PDA

View Full Version : Rock Am Ring & Rock Im Park Media Thread



cool 2 hate 681
06-07-2008, 12:58 AM
it starts tomorrow please post all pics videos and audio in here :)

iPunk247
06-07-2008, 01:00 AM
hi cool 2 hate 681 person. please peoples do as he command or else i shall ....

ad8
06-07-2008, 01:02 AM
Is there some kind of live-streaming of the Offspring's concert?

sneedo
06-07-2008, 01:03 AM
brilliance.

Indii
06-07-2008, 02:38 AM
As far as I know it won't be broadcasted live on German television. I hate MTV. They're showing things like Room Raiders, A Shot At Love and Exposed instead of music and when there is some music going on like Rock am RIng, they only broadcast Die Toten Hosen and Culcha Candela...

Juan
06-07-2008, 03:26 AM
MTV here at spain will broadcast it tomorrow night. I'll try to record it.

ad8
06-07-2008, 05:01 AM
MTV Germany is just pathetic. There is the biggest german festival going on and today, they just broadcast Metallica. Nothing else. Instead of showing The Offspring, they probably show crap like the shows Indii mentioned.

Manic Subsida
06-07-2008, 08:23 AM
MTV Germany is just pathetic. There is the biggest german festival going on and today, they just broadcast Metallica. Nothing else. Instead of showing The Offspring, they probably show crap like the shows Indii mentioned.
Man, that sucks.

Manic Subsida
06-07-2008, 12:52 PM
Uh, has The Offspring played now, or are they playing?
And it's no broadcasting, so we can't see it on the internet or something?

Manic Subsida
06-07-2008, 01:18 PM
Oh fuck... I found this link now, maybe we could see The Offspring when they played? Metallica is playing right now.

http://live.cope.edgestreams.net/reflector:24103

SpLinteR
06-07-2008, 01:57 PM
So they already played:
Metallica 22.00
The Offspring 20.20
:(

Manic Subsida
06-07-2008, 03:04 PM
So they already played:
Metallica 22.00
The Offspring 20.20
:(
Yeye. But wait...someone said MTV just gonna broadcast Metallica. And this is MTV. So, I don't think we missed the Offspring. : )
When I found this link, I didn't knew it was MTV, 'caus it was another logo in the corner, but the MTV-logo appaired now lately.

Count Orlok
06-07-2008, 03:14 PM
Let´s see about that.I was watching the soccer europameisterschaft with some friends,but i recorded from 20:30 until 23:00 MTV.
Tomorrow i will watch the cassette recording, let´s hope that they´ve broadcasted The Offspring.

Manic Subsida
06-07-2008, 03:19 PM
Cool, you do that.

dff_punk
06-07-2008, 03:22 PM
I just saw an ad on that link to mtv germany, about rock am ring where they mentioned bands and time they play, but no Offspring. But I heard something like "und vielen anderen"...;)

Manic Subsida
06-07-2008, 03:23 PM
I just saw an ad on that link to mtv germany, about rock am ring where they mentioned bands and time they play, but no Offspring. But I heard something like "und vielen anderen"...;)
Yeah, I saw it too. ^^
What means "und vielen anderen"?

dff_punk
06-07-2008, 03:24 PM
"and many more", I suppose.

Gustavo
06-07-2008, 05:49 PM
Oh, come on... Not even a single photo yet? :P

Dragnet
06-08-2008, 01:34 AM
Check it out:

http://www.swr3.de/specials/rockamring2008/__inc/gallery/contentpage.php?path=/specials/rockamring2008/__galleries/__user/offspring&w=950&h=634&biggal=1&picnr=0

Jesus
06-08-2008, 01:42 AM
Let´s see about that.I was watching the soccer europameisterschaft with some friends,but i recorded from 20:30 until 23:00 MTV.
Tomorrow i will watch the cassette recording, let´s hope that they´ve broadcasted The Offspring.

I didn't think our MTV would broadcast it but when if flipped passed it (during Portugal-Turkey) they had the hosts talking while the offspring were playing. With some camera switching between them and the hosts, you could hear them though. So maybe they showed some parts of them before. Who knows.

Jesus
06-08-2008, 01:46 AM
Haha Brilliant pic
http://www.swr3.de/specials/rockamring2008/__galleries/__user/offspring/015_z.jpg

a french fan
06-08-2008, 01:56 AM
Self Esteem on YouTube !
http://fr.youtube.com/watch?v=7N-Hgst2frw

Jesus
06-08-2008, 02:02 AM
Damnit they had an interview with Noodles that was cut at the end.

holland25
06-08-2008, 02:04 AM
So how was the show? And the setlist? Where are the songs?

Ptit Seb
06-08-2008, 02:05 AM
thanx dude

Jesus
06-08-2008, 02:09 AM
So how was the show? And the setlist? Where are the songs?

Probably have to wait until monday or so for that. Cause it's a 3-day festival (it doesn't sell single day-tickets as far as I know).

Blitzkrieg Bop
06-08-2008, 02:11 AM
They advertised Rock Am Ring 2008 Live on MTV here last night and I got all excited and when the time came ... Nothing :( So, you can imagine I was not impressed ... so details would be welcome :D

holland25
06-08-2008, 02:12 AM
Probably have to wait until monday or so for that. Cause it's a 3-day festival (it doesn't sell single day-tickets as far as I know).

Oh, crap. Okay, monday will be a great day with the premiere of the album and some songs from RAR...

zsk
06-08-2008, 02:39 AM
has anyone (outside of germany) record the concert???

Manic Subsida
06-08-2008, 02:55 AM
Self Esteem on YouTube !
http://fr.youtube.com/watch?v=7N-Hgst2frw
Omg that was a good video. That was pro. And Dexter & Co seems to play perfectly. DAMN!

