PDA

View Full Version : Photo Album



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89

nieh
08-08-2005, 08:02 PM
Post more pictures people. Don't make me start cam-whoring because I'm half-asleep and probably look like hell.

Conspiracy of One
08-08-2005, 08:03 PM
lol kool (http://mm.dfilm.com/mm2s/mm_route.php?id=2528022 ) soooooooo you should click that link

[Warning] Nimrod In Town
08-08-2005, 08:04 PM
Post more pictures people. Don't make me start cam-whoring because I'm half-asleep and probably look like hell.

Im a picture whore! Let me see if i can find pictures of my best friend Kathy, who goes here as *Linda*.

Conspiracy of One
08-08-2005, 08:05 PM
Nimrod In Town']Im a picture whore! Let me see if i can find pictures of my best friend Kathy, who goes here as *Linda*.

hmm im very suspicious......

[Warning] Nimrod In Town
08-08-2005, 08:05 PM
Yep, i did:

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/SomeLoser3.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/SomeLoser4.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/SomeLoser2.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/SomeLoser.jpg

[Warning] Nimrod In Town
08-08-2005, 08:06 PM
hmm im very suspicious......

About? Please explain.

Conspiracy of One
08-08-2005, 08:06 PM
http://i18.photobucket.com/albums/b113/Conspiracyof1/Paxinhighheels.jpg

Im too sexy fo my body!Too sexy fo my shirt.......

Rancid_Guyxxx
08-08-2005, 08:08 PM
Nimrod In Town']Yep, i did:

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/SomeLoser3.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/SomeLoser4.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/SomeLoser2.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/SomeLoser.jpg

Damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

[Warning] Nimrod In Town
08-08-2005, 08:10 PM
Damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Yep, im so lucky.

Conspiracy of One
08-08-2005, 08:11 PM
Ronald Mcdonald Flashing Gang Signs
http://i18.photobucket.com/albums/b113/Conspiracyof1/imlovinit.jpg

[Warning] Nimrod In Town
08-08-2005, 08:12 PM
Ronald Mcdonald Flashing Gang Signs
http://i18.photobucket.com/albums/b113/Conspiracyof1/imlovinit.jpg

Huh? I don't get it.

Conspiracy of One
08-08-2005, 08:13 PM
Nimrod In Town']Huh? I don't get it.
Gang signs man! Look at Ronald!

[Warning] Nimrod In Town
08-08-2005, 08:15 PM
Gang signs man! Look at Ronald!
Oh, this is funnier:

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/demonstration_-_muslim_protester_po.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/mac.jpg

Conspiracy of One
08-08-2005, 08:18 PM
Thats the logo for our show called "dumbass"

http://i18.photobucket.com/albums/b113/Conspiracyof1/D.jpg

bd007h
08-08-2005, 08:18 PM
Damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn


Nimrod In Town']Yep, im so lucky.


If that girl knew me and Richard, who do you think she's pick? :p

[Warning] Nimrod In Town
08-08-2005, 08:19 PM
If that girl knew me and Richard, who do you think she's pick? :p

Me, she's my best friend. She won't pick a stranger.

bd007h
08-08-2005, 08:20 PM
I said if she knew BOTH of us. :rolleyes:

Linda
08-08-2005, 08:22 PM
Nimrod In Town']Im not hideous. Linda is hideous. I made the face in purpose, stupid.

I've seen a lot more hideous than either of us, so fuck you nimrod.

[Warning] Nimrod In Town
08-08-2005, 08:24 PM
I said if she knew BOTH of us. :rolleyes:

Still, she'd picked me. Trust me, she will. Are you a skater? If no, then she won't pick you.

Linda, i was joking.

Conspiracy of One
08-08-2005, 08:24 PM
I've seen a lot more hideous than either of us, so fuck you nimrod.

Are you hideous? post a picture of yourself

nieh
08-08-2005, 08:24 PM
http://img177.imageshack.us/img177/2668/10001406rl.th.jpg (http://img177.imageshack.us/my.php?image=10001406rl.jpg)
http://img219.imageshack.us/img219/8710/10001410vq.th.jpg (http://img219.imageshack.us/my.php?image=10001410vq.jpg)

KITTY!

bd007h
08-08-2005, 08:25 PM
Nimrod In Town']Still, she'd picked me. Trust me, she will. Are you a skater? If no, then she won't pick you.

Linda, i was joking.

I've attempted skate boarding, but wasn't good at it. I do dress skater though.

[Warning] Nimrod In Town
08-08-2005, 08:25 PM
I've attempted skate boarding, but wasn't good at it. I do dress skater though.

Still, she won't pick you. You're too old anyway.

bd007h
08-08-2005, 08:26 PM
My ex-girlfriend is her age.

Linda
08-08-2005, 08:26 PM
Are you hideous? post a picture of yourself

No, but people here seem to think so. (sighs* There goes that age thing again. :rolleyes:

Conspiracy of One
08-08-2005, 08:27 PM
No, but people here seem to think so. (sighs* There goes that age thing again. :rolleyes:

i dont beleive you...... :p

[Warning] Nimrod In Town
08-08-2005, 08:27 PM
My ex-girlfriend is her age.

So? She won't pick you. Wait, why am i arguing? She likes me, not you.

[Warning] Nimrod In Town
08-08-2005, 08:28 PM
i dont beleive you...... :p
Trust me, she's hideous!


UGLY!


OLD!

Conspiracy of One
08-08-2005, 08:29 PM
Nimrod In Town']Trust me, she's hideous!


UGLY!


OLD!

aha hahah haha! shes nice to me though so shes kool (and if i mess up typing sorry i have one of my eyes closed!)

bd007h
08-08-2005, 08:29 PM
Nimrod In Town']So? She won't pick you. Wait, why am i arguing? She likes me, not you.

she doesn't know me, so obviously she likes you more. I was just saying IF she knew BOTH of us. :rolleyes:

Conspiracy of One
08-08-2005, 08:29 PM
she doesn't know me, so obviously she likes you more. I was just saying IF she knew BOTH of us. :rolleyes:

guys stop arguing this is silly......you all know shell pick me! :D

[Warning] Nimrod In Town
08-08-2005, 08:30 PM
she doesn't know me, so obviously she likes you more. I was just saying IF she knew BOTH of us. :rolleyes:

I know, still. If she knew you, she will still pick me.


