PDA

View Full Version : Coincidence?



sKratch
03-30-2005, 11:47 PM
March is Women's History Month AND National Nutrition Month. Hmm, that's funny. HAHA WOMEN YOU ARE ALL FAT AND SOCIETY IS HERE TO HELP YOU.

End of transmission.

Homer
03-30-2005, 11:49 PM
March is Women's History Month AND National Nutrition Month. Hmm, that's funny. HAHA WOMEN YOU ARE ALL FAT AND SOCIETY IS HERE TO HELP YOU.

End of transmission.

wow, I've never realized that before... heheheh

Endymion
03-30-2005, 11:52 PM
terri schiavo needs to lose weight.

Sunny
03-31-2005, 01:22 AM
brilliant.

sKratch
03-31-2005, 06:11 AM
terri schiavo needs to lose weight.
Maybe she could move to Uganda or something.

Jesus
03-31-2005, 06:21 AM
what about this, 2nd christmas day: tsunami... 2nd easter day: almost a tsunami!
Coincidence? I think not, it's like God himself is telling Terri Schiavo to die already.

JohnnyNemesis
03-31-2005, 06:39 AM
March is Women's History Month AND National Nutrition Month. Hmm, that's funny. HAHA WOMEN YOU ARE ALL FAT AND SOCIETY IS HERE TO HELP YOU.

End of transmission.

*AHEM*

I believe you mean Women's HERstory month!

wheelchairman
03-31-2005, 07:05 AM
Maybe she could move to Uganda or something.
To blatantly plagiarize a joke from Get Your War On, Uganda is where her feeding-tube should go.

dirtybird
03-31-2005, 07:28 AM
*AHEM*

I believe you mean Women's HERstory month!

No offense Johnny, but that was pretty bad...

JohnnyNemesis
03-31-2005, 07:29 AM
That's what it's actually called in my school, conclusion jumper

dirtybird
03-31-2005, 07:30 AM
Ah .

JohnnyNemesis
03-31-2005, 07:33 AM
I kinda thought it was like that in many other places too.

Bullshit
03-31-2005, 07:35 AM
terri schiavo is dying!
terri schiavo needs to lose weight.

dirtybird
03-31-2005, 07:36 AM
I kinda thought it was like that in many other places too.

Not here... and I thought my town was the center of cheesey stuff like that.

sKratch
03-31-2005, 07:44 AM
Johnny you suck at feminism.
It's Womyn's Hystory month or something awesome.

wheelchairman
03-31-2005, 07:47 AM
Johnny you suck at feminism.
It's Womyn's Hystory month or something awesome.
So those Gothic 'Vampyre' freaks are feminists?

dirtybird
03-31-2005, 07:48 AM
You didn't know that?

JohnnyNemesis
03-31-2005, 07:56 AM
Johnny you suck at feminism.

Priceless!

The "womyn" thing has always annoyed the fuck out of me.

sKratch
03-31-2005, 08:35 AM
So those Gothic 'Vampyre' freaks are feminists?
Come on, how did you not see it... They survive by sucking the life out of men.

On a more serious note, the y-replacement shit is within words that contain "man" or "his" or other such instances of masculinity. You were probably just making a joke out of it but holy shit this physics test is gonna destroy me and my brain is quivering.

JohnnyNemesis
03-31-2005, 08:39 AM
The 'y' thing always gets me. I remember helping some people arrange a women's rights discussion, because despite all my jokes, I am pretty much a feminist.

It was just annoying as hell to help plan something for about 6 weeks, make catering and seating arrangements, invite speakers to come, and help set up local media coverage just to get blasted by some young high schooler who just got introduced to feminism (and as a result, does not know how to pick her battles or what is even important) for spelling the word "woman". It was ridiculous.

Hey, ignore the fact that the "womyn" who just spoke told a story about her ex-husband beating her and how much strength is took to end that part of her life. THAT MAN IN THE CORNER IS NOT USING THE LETTER Y IN "WOMAN"! GET HIM!!!

sKratch
03-31-2005, 08:40 AM
Priceless!

The "womyn" thing has always annoyed the fuck out of me.
To no end it has annoyed me as well.

wheelchairman
03-31-2005, 08:43 AM
That's why I'm a feminist from afar. I don't approach places where they congregate.

Endymion
03-31-2005, 09:58 AM
i've supported a bunch of womens groups on campus before, but they just don't let you live it down when you walk by an swe (society of women engineers) meeting and blurt out "women engineers?! what will they think of next!".

sKratch
03-31-2005, 02:46 PM
That's why I'm a feminist from afar. I don't approach places where they congregate.
You enjoy the voyeurism of feminism?