PDA

View Full Version : Celebrity Deathmatch - Offspring?!



Smash punker
01-21-2009, 07:29 AM
You know. I never watch MTV, but this show used to be real cool thing. But I´ve never seen Offspring there. :( Were they there kicking some lame band to death? Or did they end up with fatality?! :D

Rutegard
01-21-2009, 07:30 AM
the offspring were in it right? i remember reading something about that!

edit: ups then lol

Hypodermic_89
01-21-2009, 07:38 AM
According to Wikipedias list of Celebrity Deathmatch episodes (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Celebrity_Deathmatch_episodes), they've never been on there.

Sofinch
01-21-2009, 08:24 AM
the offspring were in it right? i remember reading something about that!

edit: ups then lol

Offspring vs Metallica? (http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=15255&highlight=celebrity+deathmatch)

sipptaroowsky
01-21-2009, 03:11 PM
Offspring vs. Green Day ofcourse

Cock Joke
01-21-2009, 09:00 PM
It's gotta be Offspring vs Backstreet Boys like at Woodstock '99!

renato piquette
01-21-2009, 09:14 PM
It's gotta be Offspring vs Backstreet Boys like at Woodstock '99!

the backstreet boys died against the beastie boys at celebrity deathmatch already :)

Cock Joke
01-21-2009, 09:32 PM
the backstreet boys died against the beastie boys at celebrity deathmatch already :)

Hahaaa that's awesome!

Omni
01-22-2009, 12:49 AM
Reading the episodes, this sounds like the lamest tv show ever.

WebDudette
01-22-2009, 12:52 AM
Well, its claymation celebrities fighting each other to the death. So yeah, it is awesome.

Hypodermic_89
01-22-2009, 01:36 AM
Well, its claymation celebrities fighting each other to the death. So yeah, it is awesome.
Don't forget that it's extremely brutal and bloody, which is just fucking kickass.

Free?
01-22-2009, 02:18 AM
^ And also very 90-ish!

zsk
01-22-2009, 07:38 AM
the offspring vs: Green day
tokio hotel
2Pac
50 Cent
Bushido
Dieter Bohlen

Jojan
01-22-2009, 08:21 AM
the offspring vs: Green day
tokio hotel
2Pac
50 Cent
Bushido
Dieter Bohlen


the offspring vs: Green day
tokio hotel
2Pac
50 Cent
Bushido
Dieter Bohlen[

zsk
01-22-2009, 09:01 AM
the offspring vs: Green day
tokio hotel
2Pac
50 Cent
Bushido
Dieter Bohlen[

ok that's what it should be:rolleyes:

shitwalker
01-22-2009, 11:30 AM
Nonono!
There should be Offspring vs Exploited =)
Cause I've read something that Exploited said Offspring are assholes who cannot play music. And Offspring said that they'd kick Exploited's asses with pleasure :D

KyleW
01-23-2009, 04:37 AM
Just gonna throw it out here.... The Offspring v Bad Religion

I went through a phase of watching celebrity deathmatch almost constantly for like a week and at that time I was still finding new things out about The Offspring. I surfed the internet for about an hour and yeah, they have never appeared on the show.

Ooh... The Offspring v The Offspring BBS would be interesting.

Rutegard
01-23-2009, 07:30 AM
Offspring vs Metallica? (http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=15255&highlight=celebrity+deathmatch)


oh yeah, thanks, i kinda had this idea that dexter had died out there! after all, i'm not going insane..NOT YET




Ooh... The Offspring v The Offspring BBS would be interesting.

ihihih i guess so! ;P

Alex101
01-23-2009, 08:03 AM
the offspring vs: Green day
tokio hotel
2Pac
50 Cent
Bushido
Dieter Bohlen
The Offspring vs: Ice Cube
Rage Against the Machine
Dave Grohl
Prince
Beavis and Butt-Head
Blink-182

cool 2 hate 681
01-23-2009, 03:16 PM
Blink-182

i heard somewhere they were going to do plus 44 vs angels and airwaves on the new celebrity deathmatch (the awful mtv2 version):confused:

iPunk247
01-23-2009, 10:01 PM
the offspring versus Metallica, eh? yikes! the offspring vs. iPunk247 (i so wish)

Smash punker
01-25-2009, 07:32 PM
Nonono!
There should be Offspring vs Exploited =)
Cause I've read something that Exploited said Offspring are assholes who cannot play music. And Offspring said that they'd kick Exploited's asses with pleasure :D

Ohh really? cause I love both bands to death! :D would love to see mohawks goin´ against spikes. But me hope for S.M.A.S.H. rippin of those punx! :D Hey me punx too, that´s weird! :D

Smash punker
01-25-2009, 07:37 PM
the offspring versus Metallica, eh? yikes! the offspring vs. iPunk247 (i so wish)

Yo Cryzy punx lady.:D Dex´d kill ya with his braids n then spikes while Greg´s bass solo into ya head babe. :DNoodles´ll finish you just starin´at you girl. You´d melt like an ice! :D But then me dear I´d run and bring you back just to kick their asses this time, but´ll be totally up to yo, what you gonna do with your fav. band and man. :D

iPunk247
01-27-2009, 12:26 AM
Yo Cryzy punx lady.:D Dex´d kill ya with his braids n then spikes while Greg´s bass solo into ya head babe. :DNoodles´ll finish you just starin´at you girl. You´d melt like an ice! :D But then me dear I´d run and bring you back just to kick their asses this time, but´ll be totally up to yo, what you gonna do with your fav. band and man. :D

.:id fucked all of 'em up with my beauty & brains HAHA:.*facepalm*|laughs/cracks-up| U awesomely rad great story telling. *fartts* HEHE

Smash punker
01-27-2009, 05:34 AM
.:id fucked all of 'em up with my beauty & brains HAHA:.*facepalm*|laughs/cracks-up| U awesomely rad great story telling. *fartts* HEHE

hahahahahaha. So many LOLZ!!!! :D:D:D:D