Pax, yeah, i doubt it. You're 14...she's 17...

Conspiracy of One
08-08-2005, 08:31 PM
Nimrod In Town']I know, still. If she knew you, she will still pick me.


Pax, yeah, i doubt it. You're 14...she's 17...
so!..........*sobs* fuck you all im going to bed noone loves me! :mad:

[Warning] Nimrod In Town
08-08-2005, 08:31 PM
so!..........*sobs* fuck you all im going to bed noone loves me! :mad:

You're right, no one loves you. You're mother doesn't count.

Conspiracy of One
08-08-2005, 08:33 PM
Nimrod In Town']You're right, no one loves you. You're mother doesn't count.

GRRR.fuck you richard :mad:

[Warning] Nimrod In Town
08-08-2005, 08:34 PM
GRRR.fuck you richard :mad:

What about your old girlfriend?

Conspiracy of One
08-08-2005, 08:34 PM
Nimrod In Town']What about your old girlfriend?
what about her? :confused:

bd007h
08-08-2005, 08:35 PM
it's an OLD girlfriend, she wouldn't love him anymore either :rolleyes:

Conspiracy of One
08-08-2005, 08:35 PM
it's an OLD girlfriend, she wouldn't love him anymore either :rolleyes:

yea way to make me feel sooo wonderful before i go off to sleep...........goodnight

bd007h
08-08-2005, 08:36 PM
sorry. good night. hopefully your pink eye will be gone soon.

Conspiracy of One
08-08-2005, 08:38 PM
sorry. good night. hopefully your pink eye will be gone soon.

so do I! Damn i've had that eye closed the whole day......thats ok....im just really sensitive about that "certain relationship" out of the 4

Linda
08-08-2005, 09:20 PM
Nimrod In Town']Trust me, she's hideous!


UGLY!


OLD!

Just like you nimrod!

0r4ng3
08-08-2005, 09:24 PM
Just like you nimrod!
Ooh, clever.

*sigh* I miss the old days of "I'm rubber, you're glue..."

Linda
08-08-2005, 09:25 PM
Well at least I'm not orange like you!
EEEEEWWWWWWW :p

coke_a_holic
08-08-2005, 09:54 PM
Wow. I didn't think it was possible, but this thread is becoming worse and worse.

0r4ng3
08-08-2005, 09:55 PM
Well at least I'm not orange like you!
EEEEEWWWWWWW :p
It's just one laugh riot after another! How can I contain myself? Oh, that's right, by reading your "jokes". I'm glad I don't share a favorite color with you.

The Darkside Has Cookies
08-08-2005, 10:03 PM
http://www.taipeitimes.com/images/2001/12/12/20011211192930.jpeg

Thats my grandma. She yelled at me today for punching the wall.

Rag Doll
08-08-2005, 10:49 PM
http://img.photobucket.com/albums/v257/tragicxromantic/4b7d1208.jpg

yeah.

Rancid_Guyxxx
08-08-2005, 11:16 PM
Not a bad picture Rag Doll. I bet it would be better if you were smiling.

Rag Doll
08-08-2005, 11:27 PM
Rancid - thanks, but i'm not one for smiling in pictures.

Adriann - <3 thankyoo. xo.

irishpunkrockgirl
08-09-2005, 05:39 AM
heres me again. lolhttp://i13.photobucket.com/albums/a280/irishpunkrockgirl/ShannonAug05027.jpg

[Warning] Nimrod In Town
08-09-2005, 08:25 AM
heres me again. lolhttp://i13.photobucket.com/albums/a280/irishpunkrockgirl/ShannonAug05027.jpg

Nice! You're very hot.

[Warning] Nimrod In Town
08-09-2005, 08:28 AM
Just like you nimrod!

To me, this is you:

"Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh"

*Linda*
08-09-2005, 10:07 AM
Nimrod In Town']Yep, i did:

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/SomeLoser3.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/SomeLoser4.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/SomeLoser2.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/SomeLoser.jpg
where did you get those pictures of me from???

Sin Studly
08-09-2005, 10:14 AM
Nimrod claims you're his girlfriend now, is that true?

sKratch
08-09-2005, 10:55 AM
Nimrod In Town']Nice! You're very hot.
wtf you can't even see her face

irishpunkrockgirl
08-09-2005, 10:57 AM
wtf you can't even see her face
you can see my face in a different pic dumbass...joke!

[Warning] Nimrod In Town
08-09-2005, 10:57 AM
wtf you can't even see her face

But i have before, she's very beautiful.

TheUnholyNightbringer
08-09-2005, 10:57 AM
I hate people that do that. Insult someone and then go "kidding!"

Pussy.

[Warning] Nimrod In Town
08-09-2005, 10:58 AM
Nimrod claims you're his girlfriend now, is that true?

Nope, i don't. I just have pictures..

the_GoDdEsS
08-09-2005, 11:08 AM
Sam, your new picture is damn cute and like JoY pointed out somewhere I'd like to see you smile for a bit too. I'm sure it'll look awesome. =)

JohnnyNemesis
08-09-2005, 12:21 PM
I like your new pic, Samantha. Don't listen to the haters either: I never smile in pictures, so I support you!

TheUnholyNightbringer
08-09-2005, 12:22 PM
I like your new pic, Samantha. Don't listen to the haters either: I never smile in pictures, so I support you!

Yeah, me neither. Nothing wrong with us miserable fucks. We roolz.

Awesome pic, by the way.

Rag Doll
08-09-2005, 12:33 PM
Thanks <3

and Sim, I just feel all....fake and silly smiling in pictures, cause usually I'm smiling *just* cause it's a picture =\

JoY
08-09-2005, 12:41 PM
wtf? where did my reply on Sam's pic go?

she sent ME a pic her smiling & it was fucking cute. *sticks out tongue*

& for all the fuckers that didn't see it in the 1337-topic;
http://img26.imageshack.us/img26/9594/100032329xu.jpg
Iz be cuddly.

aaaaand the face on the right should certainly bring back some memories...
http://img179.imageshack.us/img179/7922/100032621hx.jpg

just one more, because they're so cute. <3
http://img179.imageshack.us/img179/7320/100032421jd.jpg

alright alright, another one, cuz Vlad is such a cuddlebunny. (check it out, I'm totally ruining his tough reputation!) (warning; I look WEIRD & a bit scary in this one)
http://img88.imageshack.us/img88/6739/100033728qf.jpg

JoY
08-09-2005, 12:51 PM
Thanks <3

and Sim, I just feel all....fake and silly smiling in pictures, cause usually I'm smiling *just* cause it's a picture =\
someone should take a picture of you, right after he/she cracked a joke. or something.

you're sweetness in pictures.

