PDA

View Full Version : Photo Album



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89

the_offsprings_monkey
11-10-2005, 03:25 PM
This one is for Ash hahahaha
Just to let him have a chance to call me slutty:
http://tinypic.com/fkn0k6.jpg
I have better things to do atm, your so 2hours ago. :rolleyes:

irishpunkrockgirl
11-10-2005, 03:25 PM
you look just like the lead singer of My chemical romance there...Gerard Way :eek:
hey your right!

bd007h
11-10-2005, 03:26 PM
you look just like the lead singer of My chemical romance there...Gerard Way :eek:

and that's a VERY bad thing

memento
11-10-2005, 03:26 PM
8.9st. Nimrod really when you're 6ft1" and weigh 125lbs and post pics of your 11" biceps stop taking the piss outta people who look normal. They're not fat, just not overly skinny like you; you fucking pussy.

That Punk Kid You Love
11-10-2005, 03:26 PM
Nimrod In Town']Yes, i was

You've gone and done it now hardcore Steve is here:


Don't talk about the girl like that ok buddy? I will find you and gut your acne bathed ass until puss bleeds from your fuckin eyelids ya hear me? If I see you make 1 remark that isn't a "pretty" or a "nice" I will make you wish you were dead,and you probably will be.

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 03:27 PM
8.9st. Nimrod really when you're 6ft1" and weigh 125lbs and post pics of your 11" biceps stop taking the piss outta people who look normal. They're not fat, just not overly skinny like you; you fucking pussy.

She's not normal. Her ass' too big, nigger.

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 03:29 PM
You've gone and done it now hardcore Steve is here:


Don't talk about the girl like that ok buddy? I will find you and gut your acne bathed ass until puss bleeds from your fuckin eyelids ya hear me? If I see you make 1 remark that isn't a "pretty" or a "nice" I will make you wish you were dead,and you probably will be.

She's fat. You emo loser, fuck off. Cut your fingers off, cunt.

Nirushika6789
11-10-2005, 03:29 PM
hey your right!
lol

hes still incredibly hot there though lol (i mean 'punk rock kid you love)

even if u dont like MCR you can admit that Gerard is easy on the eyes lol

irishpunkrockgirl
11-10-2005, 03:30 PM
Nimrod In Town']She's fat. You emo loser, fuck off. Cut your fingers off, cunt.
she's not fat.

bd007h
11-10-2005, 03:30 PM
Gerard Way looks like a faggot looking billy corgan.

irishpunkrockgirl
11-10-2005, 03:30 PM
lol

hes still incredibly hot there though lol (i mean 'punk rock kid you love)

even if u dont like MCR you can admit that Gerard is easy on the eyes lol
indeedio! .

Conspiracy of One
11-10-2005, 03:31 PM
You've gone and done it now hardcore Steve is here:

Don't talk about the girl like that ok buddy? I will find you and gut your acne bathed ass until puss bleeds from your fuckin eyelids ya hear me? If I see you make 1 remark that isn't a "pretty" or a "nice" I will make you wish you were dead,and you probably will be.

Theres nothing you can do about it though, Steve. Just ignore list him if he's being such a trouble. Problem Solved.

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 03:31 PM
she's not fat.

Her ass' too big, little girl.

Brett, i agree with you.

Nirushika6789
11-10-2005, 03:33 PM
Gerard Way looks like a faggot looking billy corgan.
well everyones entitled to an opinon :D:D

Nirushika6789
11-10-2005, 03:40 PM
Ya know maybe its just me but I don't like you very much. Ya know what no. NOBODY FUCKIN LIKES YOU. Get your nimrod ass off your seat,enter your daddy's gun closet,grab the 45,and BLOW YOUR FUCKIN FACE OFF. I don't wanna sound like a dickwad but you are a low life scum who pick on people that didn't do shit to you. Fuck you,die,have a nice trip cocksucker.
i kind of agree with you but swearing at him profusely isnt going to make you look any tougher ...


im not being mean but im just trying to help you out :P:D

PS..really i dont mind warning ... that much, he hasnt done anything directly to me yet so...

_ߥ_vil_
11-10-2005, 03:42 PM
you look just like the lead singer of My chemical romance there...Gerard Way :eek:

i love gerard way....

bd007h
11-10-2005, 03:44 PM
seriously, If Gerard Way shaved his head and lost all the gay ass makeup, he'd look exactly like Billy Corgan

Nirushika6789
11-10-2005, 03:46 PM
seriously, If Gerard Way shaved his head and lost all the gay ass makeup, he'd look exactly like Billy Corgan
ah well...right now hes got his hair and make-up and IMO is good looking

memento
11-10-2005, 03:47 PM
Nimrod In Town']She's not normal. Her ass' too big, nigger.