So MTV sent some of The Offspring when they played...ok. Well, they are gonna play again today, so let's hope we will see them then. I have a MTV-link here, enjoy:
http://live.cope.edgestreams.net/reflector:24103

medi01
06-08-2008, 03:16 AM
i thought they were only playing one night anyway (tonight)...

it says so on the rock am ring website...

http://translate.google.co.uk/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.rock-im-park.com%2F&sl=de&tl=en&hl=en&ie=UTF-8

if you click on 'spielplan/bands..' then it'll come up with the set list

Manic Subsida
06-08-2008, 03:33 AM
i thought they were only playing one night anyway (tonight)...
it says so on the rock am ring website...
http://translate.google.co.uk/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.rock-im-park.com%2F&sl=de&tl=en&hl=en&ie=UTF-8
if you click on 'spielplan/bands..' then it'll come up with the set list
It's because they played at Rock Am Ring yesterday, tonight they're gonna play at Rock Im Park.
EDIT: The pages are almost exactly the same.
Rock Am Ring: http://www.rock-am-ring.com/
Rock Im Park: http://www.rock-im-park.com/

Indii
06-08-2008, 04:11 AM
Self Esteem on YouTube !
http://fr.youtube.com/watch?v=7N-Hgst2frw

A comment (in German) under the video says the band didn't want the concert to be broadcasted. Does anybody know anything about this or is the guy who wrote the comment just trying to be a smart-ass?

Jesus
06-08-2008, 04:18 AM
They generally don't like their complete concerts to be broadcast, so he could be right.

Anyway from 1.44-1.48, that's a lot of people jumping!

Manic Subsida
06-08-2008, 04:43 AM
They generally don't like their complete concerts to be broadcast, so he could be right.

Anyway from 1.44-1.48, that's a lot of people jumping!
Ah, okey.
Yeah, I see that. Perfect performance, don't you think?

GunForHire
06-08-2008, 05:19 AM
That MTV link on the previous page is now streaming some fucking awful American show, with 2 guys trying to get some (admittedly incredibly hot) 18 year old. God it's terrible - who the hell watches this stuff?

Anyway, on the topic of the gig, what I've seen so far kicked total ass.

findout5
06-08-2008, 05:29 AM
I'VE SAID IT BEFORE, I WILL SAY IT AGAIN:

MTV recorded the show and they will likely broadcast a 30 minute highlight thing (5/6 songs).

However, there's a channel called WDR that will probably brodcast the whole show. They always do it with Rock Am Ring and Rock In Park, mmmmmmkay? So, you german fans out there, PLEASE record it and share it!

Manic Subsida
06-08-2008, 06:06 AM
I'VE SAID IT BEFORE, I WILL SAY IT AGAIN:

MTV recorded the show and they will likely broadcast a 30 minute highlight thing (5/6 songs).

However, there's a channel called WDR that will probably brodcast the whole show. They always do it with Rock Am Ring and Rock In Park, mmmmmmkay? So, you german fans out there, PLEASE record it and share it!
Are you sure? 'caus someone say that they just broadcast Metallica and som other "big" bands. But I bealive you. And I found MTV German on the internet, so we are gonna see it. ^^

ygokazuki
06-08-2008, 06:35 AM
oh god that self esteem vid is fucking insane...
they're at the top of their game and the camera movement is so damn energetic
gah, can't wait to see them again...

medi01
06-08-2008, 06:43 AM
It's because they played at Rock Am Ring yesterday, tonight they're gonna play at Rock Im Park.
EDIT: The pages are almost exactly the same.
Rock Am Ring: http://www.rock-am-ring.com/
Rock Im Park: http://www.rock-im-park.com/

thanks..man im a bit of a noob:confused:

Manic Subsida
06-08-2008, 06:54 AM
thanks..man im a bit of a noob:confused:
Hehe. :p

__________

"Sonntag, 08. Juni 2008
CENTERSTAGE
21.00 Metallica
19.20 The Offspring
17.50 Nightwish
16.30 In Flames
15.20 Disturbed
14.20 Alter Bridge
13.30 Alpha Galates"

So how long is it to Offspring gonna play, what's the time with GMT+01:00?
I'm confused with those things. It's probably simpel, but I don't know how to figure it out.

Manic Subsida
06-08-2008, 08:09 AM
Hello!? No one is interested?

holland25
06-08-2008, 08:13 AM
If it's in Germany, therefore the time is already on GMT+1.

Manic Subsida
06-08-2008, 08:19 AM
Ah, ok, thanks.
So it's from now exactly 2 hours till them gonna play?

holland25
06-08-2008, 08:20 AM
Probably yes.

SpLinteR
06-08-2008, 08:55 AM
photos:
http://festivals.mtv.de/08-06-2008/fotostrecke-the-offspring-live-rock-am-ring-2008/

Manic Subsida
06-08-2008, 09:10 AM
photos:
http://festivals.mtv.de/08-06-2008/fotostrecke-the-offspring-live-rock-am-ring-2008/
Good, thanks.

SpLinteR
06-08-2008, 09:12 AM
is this the link?
http://live.cope.edgestreams.net/reflector:24103

cause they are showing Rock Am Ring, not Rock Im Park

Manic Subsida
06-08-2008, 09:12 AM
Wow, I think it's live from Rock Im Park now. But what band is playing? :S

Manic Subsida
06-08-2008, 09:15 AM
is this the link?
http://live.cope.edgestreams.net/reflector:24103

cause they are showing Rock Am Ring, not Rock Im Park
Yeah, that's the link. It's MTV German.

Are you sure they are showing Rock Am Ring?

SpLinteR
06-08-2008, 09:16 AM
The logo at the top and the stage says Rock Am Ring
:confused:

Yes, the band is:
Fettes Brot 18.05

Rutegard
06-08-2008, 09:21 AM
Self Esteem on YouTube !
http://fr.youtube.com/watch?v=7N-Hgst2frw

how many people where out there?