Rag Doll
08-09-2005, 12:53 PM
thanks, Isa <3

and cute pictures =)

JoY
08-09-2005, 12:55 PM
thankies. =D

I just noticed; thank goodness there's a laptop on my lap (haha, LAPtop), or else everyone would be able to look under my tiny skirt. :/ now I know I shouldn't wear *that* one too often to occasions where I might be sitting all the time..

Linda
08-09-2005, 12:58 PM
It's just one laugh riot after another! How can I contain myself? Oh, that's right, by reading your "jokes". I'm glad I don't share a favorite color with you.

Ohh, just go fuck off you orange grouch.

[Warning] Nimrod In Town
08-09-2005, 01:00 PM
Ohh, just go fuck off you orange grouch.

Post a picture of yourself.

Linda
08-09-2005, 01:01 PM
Nimrod In Town']Post a picture of yourself.

Ask Studly, he will, he loves my picture.

Conspiracy of One
08-09-2005, 01:02 PM
aha ha ha ello everyone :D

[Warning] Nimrod In Town
08-09-2005, 01:03 PM
aha ha ha ello everyone :D

HELLLLLLO!. !12

Linda
08-09-2005, 01:06 PM
Yeah, & he gets a boner with Dan's pic, too...

Anyhow, what gives, dear Linda? I've just rushed at the store for some fruit juice, you know, for the vitamins!

Little as it is! ahahahaha ;)

Good girl! If that doesn't work, you could just take vitamin pills! :D
I'm just home for lunch. I'm tired. Way too much work to do. Wanna come help me?!

Tizzalicious
08-09-2005, 01:17 PM
wtf? where did my reply on Sam's pic go?

aaaaand the face on the right should certainly bring back some memories...
http://img179.imageshack.us/img179/7922/100032621hx.jpg



Oh yes. I'm ON Anton.

Linda
08-09-2005, 01:18 PM
I'm usually friendly & all, but no-thanks. :D I'm on holiday, & I mean it to remain so. Plus, I landed a job as shop assistant (clothing) & I have to take my driving license so I just couldn't rush in & out of your home! So they keep you busy in August?! How unfair... :o You should be relaxing on the beach! Boohoo me too btw...

Pfft, they keep me busy ALL the time. Right now I have a stack about 2 feet high of UNOPENED mail! Another stack about 5 inches high of invoices. There are invoices EVERYWHERE! EVERYWHERE!!!! :eek: I'm about to lose my mind! Congratulations on your new job! Way to go! Good luck on your driving license! I have to go get back to it now. :( Have fun, Maria.
Talk to you later!

JohnnyNemesis
08-09-2005, 01:23 PM
http://img26.imageshack.us/img26/9594/100032329xu.jpg
I would do every single person in this picture. I also love 'em.

Tizzalicious
08-09-2005, 01:28 PM
<3 for Rick.

Also, this pic must feel left out, as Bella posted all the other ones from our meetup topic (including very horrible one), but not this one.

http://img301.imageshack.us/img301/6251/100032820lc.jpg

*Linda*
08-09-2005, 01:48 PM
Nimrod claims you're his girlfriend now, is that true?
no .

*Linda*
08-09-2005, 01:49 PM
Nimrod In Town']But i have before, she's very beautiful.
you didnt answer my question.

The Darkside Has Cookies
08-09-2005, 01:51 PM
Who wants an e-massage?

Sunny
08-09-2005, 01:54 PM
I like your new pic, Samantha. Don't listen to the haters either: I never smile in pictures, so I support you!

i second that. say no to smiling in pictures..

[in my case it's cause my smiling pictures are positively traumatizing.]

JohnnyNemesis
08-09-2005, 01:56 PM
My smile is also horrific. Besides, everyone in the pictures WITH me smile, so I don't need to. Case in point:

http://i19.photobucket.com/albums/b157/UB2005/Ricardo/The%20Banquet/Banquet34.jpg
My friend's smile is so genuine that I can leech off of hers.

the_GoDdEsS
08-09-2005, 02:26 PM
Thanks <3

and Sim, I just feel all....fake and silly smiling in pictures, cause usually I'm smiling *just* cause it's a picture =\

You actually have a good point there. It usually looks fake on most people.

sKratch
08-09-2005, 04:25 PM
There's something quirky about Alaskans going on vacation to Hawaii...

TheUnholyNightbringer
08-09-2005, 04:27 PM
"Shit, we forgot to pack the igloo."

bd007h
08-09-2005, 04:28 PM
"Shit, we forgot to pack the igloo."

hahaha....

sKratch
08-09-2005, 04:34 PM
you didnt answer my question.
uh ohs... she sounds teh mad!

[Warning] Nimrod In Town
08-09-2005, 04:35 PM
uh ohs... she sounds teh mad!

Nah, she's always like that.

JohnnyNemesis
08-09-2005, 04:35 PM
uh ohs... she sounds teh mad!

*madz !

[Warning] Nimrod In Town
08-09-2005, 04:38 PM
*madz !

Hahaha .

Brines
08-09-2005, 05:39 PM
http://img179.imageshack.us/img179/7922/100032621hx.jpg



Looks like someone's getting a nice punch to the nuts?

greek
08-09-2005, 05:48 PM
Yes' it might be a little fake smiling in all pics but it's stupid to be like someone killed your family! a little smile without even showing your teeth it's kind to the person u are photographed with! it's like u are not happy to beiing photographed with him or her!

Brines
08-09-2005, 05:50 PM
Nah, he's just getting a massage.

He looks jolly either way.

Kathy
08-09-2005, 06:48 PM
Nah, he's just getting a massage.


hahahaha.

