PDA

View Full Version : Oral sores



mynamewastaken
07-18-2009, 02:20 PM
NOT A HERPIE!!!
i chew on the insides of my lips and i was doing alot yesterday cus i had court.
i fucked with it too much and i got a giant bump on my lip now. it hurts really bad.

holland25
07-18-2009, 02:26 PM
Umm, well, and why are we supposed to know that?

mynamewastaken
07-18-2009, 05:37 PM
cuz i'm in pain and ur suposed to care!!!! :'(
idk. cuz i felt like it.
and i keep chewing on glass and when i bite down it shatters and hurts REALLY bad.

Human
07-18-2009, 05:40 PM
Then don't chew on glass?
Perhaps that will resolve at least part of your problem.

mynamewastaken
07-18-2009, 06:04 PM
It's a troll.

IT?
i'm bored, and yeah i cut my tounge on glass 4 times today.

Into The Night
07-18-2009, 07:07 PM
There's a term for people that eat inedible objects like glass: PICA. People die from it when the things get into their stomach and intestines and rip holes in them... I suggest you look for something else to chew on, like gum, or candy. I've seen some really nasty scars from where people have had to have operations to remove such objects... trust me, you don't want those sorts of scars...

Also, this sort of behavior is often the result of psycological issues. I'm not judging, but if you think you might have those sorts of problems, consider seeing a doctor or psycologist.

mynamewastaken
07-18-2009, 07:10 PM
There's a term for people that eat inedible objects like glass: PICA. People die from it when the things get into their stomach and intestines and rip holes in them... I suggest you look for something else to chew on, like gum, or candy. I've seen some really nasty scars from where people have had to have operations to remove such objects... trust me, you don't want those sorts of scars...

Also, this sort of behavior is often the result of psycological issues. I'm not judging, but if you think you might have those sorts of problems, consider seeing a doctor or psycologist.

i'm bipolar and a trickatilamaniac nothing new

mynamewastaken
07-18-2009, 07:16 PM
is it bad that my lips are numb?

Into The Night
07-18-2009, 07:27 PM
i'm bipolar and a trickatilamaniac nothing new


I see... don't mind me then. I'm (almost) a nurse, its my nature.

Into The Night
07-18-2009, 07:28 PM
is it bad that my lips are numb?

That depends on why they're numb...
Because of the sore? or because you keep chewing them? or are there other things like alcohol involved?

mynamewastaken
07-18-2009, 07:40 PM
That depends on why they're numb...
Because of the sore? or because you keep chewing them? or are there other things like alcohol involved?

no alcohol. not recently anyway. i don't know why.

mynamewastaken
07-18-2009, 07:46 PM
THE BUMP'S ALMoST GONE!!!!!!!!!!!!!

Into The Night
07-18-2009, 07:48 PM
THE BUMP'S ALMoST GONE!!!!!!!!!!!!!

Because it's healed or because you chewed it off? o.o
Either way, stop messing with it if you haven't! and if the sore is on the outside put some antibiotic ointment on it.

mynamewastaken
07-18-2009, 07:53 PM
Because it's healed or because you chewed it off? o.o
Either way, stop messing with it if you haven't! and if the sore is on the outside put some antibiotic ointment on it.

its healing
shit i'm messing with it now. i can't chew anymore anyway, it hurts too much.
imma pull my hair out now okay. jk trickatilamania is a stress dissorder its not ONLY pulling hair. i pick at my arms like a meth addict not pull hair. my friend jenna pulls her hair out though.

renato piquette
07-18-2009, 07:58 PM
try water with salt

mynamewastaken
07-18-2009, 07:59 PM
try water with salt

ok renato, for you =]

Into The Night
07-18-2009, 07:59 PM
its healing
shit i'm messing with it now. i can't chew anymore anyway, it hurts too much.
imma pull my hair out now okay. jk trickatilamania is a stress dissorder its not ONLY pulling hair. i pick at my arms like a meth addict not pull hair. my friend jenna pulls her hair out though.