Manic Subsida
06-08-2008, 09:25 AM
The logo at the top and the stage says Rock Am Ring
:confused:

Yes, the band is:
Fettes Brot 18.05
Oh yeah, the logo. : p
Well, let's hope they change to Rock Im Park when Offspring is gonna play. : D

Manic Subsida
06-08-2008, 09:26 AM
how many people where out there?
I don't know, but DAMN it's many.

Indii
06-08-2008, 09:28 AM
I don't know, but DAMN it's many.

I think they sold almost 100.000 tickets for the festival. Of course, not everyone attended the Offspring concert.

Gustavo
06-08-2008, 09:37 AM
What about the set-list?

Rutegard
06-08-2008, 09:53 AM
I think they sold almost 100.000 tickets for the festival. Of course, not everyone attended the Offspring concert.

yeah...just too many people....

in rock in rio sold out with 90.000 heads lol

RonWelty
06-08-2008, 09:58 AM
yeah...just too many people....

in rock in rio sold out with 90.000 heads lol

you're wrong, ROCK IN RIO SOLD 90.000 tickets, but you have to add the VIP tickets + FREE TICKETS given by the organization, so maybe 95 or 100 000 people attended friday ROCK IN RIO.

Rutegard
06-08-2008, 10:05 AM
you're wrong, ROCK IN RIO SOLD 90.000 tickets, but you have to add the VIP tickets + FREE TICKETS given by the organization, so maybe 95 or 100 000 people attended friday ROCK IN RIO.


huum....

yeah but out of those probably only 90.000 attended the concerto lol

i don't see the vips caring bout that

RonWelty
06-08-2008, 10:07 AM
huum....

yeah but out of those probably only 90.000 attended the concerto lol

i don't see the vips caring bout that

i had a vip ticket and i was in the front rows... vip tickets aren't ONLY for scumbag of the society :P.

Rutegard
06-08-2008, 10:11 AM
i had a vip ticket and i was in the front rows... vip tickets aren't ONLY for scumbag of the society :P.

but YOU ROCK!!!!!!

RonWelty
06-08-2008, 10:13 AM
but YOU ROCK!!!!!!

sadly, i don't. Still deeply upset, with myself, about not getting a Meet&Greet.

SpLinteR
06-08-2008, 10:16 AM
sadly, i don't. Still deeply upset, with me, about not getting a Meet&Greet.

What about your record of Rock In Rio?

RonWelty
06-08-2008, 10:17 AM
What about your record of Rock In Rio?

i did not recorded it, i will download a rip of a guy who did it and then, if no one do it before, i will post it.

Manic Subsida
06-08-2008, 10:23 AM
Omg, I think we are gonna see The Offspring.
The "Rock Im Ring" logo has apperead now, lets hope we're gonna see Offspring.

SpLinteR
06-08-2008, 10:26 AM
Omg, I think we are gonna see The Offspring.
The "Rock Im Ring" logo has apperead now, lets hope we're gonna see Offspring.

I don't think so, it seems they don't even care about Rock Im Park

Manic Subsida
06-08-2008, 10:28 AM
I don't think so, it seems they don't even care about Rock Im Park
Oh f...I ment Rock Im Park, but damn, it was only Rock Am Ring. -_-
Well, let's hope.

Jesus
06-08-2008, 10:30 AM
No mtv basically only broadcasts rock am ring, they'll show Sportfreunde Stiller and then Die Toten Hosen later.

Rutegard
06-08-2008, 10:33 AM
sadly, i don't. Still deeply upset, with myself, about not getting a Meet&Greet.


don´t be like that....you making me feel bad

Manic Subsida
06-08-2008, 10:47 AM
No mtv basically only broadcasts rock am ring, they'll show Sportfreunde Stiller and then Die Toten Hosen later.
Are you sure? Won't they broadcast Metallica? :S

Indii
06-08-2008, 10:49 AM
Are you sure? Won't they broadcast Metallica? :S

They only broadcast Rock am Ring. And Metallica played there yesterday. So today it's Die Toten Hosen and Sportfreunde Stiller. Both are pretty mediocre.

Jesus
06-08-2008, 10:51 AM
Die toten hosen are pretty awesome though. Even for non Germans such as me.

dff_punk
06-08-2008, 11:09 AM
Die toten hosen are pretty awesome though. Even for non Germans such as me.

Agreed. Saw them live few years ago, they rocked.

Rutegard
06-08-2008, 11:42 AM
any news yet?

Manic Subsida
06-08-2008, 11:46 AM
any news yet?
They are just sending from Rock Am Ring, not Rock Im Park.
So, no Offspring.

Rutegard
06-08-2008, 12:00 PM
They are just sending from Rock Am Ring, not Rock Im Park.
So, no Offspring.

fuck :mad:

The Search Button
06-08-2008, 12:33 PM
FUCK ME!

I just saw TheOffspring playing Hammerhead on MTV? Or am I drunk.

No, no I really saw. They are giving us an hour of the bands that played yesterday here in MTV Portugal, and I just saw the band performing.

One word to describe the song and the reaction of the crowd:

-Intense.

Mosh, circle pits you name it. Oh and by the way Pete fucking owns, baby!

Capricorn4
06-08-2008, 12:43 PM
Hi,I just decided to sign up.And your not drunk,I saw Hammerhead too on the Hungarian MTV.

The Search Button
06-08-2008, 12:47 PM
Hi,I just decided to sign up.And your not drunk,I saw Hammerhead too on the Hungarian MTV.

Welcome to the boards, man!

How far long MTV did not aired an Offspring song? Or even a live song?

This must mean something (although I'm not quite sure what). Amirite?

Capricorn4
06-08-2008, 12:49 PM
Just random mixture of the whole festival,and they only broadcasted one song from The Offspring,you didn't missed anything.

