PDA

View Full Version : the blurb



TheJakes84
06-05-2012, 08:11 AM
It is dexter doing the zombie thing? :confused: http://www.youtube.com/watch?v=I_WIIAppSmw I do not regonized his voice by any means. :eek:

jsmak84
06-05-2012, 08:25 AM
i love the blurb

TheJakes84
06-05-2012, 08:58 AM
shouting and yelling

TheNooseIsFalling
06-05-2012, 09:27 AM
Haven't heard this since the last time I went down on someone. Seriously though, gotta love this, I always imagined that it would make a great live intro song.

Camilamazed
06-05-2012, 09:54 AM
Haven't heard this since the last time I went down on someone.

Dafuq did I just read?

TheJakes84
06-05-2012, 09:56 AM
Haven't heard this since the last time I went down on someone. Seriously though, gotta love this, I always imagined that it would make a great live intro song.

Y'know having sex with some one while listening to certain offspring songs it spices up the libido. :o

Puschka
06-05-2012, 10:02 AM
I never liked it very much! The last time I heard "The Blurb" was in 2005 I think I'll give it a new chance in these days.

TheNooseIsFalling
06-05-2012, 11:34 AM
Dafuq did I just read?

Greg Khrist, forbid me from attempting to be sarcastic ever again :D

_Way_Down_the_Line_
06-05-2012, 11:46 AM
I just laugh at this, just laugh.. I like the dudes faces on that cover haha :D

Krojd
06-05-2012, 12:36 PM
It is dexter doing the zombie thing?

No, it's one of the guys from the cover.

TheJakes84
06-05-2012, 01:00 PM
No, it's one of the guys from the cover.

Oh, I see now, thanks.

Krojd
06-05-2012, 01:08 PM
Oh, I see now, thanks.

Hehe, dont take everything I say seriously :)

TheJakes84
06-05-2012, 01:14 PM
Hehe, dont take everything I say seriously :)

Haha, so ya were being sarcastic, eh. :o

the hitcher
06-05-2012, 02:03 PM
as a drummer, i notice the drum lines very similar
to change the world.

randman21
06-05-2012, 02:06 PM
Dafuq did I just read?

It's how you know you're doing it right...right? :confused:

Man, I haven't heard the Blurb in 5+ years. It doesn't even seem like an Offspring thing anymore.

Krojd
06-05-2012, 03:06 PM
as a drummer, i notice the drum lines very similar
to change the world.

Dont know if you have to be a drummer for that :D

I love the blurb btw, miss this Offspring, dark and kinda scary.

the hitcher
06-05-2012, 03:18 PM
Dont know if you have to be a drummer for that :D

I love the blurb btw, miss this Offspring, dark and kinda scary.

yeah sorry for that little plug ther:D
if anyone gets the chance to ask dexter or the guys they should
ask whats the story behind the blurb (or we maybe be more preseptive
seeing its on the bahgdad single it could be about war and pain)
its dark sounding non the less

Camilamazed
06-05-2012, 03:31 PM
Greg Khrist, forbid me from attempting to be sarcastic ever again :D

Oh, come on. Can't you read into the joke? Hahaha I have always wanted to right that!


It's how you know you're doing it right...right? :confused:

Right hahaha

KickHimWhenHe'sDown
06-05-2012, 08:54 PM
I listen to the Blurb all the time. I love Baghdad so I end up listening to the whole EP every time I want to listen to Baghdad. I also love the early version of Get it Right.