PDA

View Full Version : Hidden messages in Tehran..



[[Meli.x]]
01-28-2009, 11:53 AM
Does anyone believe this shit?
Its supposedly satanic and anti american or something...
shed some light?

http://uk.youtube.com/watch?v=v6yZEXKOuU0

Rutegard
01-28-2009, 12:14 PM
too much drama, AGAIN!

holland25
01-28-2009, 12:41 PM
This video is older than me.

Cock Joke
01-28-2009, 12:43 PM
It says something about American Idol...AMERICAN IDOL DIDN'T EXIST YET LOL FAKE!!!

Cock Joke
01-28-2009, 12:44 PM
The Rick Astley clip mnade me lol

Grimesy da Offspringfan
01-28-2009, 12:46 PM
http://www.youtube.com/watch?v=xvx1TzMy7Ho&feature=related do you folks know this song?

MoonTan™
01-28-2009, 12:46 PM
This is a comedy video, this guy is a huge offspring fan
just look at his videos, he uploaded revelations, that day etc.

metalmania
01-28-2009, 12:55 PM
ahahhahahhahaaa this thread makes me laugh!so thanx all!!!!

Cock Joke
01-28-2009, 12:57 PM
I*'m not gonna lie, the song kix ass going backwards, moreso than forwards, believe it or not.

metalmania
01-28-2009, 01:04 PM
yeah u re right!so i have alternatives about belive or not believe.and i did choose

[[Meli.x]]
01-28-2009, 02:32 PM
Lol... i feel a bit stupid now XD
ah well.. at least im not as confused as i was

Rutegard
01-29-2009, 04:30 AM
];1252342']Lol... i feel a bit stupid now XD
ah well.. at least im not as confused as i was

dont feel that bad. it happens to all of us, at some particular point during our lifetimes.

dff_punk
01-29-2009, 04:35 AM
"I skated for a while" :D
That always does it for me when someone posts a link to this video!

metalmania
01-29-2009, 04:43 AM
ahahaa thanx again melix and other writers!so i can still smile!thanx :D

Rooster
01-29-2009, 04:50 AM
Well, at least all those who desperately wanted to convince us The Offspring is a christian punk band can see how badly they were mistaken...

Now i'm going to sacrifice a few virgins to the dark lord...

edit: isn't it ironic, that the link to such satanic video is posted in a thread in GOD?

Dragnet
01-29-2009, 05:17 AM
Then I ski for C! :D

Awesome!

Jojan
01-29-2009, 07:02 AM
I hope it's satanic and anti american, but I don't think it is.

RageAndLov
01-30-2009, 02:50 PM
It sounded kinda nice backwards actually :P

megadeth
01-30-2009, 06:33 PM
];1252202']Does anyone believe this shit?
Its supposedly satanic and anti american or something...
shed some light?

http://uk.youtube.com/watch?v=v6yZEXKOuU0

hey thats my video xD
if youd care to check out my channel youd see i uploaded a bunch of offspring goodies, not to mention the whole video has references to other past offspring songs
and oh yeah
Category: Comedy
:)
i wish more people would realize this

Outerspaceman21
01-30-2009, 11:32 PM
I don't think there is any kind of backwards message, but that arrest me part sounds kinda cool.