Marco
06-08-2008, 12:53 PM
same here, MTV Italy

Manic Subsida
06-08-2008, 01:40 PM
Dammit, I didn't see it. :/

jacknife737
06-08-2008, 01:42 PM
I'm guessing no one managed to record the Offspring clip?


Die toten hosen are pretty awesome though. Even
for non Germans such as me.

Yeah, I love those guys.

Capricorn4
06-08-2008, 01:42 PM
Maybe someone will upload it on youtube.

Juan
06-08-2008, 01:43 PM
And of course, same here on MTV Spain, only 1 song (Hammerhead) in a mixted broadcast. :confused:

PS: I've recorded the hammermead live song.

Manic Subsida
06-08-2008, 01:43 PM
Maybe someone will upload it on youtube.
If so, they are GOOOOD!

Manic Subsida
06-08-2008, 01:44 PM
And of course, same here on MTV Spain, only 1 song (Hammerhead) in a mixted broadcast. :confused:

PS: I've recorded the hammermead live song.
Nooo you'r kidding? Upload it at Youtube, NOW. :o

Capricorn4
06-08-2008, 01:45 PM
Except they broadcasted almost the whole Metallica gig,or just the half of it.

Capricorn4
06-08-2008, 01:47 PM
Staring at the tv peacefully,ads...and on mtv still Metallica now.Thats our luck.

Juan
06-08-2008, 01:49 PM
Nooo you'r kidding? Upload it at Youtube, NOW. :o

No kidding :D Only im waiting to record if they broadcast more songs. :p


I think after metallica they will show more offspring. I hope. xD

RODNEYMULLEN
06-08-2008, 02:05 PM
I don't know if this has already been posted but here.
http://youtube.com/watch?v=7N-Hgst2frw

Manic Subsida
06-08-2008, 02:07 PM
No kidding :D Only im waiting to record if they broadcast more songs. :p
I think after metallica they will show more offspring. I hope. xD
Heheh, let's hope. Good boy. xD
Paste the link in this thread tomorrow then. : D

Capricorn4
06-08-2008, 02:07 PM
Yes it was posted,I saw it but thanks anyway,great show.

Sapper
06-08-2008, 03:02 PM
Hammerhead @ Rock am Ring 2008:
http://de.youtube.com/watch?v=60s0kFcowjo

Download the video here:
http://rapidshare.com/files/121071296/the_offspring_-_hammerhead_-_live___rar_2008_-_by_sapper.avi

Manic Subsida
06-08-2008, 03:10 PM
Hammerhead @ Rock am Ring 2008:
http://de.youtube.com/watch?v=60s0kFcowjo

Download the video here:
http://rapidshare.com/files/121071296/the_offspring_-_hammerhead_-_live___rar_2008_-_by_sapper.avi
Thanks! :)
But'eh...is Dexter ill or something? He sang very strange on this one. It was...not so good singing. :/

SpLinteR
06-08-2008, 03:12 PM
Hammerhead @ Rock am Ring 2008:
http://de.youtube.com/watch?v=60s0kFcowjo

Download the video here:
http://rapidshare.com/files/121071296/the_offspring_-_hammerhead_-_live___rar_2008_-_by_sapper.avi

Amazing!

Do you have the entire show?

Thanks

Indii
06-08-2008, 03:14 PM
Thanks! :)
But'eh...is Dexter ill or something? He sang very strange on this one. It was...not so good singing. :/

I think there is something generally wrong with the sound

SpLinteR
06-08-2008, 03:17 PM
Agreed! :mad:

Manic Subsida
06-08-2008, 03:19 PM
I think there is something generally wrong with the sound
Yeah, I hope so, 'caus this singing was bad... :/
On Self Esteem he sang perfectly...

jacknife737
06-08-2008, 03:20 PM
Hammerhead @ Rock am Ring 2008:
http://de.youtube.com/watch?v=60s0kFcowjo

Download the video here:
http://rapidshare.com/files/121071296/the_offspring_-_hammerhead_-_live___rar_2008_-_by_sapper.avi

Thanks a lot; they look like they have a bit more "energy" during that performance.

aceizace
06-08-2008, 03:25 PM
The rapidshare version sounds better than the YouTube one, but yeah that's some serious aliasing right there.

Sapper
06-08-2008, 03:37 PM
Sorry guys, the sound is not my fault, MTV scrapped it :(

PS: No, i don't have the entire show

dff_punk
06-08-2008, 03:42 PM
Yeeeah circle pit!!!
And it seems this time Dexter sang the "you can all hide behind your desk.." part all on his own. Sweet.

cool 2 hate 681
06-08-2008, 05:20 PM
anyone know if the rock im park show is over yet??

cool 2 hate 681
06-08-2008, 07:49 PM
here is a crowd shot video of self esteem at rock am ring

http://www.youtube.com/watch?v=EIQYXk3xNoY

IamSam
06-08-2008, 08:03 PM
here is a crowd shot video of self esteem at rock am ring

http://www.youtube.com/watch?v=EIQYXk3xNoY

Jesus...that's fucking intense.