It's ok by me^^
I don't work in an E.R. or Urgent Care, nor am I anywhere near you, so if you injure yourself, its not up to me to fix ya;)
Seriously though, I understand what you're going through more than most people. Take care of yourself *concerned look*

mynamewastaken
07-18-2009, 08:00 PM
It's ok by me^^
I don't work in an E.R. or Urgent Care, nor am I anywhere near you, so if you injure yourself, its not up to me to fix ya;)
Seriously though, I understand what you're going through more than most people. Take care of yourself *concerned look*

awe so sweet =]

Sheck0
07-18-2009, 08:26 PM
NOT A HERPIE!!!
i chew on the insides of my lips and i was doing alot yesterday cus i had court.
i fucked with it too much and i got a giant bump on my lip now. it hurts really bad.

Is... is it herpes?

mynamewastaken
07-18-2009, 08:28 PM
Is... is it herpes?

i said NOT A HERPIE!!

Sheck0
07-18-2009, 08:32 PM
i said NOT A HERPIE!!

Oh, I thought you said it's not a Harpy. But... are you sure?

Outerspaceman21
07-18-2009, 11:26 PM
Please, be sure, because I forget to wear a condom last night.

Now I'm terrified...

mynamewastaken
07-19-2009, 11:49 AM
Oh, I thought you said it's not a Harpy. But... are you sure?


Please, be sure, because I forget to wear a condom last night.

Now I'm terrified...

i'm positave


outerspaceman, if it is ur the one who gave it to me

Jules69
07-19-2009, 01:51 PM
http://www.offspring.com/forums/picture.php?albumid=92&pictureid=4086 This could be a cause too!! I hope you haven't been blowing things up from god knows from where!?:eek:

mynamewastaken
07-19-2009, 06:18 PM
no that's not how i got the sore.
i was chewing on it.

mynamewastaken
07-19-2009, 06:26 PM
http://www.offspring.com/forums/picture.php?albumid=401&pictureid=4090
it still hurts but it's not big anymore

Outerspaceman21
07-19-2009, 06:54 PM
i'm positave


outerspaceman, if it is ur the one who gave it to me

Hey, I'm clean

renato piquette
07-19-2009, 07:45 PM
http://www.offspring.com/forums/picture.php?albumid=401&pictureid=4090
it still hurts but it's not big anymore

lol,epic photo

Rutegard
07-20-2009, 04:15 AM
just stop doing that plz!

no good for u

eat ice instead! or frozen bread! i like it a lot!

Into The Night
07-20-2009, 04:42 AM
just stop doing that plz!

no good for u

eat ice instead! or frozen bread! i like it a lot!


Frozen bread huh? I'll have to remember that for some of my clients.

Rutegard
07-20-2009, 04:46 AM
Frozen bread huh? I'll have to remember that for some of my clients.

yes!! eating frozen bread is an unique experience :D

Into The Night
07-20-2009, 04:47 AM
yes!! eating frozen bread is an unique experience :D


Is it anything like eating a raw potato? Try it sometime... it makes my mouth go numb.

Rutegard
07-20-2009, 04:49 AM
Is it anything like eating a raw potato? Try it sometime... it makes my mouth go numb.

huumm well, at least is different in the taste, cause i dont like raw potatos but i do like bread, and once u eat it, it turns quickly into a normal bread in your mouth so...is different :P

but i should try that one too! thanks for the advice lol

Into The Night
07-20-2009, 04:57 AM
Naw, I don't like them either. But I know it works for some people.
I would think the bread would turn into a soggy mess...
I used to eat ice cubes just because they're tasty ^^

Rutegard
07-20-2009, 05:12 AM
I used to eat ice cubes just because they're tasty ^^

and cold :P ..........

