PDA

View Full Version : Omg! The Offspring! Free Concert! Near My House!



lost_nvrfound
09-11-2008, 06:11 PM
Aahhhh! Omg! Happiest Day Ever!

Conspiracyof1000
09-11-2008, 06:13 PM
Sweet!

there go all my hopes of September dates near my house...pessimistic me...

lost_nvrfound
09-11-2008, 06:19 PM
Ahh! God! I Hope I Get To Meet Them!

Ryder1234
09-11-2008, 06:30 PM
Why not happen to me? :(

Anyways that's awesome! Take some pictures.

lost_nvrfound
09-11-2008, 06:30 PM
Why not happen to me? :(

Anyways that's awesome! Take some pictures.

oh I wil... believe you me... i will...

Ryder1234
09-11-2008, 06:33 PM
Maybe you'll be able to apologize to Noodles for that thread :p ;)

lost_nvrfound
09-11-2008, 06:34 PM
Maybe you'll be able to apologize to Noodles for that thread :p ;)

QUIET YOU!

Ryder1234
09-11-2008, 06:40 PM
Ba dum...

http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=8910

chhh!

;)

KHWHD
09-11-2008, 07:06 PM
That's great!!

I'm beginning to think that they're not going to do any touring this year in NA. Would be nice if they'd do a "free" show in Canada, but I can't see that happening. :(

lost_nvrfound
09-11-2008, 07:44 PM
Seriously, this is basically the best news I have gotten all summer. I've missed to shows since '03 for various reasons. There is nothing that is going to stop me from seeing this show.

jacknife737
09-11-2008, 08:06 PM
That's great!!

I'm beginning to think that they're not going to do any touring this year in NA. Would be nice if they'd do a "free" show in Canada, but I can't see that happening. :(

They'll tour eventually. They didn't play Toronto until about five months after Splinter was released.

lost_nvrfound
09-11-2008, 08:10 PM
Yeah, and when they do, I'll see them again!

randman21
09-11-2008, 08:33 PM
Plain and simple, this sucks. :(

Heh, having them play so close and not being able to go proves more devastating than I'd have thought. Making it worse is that it's a free show. If I had known at least two weeks before, I could have gotten out of work. Damn, I can't even complain about them not being near NC since the early '90s anymore. Whatever, I will see them someday. Anyway, Karin, I think this means you're gonna have to rock hard enough for two! Have fun.:)

KHWHD
09-11-2008, 08:37 PM
Plain and simple, this sucks. :(

Heh, having them play so close and not being able to go proves more devastating than I'd have thought. Making it worse is that it's a free show. If I had known at least two weeks before, I could have gotten out of work. Damn, I can't even complain about them not being near NC since the early '90s anymore. Whatever, I will see them someday. Anyway, Karin, I think this means you're gonna have to rock hard enough for two! Have fun.:)

There's no possible way you can get off of work?! Damn! That sucks, sorry to hear that. :(

randman21
09-11-2008, 08:41 PM
There's no possible way you can get off of work?! Damn! That sucks, sorry to hear that. :(

Nopers. They just came up with the two week rule, too. Thanks for the empathy, but I'll get over it :)

lost_nvrfound
09-11-2008, 08:48 PM
Aww man! that sucks dude. Thats like right around the corner for you.

randman21
09-11-2008, 08:55 PM
Yep, but it might as well be a Million Miles Away. Ha, if I had to find a silver lining in all this, it's that at least I don't have to see the Bravery.

lost_nvrfound
09-11-2008, 09:05 PM
never heard of 'em before tonight.

Hey, can anybody tell me how early people started showing up at the Myspace show in California?

Ryder1234
09-11-2008, 09:23 PM
Like the day before lol.

lost_nvrfound
09-11-2008, 09:46 PM
Yeah, but like when. See, need to figure out how early I need to be there. A lot of people are going with me

Ryder1234
09-11-2008, 09:50 PM
That I don't know.

Oh yeah be sure to start a chant for Crossroads lol.

randman21
09-11-2008, 09:51 PM
If I'm not mistaken, a girl who went to the secret show said that they handed out bracelets at 9 or 10 in the morning, however many hours before the show that was. I'm sure, though, that some people were there the day before.

