PDA

View Full Version : good ads make sunnies happy



Sunny
05-02-2006, 01:28 PM
i don't wanna turn this into a huge Mac vs PC debate, but these ads are freaking hilarious:

http://www.apple.com/getamac/ads/

i saw them today for the first time and couldn't stop laughing. easily amused? very yes.

Endymion
05-02-2006, 03:16 PM
i was given a g4 a while back, just the tower, but i finally got a monitor etc so i'm taking it home tonight. wee for fun!

Little_Miss_1565
05-02-2006, 04:35 PM
hularioush!

my iBook is being sloooow lately, tho. makes me angriez. I guess I should have put that extra RAM in it.

All About Eve
05-02-2006, 04:38 PM
For some reason, this reminded me of the iPod Flea commercial.

JohnnyNemesis
05-02-2006, 04:39 PM
That ad glorified feminine pretty boy asshole scumbags. It gets a humongous thumbs down from me.

But like, it was still kinda lolz.

noodle654
05-02-2006, 08:06 PM
I have a iBook G4, iMac (Intel), MacBook (pro 15" Intel) pretty sick shit yo.

JohnnyNemesis
05-14-2006, 04:53 PM
I dunno if this is worth a bump or not, but I just found out that the guy who plays a Mac in that commercial graduated from the school I currently attend back in 2000.

Whoooa, small world.