PDA

View Full Version : Anything regarding new single yet?



RazielSR
07-10-2008, 01:20 PM
Hey people, I think we should know something about which is gonna be the new single or something in these dates... Something about YGGFK was said, but...any new rumor or something?

Rooster
07-10-2008, 01:29 PM
Hey people, I think we should know something about which is gonna be the new single or something in these dates... Something about YGGFK was said, but...any new rumor or something?

I think You're Gonna Go Far, Kid is (or will be) the second single, since it's been played a lot on the radio (i've read that in some thread on this forum), and the sticker on RFRG says "the new album including: Hammerhead & You're Gonna Go Far, Kid".

But can anyone confirm that it really is the second single?

Rutegard
07-10-2008, 01:48 PM
I think You're Gonna Go Far, Kid is (or will be) the second single, since it's been played a lot on the radio (i've read that in some thread on this forum), and the sticker on RFRG says "the new album including: Hammerhead & You're Gonna Go Far, Kid".

But can anyone confirm that it really is the second single?

not yet i suppose

Rooster
07-10-2008, 01:55 PM
Maybe we could take that sticker as a hint to which song will be the next single :confused:

RazielSR
07-10-2008, 02:22 PM
I have the Japanese version and there's no sticker. That about the sticker was said around here, but we need more news, and hammerhead video sux a little :(

Rooster
07-10-2008, 02:31 PM
I have the Japanese version and there's no sticker. That about the sticker was said around here, but we need more news, and hammerhead video sux a little :(

YOU HAVE THE JAPANESE VERSION?! Lucky bastard...:D

And i'm not the biggest fan of the video myself, too. I don't think it's pure crap, it has a good message, but it would be better if the band was in it. A video like this is not the best way to represent a single. But maybe they could do an alternative version (Iggy Pop recorded two videos for Little Know It All)?

And yeah, i read about the sticker before, and now that i finally own the CD i have seen the sticker also, i just couldn't find that thread. I agree, we need some new information.

dff_punk
07-10-2008, 02:33 PM
The video for YGGFK was just released!!!

http://www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU

Cock Joke
07-10-2008, 02:37 PM
The video for YGGFK was just released!!!

http://www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU

Hell yes!!!

Rooster
07-10-2008, 02:44 PM
The video for YGGFK was just released!!!

http://www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU

IT'S FECKIN AWESOME!!!

i knew that link before, hehe...

enjoy

brothadave79
07-10-2008, 02:45 PM
The video for YGGFK was just released!!!

http://www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU

It's not really what I expected... but much better than Hammerhead! Nice job, guys!

The Search Button
07-10-2008, 02:51 PM
The video for YGGFK was just released!!!

http://www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU

Needz more pigz.....

Rooster
07-10-2008, 02:55 PM
Hey, they confirmed the new single in an interview (two parts):

http://www.youtube.com/watch?v=aD4bn5pp32w&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=gQCOQ63otnk&feature=related

dff_punk
07-10-2008, 03:00 PM
Hey, they confirmed the new single in an interview (two parts):

http://www.youtube.com/watch?v=aD4bn5pp32w&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=gQCOQ63otnk&feature=related

It is great now that we know the true meaning of the song! Did not know it was so deep...

RazielSR
07-10-2008, 03:02 PM
lol u r mad guys XD. PLEASE PLEASE!!! NEW SINGLE SOOOOOOON!!!!

Alex101
07-10-2008, 03:09 PM
I'm almost sure that "You're Gonna Go Far, Kid" will actually be the second single, since KROQ's been playing it a lot lately.

nightvision
07-10-2008, 03:11 PM
Can't believe I fell for that. I actually read a few replies before clicking the link since I didn't wanna be rick rolled or something like that.

dff_punk
07-10-2008, 03:12 PM
20 people are watching the video right now!!!

Rooster
07-10-2008, 03:18 PM
dff_punk, the message is REALY deep, especially on the second link.... I mean LITERALLY DEEP :D

He's molesting oxes now... what a revolutionary message.


lol u r mad guys XD. PLEASE PLEASE!!! NEW SINGLE SOOOOOOON!!!!

You have no idea how mad we are...:D XD

But why do you care so much about when will the new single come out? I mean, you have the RFRG album, you know all the songs. I am interested in the new singles too, but i can wait till the release. I hope that with the new singles they will blow all those whiny emo bitches from the radio channels, so that we could once again hear some good songs on the radio. So GO YGGFK!!!

Rooster
07-10-2008, 03:21 PM
20 people are watching the video right now!!!

Congratulations to them, we must present them with the TRIPPLE PLATINUM RICK ROLLED AWARD

RazielSR
07-10-2008, 03:24 PM
dff_punk, the message is REALY deep, especially on the second link.... I mean LITERALLY DEEP :D

He's molesting oxes now... what a revolutionary message.



You have no idea how mad we are...:D XD

But why do you care so much about when will the new single come out? I mean, you have the RFRG album, you know all the songs. I am interested in the new singles too, but i can wait till the release. I hope that with the new singles they will blow all those whiny emo bitches from the radio channels, so that we could once again hear some good songs on the radio. So GO YGGFK!!!

:D


I care so much about it because new and many singles means to me that offspring is having a lot of success and they will never stop making good music. I need to see new singles, I wanna see 5 more singles. :)

Rooster
07-10-2008, 03:30 PM
:D


I care so much about it because new and many singles means to me that offspring is having a lot of success and they will never stop making good music. I need to see new singles, I wanna see 5 more singles. :)

Well, you're quite right about that...







