PDA

View Full Version : What Offspring songs does your local station play?



DeAtHsTaR
03-09-2006, 03:58 PM
Mine plays Self Esteem, Come Out and Play, Gone Away, All I Want, and Can't Repeat. You?

Screamer1
03-09-2006, 04:00 PM
Mine plays the song "Cant Repeat" and "Next to you" alot

Nineteen Seventy Nine
03-09-2006, 04:01 PM
Come Out and Play, The Kids Aren't Alright, Gone Away, Original Prankster, and Self-Esteem were the only one's I've heard on the radio.

bd007h
03-09-2006, 04:02 PM
Gone Away, Come Out and Play, Self Esteem, Can't Repeat

noodle654
03-09-2006, 04:02 PM
Well, I live in New Jersey (as you know Camden is the most dangerous city in America) so there is WAY to much rap (the rap sucks, its like 50 Cent and shit like that). But...sometimes I do hear on this radio station operated by Princeton University..they play alot of their old stuff, and sometimes there new stuff. The other day I heard Black Ball and Session.

rocketman
03-09-2006, 04:23 PM
The other day I heard Black Ball and Session.
Thats awesome....I've only heard Hit That, All I Want, and Self-Esteem on my local stations.

Emily_offspring_fan
03-09-2006, 05:25 PM
here in argentina radio stations did not play The Offspring a lot (radios here sucks! :mad: ) but sometimes you can hear Pretty Fly, Original Prankster and Hit That.

rlplaymaker
03-09-2006, 05:27 PM
im in Chicago and to be honest they arent played all that much....i heard Can't Repeat a few times over the summer on Q101, but thats about it......anyone in chicago know of any stations that play the offspring more????

Offspring-Fanatic
03-09-2006, 05:27 PM
http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=19607


this sounds familiar.

Living in Chaos
03-09-2006, 05:37 PM
Well, here I've only heard songs like: Self Esteem, Gone Away, Pretty Fly for a White Guy, Original Prankster, Hit that, Cant Get My Head Around You, and Spare Me the Details, but the last three I mentioned aren't played very often.

Emily_offspring_fan
03-09-2006, 05:40 PM
http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=19607


this sounds familiar.

I want the Defy You acoustic! where can I find this? because here in Argentina you can't find Offspring singles

offspring_freak_3
03-09-2006, 05:42 PM
none, we have a shit radio station

noodle654
03-09-2006, 06:17 PM
I dont really like when stations play all there new stuff alot. I mean they have other amazing songs...It is a shock to hear old stuff and new on my station :rolleyes:

pretty fly 88
03-09-2006, 07:30 PM
My radio stations play Come Out And Play, Self Esteem, Gotta Get Away,Gone Away,The Kids Aren't Alright,Hit That, and Can't Repeat. And just recently I heard Why Don't You Get A Job? I don't think I've ever heard Pretty Fly on the radio.

Camilamazed
03-09-2006, 07:45 PM
As weird as it seems Can't repeat was played only a couple of times. As far as I've heard. They play (when it happens) Come out and play, pretty fly and self esteem.

¬¬

They prefer playing shities like Simple plan .... :rolleyes:

Ryder1234
03-09-2006, 07:45 PM
what i hear is come out and play, gone away, tkaa, hit that, self esteem, gotta get away, and one fine day

Ninty Man
03-09-2006, 07:47 PM
MMM, in Mexico???

Hell no!!

