PDA

View Full Version : Stop dominating the boards...Talk in here!!!!



_ߥ_vil_
03-17-2005, 11:26 AM
Hehehe...Everyone was complaining!!!

Anya82
03-17-2005, 11:27 AM
we could use the "say whatever's on your mind" too.... :)

_ߥ_vil_
03-17-2005, 11:31 AM
Lol...well yeah....oh well i'll talk to myself

Hey Sarah How are you today?

Fine sarah and you?

I have a bit of a headache but i'll live

Yeah....Me too

Really?

Yup *nods*

Well....been up to much?

Yep...Lots of coursework...you?

Same.

:D :p

Anya82
03-17-2005, 11:41 AM
sis.. you don't have to do that.. i'm here.

_ߥ_vil_
03-17-2005, 11:42 AM
sis.. you don't have to do that.. i'm here.

good...How are you then sis?

Hope your tsking care of yourself.... :D

Anya82
03-17-2005, 11:45 AM
yes i am.

yesterday a friend of mine helped planning my PC
i'm gonna build my own pc :D

how are ya?
are you better now? you were kinda deppressed..

Anya82
03-17-2005, 11:48 AM
i see you've made new bbs friends.

_ߥ_vil_
03-17-2005, 11:48 AM
Ace. Cool. Well done sis..... :D

Yep, I'm better now thank-you...My boyf said he'd see me on Saturday.. So I'm happier.

I think I upset someone today though because he wasn't smiling at me... :( ...I'll have to ask him!

_ߥ_vil_
03-17-2005, 11:49 AM
i see you've made new bbs friends.
Yep!!!!

Theres Bertie baby and Rheanna...They're cool. :D

Anya82
03-17-2005, 11:50 AM
I think I upset someone today though because he wasn't smiling at me... :( ...I'll have to ask him!
maybe he's not in a good mood, or this is not a good day for him :(

_ߥ_vil_
03-17-2005, 11:52 AM
maybe he's not in a good mood, or this is not a good day for him :(

Good idea...I'm going to ask him tommorow...though i don't know him properly....prehaps it was the poking that got to him... :confused:

Anya82
03-17-2005, 11:57 AM
yeah.. maybe he has some trouble in his mind...

_ߥ_vil_
03-17-2005, 11:57 AM
Hows your friend by the way?
And....did you get a new job?

Anya82
03-17-2005, 11:58 AM
job: not yet.

my friend is okay! :D

everything's... okay.

i'm just... "blergh"

_ߥ_vil_
03-17-2005, 12:13 PM
job: not yet.

my friend is okay! :D

everything's... okay.

i'm just... "blergh"

I have "blaugh" days aswell..... :)

slit_wrists
03-17-2005, 12:32 PM
oooooooo i wana talk tooo!!!!!!

intothevalleyofdeath
03-17-2005, 12:33 PM
talking keeps people from going insane

slit_wrists
03-17-2005, 12:34 PM
sometimes that isnt true.....

intothevalleyofdeath
03-17-2005, 12:35 PM
well it can help

slit_wrists
03-17-2005, 12:36 PM
hmmmm yeah i supose unless u just talk to urself

_ߥ_vil_
03-17-2005, 12:36 PM
Ohhh...hey holly!!!

Stupid textiles coursework!!!!

slit_wrists
03-17-2005, 12:37 PM
lol hahahahahaha serves u right 4 takin it :p

_ߥ_vil_
03-17-2005, 12:39 PM
lol hahahahahaha serves u right 4 takin it :p

hahahha.....no
I need to write it up...you're on your own for a bit....Have fun babes x

slit_wrists
03-17-2005, 12:40 PM
fair enough i g2 do my art neway my exams on tuesday xxxxx

Trip Boy
03-18-2005, 01:01 AM
Anybody else feel like throwing up?