(10)

Rag Doll
08-09-2005, 09:56 PM
oh my god, how cute. <3

the_GoDdEsS
08-09-2005, 10:41 PM
Wow! That picture looks just so damn lovely.

sKratch
08-09-2005, 11:56 PM
omg so emo FREAKING LOSER

TheHulaChick
08-10-2005, 12:40 AM
I dyed my hair purple yesterday, yay!
http://img.photobucket.com/albums/v655/TheHulaChick/anime11.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v655/TheHulaChick/anime12.jpg
I love it.


Btw Adriann, I love your pics, you look gorgeous and that dog is sooo cute.

sKratch
08-10-2005, 12:49 AM
Looks nice. I've a feeling if I dyed my hair any color it would look absolutely ridiculous the way it is now.
However, I get these lighter streaks in my hair from the sun. Some people buy products for that O_O

Tizzalicious
08-10-2005, 01:36 AM
Looks like someone's getting a nice punch to the nuts?

OMG, I didn't even notice.


Nah, he's just getting a massage.

Hahaha :D


Alsooooo:

Adriann: cuuute picture!!

HulaChick: Love your hair!

RXP
08-10-2005, 01:42 AM
http://img355.imageshack.us/img355/9875/adrianncupid3xv.jpg
(I'm the one on the right)

That's the first pic ever that made me go awww out loud like some chick or something.

But come to think of it you both look severely depressed and are gonna hit the booze or something.

P.S: Never take pics next to prettier people than you Adriann ;-)

RXP
08-10-2005, 01:43 AM
So Tizz what does WCM's weener feel like, at least behind his campy trousers? You must tell.

Tizzalicious
08-10-2005, 02:01 AM
There's only one thing I can possibly say about this:

OMG, it's so big!!

RXP
08-10-2005, 02:05 AM
Lol. Lt. Cdr. Penis was standing to attention.

Tizzalicious
08-10-2005, 02:09 AM
What?

Message too short crap

JoY
08-10-2005, 04:00 AM
Tizzzz, OMGZZ!! *cracks up* you so fist-massaging Per!

rarr.

Adriann; that is one fuckingly sugarsweet, cute, cuddly picture. I don't even know how to make it sound sincere over a freaking message-board, but I am.

TheHulaChick; holy hell, that shit looks GREAT on you! the purple came out real bright! awesome.

TheHulaChick
08-10-2005, 04:19 AM
Thanks sKratch, Tizz and JoY! <3 (btw Joy, it came out really bright cause I had to bleach it completely first, lolz I looked so funny blonde)

Tizzalicious
08-10-2005, 04:24 AM
Thanks sKratch, Tizz and JoY! <3 (btw Joy, it came out really bright cause I had to bleach it completely first, lolz I looked so funny blonde)

Hahaha, I always look crazy blonde too. Usually I go light pink, from the dye that was still there, but last time I was really blonde, so I decided to put on some make up and actually brush my hair, put it up, etc, to see what I REALLY looked like with blonde hair. It was hideous.

JoY
08-10-2005, 04:39 AM
because it wasn't real, you.. Banana.

TheHulaChick
08-10-2005, 04:40 AM
Hahaha, I always look crazy blonde too. Usually I go light pink, from the dye that was still there, but last time I was really blonde, so I decided to put on some make up and actually brush my hair, put it up, etc, to see what I REALLY looked like with blonde hair. It was hideous.

Haha, I really can't picture you as a blonde. Hey, what colour is your hair naturally?

Tizzalicious
08-10-2005, 04:50 AM
Haha, I really can't picture you as a blonde. Hey, what colour is your hair naturally?

It's red :)

Oh btw, your purple is probably not a permanent dye, right? If you wanna keep it bright longer, you can put some dye in your shampoo & conditioner...works great! (I always leave my conditioner in for 15 minutes too, but I have time...hehe) My pink stays bright for moooooonths like that!

Tizzalicious
08-10-2005, 04:51 AM
because it wasn't real, you.. Banana.

Maybe blonde blonde would like nice...this was more...white.

TheHulaChick
08-10-2005, 04:59 AM
It's red :)

Oh btw, your purple is probably not a permanent dye, right? If you wanna keep it bright longer, you can put some dye in your shampoo & conditioner...works great! (I always leave my conditioner in for 15 minutes too, but I have time...hehe) My pink stays bright for moooooonths like that!
Yeah it's a semi-permanent dye. Thanks, that's a really good idea, think I'll try it.
I found the bleaching really killed my hair, do you put anything else in yours to improve the condition?

Tizzalicious
08-10-2005, 05:03 AM
Yeah it's a semi-permanent dye. Thanks, that's a really good idea, think I'll try it.
I found the bleaching really killed my hair, do you put anything else in yours to improve the condition?

Nope, but because I leave the conditioner in for 15 minutes every time, usually it's fine again very soon. After washing it once actually. After I dyed it it usually feels really fucked up, but as soon as I did the conditioning it's fine. I guess I'm lucky though, my friend who dyes her hair a lot has to stop dyeing every once in a while because her hair is totally fucked up from the bleach.

TheHulaChick
08-10-2005, 05:09 AM
Nope, but because I leave the conditioner in for 15 minutes every time, usually it's fine again very soon. After washing it once actually. After I dyed it it usually feels really fucked up, but as soon as I did the conditioning it's fine. I guess I'm lucky though, my friend who dyes her hair a lot has to stop dyeing every once in a while because her hair is totally fucked up from the bleach.

Eeep, I hope mine will be ok, it's so long it'd take ages to get back to normal. Thanks for the advice babe :)

Tizzalicious
08-10-2005, 05:14 AM
Eeep, I hope mine will be ok, it's so long it'd take ages to get back to normal. Thanks for the advice babe :)

She dyes her hair a lot though, I think she bleached it every month, so don't worry too much! You can always do those hair mask thingies!

Oh, if you use the conditioner//shampoo with dye in it, make sure you wash the stuff off your hands immediately, or else you might have trouble getting it off later ;)

TheHulaChick
08-10-2005, 05:31 AM
She dyes her hair a lot though, I think she bleached it every month, so don't worry too much! You can always do those hair mask thingies!

Oh, if you use the conditioner//shampoo with dye in it, make sure you wash the stuff off your hands immediately, or else you might have trouble getting it off later ;)
Haha I know what you mean, I still have purple criss cross marks from my hair flicking onto my back when I was dyeing it and I couldn't reach around properly to scrub em off.