Alison
07-20-2009, 06:53 AM
Phew, thought I was the only one with a thing for frozen bread. om nom nom

holland25
07-20-2009, 06:54 AM
I used to love frozen bread, but now my teeth went wrong and I can't eat it anymore :(

Blitz!
07-20-2009, 08:29 AM
eat ice instead!

This is not good for your teeth, and frozen bread ... what's up with that, I would prefer to have warm bread, thank you very much ;)


Is it anything like eating a raw potato? Try it sometime... it makes my mouth go numb.

I have tried this, I didn't like it :p

Rutegard
07-20-2009, 08:33 AM
Phew, thought I was the only one with a thing for frozen bread. om nom nom


I used to love frozen bread, but now my teeth went wrong and I can't eat it anymore :(

WOW and i thought i was the only one with that twisted habit :P

randman21
07-20-2009, 08:37 AM
I have a loaf in the freezer right now. I was going to try it out, but nah, I'm good.


Hey, I'm clean

Hey, not anymore.

Rutegard
07-20-2009, 08:46 AM
I have a loaf in the freezer right now. I was going to try it out, but nah, I'm good.


u have no idea wut u r missing then :P

specially now, in the summer, it feels so good :]

Outerspaceman21
07-20-2009, 08:51 AM
Hey, not anymore.

Hey, it's not a herpie.

renato piquette
07-20-2009, 11:26 AM
omg,frozen bread??!!how many of you guys like that? :p

Rutegard
07-21-2009, 10:55 AM
omg,frozen bread??!!how many of you guys like that? :p

4 so far...and it might keep getting bigger and bigger...we might be already a nation at this precise moment! so be careful babe!

renato piquette
07-21-2009, 12:16 PM
4 so far...and it might keep getting bigger and bigger...we might be already a nation at this precise moment! so be careful babe!

lol,so i guess i have to taste it

Rutegard
07-22-2009, 04:55 AM
lol,so i guess i have to taste it

and join us :D

Beaker
07-22-2009, 05:47 AM
vegemite helps, :D

holland25
07-22-2009, 06:18 AM
Troll thread is always full of bullshit.

Rutegard
07-23-2009, 03:39 AM
vegemite helps, :D

what the fuck is a vegemite? :|


Troll thread is always full of bullshit.

i dont really care about oral sores...and im sure u dont care either!, wut r we even doing here then? only god knows!

holland25
07-23-2009, 08:20 AM
I usually read threads like this to get pissed. And it works perfectly.

Beaker
07-23-2009, 09:28 PM
[QUOTE=Rutegard;1335831]what the fuck is a vegemite? :|

it is a salty spread, not alot of people like it,

why are we here?, lol, :)

KyleW
07-24-2009, 02:46 AM
what the fuck is a vegemite? :|


Isn't it a vegetarian substitute for marmite, or am I making that up?

Rutegard
07-24-2009, 09:49 AM
wow, u guys amuse me :P

JoY
07-24-2009, 03:58 PM
what the fuck is a vegemite? :|



i dont really care about oral sores...and im sure u dont care either!, wut r we even doing here then? only god knows!

it's disgusting. all you need to know.

you don't care about oral sores? wait till you have them, then you'll care.

Budzy
07-24-2009, 05:45 PM
I'm Australian and I can't stand Vegemite...
Dunno what it is that makes everyone eat it.

randman21
07-24-2009, 05:49 PM
Is it anything like Marmite?

Budzy
07-24-2009, 05:51 PM
I don't know what Marmite is...

Rutegard
07-25-2009, 11:29 AM
it's disgusting. all you need to know.

you don't care about oral sores? wait till you have them, then you'll care.

ok thanks for the tip, i wont try it then :P
well, i had some, and i never bothered ppl around me cause of it!


I can't stand Vegemite...



Is it anything like Marmite?


I don't know what Marmite is...


ok, now this conversation is becoming fucking funny if ya pay close attention to it

JoY
07-25-2009, 11:33 AM
I'm waiting for someone to ask if it's anything like cenovis. ;p

vegemite & marmite = basically the same.