Jesus
06-09-2008, 02:26 AM
Here you go, a version of Hammerhead live at Rock Am Ring without the audio skipping. It's x264 encoded, so use a player that can play those files, like VLC (http://www.videolan.org/vlc/)

http://rapidshare.com/files/121157561/the_offspring-hammerhead__live_at_rock_am_ring_07-06-08_-x264-2008-mv4u.mkv

here it is on the youtubes, the quality isn't too great there because youtube still doesn't know how to handle widescreen videos:
http://www.youtube.com/watch?v=-yBzDZXHXkc

Sapper
06-09-2008, 03:20 AM
Here you go, a version of Hammerhead live at Rock Am Ring without the audio skipping. It's x264 encoded, so use a player that can play those files, like VLC (http://www.videolan.org/vlc/)

http://rapidshare.com/files/121157561/the_offspring-hammerhead__live_at_rock_am_ring_07-06-08_-x264-2008-mv4u.mkv

here it is on the youtubes, the quality isn't too great there because youtube still doesn't know how to handle widescreen videos:
http://www.youtube.com/watch?v=-yBzDZXHXkc

Thx buddy :)

ThunderPX
06-09-2008, 04:39 AM
Here you go, a version of Hammerhead live at Rock Am Ring without the audio skipping. It's x264 encoded, so use a player that can play those files, like VLC (http://www.videolan.org/vlc/)

http://rapidshare.com/files/121157561/the_offspring-hammerhead__live_at_rock_am_ring_07-06-08_-x264-2008-mv4u.mkv

here it is on the youtubes, the quality isn't too great there because youtube still doesn't know how to handle widescreen videos:
http://www.youtube.com/watch?v=-yBzDZXHXkc

Holy shit, Pete is fucking intense.

Also I can kind of see why Dexter wanted to use a backing track in the KROQ show. XD

Manic Subsida
06-09-2008, 07:09 AM
Here you go, a version of Hammerhead live at Rock Am Ring without the audio skipping. It's x264 encoded, so use a player that can play those files, like VLC (http://www.videolan.org/vlc/)

http://rapidshare.com/files/121157561/the_offspring-hammerhead__live_at_rock_am_ring_07-06-08_-x264-2008-mv4u.mkv

here it is on the youtubes, the quality isn't too great there because youtube still doesn't know how to handle widescreen videos:
http://www.youtube.com/watch?v=-yBzDZXHXkc
Bravo, thank you!

Devidence
06-09-2008, 07:32 AM
Is Noodles rocking a Horrorpops shirt? Fucking awesome.

Who's on the 3rd guitar in the back?

Jesus
06-09-2008, 07:36 AM
Is Noodles rocking a Horrorpops shirt? Fucking awesome.

Who's on the 3rd guitar in the back?
He is and that's Warren of The Vandals.

Devidence
06-09-2008, 07:39 AM
He is and that's Warren of The Vandals.

Badass, thanks. Anyone know if they are using him on the tour or any other songs?

zsk
06-09-2008, 07:41 AM
mtv plays a best of rock am ring 2008 now,i'm recording it now

Footman
06-10-2008, 02:29 AM
mtv plays a best of rock am ring 2008 now,i'm recording it now
Are you ready?

holland25
06-10-2008, 02:13 PM
So? Any songs from the shows?

NotTheOne_NL
06-10-2008, 02:18 PM
Hammerhead.mkv on offspringbootlegs.info server (http://offspring.ipshit.com/index.php?dir=video/Live/%5B2008%5D%20Rock%20Am%20Ring%20-%20Germany%2007-06-08/&file=the_offspring-hammerhead_%28live_at_rock_am_ring_07-06-08%29-x264-2008-mv4u.mkv)

cool 2 hate 681
06-10-2008, 07:03 PM
crowd shot video of want you bad

http://www.youtube.com/watch?v=3SqdZUIyYtU

want you bad in the pit

http://www.youtube.com/watch?v=hpvZUW-bKLE

Self Esteem in the pit

http://www.youtube.com/watch?v=38ST430SsNI

The kids aren't alright

http://www.youtube.com/watch?v=txqVMQu_T5k

http://www.youtube.com/watch?v=mhPCxSisHeM

bad quality Self Esteem

http://www.youtube.com/watch?v=xEPNSvjKtG0

http://www.youtube.com/watch?v=aV1XIqX1vhs

Pretty fly (for a white guy)

http://www.youtube.com/watch?v=FiiHyJN6Zug

jacknife737
06-10-2008, 07:11 PM
Thanks cool 2 hate 681 for posting, those are really great videos, especially the ones "from the pit".



Self Esteem in the pit

http://www.youtube.com/watch?v=38ST430SsNI

Hahah, ok, wtf is going on starting about 12 seconds into the video? I've been to a lot of concerts, and a lot of punk shows, but i've never seen this happen! Some kind of German concert tradition? Its cool nonetheless, really intense.

Gustavo
06-11-2008, 05:59 AM
Does anyone have the set lists for Rock Am Ring and Rock Im Park?

Vladimov
06-11-2008, 08:05 AM
Does anyone have the set lists for Rock Am Ring and Rock Im Park?

I visited Rock im Park. I do not remember the exact set list, but here are the songs I remember (not in the right order) :

Bad Habit (first song)
Hammerhead
Gotta get away
Have you Ever
All I Want
You're gonna go far, kid
Gone away
staring at the sun
(can't get) my head around you
Want you bad
Pretty Fly
The Kids Aren't Alright
Come out and play (keep em seperated)
Self Esteem (last song)

cool 2 hate 681
06-13-2008, 08:46 PM
sorry for bumping this old thread but there are finaly videos from rock im park

have you ever tkaa americana and Self Esteem live at rock am ring and rock im park

http://www.youtube.com/watch?v=w0vSZiKYxG8

mixed with disturbed and jonathan davis

http://www.youtube.com/watch?v=EFrPRuRQ7no

Self Esteem

http://www.youtube.com/watch?v=1_lV73ya7oI

http://www.youtube.com/watch?v=uds988pn5nI

http://www.youtube.com/watch?v=EacmE4_xH3Q

http://www.youtube.com/watch?v=hsQTpA1u9k4

Hammerhead

http://www.youtube.com/watch?v=TpNbVRgzXi0

http://www.youtube.com/watch?v=Aw0wEH2dxdQ

Pretty fly (for a white guy)

http://www.youtube.com/watch?v=iFG63rAjDPo

http://www.youtube.com/watch?v=RwhutPohPZQ

http://www.youtube.com/watch?v=-ytA9RuIRjA

Bad Habit

http://www.youtube.com/watch?v=1kpZOEytNRQ

offy
06-14-2008, 04:46 AM
I visited Rock im Park. I do not remember the exact set list, but here are the songs I remember (not in the right order) :