Tizzalicious
08-10-2005, 05:33 AM
Haha I know what you mean, I still have purple criss cross marks from my hair flicking onto my back when I was dyeing it and I couldn't reach around properly to scrub em off.

Haha, should look nice :p I always turn pink too. I need my mom to help me wash it off.

Vera
08-10-2005, 07:32 AM
Hahahaha, Tizz lets her fist do the fisting.

Tizzalicious
08-10-2005, 07:42 AM
Oh c'mon, who wouldn't fist WCM if they had the chance?

wheelchairman
08-10-2005, 07:55 AM
trust me, if you haven't been fisted by tizz, then you haven't really lived.

sKratch
08-10-2005, 09:14 AM
I plan on living some time in the future.

ruroken
08-10-2005, 10:04 AM
http://img355.imageshack.us/img355/9875/adrianncupid3xv.jpg

Greatest... picture... EVER!!!!

*Linda*
08-10-2005, 10:11 AM
There's a snoring dog in my lap

http://img357.imageshack.us/img357/9329/cupid25ew.jpg

EDIT: I don't really like this picture but, what the hell, I haven't posted a picture of me for weeks.

http://img355.imageshack.us/img355/9875/adrianncupid3xv.jpg
(I'm the one on the right)

Cute . :p

[Warning] Nimrod In Town
08-10-2005, 10:18 AM
I know, the dog's cute.

[Warning] Nimrod In Town
08-10-2005, 10:20 AM
Here's my avatar:

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/110136777_l.jpg

Brines
08-10-2005, 10:47 AM
trust me, if you haven't been fisted by tizz, then you haven't really lived.

Yeah...lucky. Sometime in the future for Brines, maybe? It'll never happen, Tizz is outta my league.

JoY
08-10-2005, 10:49 AM
Yeah...lucky. Sometime in the future for Brines, maybe? It'll never happen, Tizz is outta my league.
you never know. at least you're younger than she is, that's always a plus. ;p

Tizzalicious
08-10-2005, 11:00 AM
you never know. at least you're younger than she is, that's always a plus. ;p

Oh fuck you. ;p

JoY
08-10-2005, 11:04 AM
I'd be delighted. ;p

Tizzalicious
08-10-2005, 11:08 AM
Can't. You're not young enough.

JoY
08-10-2005, 11:19 AM
but, but, but...

I'm only twenty-one!! :(

*crys*

Tizzalicious
08-10-2005, 11:20 AM
Hmm...okay...that'll do. *humps*

JohnnyNemesis
08-10-2005, 12:02 PM
Tizz has been on quite a humping spree lately!


Let ME get some o'dat.

Brines
08-10-2005, 12:05 PM
Get in line. She's such a babe.

Tizzalicious
08-10-2005, 12:07 PM
You guys make me feel so wanted. And slutty.

Vera
08-10-2005, 12:38 PM
trust me, if you haven't been fisted by tizz, then you haven't really lived.
Shiiiit. *makes an appointment with TizzFist Inc*

Also, back off people. I'm a youngling. She likes me best.

Tizzalicious
08-10-2005, 12:48 PM
True. Sanni goes fist. Eh, first.

That was lame.

Rag Doll
08-10-2005, 12:51 PM
I wanna get in on the Tizz love too =\

sKratch
08-10-2005, 12:55 PM
whoah whoah whoah, all of you need to take a few steps back. i've marked tizz as my property with my seed.

Vera
08-10-2005, 01:32 PM
Please, not even you and your gigantic monster of a penis could spurt all the way to Holland.

sKratch
08-10-2005, 01:44 PM
I sent her some in a jar and said "Please spread this on yourself on webcam." Needless to say, she obliged.

Tizzalicious
08-10-2005, 01:46 PM
That goes without question.

sKratch
08-10-2005, 01:51 PM
Aaaaaan I feel like posting a picture. I look really creepy in it though:
http://www.skratch-zero.com/crap/camwhore/ddsm.jpg
Left to right: My friend Dan (he took the road trip with me), Diana, Me, Meg (holy crap need to be dating her)

Tizzalicious
08-10-2005, 01:55 PM
*opens jar of seed*

JoY
08-10-2005, 01:57 PM
your gigantic monster of a penis
\m/ AWESOME! \m/

Tizzalicious
08-10-2005, 02:01 PM
\m/ AWESOME! \m/

*cracks up*

SHUN!!!!

sKratch
08-10-2005, 02:03 PM
Yeah I failed to acknowledge the awesomeness of that comment. Awesome acknowledged.

In other news, the more I look at that picture, the more creepy I look. What the fuck was I doing with that half grimmace?

Tizzalicious
08-10-2005, 02:05 PM
There's nothing wrong with it, besides, you have the hair to stop people looking at your face anyway.

sKratch
08-10-2005, 02:06 PM
And a gigantic monster of a penis, apparently.

Tizzalicious
08-10-2005, 02:08 PM
But we can't see that...

(Yes, that was a hint)

JoY
08-10-2005, 02:09 PM
*cracks up*

SHUN!!!!
"hey regular penis, guess what?"

hahaha, who's the owner of *that* one? Joost? Joost is sooo shun, lolz. *giggles*

Tizzalicious
08-10-2005, 02:10 PM
"hey regular penis, guess what?"

hahaha, who's the owner of *that* one? Joost? Joost is sooo shun, lolz. *giggles*

Heeeey. Let's not talk about Joosts penis on here!

But definitely SHUN to him.

JoY
08-10-2005, 02:13 PM
exactly what I meant.

& the "omg, my chocolate penis is a gigantic monster!" in my av is SO pnw3d.

Tizzalicious
08-10-2005, 02:28 PM
Bella! I made you something:

http://i15.photobucket.com/albums/a370/tizzalicious/penisgif.gif

JoY
08-10-2005, 02:35 PM
hahahahahahahaha!! I luv you, I luv you, I LUV you. oh my GOD.

it's hard to read what it says, though.

lolz, it's so hard.

Tizzalicious
08-10-2005, 02:37 PM
Is it hard because it's too fast? Or is it too small? I can read it fine, but I never have a problem with small fonts. I can make it slower if you want?

JoY
08-10-2005, 02:38 PM
no, just a bit bigger.

lolz, bigger.

Tizzalicious
08-10-2005, 02:42 PM
bigger makes it ugly :( I'll have to use another font, and I like this :(

sKratch
08-10-2005, 02:44 PM
But we can't see that...

