PDA

View Full Version : Vicky has...



Tizzalicious
01-29-2005, 03:42 PM
hot dreams about David Hasselhoff!!!

She just told me in an e-mail!!!!!!!

nieh
01-29-2005, 03:43 PM
...you mean that's not normal? Shit...

nitropenguin!
01-29-2005, 03:43 PM
I suspected that!! =P

Tizzalicious
01-29-2005, 03:44 PM
You do too?

maybe it is normal...and I'm the abnormal one :(

Tijs
01-29-2005, 03:44 PM
Hell, even I dream about him.

Vicky
01-29-2005, 03:44 PM
hahahaha!!! :D damn you missus! i just told you what happened in the dream though.. wasn't as evil as you think :p
i just have odd dreams :(

JoY
01-29-2005, 03:45 PM
HAHAHHAHAHAHHAHAHHHA!!!!

me & my friend always used to call him 'Michael Chesthair' (Michael Borsthaar), when he did that show with the talking car, Kitt. Knight Rider, yeah, that was the shit.

the_GoDdEsS
01-29-2005, 03:46 PM
Bloody jungle!

Tizzalicious
01-29-2005, 03:48 PM
Aaaah, sorry for writing the personal e-mail here, but look what she sent:

"Yessss it was so hot! He came into my room and we had awesome sex! Rowr"

:p

;)

Vicky
01-29-2005, 03:49 PM
lol! :o stop telling everyone!!
omg! tizz emailed me and said she dreams about him too! but she just doesnt want to admit it :D your secret is out, hah ;)

Tizzalicious
01-29-2005, 03:49 PM
You promised you wouldn't tell anyone!!!!!!!

the_GoDdEsS
01-29-2005, 03:49 PM
I don't believe anyone can have awesome sex with him. Unless you wanna end up having hair between your teeth.

Tizzalicious
01-29-2005, 03:50 PM
I don't believe anyone can have awesome sex with him. Unless you wanna end up having hair between your teeth.

Eeeeeeeeuwwww!! Bad mental image!!!

nitropenguin!
01-29-2005, 03:52 PM
Siiiim =(!! Damn your big imagination, hehe.

Noodles is gay
01-29-2005, 03:52 PM
hot dreams about David Hasselhoff!!!

She just told me in an e-mail!!!!!!!

I suspected it too. :cool:

...Well at least it's not about her classics teacher, Michelangelo, Euripides and Oscar Wilde at the same time :eek:

the_GoDdEsS
01-29-2005, 03:53 PM
Eh, I know. :/

Vicky
01-29-2005, 03:53 PM
You promised you wouldn't tell anyone!!!!!!!

you promised you wouldn't tell about my dream either :eek: so we're even :D

sim - hahaha.. that was the best mental image i've had all day

nieh
01-29-2005, 03:54 PM
How can you not love Dave?

http://www.boreme.com/bm/MAY03/a/t_dh/info_pic1.jpg

I also have a thing for Tom Jones

http://www.cas.ohiou.edu/pols/walesinternship/images/tom_jones.jpg

Tizzalicious
01-29-2005, 03:54 PM
Yuck...eeuw...I can feel the hairs between my teeth too.

Oh. Does that make me sound very sick?

nitropenguin!
01-29-2005, 03:54 PM
My best friend is known to have the extremely physical dreams involving celebs. But David has never stepped into them.

the_GoDdEsS
01-29-2005, 03:58 PM
http://www.fugly.com/ornot/fugly/images/upload/hairy_man_copy.jpg

Uh... Yeah.

Noodles is gay
01-29-2005, 03:58 PM
WOW! The resemblance is uncanny:

http://www.boreme.com/bm/MAY03/a/t_dh/info_pic1.jpg

http://www.pbs.org/wgbh/cultureshock/flashpoints/visualarts/images/david_big.jpg

Vicky
01-29-2005, 04:00 PM
Tizz - Blame nieh for what you are about to see...

http://img.photobucket.com/albums/v480/skittlepower/4ec6939d.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v480/skittlepower/david_hasslehoff_noshirt.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v480/skittlepower/dave4.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v480/skittlepower/f8c8a282.jpg

JoY
01-29-2005, 04:00 PM
Yuck...eeuw...I can feel the hairs between my teeth too.

Oh. Does that make me sound very sick?
good time for flossing, maybe?

Vicky
01-29-2005, 04:00 PM
http://img.photobucket.com/albums/v480/skittlepower/posterdh86.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v480/skittlepower/9233903c.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v480/skittlepower/00.jpg

JoY
01-29-2005, 04:01 PM
& WHAT on earth is he doing with those poor puppies?

Vicky
01-29-2005, 04:02 PM
i wish i was the puppy who is sat on him.... *sighs*

nieh
01-29-2005, 04:02 PM
http://img.photobucket.com/albums/v480/skittlepower/f8c8a282.jpg

oh my god, that's the best picture ever.

Tizzalicious
01-29-2005, 04:02 PM
good time for flossing, maybe?

eeeeuw :(

oh, this message is too short...wait:

EEEEEEEEEEEEEEEEEUWWWWWWWWWWW!!!!!

the_GoDdEsS
01-29-2005, 04:02 PM
& WHAT on earth is he doing with those poor puppies?
I've been wondering the same. It looks real wrong if you ask me.

nitropenguin!
01-29-2005, 04:02 PM
http://www.fugly.com/ornot/fugly/images/upload/hairy_man_copy.jpg

Uh... Yeah.
.......................

