PDA

View Full Version : 10 Second Challenge



0r4ng3
04-21-2006, 02:16 PM
And they say golf is supposed to be relaxing.

http://onemorelevel.com/games.php?game=299

Tijs
04-21-2006, 02:57 PM
I fucked up the first two tries.
Third: 5444
Fourth: 5836
Fifth: 6226

Now it's boring.

edit:
sixth: 7382 (I'm getting good at this)

0r4ng3
04-21-2006, 02:59 PM
I don't get scores that good all in a row. I'll have a bunch at 1000-2000, then one that's 7000+.

Tired_Of_You
04-21-2006, 03:35 PM
Try to beat that, I've got -2994!

Jebus
04-21-2006, 03:42 PM
http://img.photobucket.com/albums/v255/Savemejebus/golf.jpg
haha, how come I can't get that much but positive?

Lars
04-21-2006, 04:03 PM
7441 +

*edit: even better

http://i26.photobucket.com/albums/c130/iamlars/10sec.jpg

HeadAroundU
04-21-2006, 04:26 PM
2 attempts: 8351

HeadAroundU
04-21-2006, 04:28 PM
Ha! fuckers! 8408!
It's a cool game.

HeadAroundU
04-21-2006, 04:52 PM
Ha! Ha!
8901!

HeadAroundU
04-21-2006, 04:59 PM
BwHAHAAA!
8983!
ha ha
*dance*

HeadAroundU
04-21-2006, 05:20 PM
8989........

0r4ng3
04-21-2006, 05:23 PM
Holy crap, HAU. My best is about 7500.

HeadAroundU
04-21-2006, 05:23 PM
How can I save it?

0r4ng3
04-21-2006, 05:24 PM
Umm...you can't.

Take a screenshot, perhaps?

HeadAroundU
04-21-2006, 05:39 PM
http://i2.photobucket.com/albums/y33/HeadAroundU/HAU1.jpg

Little_Miss_1565
04-21-2006, 05:42 PM
Score: -217.

I hate golf AND browser games.

Lars
04-21-2006, 05:48 PM
how about this?
http://i26.photobucket.com/albums/c130/iamlars/10sec2.jpg

HeadAroundU
04-21-2006, 05:52 PM
die!!!!!!!!!!!!!111111 :D

Jebus
04-21-2006, 05:55 PM
HAU, wtf? did you use a camera to take that screenshot?

HeadAroundU
04-21-2006, 05:57 PM
yep..... :D

I was lazy to figure out, now I know....

Lars
04-21-2006, 06:03 PM
I decided to take on Jebus' - record

http://i26.photobucket.com/albums/c130/iamlars/10sec-.jpg

0r4ng3
04-21-2006, 06:10 PM
Haha, I'm good at failing.

http://i16.photobucket.com/albums/b38/0r4ng3/10second.jpg

Jebus
04-21-2006, 06:19 PM
lars, must you beat me in everything? :(

Lars
04-21-2006, 06:19 PM
well, my screenshot looks prettier than yours!

I only did one hit on mine, and it timed out before it reached its end movement.

oh well, ogame raids are almost reaching their targets, hehe. I don't know how that res could sit on that pitifully defended planet.

*edit: Yes Jebus, I was born in California before you as well (assuming you were?)

HeadAroundU
04-21-2006, 06:28 PM
one hit!? doesn't count.

I have always 2 hits with 4400.

Lars
04-21-2006, 06:29 PM
The one hit I was talking about was for my minus score.

Mr. Noodles
04-21-2006, 06:32 PM
Lol! I hit the ball the other way. It barely moves.

JohnnyNemesis
04-21-2006, 06:33 PM
Am I the only one not understanding how to play this game?

Mr. Noodles
04-21-2006, 06:35 PM
Am I the only one not understanding how to play this game?
Click where it says click and move the cursor to move the club. Hit the ball by swining the club at it. I screwed up the first time I tried.

JohnnyNemesis
04-21-2006, 06:38 PM
Ahhh, thank you!

I ROCK:

http://i3.tinypic.com/w2d3qa.png

Mr. Noodles
04-21-2006, 06:43 PM
How do I post the score as a picture?
I just tried and it didn't work.

HeadAroundU
04-21-2006, 06:48 PM
1.press the print screen button on the keyboard
2.paste it into acdsee(edit-paste)
3.photobucket

Mr. Noodles
04-21-2006, 06:49 PM
My keyboard doesn't have a print-screen button! :(

HeadAroundU
04-21-2006, 06:52 PM
Buy the new keyboard.

Mr. Noodles
04-21-2006, 06:54 PM
I'll just tell you my score.
THIS IS GONNA BE HARD TO BELIEVE, BUT IT'S TRUE!

I actually got 5299! :eek:
IT'S TRUE!

HeadAroundU
04-21-2006, 06:55 PM
Holy L33T! :eek:

Mr. Noodles
04-21-2006, 06:55 PM
Holly L33T! :eek:
I am telling the truth, just so ya know.

Mr. Noodles
04-21-2006, 06:59 PM
EVERYBODY!
Hit the ball backwards. You can do it over, and over and over again until you run out of time.
I just got -7016

XYlophonetreeZ
04-21-2006, 07:21 PM
I can't seem to get any better than 8440.

Edit: Oh shit, 9280 ftw!
http://i26.photobucket.com/albums/c119/XYlophonetreeZ/9280golfgame.jpg

Mr. Noodles
04-21-2006, 07:25 PM
New high score!
8148! I can't beat it!

Anya82
04-21-2006, 07:32 PM
this game is addictive.

Mr. Noodles
04-21-2006, 07:33 PM
this game is addictive.
Actually, it's VERY ADDICTIVE!

Anya82
04-21-2006, 07:41 PM
the most i got is 8928 :( I wanna make the 10 000!!!

but.. it will be another day.. gotta go!

Mr. Noodles
04-21-2006, 07:42 PM
Whoa, ur good at that game! :eek:

wheelchairman
04-22-2006, 04:35 AM
That's funny, 10-second challenge is also a reference to my sex life.

TheUnholyNightbringer
04-22-2006, 07:03 AM
I suck at this game. Therefore it's wonderful.

Titus
04-22-2006, 08:14 AM
Took 5 min to do that

http://i3.tinypic.com/w6wkte.jpg

My record is only 7803 >.<