(Yes, that was a hint)
ok I promised myself I wouldn't do this, but here's the picture before I photoshopped my massive weiner out of it:
http://www.skratch-zero.com/crap/camwhore/hoojbulge.jpg

PS - I wish I could photoshop a more convincing bulge :[
PPS - I mean it's real
PPPS - wtf is this shun business?

Tizzalicious
08-10-2005, 02:45 PM
I'll just say this again:

OMG, it's so big!!

JoY
08-10-2005, 02:46 PM
bigger makes it ugly :( I'll have to use another font, and I like this :(
bwah. :/ I like this font too.

ah fuck it. it thoroughly rocks already the way it is. making it more socky-rocky is really overdoing it. ;p

JoY
08-10-2005, 02:47 PM
PPPS - wtf is this shun business?
http://www.milkandcookies.com/links/30717/

Tizzalicious
08-10-2005, 02:53 PM
bwah. :/ I like this font too.

ah fuck it. it thoroughly rocks already the way it is. making it more socky-rocky is really overdoing it. ;p

I think you just have a really huge resolution that makes it hard for you to read it. That and your screen is miles away from your keyboard. I remember not being able to read what it said without my glasses.

JoY
08-10-2005, 02:54 PM
yeah.. I guess so. your font on LJ is real fuckingly difficult (wtf? I keep spelling "fiddicult") to read for me, too.

Tizzalicious
08-10-2005, 02:56 PM
Really? A lot of people use that though. I like small fonts, they are pretties.

JoY
08-10-2005, 02:58 PM
hmm yeah, they are rather cute.

arak0r
08-10-2005, 03:00 PM
Really? A lot of people use that though. I like small fonts, they are pretties.

truth. i like the way your lj looks

Tizzalicious
08-10-2005, 03:01 PM
truth. i like the way your lj looks

Thank you!

_ߥ_vil_
08-10-2005, 03:04 PM
http://tinypic.com/abl2tv.jpg

Me (black top), Timmy, James, Chris, Rob


http://tinypic.com/abl35z.jpg

Chris, Timmy, Woz and Daz

JohnnyNemesis
08-10-2005, 03:07 PM
sKratch, you vs. me, gigantic penis wars, my place tonight 8PM EST.

We'll both be winners *wink wink wink*

JoY
08-10-2005, 03:12 PM
sKratch, you vs. me, gigantic penis wars, my place tonight 8PM EST.

We'll both be winners *wink wink wink*
OH MY GOD, I wanna be there.

sKratch
08-10-2005, 09:16 PM
sKratch, you vs. me, gigantic penis wars, my place tonight 8PM EST.

We'll both be winners *wink wink wink*
lolz ok
whoever cums first is a FAG! I mean... why would we be doing anything that would make anyone cum?


Bella - I've seen that but totally forgot about it. Excellent.

RXP
08-11-2005, 02:43 AM
http://tinypic.com/abl2tv.jpg

Me (black top), Timmy, James, Chris, Rob


http://tinypic.com/abl35z.jpg

Chris, Timmy, Woz and Daz

omg Chavs/townies.

JohnnyNemesis
08-11-2005, 09:41 AM
http://i12.photobucket.com/albums/a250/RickStallion/Tired02.jpg

I'd just woken up.

TheUnholyNightbringer
08-11-2005, 09:59 AM
http://tinypic.com/abl2tv.jpg

Me (black top), Timmy, James, Chris, Rob

Those caps are rather precarious, no?

Rag Doll
08-11-2005, 10:05 AM
Ricky <3

I could cuddle with you from here til eternity. xo.

Vera
08-11-2005, 10:41 AM
God, Ricky, you're dangerously close to becoming a bonafide picture whore.

JohnnyNemesis
08-11-2005, 10:42 AM
Samantha, sounds like a plan! <3

Sanni; dangerously close?! You must have missed a few pictures here and there, because I am a 150% picture whore by now...

Vera
08-11-2005, 10:46 AM
You should start charging people. Put up a website with a paypal link - whoever pays you $20 can have access to a secret members only site with photos.

After all, currently you ain't no ho, just a slut.

Rag Doll
08-11-2005, 10:49 AM
Samantha, sounds like a plan! <3

awesome.....vedy awesome indeed =)

MindlessSelfIndulgent
08-11-2005, 12:53 PM
Before
http://pic16.picturetrail.com/VOL662/3907940/8081090/108014596.jpg

After
http://pic16.picturetrail.com/VOL662/3907940/8081090/108014564.jpg

voodoomagik
08-11-2005, 12:59 PM
http://i12.photobucket.com/albums/a250/RickStallion/Tired02.jpg

I'd just woken up.

hmmm...those eyes..you sure you're not on crack?:)

voodoomagik
08-11-2005, 01:00 PM
Before
http://pic16.picturetrail.com/VOL662/3907940/8081090/108014596.jpg

After
http://pic16.picturetrail.com/VOL662/3907940/8081090/108014564.jpg
i'd like to say i love the change..i'd really like to say that!

Brines
08-11-2005, 01:06 PM
I see no difference.

Vera
08-11-2005, 01:43 PM
MindlessSelfIndulgent - Why?

Tizzalicious
08-11-2005, 01:44 PM
MindlessSelfIndulgent - Why?

My thoughts exactly.

JohnnyNemesis
08-11-2005, 01:45 PM
MindlessSelfIndulgent, neither one looks especially bad, but yeah, looked better with the hair.

sKratch
08-11-2005, 01:53 PM
Bad choice f'you ask me. So I'm definitely not shaving my head...

Sunny
08-11-2005, 02:08 PM
MindlessSelfIndulgent - Why?

seconded. errr... or.. thirded.

JoY
08-11-2005, 02:27 PM
no, chika! not your wilde brown hair! *looks in awe* but it was so fucking pretty..

JoY
08-11-2005, 03:09 PM
pure Absinthe, omg!

http://img170.imageshack.us/img170/9194/absinthomg8zo.jpg

RXP
08-11-2005, 04:01 PM
God damn that expression is sexy.

nieh
08-11-2005, 04:05 PM
alcohol + cigarettes + licking lips = RXP's fetish.

Other fetishes of RXP's include, breasts, handjobs, girls, 'athletic' men, snowballing, etc.

