PDA

View Full Version : Piercing



Trash
05-24-2006, 08:57 AM
Do you have it? )

TheUnholyNightbringer
05-24-2006, 09:03 AM
Eyebrow. Might get my ears done soon.

Endymion
05-24-2006, 09:04 AM
only my sphincter.

ofsmurfsandpixies
05-24-2006, 09:05 AM
no,its cool though

its just to easy to get the wrong piercing,like if you had 1ear pierced, the wrong ear-youd be officialy classed as 'gay' and i crumble to peer pressure to easily,my self esteem would plummet....

Sin Studly
05-24-2006, 09:07 AM
I have my anarchy tattoo pierced.

http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=23744
http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=23748
http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=23672

Sin Studly
05-24-2006, 09:08 AM
its just to easy to get the wrong piercing,like if you had 1ear pierced, the wrong ear-youd be officialy classed as 'gay'

Yeah, that'd happen. If, by any chance, you lived in 1986.

Do you live in 1986?

Sunny
05-24-2006, 09:12 AM
earlobes, tragus, nipples, navel (twice).

what the fuck is it with you ending everything with ) ?

ofsmurfsandpixies
05-24-2006, 09:12 AM
Yeah, that'd happen. If, by any chance, you lived in 1986.

Do you live in 1986?


nah 85....great year...depeche mode,bross and all that stuff

Sin Studly
05-24-2006, 09:15 AM
getting the right ear pierced = being gay

Almost. Getting the right ear pierced and being in the mid 80's = being gay.

Nina
05-24-2006, 09:18 AM
I have my ears pierced.... left one three times, right one two times. But I hardly ever wear earrings anymore.

I wish I had my navel pierced. But I'm too chicken shit and I dont have a flat tummy, so whats the point. rar.

TheUnholyNightbringer
05-24-2006, 09:25 AM
no,its cool though

its just to easy to get the wrong piercing,like if you had 1ear pierced, the wrong ear-youd be officialy classed as 'gay' and i crumble to peer pressure to easily,my self esteem would plummet....

Funny, where I live having sexual relationships with the same sex makes you gay.

no_way
05-24-2006, 10:27 AM
Funny, where I live having sexual relationships with the same sex makes you gay.

hahahahahahahahahahha

Sin Studly
05-24-2006, 10:43 AM
Funny, where I live having sexual relationships with the same sex makes you gay.

Ah, you must live in 1995. Over here in 2006 that only makes you trendy.

TheUnholyNightbringer
05-24-2006, 11:23 AM
Nono, you're thinking of kissing men with strange hairstyles and posting them on your MySpace.

Trash
05-24-2006, 12:00 PM
by the way, pls post fotos of your pirsin'))
thats mine... (((
http://www.piercing.ru/phpBB/album_pic.php?pic_id=1944
that's all \\\

Nina
05-24-2006, 12:25 PM
Have you suddenly forgotten how to spell piercing?
I think you can do better! :]

JoY
05-24-2006, 12:34 PM
I've got earrings, two of them, one in each earlobe & that basically would be it.
it took me a long time to decide to take these two, to make two holes in my body, so I'm definitely going to stick with these. getting piercings is pretty fucking exciting, but so are a lot of things I never would want to do beyond moderation. I know I wanted my earlobes pierced, I know why, I got them pierced & I feel fanfuckingtastic about it. anything else I would regret.

Rag Doll
05-24-2006, 12:54 PM
11 regular ear piercings
industrial
rook
tongue

looking to get my nipples repierced sometime. probably when i come home from England.

0r4ng3
05-24-2006, 02:30 PM
no), sorry ), I have ) no piercings )

except in ) MY SOUL) !

WHATTA ))))))) EMOS!)))))))))!

Edit:
))))))))))))))))))

TheHulaChick
05-24-2006, 03:01 PM
I have 4 in each ear. I totally love them and I don't think I'll get more.
http://img.photobucket.com/albums/v655/TheHulaChick/newpiercings.jpg

I absolutely loooove navel piercings but I kinda doubt I'll get one.

sKratch
05-24-2006, 03:02 PM
Is it just me or have you been on hiatus for quite some time?

TheHulaChick
05-24-2006, 03:07 PM
Is it just me or have you been on hiatus for quite some time?
Yeah, I dunno, still been reading a bit, just haven't been posting much lately. But I'm seriously in love with my new piercings and couldn't resist.

sKratch
05-24-2006, 03:09 PM
Fair enough. Looks good.

Naz
05-24-2006, 03:15 PM
I've got 12 normal piercings in my ear
I have my left tragus pierced
2 tongue piercings and 1 nipple piercing.
I only really wear my body piercings now, very rarely my ear piercings because of work and stuff, and i'm not too bothered with them anyway.

TheHulaChick
05-24-2006, 03:15 PM
@Skratch: Thanks babe, hey cute pic in photo album btw =) I miiiight post there soon, we'll see.

Icy Chic
05-24-2006, 09:22 PM
I have 4 piercings in both ears, and I'm getting my navel pierced when I get my next tattoo.

Sin Studly
05-24-2006, 09:33 PM
Hi no-dad.

kamikaze
05-25-2006, 05:49 AM
I have 8 in my lobes, two in my cartlidge, an industrial, and my tragus. I want more, but my job wouldn't really permit it. I have to take those out as it is. They'd never let me work there with a lip ring. I also want my tongue & one nipple done. My belly button would be fun, but I need to lose lotsa' weight before that. I'm pretty sure I'm going to get the back of my neck pierced, too. I'm not sure what you'd call that. :(

Rag Doll
05-25-2006, 06:46 AM
http://wiki.bmezine.com/index.php/Category:Ear_Piercings

an industrial is a bar that goes from one part of your ear to another. if i had any good pictures of mine, i'd post it.

and Maria is right, kamikaze. it's a nape (or neck) surface piercing.

Qoo
05-25-2006, 08:52 AM
I got nothing and don't wanna do it. I hate getting hurt. ;)
Cheers. :)

Icy Chic
05-25-2006, 07:30 PM
I got nothing and don't wanna do it. I hate getting hurt. ;)
Cheers. :)

It doesn't really hurt.

I was able to get my navel piereced this afternoon, and I got two tattoos instead of one. :D

kamikaze
05-25-2006, 07:48 PM
http://img.photobucket.com/albums/v307/spitexmalice/industrial.jpg

Teh bar. :) My ear was kind of gross cuz I had just gotten everything done not too long before the pic. And I'm freshly washed. ;)

HeadAroundU
05-25-2006, 07:59 PM
That's simply terrible.

The meaning of life
05-25-2006, 11:17 PM
I got 4 ring in my left earlobes
I got 1 ring in my lips on the right
I got 1 ring in my nose on the left side

Tizzalicious
05-25-2006, 11:22 PM
2 in my left ear, 1 in my right. But I never wear earrings anymore.

And that's it.

Andy
05-26-2006, 04:19 AM
Never had a piercing, probably never will. Although I have a freckle on my earlobe that I used to pretend was the hole from a piercing. Hey, I was six, when you're six you think they're "dead cool".

Nowadays I'm indifferent.

BTW, is it true that in certain circles which ear you have pierced can mean different things? For men, that is. Like, I remember hearing that if you have your right (i think it was right) ear pierced it means you're "gay and looking" or something equally mad like that. Weird.