Rutegard
07-25-2009, 11:34 AM
i don't know what cenovis is :P

JoY
07-25-2009, 11:36 AM
it's vegemite, or marmite, whichever you choose. ;p

Rutegard
07-25-2009, 11:38 AM
ahah all this talking makes me go and try it, even if it tastes really really bad

JoY
07-25-2009, 11:43 AM
well, don't mistake it for appel syrup, because then you're in for a very unpleasant surprise. yuck.

Rutegard
07-25-2009, 12:32 PM
well, don't mistake it for appel syrup, because then you're in for a very unpleasant surprise. yuck.

hum, ok i think im gonna leave it for another time then :P

mynamewastaken
07-25-2009, 06:19 PM
Troll thread is always full of bullshit.

FUCK YOU! if you don't like it, don't read it, put me on ur ignore list, or just get over it. There's no need to keep saying it.

holland25
07-26-2009, 12:13 AM
put me on ur ignore list

As you wish.

Budzy
07-26-2009, 02:21 AM
As you wish.

http://www.pmciwholesale.com/imagesandpdfs/Shocked.jpg



ok, now this conversation is becoming fucking funny if ya pay close attention to it

I was being genuine! I've never heard of this marmite before. STOP LAUGHING AT ME! STOP PICKING ON ME! :)

Beaker
07-26-2009, 04:34 PM
vegemite is great on toast with melted cheese, :D

its a required taste,

you can eat it for breakfast, lunch and tea, and it makes you grow stronger every single week, etc....

mynamewastaken
07-26-2009, 06:40 PM
my mom said she LOVES frozen bread.

Rutegard
07-27-2009, 01:13 PM
my mom said she LOVES frozen bread.

well, count one more :P

_Lost_
07-28-2009, 12:57 AM
i'm bipolar and a trickatilamaniac nothing new

Learn to spell before claiming disorders you probably know little to nothing about, please.

SMASHedTHEignition
08-01-2009, 02:55 AM
im the same, i chew on my lips and stuff.
\
do you bite down on your bottom lip?

i do and i seen a doctor. he sed either chew heaps of gum or get a wooden lead pencil and chew across it. this techniques called biting the wood..

Greg-K's-PENIS
08-01-2009, 11:05 AM
im the same, i chew on my lips and stuff.
\
do you bite down on your bottom lip?

i do and i seen a doctor. he sed either chew heaps of gum or get a wooden lead pencil and chew across it. this techniques called biting the wood..

is this why you always chew on the ends of my pens in class? :)


Isn't it a vegetarian substitute for marmite, or am I making that up?
haha that makes sense but i dont think marmite has meat in it ??
i hope not anyway lol :p

JoY
08-02-2009, 03:16 PM
vegemite is great on toast with melted cheese, :D

its a required taste,

you can eat it for breakfast, lunch and tea, and it makes you grow stronger every single week, etc....

required? no man, some things you just never learn to like.

like Ovomaltine. yugh.

Beaker
08-02-2009, 04:32 PM
required? no man, some things you just never learn to like.

like Ovomaltine. yugh.

what the hell is ovomaltine?

it has a great name i am sure it tastes wonderful, :D

i guess i never learnt to like it, it was a burdon i was born with,

Greg-K's-PENIS
08-04-2009, 05:15 AM
vegemite is great on toast with melted cheese, :D

its a required taste,

you can eat it for breakfast, lunch and tea, and it makes you grow stronger every single week, etc....

I love vegemite on toast... havn't tried it with cheese tho :p

talkin about vegemite reminds me of a song called 'down under' by men at work :D lol

Rutegard
08-04-2009, 05:32 AM
ovomaltine....this thread keeps getting better lol

Beaker
08-04-2009, 09:46 PM
I love vegemite on toast... havn't tried it with cheese tho :p

talkin about vegemite reminds me of a song called 'down under' by men at work :D lol

you should try it :)

have you heard pennywise version of land down under, awesome, :D

Llamas
08-04-2009, 10:14 PM
Is it anything like eating a raw potato? Try it sometime... it makes my mouth go numb.
I constantly hear that eating raw potato is really bad for you... the fact that it numbs your mouth would be a really bad sign to me.


its a required taste
This word confusion made me lol :)

I bite (presumably dead?) skin off the inside of my left cheek, and also bite dead skin off my lips. I hate that I do it, especially the cheek skin.