Only POP, and cumbias XD :eek:

DeAtHsTaR
03-09-2006, 07:54 PM
what i hear is come out and play, gone away, tkaa, hit that, self esteem, gotta get away, and one fine day
Your station plays one fine day????!!!!

pretty_fly_white_guy858
03-09-2006, 08:33 PM
I wouldnt know because I dont listen to the radio because the radio sucks.

alistair13
03-09-2006, 08:44 PM
im in Chicago and to be honest they arent played all that much....i heard Can't Repeat a few times over the summer on Q101, but thats about it......anyone in chicago know of any stations that play the offspring more????

i used to live in chicago; if 94.7: the zone is still there, they play the offspring every once in a while. you'd here come out and play+can't repeat all the time.

anyway, down in utah, i hear can't repeat, hit that, tkaa, self-esteem, and come out and play

Llamas
03-09-2006, 08:50 PM
our men's basketball pep band... we have an arrangment of "come out and play" and one of "pretty fly". the pretty fly one is pretty good, but the "come out and play" was transcribed REALLY bad. The harmonic minor guitar riff in the beginning of the song is all wrong... and the sung part that dexter sings is wrong, too. the rhythms and the note it's played on. I was so excited to be like "sweet! we're playing offspring!" and then I was just disappointed... :-/

Hux
03-09-2006, 09:26 PM
In Australia (Melbourne), it's mainly Spare Me The Details, Hit That, Pretty Fly (For A White Guy), Why Don't You Get A Job, Self Esteem and Come Out And Play.

Holger estonia
03-10-2006, 05:30 AM
Mine plays: Original Prankster,Can't Repeat,Pretty Fly,Hit That Can't Get My(Head Around You),Why Don't You Get A Job, but not so often

forcyn
03-10-2006, 08:21 AM
hmmm... none? maybe Pretty Fly once... but it was looooooong time ago

Rutegard
03-10-2006, 09:41 AM
none...i guess....i don't hear any offspring song on the radio for ages...but i don't listen to radio that often too and they are not that popular here

Bryan_AVA
03-10-2006, 09:52 AM
in switzerland they have ONLY rap on the radio, swiss rap. it sucks cock 324785925782978937495752894 times

Peedr
03-10-2006, 09:57 AM
On our regional radio, they play only Pretty Fly and Why Don't You Get a Job?! Damn :mad: , I want Can't Repeat, Come Out And Play or Self Esteem.

jacknife737
03-10-2006, 11:02 AM
102.1 the edge, plays most offspring singles on a regular basis. Mostly the smash singles, all i want, gone away, TKAA, get a job, want you bad, hit that, and CGMHAY, can't reapeat. Hell even the show punk'o'rama plays the odd song off Ignition.

Dmarques
03-10-2006, 11:10 AM
Nothing...

Rufus
03-10-2006, 03:25 PM
my local radio station is shit and only plays shit music like Pussy cat Dolls, Black eyed peas and Kellis I only listen to it because my parents insist on having it on in the car :mad:

Corpse
03-10-2006, 03:33 PM
On a related topic, does anyone know if any radio station in englan actually plays Offspring, I have never heard them on any station.

Rufus
03-10-2006, 03:34 PM
On a related topic, does anyone know if any radio station in englan actually plays Offspring, I have never heard them on any station.
I have heard Pretty Fly on radio 1 but thats it.

Gayman
03-10-2006, 03:49 PM
I've heard "Can't Repeat", "Self Esteem", "Come Out And Play" and "Hit That" played here in Finland.

Slipdog2
03-11-2006, 06:28 AM
My radio stations play self-esteem and gone away the most but when the greatest hits was released over the summer Can't Repeat was played on ultra-high rotation. Atleast 3 times a day. I thought for sure it was gonna be like Green day's Boulevard of Broken dreams which was probably the most played song on the radio.

DeAtHsTaR
03-11-2006, 09:05 AM
Self Esteem was played twice in the course of 5 hours yesterday here.

Haha, they just played Come Out and Play. This station has been playing them all the time lately, when they had never played them before except for Can't Repeat when it came out.

minority
03-11-2006, 01:17 PM
I've heard "Can't repeat", "Want you bad"(just once), "Self esteem", "Original prankster", "Hit that" and "Pretty fly".

Alexa
03-11-2006, 02:07 PM
I've heard

Pretty Fly
TKAA
Hit That
Can'T repeat
Come out and play
self esteem

that'S it...