Vicky
01-29-2005, 04:03 PM
oh my god, that's the best picture ever.

i know i know! i spent an hour trying to find that on google, fighting the popups and my computer crashing

JoY
01-29-2005, 04:03 PM
Sim -especially with the outfit & pose...

the_GoDdEsS
01-29-2005, 04:03 PM
Sim -especially with the outfit & pose...
Yeah, that pose! :/

Tizzalicious
01-29-2005, 04:05 PM
i know i know! i spent an hour trying to find that on google, fighting the popups and my computer crashing

get mozilla, it has a popup blocker :D

oh, and damn all those pics in this topic! I should have been prepared!

Vicky
01-29-2005, 04:07 PM
get mozilla, it has a popup blocker :D

oh, and damn all those pics in this topic! I should have been prepared!

i have mozilla.. but i never use it :o i guess i should!
should've been yep.. thats my entire collection of sexy david pics. i printed them and framed them, so they're in my room. mmm.

JoY
01-29-2005, 04:09 PM
I've tried Mozilla & though I didn't find it uncomfi, or anything, I never used it. hey, computers these days come with IE. I'm stuck to it. hell, I wouldn't even know how to remove it.

Tizzalicious
01-29-2005, 04:10 PM
I didn't like Mozilla at first, but I got used to it now, and LOVE it =D I use the mailbox too =D And I get this little popup when I get mail! It's awesome! And it has tabs, so I don't have my taskbar full with IE windows!

Vicky
01-29-2005, 04:12 PM
msn tells me when i have email.. so does the gmail notifier.. and i dont use my ISPs email.. and yahoo is only for ebay! (and i couldnt work out the mozilla email thing, sssh)

but this topic was about david :'( david david david david david david

he moves:

http://www.rathergood.com/knightrider/

JoY
01-29-2005, 04:15 PM
wow. I wasn't prepared for the background song of knight rider & my speakers were on real loud & it scared the living hell out of me.

Tizzalicious
01-29-2005, 04:17 PM
i think i dont have a certain plug in, cuz i dont hear any music...

Vicky
01-29-2005, 04:18 PM
awwww :( you're missing out! ive been watching that for a while now... haha :o this david loving phase should pass already! didnt they usually go in a few days before? with the ace blends which i still have somewhere.. haha :D

Tizzalicious
01-29-2005, 04:20 PM
Yupz, which I made! Can't believe I didn't go blind :o

Vicky
01-29-2005, 04:22 PM
hehe, you love him really ;)

Tizzalicious
01-29-2005, 04:23 PM
I don't like bodyhair! :(

Vicky
01-29-2005, 04:24 PM
but his is special! and he has a perm!! who can resist the curly perm?? and kitt the magic car :D

Tizzalicious
01-29-2005, 04:25 PM
I can!!!

Oh damn too short.

Vicky
01-29-2005, 04:27 PM
pfft ;) you know you can't! nobody can!

Tizzalicious
01-29-2005, 04:27 PM
I'm good at that sort of stuff!

Vicky
01-29-2005, 04:28 PM
hehe if you say so! but i know your secret......

Tizzalicious
01-29-2005, 04:31 PM
I can resist hairy man!!!

Vicky
01-29-2005, 04:32 PM
you forgot your 't' on the end of 'can' there!!

Tizzalicious
01-29-2005, 04:32 PM
Pfff, just because you can't, doesn't mean everyone has bad taste :p

Vicky
01-29-2005, 04:34 PM
i have awesome taste.. i mean.. just look at his perm!!!!!!!

Tizzalicious
01-29-2005, 04:35 PM
Mehhhh...

No!

Vicky
01-29-2005, 04:37 PM
he even has a tummy perm!

Tizzalicious
01-29-2005, 04:42 PM
stop talking about his perm! get one yourself! :D

Vicky
01-29-2005, 04:43 PM
haha i prefer my hair straight :o or crimped.. hmm.. might play with my crimper/curler tomorrow

Tizzalicious
01-29-2005, 04:44 PM
You should :D

I should take pics for __shopshopshop tomorrow...I didn't for ages!

Vicky
01-29-2005, 04:46 PM
yuss :p
i will when my tsuk/ebay stuff arrives

my crimper/curler/straightner is pink.. hot pink.. its awesome :D got it for my 17th birthday then rarely used it.. got my new phone and computer bits for my 18th.. and its still 5 months away.. haha :o

Tizzalicious
01-29-2005, 04:58 PM
Haha :D

I need to do the other stuff for __sellsellsell too, but the girl didn't reply yet. So I think I will mail the other TSUK mods...

Anddd what else do I have to do...write a letter...2 actually. And do some FBs. And make a list of things I have to do on monday. And maybe I should go to bed now.

Vicky
01-30-2005, 03:04 AM
yeah.. try retrocircles :) pausedsilence doesnt seem to be on much lately. i had a weird dream that i got a text asking me if i wanted to be a mod, lol :s
I have 9 letters to write.. 24 (!!!!) to mail out. argh! and a lot of fbs to get rid of :(

Tizzalicious
01-30-2005, 03:22 AM
Okay, will do that! :D

24?? Woah!

wliethof
01-30-2005, 03:31 AM
I've become immune to david's charms