_Lost_
08-04-2009, 10:17 PM
I bite (presumably dead?) skin off the inside of my left cheek, and also bite dead skin off my lips. I hate that I do it, especially the cheek skin.

i do this to my lips in the winter a lot. then it ends up making my lips raw and life sucks for a couple days. I should try harder to keep up with my chapstick. I have like 8 of them and can't find a single one.

Greg-K's-PENIS
08-05-2009, 03:13 AM
you should try it :)

have you heard pennywise version of land down under, awesome, :D

okay i will :)

haha yes, very cool :D

Rutegard
08-05-2009, 10:55 AM
I bite (presumably dead?) skin off the inside of my left cheek, and also bite dead skin off my lips. I hate that I do it, especially the cheek skin.

i do the same with my lips....but cheek skin?? never heard bout that...sooouunndsss kinda freak

Rooster
08-05-2009, 11:03 AM
Hmm, remember when i wanted to do an "experiment" a while ago?

I wanted to create a thread about some (any) topic and let it derail, to see where the conversation would lead...

Now THIS thread is everything my experiment thread failed to be...

Beaker
08-05-2009, 03:57 PM
this thread is really all over the place, it's so awesome, :)

randman21
08-05-2009, 04:05 PM
i do the same with my lips....but cheek skin?? never heard bout that...sooouunndsss kinda freak
I do it, except I don't hate doing it.

Beaker
08-05-2009, 04:13 PM
i do the same with my lips....but cheek skin?? never heard bout that...sooouunndsss kinda freak

i only bite my cheeks while i sleep, shits me to tears when i wake up,

Greg-K's-PENIS
08-05-2009, 04:47 PM
This thread is making me laugh :p

I bite on the bottom of my tounge, it's weird. and I used to bite my cheeks too haha

Rooster
08-05-2009, 05:05 PM
When i'm eating i ALWAYS bite THE SAME CHEEK in THE SAME DAMN PLACE!

It annoys me so much. There was one day when i bit myself in that cheek 4 fucking times, and the next day (when it only healed a bit) another 3 times, and then also a couple times on the following day. It hadn't healed for more than a week, and it was quite painful.


Maybe i'm doing it subconsciously, because my cheeks taste so good and i'm a closet canibal? :D

_Lost_
08-05-2009, 09:42 PM
Who hasn't done that? Once you bite it the first time, if it happens again, its gonna continue till you can't take it anymore. Maybe part of a contributing factor is swelling?

Rutegard
08-06-2009, 12:10 AM
I do it, except I don't hate doing it.


This thread is making me laugh :p

I bite on the bottom of my tounge, it's weird. and I used to bite my cheeks too haha

but guys...come on :P THE CHEEKS?? eheh


When i'm eating i ALWAYS bite THE SAME CHEEK in THE SAME DAMN PLACE!

Maybe i'm doing it subconsciously, because my cheeks taste so good and i'm a closet canibal? :D

yes, sometimes i suffer the same raptor!! and it fucking bothers me cause it hurts a lot, but that is just normal cheek, not dead skin on the cheek lol, when it happen my cheek is alive that it fucking bleeds and stuff.

and its a nice theory eheh


Who hasn't done that? Once you bite it the first time, if it happens again, its gonna continue till you can't take it anymore. Maybe part of a contributing factor is swelling?

dude, like i said, im talking bout accidentaly hurt your cheek while u r chewing...not take off dead skin as u do with your lips lol



and beaker, must be horrible when u wake up!

randman21
08-06-2009, 02:59 AM
Who hasn't done that? Once you bite it the first time, if it happens again, its gonna continue till you can't take it anymore. Maybe part of a contributing factor is swelling?
Yeppers. If you bite down normally, the teeth are just missing the cheeks anyway, so swelling of a fraction of an inch and you've got a youch situation.



yes, sometimes i suffer the same raptor!! and it fucking bothers me cause it hurts a lot, but that is just normal cheek, not dead skin on the cheek lol, when it happen my cheek is alive that it fucking bleeds and stuff.