RonWelty
03-11-2006, 02:24 PM
actually none ...in the past : 1/2 times original prankster ; 1 time HIT THAT , a lot of times pretty fly ( in the 99´s)

Alexa
03-11-2006, 02:30 PM
:eek: omg!

RonWelty
03-11-2006, 02:47 PM
:eek: omg!
that´s my lovely countrY fucking bad taste in music :D

Alexa
03-11-2006, 02:58 PM
lol ^^ :D

offroadster
03-11-2006, 03:11 PM
here plays pretty fly, americana, come out swinging, TKAA, original prankster and specialy feelings (is the best cover hehe)

.:SMASH:.
03-11-2006, 10:14 PM
omg they never play offspring in brisbane!!!! we will RARELY here spare me the details and that means about once every 2 months at max. other than that, i heard staring at the sun about 6 months ago. i only got into offspring coz of the breakthrough pretty fly. it was so popular here. other than that, they havn't really been on the radio here. soooooooooooo depressing.

bouncingcoles
03-12-2006, 08:45 AM
mine plays,
gone away, once in a while
cant repeat a little bit.
selfesteem, quite a bit
gotta get away, once in a while
hit that, not so much anymore (thank god)
cant get my head around you, not so much anymore

They need to play more fucking offspring. enough greenday shit. enough cold play. OFFSRING

offspring fan
03-12-2006, 08:48 AM
the only offspring songs i have heard on the radio is pretty fly and hit that

Jakebert
03-12-2006, 09:36 AM
Gotta Get Away, Self Esteem, and Gone Away are all played on my local rock station quite a bit. I've heard the Kids Arn't Alright once or twic, but I think that was on a station that I usually don't get in my car.

Forman
03-12-2006, 09:37 AM
102.1 (Toronto) and 103.3 (Bufallo) and 97.7 (Hamilton/Niagara?) Play Come Out and Play, Self Esteem, Gotta Get Away, TKAA, anything else is pretty rare

darko
03-12-2006, 10:14 AM
They don't.....Probably don't even know who the offspring are

yorkiepudn
03-12-2006, 10:40 AM
i dont listen to my local radio station because all they play is the same crap over and over again all day and it does get annoying

i think the last time they played an offspring song it was when pretty fly was released as soon as it went out the chart they stopped playing it

DeAtHsTaR
03-12-2006, 10:44 AM
i dont listen to my local radio station because all they play is the same crap over and over again all day and it does get annoying

i think the last time they played an offspring song it was when pretty fly was released as soon as it went out the chart they stopped playing it
Have you tried listening to a rock station?

electric_alexa
03-12-2006, 10:57 AM
The only song i ever heard of Offspring was Pretty fly on the radio, which was, like early last year............ :D

yorkiepudn
03-12-2006, 11:08 AM
Have you tried listening to a rock station?

there have been pirate rock stations in the local area and they were only on air for a month and i had missed them because i had heard about them too late so i wont have known if they did play any offspring songs

Corpse
03-12-2006, 11:15 AM
Have you tried listening to a rock station?

Kerrang hardly ever play offspring, and that's one of the stations you would expect them to, with all of the vids on the TV Channel.

'ave it!!!
03-12-2006, 11:39 AM
96.3 Aire FM (Leeds) - too busy playing shite like eminem and other crap rap
Galaxy 105 - its slogan "Number 1 for Dance and R'n'B"........nuff said
and i havnt heard anything by the offspring on any BBC station ever, although i did once hear the intro to "Gone Away" on "A Question Of Sport" on BBC1

DeAtHsTaR
03-12-2006, 12:23 PM
96.3 Aire FM (Leeds) - too busy playing shite like eminem and other crap rap
Galaxy 105 - its slogan "Number 1 for Dance and R'n'B"........nuff said
and i havnt heard anything by the offspring on any BBC station ever, although i did once hear the intro to "Gone Away" on "A Question Of Sport" on BBC1

And I was under the assumption that every town had a station strictly for rock.