Bad Habit (first song)
Hammerhead
Gotta get away
Have you Ever
All I Want
You're gonna go far, kid
Gone away
staring at the sun
(can't get) my head around you
Want you bad
Pretty Fly
The Kids Aren't Alright
Come out and play (keep em seperated)
Self Esteem (last song)

Although the songs are not quite in the correct order, this setlist seems to be fine.
I also visited Rock im Park and...well...it's hard to tell:

No doubt the music was great. They were all giving their very best and everything. But I would have expected more. Like interaction with the crowd, some comments on their new album, trying to make the audience cheer and all that stuff.

They did not have an intro. They just appeared and started playing their songs. They finished with Self Esteem, said "goodbye" and then they were gone. They did not have a banner (ALL the other bands did), they did not say a word about RAFRAG and they did not compliment us for LIVING their fantastic music. Dexter's only comment to our excessive jumping session on Self Esteem was "wow, how're you doing that?". Noodle's only comment was "Lagerbier Hell!!".
Very strange.

But maybe I'm just influenced by Metallica who kind of had the best show of their life so far :D

findout5
06-14-2008, 05:45 AM
Someone posted Self Esteem live @ Rock Am Ring somewhere...
http://www.megaupload.com/?d=V61V8TQU

Really good quality!

Footman
06-14-2008, 10:22 PM
Someone posted Self Esteem live @ Rock Am Ring somewhere...
http://www.megaupload.com/?d=V61V8TQU

Really good quality!

Upload it somewhere else

Dirty Magic
06-14-2008, 10:33 PM
Someone posted Self Esteem live @ Rock Am Ring somewhere...
http://www.megaupload.com/?d=V61V8TQU

Really good quality!

It looks kinda cool when it's in slow motion I think :D

findout5
06-15-2008, 02:42 AM
http://rapidshare.com/files/122274547/The_Offspring-Self_Esteem__Live_at_Rock_Am_Ring_07-06-08_-x264-2008-mV4U.rar

looneypunk
06-15-2008, 03:47 AM
[QUOTE=ad8;1125399]Q:whats more pathetic?
A:mtv India everything aired on it is mallcore shit :(

Footman
06-16-2008, 10:13 AM
http://rapidshare.com/files/122274547/The_Offspring-Self_Esteem__Live_at_Rock_Am_Ring_07-06-08_-x264-2008-mV4U.rar

Great, I want whole (all) show :(

findout5
06-16-2008, 11:28 AM
Don't we all?

NotTheOne_NL
06-16-2008, 02:31 PM
Someone posted Self Esteem live @ Rock Am Ring somewhere...
http://www.megaupload.com/?d=V61V8TQU

Really good quality!

thx I was looking for this!

Vladimov
06-20-2008, 03:04 AM
Although the songs are not quite in the correct order, this setlist seems to be fine.
I also visited Rock im Park and...well...it's hard to tell:

No doubt the music was great. They were all giving their very best and everything. But I would have expected more. Like interaction with the crowd, some comments on their new album, trying to make the audience cheer and all that stuff.

They did not have an intro. They just appeared and started playing their songs. They finished with Self Esteem, said "goodbye" and then they were gone. They did not have a banner (ALL the other bands did), they did not say a word about RAFRAG and they did not compliment us for LIVING their fantastic music. Dexter's only comment to our excessive jumping session on Self Esteem was "wow, how're you doing that?". Noodle's only comment was "Lagerbier Hell!!".
Very strange.



Yeah, that's exactly the way I think about their performance at RIP. Couldn't have described it better myself.

Rutegard
06-20-2008, 07:22 AM
Although the songs are not quite in the correct order, this setlist seems to be fine.
I also visited Rock im Park and...well...it's hard to tell:

No doubt the music was great. They were all giving their very best and everything. But I would have expected more. Like interaction with the crowd, some comments on their new album, trying to make the audience cheer and all that stuff.

They did not have an intro. They just appeared and started playing their songs. They finished with Self Esteem, said "goodbye" and then they were gone. They did not have a banner (ALL the other bands did), they did not say a word about RAFRAG and they did not compliment us for LIVING their fantastic music. Dexter's only comment to our excessive jumping session on Self Esteem was "wow, how're you doing that?". Noodle's only comment was "Lagerbier Hell!!".
Very strange.

But maybe I'm just influenced by Metallica who kind of had the best show of their life so far :D

i see now this is nothing more then a bad habit

cool 2 hate 681
06-22-2008, 11:59 PM
holy shit guys i just found Pretty Fly (For a White Guy at rock am ring PRO SHOT:eek:


http://www.youtube.com/watch?v=KbJe7Wn17PM

RobinoZombie
06-23-2008, 12:49 AM
and thats another source than mtv...
FUUUUCK:...
someone must have recorded this.

Jesus
06-23-2008, 01:52 AM
Probably from this tv show, someone must have recorded it in the wholes of the internets
http://www.swr3.de/specials/rockamring2008/film/index.html

Here is their official setlist btw:
http://www.swr3.de/specials/rockamring2008/__galleries/__user/setlistcenter/019_z.jpg

Jesus
06-23-2008, 01:56 AM
http://www.ringrocker.com/modules.php?op=modload&name=Forum&file=viewtopic&topic=15195&forum=1

Crap they also had what happened to you in their broadcast.

dff_punk
06-23-2008, 02:25 AM
LOL @ "Ska" in the setlist :D They don't know their old songnames anymore!