EDIT: That girl actually missed the show. The show was at 7:30 at night and they gave the bracelets out at nine. She went at noon and still missed out. So, basically, I hope you know how to pitch a tent.

lost_nvrfound
09-11-2008, 10:00 PM
hmmm... so maybe if i got there at like 5 or 6 am?

randman21
09-11-2008, 10:08 PM
I'm sure you'll get in if you go by then. I'd try to guesstimate how late I could possibly get there and still be confident about getting in. But then again, I like to be ridiculously early for things, so 6 would be good for me.

lost_nvrfound
09-11-2008, 10:45 PM
I'd think so. I know for the other show, people were arriving 12 hours before and just barely getting in. But then again, this show will probably have a somewhat smaller crowd.

Rutegard
09-12-2008, 03:50 AM
I'd think so. I know for the other show, people were arriving 12 hours before and just barely getting in. But then again, this show will probably have a somewhat smaller crowd.

you so lucky!!

kiss noodles for me :D

lost_nvrfound
09-12-2008, 05:27 AM
you so lucky!!

kiss noodles for me :D

how bout i just hug him...

Rutegard
09-12-2008, 05:28 AM
how bout i just hug him...

huum nah...
a kiss! plz!

lost_nvrfound
09-12-2008, 07:17 AM
huum nah...
a kiss! plz!

We'll see... I don't know about that.

Rutegard
09-12-2008, 07:32 AM
We'll see... I don't know about that.

but if you can't...then try the hug thing...he likes!

not dex tho!

lost_nvrfound
09-12-2008, 07:41 AM
but if you can't...then try the hug thing...he likes!

not dex tho!

I can't hug/kiss Dexter?... Damn.... :(

Rutegard
09-12-2008, 07:42 AM
I can't hug/kiss Dexter?... Damn.... :(

nah

he is really NOT into that....too bad huh? i hate it too

lost_nvrfound
09-12-2008, 07:58 AM
nah

he is really NOT into that....too bad huh? i hate it too

haha... I wouldn't be either if I were him...Thats a lot of hugs and kisses to deal with.

Rutegard
09-12-2008, 08:01 AM
haha... I wouldn't be either if I were him...Thats a lot of hugs and kisses to deal with.

exactly ahaha

jrwilson
09-12-2008, 11:54 AM
Wow so close to where I am, not even three hours away! Must finish reports so I can actually go....dammit I'm gonna be pissed if I can't make it.

Free?
09-12-2008, 03:38 PM
I remember that Elvis' Presley fangirls were throwing their underwear in their idol... Do you think Dexter ever experienced such thing? :D :D :D

lost_nvrfound
09-12-2008, 03:53 PM
I remember that Elvis' Presley fangirls were throwing their underwear in their idol... Do you think Dexter ever experienced such thing? :D :D :D

I think I've seen a video somewhere where Dexter gets underwear thrown at him... Don't remember what show it was...

Cock Joke
09-12-2008, 03:58 PM
You Charlotte residents are LUCKY!!!!! Have fun everyone who's going!

Free?
09-12-2008, 04:33 PM
I think I've seen a video somewhere where Dexter gets underwear thrown at him... Don't remember what show it was...

Oh damn... then it will not surprise Dexter... Maybe a guy's underwear will? :)))

lost_nvrfound
09-12-2008, 04:46 PM
Oh damn... then it will not surprise Dexter... Maybe a guy's underwear will? :)))

maybe a jock strap....

nameless
09-12-2008, 04:51 PM
Plain and simple, this sucks. :(

Heh, having them play so close and not being able to go proves more devastating than I'd have thought. Making it worse is that it's a free show. If I had known at least two weeks before, I could have gotten out of work. Damn, I can't even complain about them not being near NC since the early '90s anymore. Whatever, I will see them someday. Anyway, Karin, I think this means you're gonna have to rock hard enough for two! Have fun.:)

maybe you could just call in sick, no one can really question that unless you have already blatantly begged for the day off aleady saying you want to see the offspring!

randman21
09-12-2008, 08:44 PM
Hehe, thanks for the suggestion. That might be a good option, but I'm probably too much of a wuss to try it. Heh, we'll see.

Ryder1234
09-12-2008, 08:47 PM
Or of course you could actually get sick. Cause sick or not, you're seeing the Offspring!

KHWHD
09-12-2008, 08:48 PM
Hehe, thanks for the suggestion. That might be a good option, but I'm probably too much of a wuss to try it. Heh, we'll see.