Jakebert
03-12-2006, 03:16 PM
It depends on the area. Some places don't get a whole lot of radio reception, and those places tend to strictly be top 40's music or variety channels, because that's what gets the biggest audience.

TMDGJ
03-15-2006, 11:54 AM
The radio stations in sweden dosent seem to be that intrerested in playing Offspring, but if they do it is always Self Esteem or Come out and play.

Bexy
03-15-2006, 03:03 PM
Kerrang hardly ever play offspring, and that's one of the stations you would expect them to, with all of the vids on the TV Channel.

I find that too, and what they do play is the 'popular' stuff, kinda like pretty fly, want u bad, ydygaj. they never play good stuff lol!! and the radio plays a strange version of pretty fly, which has been brought up before, i know.

DexterWannabe
03-16-2006, 12:14 AM
mine only plays britney spears over and over again, sadly no offspring

Blue Orchid
03-16-2006, 12:29 AM
I want you bad, come out and play and gone away are the one's i hear alot

offspringfan15
03-16-2006, 07:24 AM
I've only heard Can't repeat :(

Funderful Callan
03-16-2006, 07:31 AM
The Guy That Does My Local Station Is A Big Fan of The Offspring But Ive Only heard Him Play Come Out And Play & Self Esteem. :(

offspring kid
03-16-2006, 07:38 AM
Da hui, Hit That , PFFAWG , Self Esteem and Can't Repeat

Ocupation: Offspring
08-19-2006, 06:19 PM
Hit That, Pretty fly, and sometimes they play Original Prankster

Mr. Noodles
08-19-2006, 06:21 PM
Every now and then, I'll hear their older songs on the radio, from Ixnay and Smash. Sometimes I'll hear more modern songs on the radio... but not very often.

Ocupation: Offspring
08-19-2006, 06:24 PM
Every now and then, I'll hear their older songs on the radio, from Ixnay and Smash. Sometimes I'll hear more modern songs on the radio... but not very often.
Well thats whay i mostly hear on 89X.

Mr. Noodles
08-19-2006, 06:25 PM
Well thats whay i mostly hear on 89X.
Same here.

dexrocks07
08-19-2006, 10:30 PM
I have only heard Next to You once,but they always play Come Out And Play, Self Esteem, Gone Away, Bad Habit, Can't Get My Head Around You, Hit That, and I think thats it...I hear other songs sometimes.

jacknife737
08-19-2006, 11:20 PM
My local radio station just played Genocide, which i thought was kind of strange.

patoff10
08-19-2006, 11:37 PM
My local radio station just played Genocide, which i thought was kind of strange.
lol and mine just play The blurb, a little strange maybe... I don't know...

SplinterByMyOwnDesign
08-19-2006, 11:54 PM
They basicly never playing Offspring here... :(

sebastienfan
08-20-2006, 12:09 AM
The Noose, Da Hui, Bad Habit, Nitro.. oh sorry that was my cd player. Here they play all the songs they made a single of, except Spare me the details, never heard here...

leibstandarte109
08-20-2006, 12:52 AM
I've heard COAP, Self Esteem, Gotta Get Away, All I Want, Gone Away, TKAA, Next To You, CGMHAY, Hit That, PFFAWG, Can't Repeat, and What Happened To You.

Niekaip
08-20-2006, 02:29 AM
Well, I'm not listening to the radio, but formerly they were playing Hit That, Pretty Fly, Why Don't You Get A Job, The Kid's Arent Allright and Original Prankster.

Manic Subsidal Boy
08-20-2006, 03:06 AM
Why Dont You Getta Job, Cant Repeat, Pretty Fly, Hit That & Spare me The Details

bouncingcoles
08-20-2006, 08:40 AM
Selfesteem (a lot) come out and play (rarely) gotta get away (rarely) gone away (very rarely) iv heard other singles but not for a long time.

my radio stations fucking suck, they just play the same like 10 songs through the entire day over and over.