Stylie
06-23-2008, 02:34 AM
holy shit guys i just found Pretty Fly (For a White Guy at rock am ring PRO SHOT:eek:


http://www.youtube.com/watch?v=KbJe7Wn17PM
Wow, greaaaat!

cool 2 hate 681
06-23-2008, 06:21 AM
The Kids Aren't Alright and (Can't Get My) Head Around You PRO SHOT;)


http://www.youtube.com/watch?v=ZQ-XOUNo_tQ

EDIT

Americana AND What happened To You PRO SHOT


http://www.youtube.com/watch?v=viem0qLFJTA

Jesus
06-23-2008, 06:53 AM
The Kids Aren't Alright and (Can't Get My) Head Around You PRO SHOT;)


http://www.youtube.com/watch?v=ZQ-XOUNo_tQ


Americana AND What happened To You PRO SHOT


http://www.youtube.com/watch?v=viem0qLFJTA

hahaha look at that guy making a backflip during TKAA around 20seconds

RobinoZombie
06-23-2008, 10:28 AM
so whomever ripped them, put them up for us to download..please?:)

Stylie
06-23-2008, 11:17 AM
Weeeeeeee. :D:D:D

jacknife737
06-23-2008, 02:56 PM
LOL @ "Ska" in the setlist :D They don't know their old songnames anymore!

They've always refered to What Happened To You, as "ska". ;)

findout5
06-23-2008, 03:05 PM
Someone, please upload this!!

chriiis
06-23-2008, 10:17 PM
Please upload this in the better quality !!! :)

brothadave79
06-23-2008, 11:31 PM
They've always refered to What Happened To You, as "ska". ;)

Yeah, it's a bit of a long title. "Ska" is much easier to get the point across.

Tijs
06-24-2008, 08:34 AM
Rock Am Ring DVD torrent right here:
http://zombtracker.the-zomb.com/details.php?id=24661

RazielSR
06-24-2008, 02:32 PM
http://rapidshare.com/files/122274547/The_Offspring-Self_Esteem__Live_at_Rock_Am_Ring_07-06-08_-x264-2008-mV4U.rar

MANY THANKS. And many thanks Tijs, too...DOWNLOADING!!

OMFG!!! That Self Esteem video is one of the most incredible and amazing offspring live videos I've never seen!!!

Hey! This DVD is for sale?

RazielSR
06-24-2008, 02:43 PM
Oh, that torrent is tooo sloooowwww.

And I can't find it in rapidhsare neither....

NotTheOne_NL
06-24-2008, 05:09 PM
Rock Am Ring DVD torrent right here:
http://zombtracker.the-zomb.com/details.php?id=24661

Thanks for the link!

Manzanubrio
06-25-2008, 02:58 AM
Has anyone already downloaded it?

I think the first who dowloaded it should upload it :D


I was trying to connect with the users in Ares downloader 30 minutes, and it didnt find anyone

RazielSR
06-25-2008, 05:43 AM
Has anyone already downloaded it?

I think the first who dowloaded it should upload it :D


I was trying to connect with the users in Ares downloader 30 minutes, and it didnt find anyone


The same here, downloading with flasget and stills = 0 kbs downloaded...

Tijs
06-25-2008, 06:25 AM
I'll start seeding then. I received the link from a friend of mine, so no need to thank me for it :p

ad8
06-25-2008, 08:25 AM
Someone put this on offspringbootlegs.info please!

Manzanubrio
06-25-2008, 08:31 AM
Fucking fast :D

Thanks!!

RazielSR
06-25-2008, 08:46 AM
JODER!!

I didn't know that website (offspringbootlegs.info)

There are a LOT OF MATERIAL THERE!!!!!!

wow!!!!


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !!!!!!

NotTheOne_NL
06-25-2008, 03:31 PM
Someone put this on offspringbootlegs.info please!


I have this in DVD format from http://zombtracker.the-zomb.com/details.php?id=24661. Thx to the uploader codejunkie!!

I'll upload it for the DVD lovers!! Use WinRAR to unrar the files www.rarlab.com (http://www.rarlab.com)

DOWNLOAD (http://offspring.ipshit.com/index.php?dir=video/Live/%5B2008%5D%20Rock%20Am%20Ring%20DVD/)
=========================================
The Offspring

07/06/2008
Rock Am Ring,
Nürburgring,
Germany

TRT: 19:42 min

lineage: SWR (DVB-C) > PC-Recorder > Nero 6 > miniDVD

Tracks:
Pretty Fly(For A White Guy)
Americana
Ska
The Kids Aren't Alright
(I Can't Get My) Head Around You
Self Esteem

Video:
PAL
MPEG-2
4:3
720×576

Audio:
Stereo
48kHz
256 Kbps

No modifications allowed, no re-authors.

Screenshots (Original Size & Quality):
http://zombpic.the-zomb.com/images2/1214227055.png
http://zombpic.the-zomb.com/images2/1214227103.png

Comment: This is a miniDVD. Just burn it on a normal CDR. (use Nero)

23/06/08
codejunkie

chriiis
06-26-2008, 07:07 AM
I have this in DVD format from http://zombtracker.the-zomb.com/details.php?id=24661. Thx to the uploader codejunkie!!

I'll upload it for the DVD lovers!! Use WinRAR to unrar the files www.rarlab.com (http://www.rarlab.com)

DOWNLOAD (http://offspring.ipshit.com/index.php?dir=video/Live/%5B2008%5D%20Rock%20Am%20Ring%20DVD/)




Thanks for upload on Offspringbootlegs :)

Footman
06-26-2008, 08:45 AM
Only 6 songs on this miniDVD :( :( :( :(

Stylie
06-26-2008, 12:30 PM
Isn't WinRAR free? -_-

NotTheOne_NL
06-26-2008, 03:35 PM
You can try it for some time, i thought...

Stylie
06-27-2008, 03:18 PM
You can try it for some time, i thought...