Hahaha. I meant to say this earlier, but I don't think it's dead skin. It's just an outer layer, one that doesn't hurt when you do it. The lip doesn't have this kinda thing. It's kinda like that outer layer of skin that you can't really feel. What's that called? Epidermis or something?

Rutegard
08-06-2009, 08:00 AM
Hahaha. I meant to say this earlier, but I don't think it's dead skin. It's just an outer layer, one that doesn't hurt when you do it. The lip doesn't have this kinda thing. It's kinda like that outer layer of skin that you can't really feel. What's that called? Epidermis or something?

hey do i fucking look like ive studied tissues???

LOoOL

JoY
08-06-2009, 08:28 AM
my retainer used to scratch open the inside of my cheek at the same spot allll the damn time. I used to chew off the loose skin, even quite a while after I had my retainers.




Hahaha. I meant to say this earlier, but I don't think it's dead skin. It's just an outer layer, one that doesn't hurt when you do it. The lip doesn't have this kinda thing. It's kinda like that outer layer of skin that you can't really feel. What's that called? Epidermis or something?

it's on the top of the epidermis, the stratum corneum. probably sounds dirty, but it's the horny layer of the skin. the lip has that too as far as I know, except lips (& fingertips) are incredibly well innervated so a lot more sensitive than regular skin.

I hope I remember every bit of this correctly, since it's been a while ago... but the skin of the lips is just very thin in comparison to normal skin. that's why lips have a redish colour; you can see the blood vessels through the skin. what's a noticable difference, is that lip-skin doesn't have hairs & glands, like sweat glands. that's why they chap easily. the rest is pretty much the same. like normal skin, the exterior of the lips is made out of stratified squamous epithelium.

Rutegard
08-06-2009, 10:53 AM
I hope I remember every bit of this correctly, since it's been a while ago... .

fuck, how i wish u were my friend... :(

JoY
08-06-2009, 11:33 AM
I don't understand why exactly.:confused:

Rutegard
08-06-2009, 12:15 PM
I don't understand why exactly.:confused:

i lack scientifical knowledged friends in real life...and u dont treat others like morons and i like that

JoY
08-06-2009, 01:18 PM
but that's because I'd have absolutely no idea about stratified squamous epithelium or whatsoever, if it wasn't for my study.

why would you want a scientifical knowledged friend? I hope you're not collecting different kinds of friends or something, cuz that'd be weird. :/

;p

_Lost_
08-06-2009, 07:58 PM
I hope you're not collecting different kinds of friends or something, cuz that'd be weird. :/

Its Rutegard...

Rutegard
08-07-2009, 03:01 AM
but that's because I'd have absolutely no idea about stratified squamous epithelium or whatsoever, if it wasn't for my study.

why would you want a scientifical knowledged friend? I hope you're not collecting different kinds of friends or something, cuz that'd be weird. :/

;p

no, dont get me wrong, i have lots of future investigator friends, BUT, they do not get the same interest in stuff like u do (when it comes to medical stuff). get the point? i wish they were more scientists on a regular basis and not only when they r at the lab. i wish i could talk to someone, during the dinner, about the difficult of getting a vaccine for malaria, or talking bout all different types of korn there is (including the genetic altered forms) before the movie starts.....oh that would be good! i like when ppl take their profession, passion, whatever, to everywhere they go, cause it just makes part of who they r and they dont feel like changing!



