PDA

View Full Version : Wtf !



Biggest offspring fan
07-25-2008, 01:55 PM
Has this been posted? Wtf they're dissing offspring! And guy cohen is'nt a fuckin janitor, hes an actor dammit. Fuck them.

http://www.youtube.com/watch?v=d_guIQDb85c

Jaded skies
07-25-2008, 01:59 PM
yeah its old

Free?
07-25-2008, 02:06 PM
"This video is guilty of annoying me! "U-HUH U-HUH" " :D Come on, don't take that serious because it has nothing to do with seriouseness. Their comments are pretty silly though, but something like that definately wouldn't make me mad.

Cock Joke
07-25-2008, 02:58 PM
Yup! There's been a thread about this embarrasment of a video. We had all established that they're all just retards and that their opinions don't matter.

brothadave79
07-25-2008, 03:18 PM
Yup! There's been a thread about this embarrasment of a video. We had all established that they're all just retards and that their opinions don't matter.

It wouldn't be so frustrating if all their jokes didn't fall so flat. Not. Funny.

Stylie
07-25-2008, 03:40 PM
It wouldn't be so frustrating if all their jokes didn't fall so flat. Not. Funny.
I know, I couldn't laugh of that shit. Just made me angry. -_-

Desperado
07-25-2008, 03:44 PM
Honestly, it never bothers me. It's not like The Offspring has ever done anything for me, so why would I defend them? They're one of my favorite bands but I can make fun of them all day.

Stylie
07-25-2008, 03:47 PM
Honestly, it never bothers me. It's not like The Offspring has ever done anything for me, so why would I defend them? They're one of my favorite bands but I can make fun of them all day.

Hhhhhhooooow dare you!? *Stewie from Family Guy* :p

[[Meli.x]]
07-25-2008, 04:34 PM
i love the offspring..
but you gotta admit.. that is pretty funny...

Redjie
07-25-2008, 04:38 PM
Yeah it has been posted.
Well, I make fun of them too when I feel like but this is not funny, this is just stupid. :D

[[Meli.x]]
07-25-2008, 04:45 PM
*shrugs*
i found it funny XD
:)

Conspiracyof1000
07-25-2008, 04:46 PM
Watching it again, the only thing I really get frustrated over is the fat guy humming a Blink song when Noodles is going into the garage. I don't know why, it just gets to me.

And the comments are hilarious.

offspring rocks so shut up fat person and other people

like a guy said on the offspring forums "Wow. I have never wanted to knife anyone over an opinion before. First time for everything I guess."

you guys are reatarded ass faces

look at the damm video has five stars dum asses

So much ANGER. :rolleyes:

the hitcher
07-25-2008, 04:46 PM
that vid pissed me off no end just that they have no tallent
they shit on a band that does

cool 2 hate 681
07-25-2008, 04:50 PM
they should have got guy cohen to be on this episode being that he is a unfunny comedian now too:rolleyes:


also the first thread can be found here

http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=33787

Biggest offspring fan
07-25-2008, 05:06 PM
okay sorry, close this shit.

Ryder1234
07-25-2008, 05:08 PM
I seen this on TV

KrispyNotKrunchy
07-25-2008, 06:49 PM
I actually thought each person's opinions were just funny, except for the fat guy. He was just being ridiculously insulting for no reason IMO and I didn't think his put downs did anything but show how much he thought of himself. "Look, I'm in a little bubble too..."

And btw, I don't think Pauly Shore should be commenting about what is and isn't funny. That's like Guy Cohen commenting on how to dance.

brothadave79
07-25-2008, 07:00 PM
I actually thought Pauly Shore was the only one who made any sense.

KHWHD
07-25-2008, 07:34 PM
I seen this on TV

Ditto, but I saw that on TV. :p

zsk
07-26-2008, 01:37 AM
Waht is the guy at the beginning from Pretty Fly actualy talking?

Rutegard
07-26-2008, 11:10 AM
Waht is the guy at the beginning from Pretty Fly actualy talking?

weird stuff...weird stuff...

nonsense

WebDudette
07-26-2008, 11:54 AM
I liked the Weasler's jacket.

Thomas
07-26-2008, 01:04 PM
I'm just gonna post what I said as a video comment:

"I'm a big offspring fan, but I will admit, this video was not one of their prouder moments.

That being said, this video on trial thing was not really funny or clever in any way. It was quite obvious they were fishing for ANYTHING to make fun of (Playing a concert in front of nobody! lololololol). Yeah, this was just stupid and immature, and I have had my fair share of laughs against The Offspring and this video in particular."