dexter and Puffyamiyumi!
Are they friends? :confused:

These girls are HiHi Puffyamiyumi? :confused:
sorry I don't know the cartoon

T-6005
03-09-2006, 01:32 PM
The sheer amount of fluff in the first posts of this thread scares me.