PDA

View Full Version : Wtf dexter sounds shit



SK8rocka
09-29-2008, 07:51 PM
http://au.youtube.com/watch?v=4BuHUfMYbLo

somebody fucked with the sound

KHWHD
09-29-2008, 07:58 PM
For some reason I think I've seen that somewhere before. :confused:

Cock Joke
09-29-2008, 08:11 PM
Perfect quality my ass! That guy's fucking with us.

randman21
09-29-2008, 08:17 PM
HAHAHAHA.

This is so not real. Somebody just dubbed their horrific playing over the video. The verse is not even in the right octave.

SK8rocka
09-29-2008, 08:21 PM
Lol At micke ramone"s comment

Grimesy da Offspringfan
09-30-2008, 12:20 AM
http://youtube.com/watch?v=Spo3mBvS3Fw

This is the original, and this sounds better :D

iPunk247
09-30-2008, 12:23 AM
You beat me to it. :cool: :cool: :cool: :cool:

SK8rocka
09-30-2008, 01:00 AM
Lol look at this one

http://au.youtube.com/watch?v=Zlcv6EeNzgw

Dexter ROCKS lol

iPunk247
09-30-2008, 01:02 AM
teaser LOL. :rolleyes:;)

brothadave79
09-30-2008, 01:09 AM
Real video of THAT one: http://www.youtube.com/watch?v=LP4WxFI_nak

iPunk247
09-30-2008, 01:24 AM
BEAT ME TO IT. :cool::cool::cool::cool:

Rutegard
09-30-2008, 02:55 AM
Ddeeewwweeeyyyy!!!!

Sofinch
09-30-2008, 01:39 PM
are you even sure that it is Dexter himself? I think it's just a guy who looks like him! ow and I call it f*cking quality

Sofinch
09-30-2008, 01:41 PM
Real video of THAT one: http://www.youtube.com/watch?v=LP4WxFI_nak

Well that's something called GREAT quality !!:D

Rutegard
09-30-2008, 01:49 PM
are you even sure that it is Dexter himself? I think it's just a guy who looks like him! ow and I call it f*cking quality

it is him


khgfyul

Sofinch
09-30-2008, 01:53 PM
it is him


khgfyul

then his guitarstring weren't tuned yet
something that can happen to everybody (who plays guitar:'))

Rutegard
09-30-2008, 02:07 PM
then his guitarstring weren't tuned yet
something that can happen to everybody (who plays guitar:'))

r u talking bout the first video posted?

Sofinch
09-30-2008, 02:13 PM
r u talking bout the first video posted?
Yes... :D

Rutegard
09-30-2008, 02:19 PM
Yes... :D

AHAHAH

that's not the real audio LOLOL

someone did that ahaha

it's a prank :p

don't take it seriously :p

here's the original one

http://www.youtube.com/watch?v=Spo3mBvS3Fw

Sofinch
09-30-2008, 02:23 PM
AHAHAH

that's not the real audio LOLOL

someone did that ahaha

it's a prank :p

don't take it seriously :p

here's the original one

http://www.youtube.com/watch?v=Spo3mBvS3Fw

ghehehee tnx !
Oh man this sounds sooooooooo much better! :D
Except bad Video quality, you almost can't see it's Dexter

Rutegard
09-30-2008, 02:27 PM
ghehehee tnx !
Oh man this sounds sooooooooo much better! :D
Except bad Video quality, you almost can't see it's Dexter

yes the video quality sucks...but it is him!! it's his guitar :D

ANDiTKO
09-30-2008, 03:05 PM
what an asshole.he destroyed a Smash CD
http://www.youtube.com/watch?v=7fRV2WOcV8s

Rutegard
09-30-2008, 03:14 PM
what an asshole.he destroyed a Smash CD
http://www.youtube.com/watch?v=7fRV2WOcV8s

yep

fucking moron

ahahah

lost_nvrfound
09-30-2008, 03:20 PM
HAHAHAHA.

This is so not real. Somebody just dubbed their horrific playing over the video. The verse is not even in the right octave.

No kidding! Even I can play Feelings better than that...

SK8rocka
09-30-2008, 04:53 PM
what an asshole.he destroyed a Smash CD
http://www.youtube.com/watch?v=7fRV2WOcV8s

we've already discussed it that its fake. no cd or anything and its a fake booklet. lol

Ryder1234
09-30-2008, 06:48 PM
OMG! I found this live video of Feelings... LOOK AT NOODLES' GUITAR! It's a Flying V! OMG Lol he played something other than his Talman! I'm pretty sure that's Ibanez's version of the Flying V though.

http://ca.youtube.com/watch?v=A2kJQ26SJ5w&feature=related

lost_nvrfound
09-30-2008, 07:15 PM
OMG! I found this live video of Feelings... LOOK AT NOODLES' GUITAR! It's a Flying V! OMG Lol he played something other than his Talman! I'm pretty sure that's Ibanez's version of the Flying V though.

http://ca.youtube.com/watch?v=A2kJQ26SJ5w&feature=related

its hard to tell, but it does seem to be an ibanez headstock.

KHWHD
09-30-2008, 08:18 PM
Now this is a great song... and video. :D

http://ca.youtube.com/watch?v=d1_tyzljL2E&feature=related

iPunk247
09-30-2008, 09:53 PM
what an asshole.he destroyed a Smash CD
http://www.youtube.com/watch?v=7fRV2WOcV8s

....whatevers....

Rutegard
10-01-2008, 02:22 AM
Now this is a great song... and video. :D

http://ca.youtube.com/watch?v=d1_tyzljL2E&feature=related

actually the entire show was really awesome :D

randman21
10-01-2008, 04:08 AM
OMG! I found this live video of Feelings... LOOK AT NOODLES' GUITAR! It's a Flying V! OMG Lol he played something other than his Talman! I'm pretty sure that's Ibanez's version of the Flying V though.

http://ca.youtube.com/watch?v=A2kJQ26SJ5w&feature=related

Sweet! I never thought I'd see him playing something else. Someone commented on the video that it was the Ibanez V.

SK8rocka
10-01-2008, 05:12 AM
Hahahaha

Another one from this dude

http://au.youtube.com/watch?v=zRrcvCGwJ4E

Rutegard
10-01-2008, 05:19 AM
Hahahaha

Another one from this dude

http://au.youtube.com/watch?v=zRrcvCGwJ4E

LOOOOOOOOOOL

dosen't he have anything better to do?

Stylie
10-01-2008, 06:43 AM
OMG! I found this live video of Feelings... LOOK AT NOODLES' GUITAR! It's a Flying V! OMG Lol he played something other than his Talman! I'm pretty sure that's Ibanez's version of the Flying V though.

http://ca.youtube.com/watch?v=A2kJQ26SJ5w&feature=related

DAMN! Look at that! Aweeeeeeeesomeeeeee!

we've already discussed it that its fake. no cd or anything and its a fake booklet. lol

I was just going to say it myself. ^^

Mel_Off
10-01-2008, 04:21 PM
Noodles with a Flying V? That's weird.. but Awesome!! :D :D