Yeah, just a little period, then you must buy it. Gah.

IamSam
06-27-2008, 04:44 PM
Yeah, just a little period, then you must buy it. Gah.

Really? I've never had to buy it. It just asks me if I'd like to and I say no.

offspring_freak_3
06-27-2008, 09:08 PM
^ same here. and i have been using it for like 1 year now
theres no need to buy it

RobinoZombie
06-28-2008, 03:32 AM
im still at 0%, someone seed?:D

RonWelty
07-11-2008, 01:24 PM
http://www.airliners.net/photo/Untitled/Cessna%20525%20Citation%20CJ1+/1365430/L/&width=1200&height=831&sok=WHERE__%28reg_%3D_%27N7715X%27%29_&sort=_order_by_photo_id_DESC_&photo_nr=1&prev_id=&next_id=1009227

Rutegard
07-11-2008, 01:35 PM
thanks ronwelty for bringing this one back to life


so i'll post this here now


""i just saw something hilarius now...at MTV...about ROCK AM RING FESTIVAL.....NOODLES was talking in german and dexter were always saying...yeah yeah yeah LOL...and in the end he said...."i think he just called me a pedophile"

LOOOOOOOOOOOOOOOOL i laughed a lot....i thought it was cool to tell you ...eheh
""

EDIT: by the way...does anyone have this video?!?

Stylie
07-11-2008, 03:14 PM
""i just saw something hilarius now...at MTV...about ROCK AM RING FESTIVAL.....NOODLES was talking in german and dexter were always saying...yeah yeah yeah LOL...and in the end he said...."i think he just called me a pedophile"

LOOOOOOOOOOOOOOOOL i laughed a lot....i thought it was cool to tell you ...eheh
""

EDIT: by the way...does anyone have this video?!?

Ahahah, sounds hilarious!
Please, let's hope someone recorded this.

Rutegard
07-12-2008, 04:53 AM
Ahahah, sounds hilarious!
Please, let's hope someone recorded this.

yeah it was something like the best momentos for Rock Am Ring...

Stylie
07-12-2008, 06:36 AM
yeah it was something like the best momentos for Rock Am Ring...

Maaan, I wanna see it. (!!)

Rutegard
07-12-2008, 08:51 AM
Maaan, I wanna see it. (!!)

yeah and then i saw today another thing too...

this girl was asking dex about his intentions in coming back to school to finish his PhD....and he said he was thinking bout it because molecular biology needed him

LOOOOOL

RonWelty
07-12-2008, 09:02 AM
yeah and then i saw today another thing too...

this girl was asking dex about his intentions in coming back to school to finish his PhD....and he said he was thinking bout it because molecular biology needed him

LOOOOOL

i need him too... lol

The Search Button
07-12-2008, 12:31 PM
i need him too... lol

That sounds sooooooooooooooo wrong.

RonWelty
07-12-2008, 12:37 PM
That sounds sooooooooooooooo wrong.

no comments...

nameless
07-12-2008, 04:46 PM
just seen the rock am ring highights on mtv2, dexter got asked some odd questions and they showed self esteem!

Rutegard
07-13-2008, 09:27 AM
just seen the rock am ring highights on mtv2, dexter got asked some odd questions and they showed self esteem!

yeah we are talking about that!!

can you record it?

Rutegard
07-15-2008, 02:13 PM
just seen the rock am ring highights on mtv2, dexter got asked some odd questions and they showed self esteem!

like pirates ninjas or robots?

hollywood, brazilian or natural?

black sabbath, led zeppelin or ac/dc?

Footman
07-16-2008, 09:40 AM
I find a full Metallica concert from Rock am Ring.. but i can't find all from The Offspring

Stylie
07-16-2008, 10:22 AM
I find a full Metallica concert from Rock am Ring.. but i can't find all from The Offspring
Well, they didn't broadcast the whole concert.

Rutegard
07-16-2008, 11:43 AM
Well, they didn't broadcast the whole concert.

yeah...all i wanted was the interviews....they were great

Stylie
07-16-2008, 12:30 PM
yeah...all i wanted was the interviews....they were great
Aha, aha, give it to me baby, aha, aha (I also want it)!
...and all the girl they say I'm pretty fly for a white guy. *ROCK ON*

zsk
07-30-2008, 10:02 AM
You're gonna go Far kid (live@RaR)

http://de.youtube.com/watch?v=ej2Iv5TBYsA

it's a little bit slow:(

RobinoZombie
07-30-2008, 01:52 PM
still cant get the proshot download to start dl, infact none of the shows i have in queue from that site works:S

Stylie
07-30-2008, 02:30 PM
You're gonna go Far kid (live@RaR)

http://de.youtube.com/watch?v=ej2Iv5TBYsA

it's a little bit slow:(

HEY! How did you get that? ōō

SpLinteR
07-30-2008, 06:12 PM
a better version can be found here:
http://www.mtv.de/videos/19364349

zsk
07-31-2008, 02:14 AM
a better version can be found here:
http://www.mtv.de/videos/19364349

I recorded it from this page

NotTheOne_NL
07-31-2008, 02:35 AM
I recorded it from this page

can you upload your recording plz?

zsk
07-31-2008, 02:10 PM
i've already done this on yt!
did you mean to upload it somewhere like rapidshare?

Rutegard
07-31-2008, 02:48 PM
i've already done this on yt!
did you mean to upload it somewhere like rapidshare?

yeah something like that...


btw...nobody here makes a clue where can i find those interviews right?...too bad....

zsk
08-01-2008, 01:43 AM
come on guys,everyone tell me to upload my things at rapidshare!
aren't you able to download it from youtube?
this is not difficult just look for 'download youtube videos' at google

and you'll find this page:
http://keepvid.com/
:rolleyes:

PS:The qualitiy is in original as bad as the yt version!