Its Rutegard...

lol i mean in real life tho...

and, HEY, wut do u mean by that :P

_Lost_
08-07-2009, 03:05 AM
Ana, I think I've asked you this before, but have you ever met you?

If you have, then you shouldn't be asking this question.

Rutegard
08-07-2009, 03:09 AM
Ana, I think I've asked you this before, but have you ever met you?

If you have, then you shouldn't be asking this question.

didnt get
sorry


edit: u mean my inner self?

_Lost_
08-07-2009, 03:16 AM
Well like... Have you ever walked through a room, and though it was more like the room passed around you, recognized everybody's face, and then you realized that there were mirrors in that room?

Ana = weird (in a good way)

weird (apparently) = friend collector

Ana = friend collector?

I've seen your friendlist on your profile. ;)

Rutegard
08-07-2009, 03:23 AM
Well like... Have you ever walked through a room, and though it was more like the room passed around you, recognized everybody's face, and then you realized that there were mirrors in that room?

u r not getting it right lol, i just like science not philosophy....:P


and i get wut u mean but i cant see wut u r heading to, cause i wish i had more friends like joy that feel ok to talk about scientifical stuff whenever the oportunity comes, but if the other person does not want to, im dont even start, feel it?



or r u just talking bout my "friends" list and its really starting to bother u or something? i dunno wut so special about it, in fact, i already deleted your older account but u sent me another friend request, so i dont really understand u now...

randman21
08-07-2009, 03:26 AM
Heh, I think it was a joke, dear.

Rutegard
08-07-2009, 03:27 AM
Ana = weird (in a good way)

weird (apparently) = friend collector

Ana = friend collector?

I've seen your friendlist on your profile. ;)

LOOL just that??

when i wrote "wut do u mean by that?" i was obviously being ironic ahah

but its not like i collect friends, usually i just request ppl that i like, and no, i dont see them as friends...at least not real life friends of course, they r more like nice ppl that i like to chat with if i have the change. i really do talk to all of them, so i dont see them as objects that i like to collect or something....my goal is not to reach 300 or whatever lol

but yeah :P big list huh? ehhe

_Lost_
08-07-2009, 10:26 AM
i didn't send you a friend request on my old account... :confused:

and stop taking me so seriously.

Rutegard
08-07-2009, 10:53 AM
i didn't send you a friend request on my old account... :confused:

and stop taking me so seriously.

when u created the new account i deleted our friend connection (with the older account) but then i received another friend request from your older account lol

_Lost_
08-07-2009, 09:37 PM
thats bizarre....

mynamewastaken
12-26-2009, 10:41 PM
omgz! i gotz another one! this time on my tounge.
it hurtz =[

dexter12296566
12-26-2009, 11:16 PM
Wow way to bump! LOL I haven't had a kankasore all week so that is good!

holland25
12-27-2009, 12:31 AM
Please, someone already ban that troll.

dexter12296566
12-27-2009, 01:08 AM
Please, someone already ban that troll.

Are you talking about me or mynamewastaken?

holland25
12-27-2009, 01:09 AM
mynamewastaken. You're not that annoying anymore.

dexter12296566
12-27-2009, 01:18 AM
mynamewastaken. You're not that annoying anymore.

Wow my brother and most of the kids at school have recently said the same thing. Apparently I am actually improving!:) Yay... I'm so happy!

mynamewastaken
12-27-2009, 01:18 AM
mynamewastaken. You're not that annoying anymore.

@Holland25: Is that a bad thing?

@Dexter12296566: It's not too old to bump, plus i'm keeping (or putting it back...) on track.

Seriously guys, this hurts like hell and it's not going away. No matter what I do.

dexter12296566
12-27-2009, 01:22 AM
@Holland25: Is that a bad thing?