DICKON
08-20-2006, 09:19 AM
i listen 2 kerrang and brmb and neither play offspring :(

BIG Nicky
08-20-2006, 10:11 AM
I'd say PFFAWG, Gone Away, Gotta Get Away and Self Esteem.

[@M3R0N
08-20-2006, 10:27 AM
its pretty much only gone away and gotta get away here, they play TKAA evry now and then

Apathy
08-20-2006, 12:12 PM
They play Gotta Get Away pretty much every day.

The radio sucks ass, though.

Biggest offspring fan
08-20-2006, 03:08 PM
Well i havent heard any offspring song in sweden for years. I stopped listening on swedens radiostaitions since they are only playing gay music. I requested it a few times but they dont have any songs, strange.

Thomas
08-20-2006, 03:44 PM
I hear COAP, Self Esteem, Gotta Get Away,Bad Habit, Gone Away, Pretty Fly, and TKAA on a regular basis. I have heard small clips of All I Want for advertisements for the station, I heard Hit That and CGMHAY quite a few times when Splinter first came out, I heard Can't Repeat a few times when it was released and I have heard Totalimmortal once.

Ryder1234
08-20-2006, 06:22 PM
woha i just heard i wanna be sedated (the offspring version) on the radio,
and last week they played smash all the way through, all the songs

Amazed
08-21-2006, 05:49 AM
Well i havent heard any offspring song in sweden for years. I stopped listening on swedens radiostaitions since they are only playing gay music. I requested it a few times but they dont have any songs, strange.

I've heard Self Esteem, Gotta get away and Can't repeat on Bandit 106.3, but who needs the radio? And yeah, most radio stations suck.

Short_Attention_Span
08-21-2006, 10:32 PM
I've heard (at least once...):

Self-Esteem
Come Out and Play
Gotta Get Away
Bad Habit
I Choose
All I Want
Gone Away
The Kids Aren't Alright
Pretty Fly (For a White Guy)
She's Got Issues
Want You Bad
Original Prankster
Million Miles Away
(Can't Get My) Head Around You
Hit That
The Worst Hangover Ever
Can't Repeat
Defy You
and...
Next to You

But... they've recently gotten into the habit of playing mostly the singles from Smash, The Kids Aren't Alright, Gone Away and Million Miles Away. On occasion, they'll play Can't Repeat or Hit That, but it's rare.
________
LovelyWendie (http://www.lovelywendie99.com/)

DeAtHsTaR
08-21-2006, 11:37 PM
I've heard (at least once...):

Self-Esteem
Come Out and Play
Gotta Get Away
Bad Habit
I Choose
All I Want
Gone Away
The Kids Aren't Alright
Pretty Fly (For a White Guy)
She's Got Issues
Want You Bad
Original Prankster
Million Miles Away
(Can't Get My) Head Around You
Hit That
The Worst Hangover Ever
Can't Repeat
Defy You
and...
Next to You

But... they've recently gotten into the habit of playing mostly the singles from Smash, The Kids Aren't Alright, Gone Away and Million Miles Away. On occasion, they'll play Can't Repeat or Hit That, but it's rare.
Whoa, they play them all! Where do you live?

Short_Attention_Span
08-26-2006, 10:59 PM
Whoa, they play them all! Where do you live?

Oddly enough, Southern California's own Inland Empire, where there's absolutely nothing at all...
________
Coach handbags (http://icoachhandbags.com/)

randman21
08-29-2006, 10:03 AM
I listen to about five radio stations here, and have been for a number of years. I've never heard a single Offspring song on any of 'em, and I'm gettin' pissed...:mad:

blah

F@ BANKZ
08-29-2006, 01:43 PM
I consider Offspring Radio my local station, that plays alot of The Offspring strangely.