...and with the song about molesting oxes they'll succeed without a doubt!!!:D

offspring kid
07-10-2008, 04:50 PM
RAFRAG sticker says "The New Album Including: Hammerhead & You're Gonna Go Far Kid"

The sticker on Americana says in the same way, mentioning the 4 singles

I am 99% sure that YGGFK is going to be the next single.

Stylie
07-11-2008, 07:14 AM
RAFRAG sticker says "The New Album Including: Hammerhead & You're Gonna Go Far Kid"
The sticker on Americana says in the same way, mentioning the 4 singles
I am 99% sure that YGGFK is going to be the next single.

Yup, me too.

Count Orlok
07-11-2008, 07:26 AM
maybe they don´t release a second single

Rooster
07-11-2008, 07:32 AM
maybe they don´t release a second single

w00t! 10 characters

cool 2 hate 681
07-11-2008, 10:10 AM
from http://www.kroq.com/

most played this week The Offspring "Hammerhead"

Most Requested this week The Offspring "You're Gonna Go Far, Kid "

The_Special_Delivery
07-11-2008, 10:20 AM
Hey guys,here in Québec,on the website of the biggest radio station in town (Montréal),here's what I found

http://www.radioenergie.com/lstinfonouv.php

To sum it up,YGGFK is gonna be on air around August,if it isn't already up.
So there you go,I'm pretty sure it's gonna be the next single!! :D

Stylie
07-11-2008, 10:34 AM
from http://www.kroq.com/

most played this week The Offspring "Hammerhead"

Most Requested this week The Offspring "You're Gonna Go Far, Kid "

Wow, good!!

Rutegard
07-11-2008, 10:38 AM
from http://www.kroq.com/

most played this week The Offspring "Hammerhead"

Most Requested this week The Offspring "You're Gonna Go Far, Kid "

great :D

KROQ rulez

Stylie
07-11-2008, 10:47 AM
http://dump.no/view/files/507a770faac7/KROQ_Most_Played.png
http://dump.no/view/files/507a770faac7/KROQ_Most_Requested.png

Isn't those pictures loveable? ^^

one hundred punks
07-11-2008, 10:46 PM
They would have been better off with Kristy or Fix You if they wanna push this album back up the charts. I don't care if those songs aren't "punk" they are the ones with the most mainstream appeal.

Living in Chaos
07-12-2008, 12:30 AM
They would have been better off with Kristy or Fix You if they wanna push this album back up the charts. I don't care if those songs aren't "punk" they are the ones with the most mainstream appeal.

Yeah, I actually agree, I think they're pretty sweet songs, and so do a lot of people I know, and I think they would do pretty well.

Rutegard
07-12-2008, 04:46 AM
They would have been better off with Kristy or Fix You if they wanna push this album back up the charts. I don't care if those songs aren't "punk" they are the ones with the most mainstream appeal.

and does that matter?

you want a huge crowd at their concerts?

i want them to have enough money to continue doing this, but that does not mean i want them to release singles just because they are less "punk" than other songs...
ya know?

Capricorn4
07-12-2008, 04:55 AM
and does that matter?

you want a huge crowd at their concerts?

i want them to have enough money to continue doing this, but that does not mean i want them to release singles just because they are less "punk" than other songs...
ya know?

Since Smash sold well,I think they have enough money to continue what they've been doing.

And for the single,You're gonna go far kid is a good choice I think.My friends aren't reallly into that kind of music,but when they listened to YGGFK on my mp3 they kept asking about "who are these guys,I like that song".

Rutegard
07-12-2008, 04:58 AM
Since Smash sold well,I think they have enough money to continue what they've been doing.

And for the single,You're gonna go far kid is a good choice I think.My friends aren't reallly into that kind of music,but when they listened to YGGFK on my mp3 they kept asking about "who are these guys,I like that song".

that's because that song is great

:D

cool 2 hate 681
07-18-2008, 05:20 PM
great :D

KROQ rulez

speaking of kroq they have finaly added weenie roast 2008 to the website

http://www.kroq-data.com/weenieroast/index.asp

Diego06
07-18-2008, 11:59 PM
It is great now that we know the true meaning of the song! Did not know it was so deep...

I really believe that the song is about the book "lord of the flies"

Diego06
07-19-2008, 12:02 AM
They would have been better off with Kristy or Fix You if they wanna push this album back up the charts. I don't care if those songs aren't "punk" they are the ones with the most mainstream appeal.

i believe that "kristy are you doing okay" will be the third single, this song is good for radios

Budzy
07-19-2008, 12:03 AM
The video for YGGFK was just released!!!

http://www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU

i actually sat there watched 1:14 of that.
which is 20 seconds more than what i watched of the Hammerhead video.

Budzy
07-19-2008, 12:04 AM
I really believe that the song is about the book "lord of the flies"

and holy shit i have to read that book for english.

Conspiracyof1000
07-19-2008, 12:06 AM
and holy shit i have to read that book for english.

in my English class we had to choose a song that fit with Lord of the Flies. Because I hadn't heard YGGFK yet I used The New Dark Ages by Bad Religion, but now I wish it had come out sooner so I could play "Dance, fucker, dance" in class. Plus it says "lord of the flies" right there.

Budzy
07-19-2008, 02:02 AM
in my English class we had to choose a song that fit with Lord of the Flies. Because I hadn't heard YGGFK yet I used The New Dark Ages by Bad Religion, but now I wish it had come out sooner so I could play "Dance, fucker, dance" in class. Plus it says "lord of the flies" right there.

lol yeah
my english teacher related the book back to 'Lord of the Flies' by a "rock singer" called iron maiden hahaha.