@Dexter12296566: It's not too old to bump

Seriously guys, this hurts like hell and it's not going away. No matter what I do.
Yes a troll is a bad thing. It means you post random useless comments and you bump old threads. I was just kidding about the bump thing. To get it to go away put a drop of warm water on a Q-Tip and sprinkle a bit of salt on it. Then hold it on the sore. It probably won't entirely go away and it won't work instantly. Hold it there for atleast fifteen minutes. If it is really big, hold it longer. It may sting a bit but it should help atleast a bit.

mynamewastaken
12-27-2009, 01:25 AM
Yes a troll is a bad thing. It means you post random useless comments and you bump old threads. I was just kidding about the bump thing. To get it to go away put a drop of warm water on a Q-Tip and sprinkle a bit of salt on it. Then hold it on the sore. It probably won't entirely go away and it won't work instantly. Hold it there for atleast fifteen minutes. If it is really big, hold it longer. It may sting a bit but it should help atleast a bit.

I know what a troll is.
I was asking if it was a bad thing that you wheren't annoying anymore.

I'll try this. I hope it will work.

dexter12296566
12-27-2009, 01:27 AM
I know what a troll is.
I was asking if it was a bad thing that you wheren't annoying anymore.

I'll try this. I hope it will work.

No that is not a bad thing. He no longer hates me(as much as he did, anyway)

mynamewastaken
12-27-2009, 01:33 AM
No that is not a bad thing. He no longer hates me(as much as he did, anyway)

You aren't on topic, dexter12296566. :D

I'm going to try being myself.
The reasons for my troubls are plain and simple.
I'm trying to be like someone else.
From now on, mynamewastaken is going to be herself.

holland25
12-27-2009, 01:33 AM
No that is not a bad thing. He no longer hates me(as much as he did, anyway)

Yeah, that's actually true.

mynamewastaken
12-27-2009, 01:43 AM
The salt is making me drool. :(

dexter12296566
12-27-2009, 01:44 AM
The salt is making me drool. :(

Yeah salt has a strong flavor and will do that but it will help after a while... Has it helped at all yet?

mynamewastaken
12-27-2009, 01:46 AM
Yeah salt has a strong flavor and will do that but it will help after a while... Has it helped at all yet?

Kind of.
Turns out the one on my lip is still there (or it came back) and it's burning like hell from the salt.

dexter12296566
12-27-2009, 01:47 AM
Kind of.
Turns out the one on my lip is still there (or it came back) and it's burning like hell from the salt.

yeah it will it is an open sore but it will help because salt will kill the bacteria causing it!

mynamewastaken
12-27-2009, 01:49 AM
yeah it will it is an open sore but it will help because salt will kill the bacteria causing it!

:eek: I took the swab out and it's all slimy and yellowish now.

dexter12296566
12-27-2009, 07:25 AM
:eek: I took the swab out and it's all slimy and yellowish now.

That is okay... it is the infected pus(I know sounds and looks gross) but that means the infection is coming out. You want to wipe that with a damp paper towel before it soaks into another spot!

mynamewastaken
12-27-2009, 11:41 AM
That is okay... it is the infected pus(I know sounds and looks gross) but that means the infection is coming out. You want to wipe that with a damp paper towel before it soaks into another spot!

:eek: Nasty!!!

mynamewastaken
08-31-2010, 10:37 PM
first of all... i'm SOOOO sorry for bumping this. but, it has come back. i've tried everything... it's just not going away. :( i just didn't want to make another thread... hope you understand.

DennisD
09-16-2010, 12:42 PM
Just get some help man and chew some hubba bubba.:o (Mynamewastaken)

DennisD
09-16-2010, 12:53 PM
It's probably a shanker...nothing to worry about. :D

My Name Was Taken
09-25-2010, 09:20 AM
Just get some help man and chew some hubba bubba.:o (Mynamewastaken)

lol =] Hubba Bubba MAX=]

Alison
09-25-2010, 09:58 AM
Honestly, vodka.

My Name Was Taken
09-25-2010, 10:59 AM
Honestly, vodka.

Honestly, I can't stand that shit. Reminds me of my father... v.v