PDA

View Full Version : Noodles made my night



scream
12-15-2004, 01:05 AM
Thanks for showing up to read and post noodles. It's a great way to end the night. Take it easy.

Julie
12-15-2004, 01:08 AM
I should acutally be in bed, it's passed 3am and I got a final at 9am but I'm here hopin he'll reply in my thread, lol.

scream
12-15-2004, 01:08 AM
I should acutally be in bed, it's passed 3am and I got a final at 9am but I'm here hopin he'll reply in my thread, lol.

good luck with those and good night :).

offspringbaby2004
12-15-2004, 01:09 AM
poor Julie. Your going to be so tired tomorrow, but we can understand :)

~mandy~

Julie
12-15-2004, 01:12 AM
Ah he's gone. =(
Oh well, I'm gonna finish up my stuff and hit the sack.

G'nite yall!

Lithuanian Offspring
12-15-2004, 01:16 AM
Its 10:15 am here. I am at school. HEEHEHEHE! I guess I was just in time to see Noodles' name on the online memebers section, and I replied to one of his posts. I feel so unsatisfied. He didn't even talk to me. :mad:

Mr. Noodles
12-15-2004, 06:45 AM
Thanks for showing up to read and post noodles. It's a great way to end the night. Take it easy.

What did he post on? I gotta read it!

Obie2trice
12-15-2004, 08:57 AM
yeah, I wanna read it too, post a link please

Obie2trice
12-15-2004, 09:02 AM
http://offspring.com/forums/search.php?searchid=14403

All his posts

NIX-on-the-MAN
12-15-2004, 09:17 AM
Is Noodles the only band member that ever posts. I have seen anyone else from the band post.

RonWelty
12-15-2004, 11:42 AM
i am paying noodles to post here ..i am discussing with atom the contract :P

DEXJR
12-15-2004, 11:45 PM
is ronwelty realy ron welty????? plz plz plz plz

MirandaV
12-16-2004, 12:51 AM
Haha no, and you stole his avatar.

RonWelty
12-16-2004, 01:41 AM
Haha no, and you stole his avatar.
yeah stupid sucker. ...that was such an huge avatar ..i have to find another .... motherfucker :(