How about you and I trade lives for that day... and I'll call in "sick" and go see The Offspring? There's a thought. :D ;)

randman21
09-12-2008, 09:15 PM
Or of course you could actually get sick. Cause sick or not, you're seeing the Offspring!
Hmmm. *grabs benzene*


How about you and I trade lives for that day... and I'll call in "sick" and go see The Offspring? There's a thought. :D ;)
Lol, that was good. Okay, let's go.

lost_nvrfound
09-12-2008, 10:47 PM
Haha to all you bitches! I'm seeing the Offspring up close and personal in 8 days!

Stylie
09-13-2008, 05:49 AM
Haha to all you bitches! I'm seeing the Offspring up close and personal in 8 days!

Yep, you're lucky. Congrats. ^^


Ba dum...

http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=8910

chhh!

;)

HAAHHA. :D

iPunk247
09-13-2008, 06:12 AM
w0w just simply w0w U are one lucky ass gurl. take pics and chit-chat w/'em. and also post ur pics and write ur experience. XD

Rutegard
09-13-2008, 08:49 AM
How about you and I trade lives for that day... and I'll call in "sick" and go see The Offspring? There's a thought. :D ;)

zhhhaahahha nice sugestion lol

nameless
09-14-2008, 03:36 PM
Haha to all you bitches! I'm seeing the Offspring up close and personal in 8 days!

you still have to make sure your one of the lucky ones that gets in though!

lost_nvrfound
09-14-2008, 07:32 PM
you still have to make sure your one of the lucky ones that gets in though!

oh i will be.

Rutegard
09-15-2008, 02:51 AM
oh i will be.

yeah just don't forget about the kiss!!

really important!

randman21
09-15-2008, 03:39 AM
yeah just don't forget about the kiss!!

really important!
Why didn't YOU kiss him? You had the chance!:p

Rutegard
09-15-2008, 03:58 AM
Why didn't YOU kiss him? You had the chance!:p


:o :) :rolleyes:

lost_nvrfound
09-17-2008, 08:59 AM
3 days...

3 days...

3 days...

never been more excited!

KHWHD
09-17-2008, 09:01 AM
3 days...

3 days...

3 days...

never been more excited!

YAHOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! :D

Rutegard
09-17-2008, 09:33 AM
3 days...

3 days...

3 days...

never been more excited!

OMG OMG OMG

:D :D

Camilamazed
09-17-2008, 09:46 AM
I wish I could go. But it's far away and expensive by Greyhound (DAMN).

PS: I am still waiting a free concert in either DC, MD or VA!

*Fingers crossed*

lost_nvrfound
09-17-2008, 10:06 AM
I wish I could go. But it's far away and expensive by Greyhound (DAMN).

PS: I am still waiting a free concert in either DC, MD or VA!

*Fingers crossed*

Its cheaper to take amtrak.

Rutegard
09-17-2008, 02:10 PM
Its cheaper to take amtrak.

she prefers the dog....

lost_nvrfound
09-17-2008, 02:38 PM
she prefers the dog....

do you have this absolute need to make everything dirty?

Rutegard
09-17-2008, 02:51 PM
do you have this absolute need to make everything dirty?

LOOOOOOOOOOOL

actually those dogs are kinda ugly

but hey, i know nothing about the dirty thing

lost_nvrfound
09-17-2008, 03:01 PM
suuuuuurrre you don't... i believe you... NOT!

Rutegard
09-17-2008, 03:02 PM
suuuuuurrre you don't... i believe you... NOT!

i knew i could trust you :D :p :p

TraumaCode83
09-18-2008, 10:19 AM
Hi all,
A lot of people have been talking about getting to the site really early to get passes to get in. It looks to me like this is an outdoor show... I realize the early crowd will get the best positions by the stage, but won't anyone who shows up be able to at least stand around and hear them?

I already know I can't be there before about 4pm, so I'd hate to drive down and then not get to see them play :mad:

lost_nvrfound
09-18-2008, 11:30 AM
It is an outdoor show. It doesn't say that they are limiting the number of people, but I'm still trying to get there as early as possible to beat some of the madness. We'll see how it goes.

Oh man! somebody in my sociology class tried to convince me that the offspring were in Cary (a city very close to my school) a week ago for a free show. I don't even begin to believe it. We would've heard something right? Somebody here on the boards would've heard about it and said something. So I'm like wtf? whats the point in saying that. She just doesn't realize how closely I keep track of offspring activity in my area.