RXP
08-11-2005, 04:07 PM
God damn i never noticed the ciggy. That's not a turn on.

breasts and handjobs isn't a fetish. That's like saying women are a fetish.

JoY
08-11-2005, 04:07 PM
alcohol + cigarettes + licking lips = RXP's fetish.

Other fetishes of RXP's include, breasts, handjobs, girls, 'athletic' men, snowballing, etc.
I'll make sure I include those in my pictures next time. *giggles*

I swear, Dush.. you thinking -that- is sexy.. hahahaha. I was just fooling around!

either way, I'm studying, so I'm currently on pure water, omg!

nieh
08-11-2005, 04:10 PM
God damn i never noticed the ciggy. That's not a turn on.

breasts and handjobs isn't a fetish. That's like saying women are a fetish.

I included 'girls' on that list.

JoY
08-11-2005, 04:10 PM
God damn i never noticed the ciggy. That's not a turn on.

oh stop whining, I'm already making plans to quit. there are just a LOT of studentclub parties coming up, so it'll basically torture then. I don't want to put myself through something like that. after that things will be quiet & my boyfriend & I both will quit the shit. I'm literally getting sick of them. I don't think my lungs can take much more, so yeah, I'm pretty motivated.

RXP
08-11-2005, 04:13 PM
I wasn't moaning about the ciggy just the Nieh pointing out ciggies turn me on. But to be fair most hot girls i see around smoke.

JoY
08-11-2005, 04:17 PM
oh yay! that's good then, I think..?

haha. <3 =)

Grif
08-11-2005, 05:54 PM
http://www.guitars.ru/kirkinpuzel/grif/off2.JPG
that's me in october '04...

http://www.guitars.ru/kirkinpuzel/grif/off1.JPG
...2 months later)))

http://www.guitars.ru/kirkinpuzel/grif/off3.JPG
miller time))

http://www.guitars.ru/kirkinpuzel/grif/off5.JPG
"blim-blim"

Grif
08-11-2005, 05:56 PM
http://www.guitars.ru/kirkinpuzel/grif/off6.JPG
luv u all))))

http://www.guitars.ru/kirkinpuzel/grif/off7.JPG
I didn't want to take a photo at that moment))) (my birthday party)

http://www.guitars.ru/kirkinpuzel/grif/off8.JPG
"When we were young the future was so bright..."

http://www.guitars.ru/kirkinpuzel/grif/off9.JPG
one of my fav presents - hand-made socks (by my exgirlfrend's mum), very nice))

Grif
08-11-2005, 05:57 PM
http://www.guitars.ru/kirkinpuzel/grif/off10.JPG
ohh no!!! Don't say anything!!!))

http://www.guitars.ru/kirkinpuzel/grif/off4.jpg
near Moscow-river, just holding a cigarette, I really don't smoke!

Brines
08-11-2005, 06:07 PM
Because everyone loves an attention whore.

Grif
08-11-2005, 06:16 PM
Because everyone loves an attention whore.

Including you :D

Linda
08-11-2005, 06:21 PM
No one loves him tho.

TheUnholyNightbringer
08-11-2005, 06:27 PM
Haha, good pics. I like the hair colour.

And you SO smoke. Damn closet smoker. =P

TheUnholyNightbringer
08-11-2005, 06:44 PM
Ohhhh fuck, how's this for quite-a-while-ago.

http://img.photobucket.com/albums/v435/TheUnholyNightbringer/Notquitesosmiling.jpg

Rag Doll
08-11-2005, 07:01 PM
awwwww. Dave is so fucking cute <3

and Grif has lovely hair, with the red & black. indeed.

[Warning] Nimrod In Town
08-11-2005, 08:05 PM
Ohhhh fuck, how's this for quite-a-while-ago.

http://img.photobucket.com/albums/v435/TheUnholyNightbringer/Notquitesosmiling.jpg


Was that a long time ago?!

MindlessSelfIndulgent
08-11-2005, 11:49 PM
Teeeh heh. Its just an undercut.
http://pic16.picturetrail.com/VOL662/3907940/8081090/108014610.jpg

sKratch
08-12-2005, 12:27 AM
Huh? I don't get it....

RXP
08-12-2005, 01:58 AM
It's shaved a layer of hair off. It's not all shaven?

sKratch
08-12-2005, 03:25 AM
the first pic definitely looked like all was shaven...

Tizzalicious
08-12-2005, 03:44 AM
She just put it up and took a pic where you could only see half of her head...

RXP
08-12-2005, 03:54 AM
RXP video (http://www4.sendthisfile.com/d.jsp?t=zGe3cuZYIiHOBMCAS95dkp9z) - not a picture but me maxing out on the bench. This is RXP porn for the ladies.

And

http://images.faceparty.com/public/1260/images/rxp91_14648240.jpg

I just woke up and for some reason had awesome hair so I had to take a photo. Notice the hockey photo in the mirror too.

Idiot
08-12-2005, 04:17 AM
u cnt c in da foto, lik ow totally toned u r lolzz.

Idiot
08-12-2005, 04:20 AM
http://www.guitars.ru/kirkinpuzel/grif/off5.JPG
"blim-blim"

You look like my friend Jim in that photo.

JoY
08-12-2005, 04:23 AM
whoa, same here. phew.


Grif; pretty obvious you don't smoke. ;p you're holding that thing so uncomfortably.

Vera
08-12-2005, 04:30 AM
I'm still slightly freaked out. I'm not a huge fan for completely unconventional hair styles - given, my own is not the most conventional but still..

Tizzalicious
08-12-2005, 04:46 AM
Dush, the video doesn't work!

RXP
08-12-2005, 05:20 AM
It does! You need divx. I forgot I screamed to much in it.

www.divx.com to download the codec.

MindlessSelfIndulgent
08-12-2005, 05:48 AM
I put it up here. But you cant see it that well, cause it was about 2 cms in the sides at that time. A few weeks ago.
http://pic16.picturetrail.com/VOL662/3907940/8081090/107187032.jpg

JoY
08-12-2005, 05:53 AM
great sunglasses! but they seem -huge- on your face. still, great sunglasses!

Tizzalicious
08-12-2005, 06:00 AM
It does! You need divx. I forgot I screamed to much in it.

www.divx.com to download the codec.

I meant the link to download it :o

MindlessSelfIndulgent
08-12-2005, 06:05 AM
I guess its just because the picture is taken from a weird angle. I love my sunglasses too <3 My best friend gave them to me <3

Tizzalicious
08-12-2005, 06:06 AM
I love huge sunglasses!

They look weird on me though.

I saw the coolest sunglasses at H&M. Pink, butterfly shaped (not sure if that's the way to say it), with little diamonds in the corners. I didn't buy them though, as I need prescription ones anyway.

RXP
08-12-2005, 06:07 AM
I meant the link to download it :o

Gah that yousendit seems to only let you download the file once then deletes it now! I got no webspace anymore so I guess no vid.

Tizzalicious
08-12-2005, 06:08 AM
Gah that yousendit seems to only let you download the file once then deletes it now! I got no webspace anymore so I guess no vid.

try www.sendthisfile.com

Jesus
08-12-2005, 06:10 AM
or http://rapidshare.de/

RXP
08-12-2005, 06:13 AM
OK I uploaded it here (http://www4.sendthisfile.com/d.jsp?t=zGe3cuZYIiHOBMCAS95dkp9z)

MindlessSelfIndulgent
08-12-2005, 06:14 AM
I looove H&M! They have the best accessories. And great pink clothes for kids. Plus the whole store is 50-70% off now. Or most of it..

JoY
08-12-2005, 06:39 AM
H&M IS fucking fantastic. & what was that about discount?? oooo, I should definitely shop there some time SOON again.

Tizz..?? ;p like you didn't see that one coming. <3 (lolz, coming)

MindlessSelfIndulgent
08-12-2005, 06:43 AM
Theres 50-70% discount on most of the stuff in the danish H&M's, or atleast the ones here in Odense..

Tizzalicious
08-12-2005, 06:54 AM
H&M IS fucking fantastic. & what was that about discount?? oooo, I should definitely shop there some time SOON again.

Tizz..?? ;p like you didn't see that one coming. <3 (lolz, coming)
Yes, let's go shopping soon!

There's a discount H&M in The Hague too, but it doesn't really have a lot of good stuff =/

Or is it just sale? On the good stuff?

*must go to Denmark*

Vera
08-12-2005, 07:13 AM
H&M is cheap and sometimes nice but its reputation is quite bad here in Scandinavia where most people are aware that child labour is used to produce about 70% of the clothes they sell.

And the quality is crap. I have not had any pair of jeans or trousers that have lasted a year without a missing button or a broken zipper or something of the like.

Tizzalicious
08-12-2005, 07:16 AM
H&M is one of the few shops that have clothes that I like =/

Fat Boy Samsam
08-12-2005, 07:21 AM
H&M is one of the few shops that have clothes that I like =/

Oh shit Tizz... I don't know what that says about you

Vera
08-12-2005, 07:23 AM
H&M is one of the few shops that have clothes that I like =/
They're cute but they are also just man, the low quality kills.

I rather shop at this Finnish store called Seppl or the Swedish Lindex - only slightly higher prices, still looks good and better quality. MUCH better quality.

Tizzalicious
08-12-2005, 07:27 AM
I wish we had more good shops here! I usually don't have problems with H&Ms quality though... But I'd still like more good shops.

My entire outfit is H&M today. Including my underwear.

Edit: I just realised my socks aren't. Too bad.

Fat Boy Samsam
08-12-2005, 07:35 AM
I wish we had more good shops here! I usually don't have problems with H&Ms quality though... But I'd still like more good shops.

My entire outfit is H&M today. Including my underwear.

Edit: I just realised my socks aren't. Too bad.

Tizz... stop telling porkies. You have got some of the best shopping in Amsterdam.

Also, please post some photos of you in your H&M outfit for comment!! :D

Tizzalicious
08-12-2005, 07:45 AM
Tizz... stop telling porkies. You have got some of the best shopping in Amsterdam.

Also, please post some photos of you in your H&M outfit for comment!! :D

If you wanna spend 300,- on a skirt maybe.

Also, there ARE other shops that I like of course, tiny little ones that sell alternative brand, but they are fuckin' expensive too. Plus they usually don't have my size because they suck.

Fat Boy Samsam
08-12-2005, 07:48 AM
Tizz.. are you an unusual size then??

Tizzalicious
08-12-2005, 07:54 AM
XS, not too unusual, but the nice shops usually only get one size, which is often an M.

killer_queen
08-12-2005, 08:17 AM
XS, not too unusual, but the nice shops usually only get one size, which is often an M.
You can just find XS on sales in here. Generally people in here are fat and there are not too much people who wear XS.

Tizzalicious
08-12-2005, 08:19 AM
http://i15.photobucket.com/albums/a370/tizzalicious/redhair1.jpg

Oh noez!! I dyed my hair. No more pink :( I'm teh sad. But red is nice too. I guess. Plus it's permanent dye, so I now I can wash it without turning everything pink (or red in this case), which is much better.

Excuse the shitty pictures, I totally suck at posing for pics, I always look horrible when I do. So they're all a bit weird. And face hiding.

http://i15.photobucket.com/albums/a370/tizzalicious/redhair2.jpg

I'm totally pimping the cherries now they finally don't look ugly with my hair colour <3

http://i15.photobucket.com/albums/a370/tizzalicious/redhair3.jpg

And because Fat Boy SamSam wanted a pic of the H&M outfit. There you guy. The top is from the child department (cherries!!!). And the underwear isn't on the picture, but trust me, I'm wearing it.

http://i15.photobucket.com/albums/a370/tizzalicious/hmoutfit.jpg

Tizzalicious
08-12-2005, 08:21 AM
You can just find XS on sales in here. Generally people in here are fat and there are not too much people who wear XS.

Over here a lot of the shops that DO have XS (a lot of shops just don't go smaller than S) only get one of the XS items, so it's sold out quickly. But I'll live. I have H&M :p

Jesus
08-12-2005, 08:30 AM
Excuse the shitty pictures, I totally suck at posing for pics, I always look horrible when I do. So they're all a bit weird. And face hiding.

Shut up <3

Me likes the new hair color, it looks even better on you than the pink!

killer_queen
08-12-2005, 08:31 AM
Eh, no H&M shops here. In fact there are not too much shops in my city. It's too bad for someone who has an obsession about brands like me. There is no way to make me wear something if it's not the brand I like.