And you're anorexic looking.

bd007h
11-10-2005, 03:47 PM
Guys are not meant to wear make-up

platinumpt
11-10-2005, 03:59 PM
Baby Devil, you look slutty. And yeah, she's got a fat ass.

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 04:00 PM
babydoll doesnt seem to be angry or annoyed at Warning's comment so if she isnt bothered then....

personally i dont think its warning's place to say whos fat or ugly...and personally i dont see babydoll as either :D

Exactly. She didn't get offended, i don't know why the twat did.


Baby Devil, you look slutty. And yeah, she's got a fat ass.

Thank you!

platinumpt
11-10-2005, 04:04 PM
She's baby devil Sheree :D

Anyway, she was the one who said she was giving us a chance to call her slutty. This were her own words. So I just granted her "wish". And I don't call her fat with the purpose of insulting her, it's just my opinion. And I agree with you when you say she's pretty.

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 04:05 PM
I didn't call her ugly.

Nirushika6789
11-10-2005, 04:06 PM
She's baby devil Sheree :D

Anyway, she was the one who said she was giving us a chance to call her slutty. This were her own words. So I just granted her "wish". And I don't call her fat with the purpose of insulting her, it's just my opinion. And I agree with you when you say she's pretty.
oh oops...sorry about that

and yes she is very pretty..but i dont know why she posted a 'slutty' picture...being slutty isnt a good thing so...

'Punk rock kid you love' - what age are you??

platinumpt
11-10-2005, 04:07 PM
Nimrod In Town']I didn't call her ugly.
Yeah, I know!

crazy_offspring_gal
11-10-2005, 04:07 PM
oh oops...sorry about that

and yes she is very pretty..

'Punk rock kid you love' - what age are you??

Lol you got to love her for it.

Nirushika6789
11-10-2005, 04:07 PM
Lol you got to love her for it.
erm..huh?

i was just asking his age because i couldnt tell by his avatar...im not sure what age he is :confused:


i can guess hes older than me but im not sure how much older lol

bd007h
11-10-2005, 04:08 PM
read his profile

platinumpt
11-10-2005, 04:09 PM
This one is for Ash hahahaha
Just to let him have a chance to call me slutty:

Well, here it is... actually it was only for Ash :o

Nirushika6789
11-10-2005, 04:09 PM
read his profile
it doesnt say the year he was born..so ....

bd007h
11-10-2005, 04:10 PM
it used to say that he's 14

_ߥ_vil_
11-10-2005, 04:10 PM
Well ya know any girl is my girl so really I don't give a fuck. You don't call a girl a fatass no matter what she looks like,who she is,or how long you've known her. It does not matter whatsoever. Anything negative you say about any of my friends or someone that I have never met before I will fuck you up. Because nobody deserves to be dissrepected in that way. Why don't you just go down to the childrens hospital and yell "RETARD!" at the kids with DS.

Gawd, i fink i love you. Come to Uk. :D

Nirushika6789
11-10-2005, 04:10 PM
Well, here it is... actually it was only for Ash :o
haha yea...but msn and PM's usually help for stuff like that

if u post it on a public board then anyone and everyone can say what ever they want so she was obviously expecting comments on it from others too

arent i a good detective ?lol

That Punk Kid You Love
11-10-2005, 04:10 PM
oh oops...sorry about that

and yes she is very pretty..but i dont know why she posted a 'slutty' picture...being slutty isnt a good thing so...

'Punk rock kid you love' - what age are you??

I'll let you guess its between 16 and 18.

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 04:11 PM
it used to say that he's 14

I wouldn't be surprised if he was. He's a fucking small emo boy with no self esteem.

Nirushika6789
11-10-2005, 04:11 PM
I'll let you guess its between 16 and 18.
damn i have no clue...15...haha no im joking ok so your 17...i knew u were older than me

do i get points for that :p ?

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 04:11 PM
I'll let you guess its between 16 and 18.
There's no way you're my age. You can't be 17. Act your age, twat.

platinumpt
11-10-2005, 04:12 PM
Well ya know any girl is my girl so really I don't give a fuck. You don't call a girl a fatass no matter what she looks like,who she is,or how long you've known her. It does not matter whatsoever. Anything negative you say about any of my friends or someone that I have never met before I will fuck you up. Because nobody deserves to be dissrepected in that way. Why don't you just go down to the childrens hospital and yell "RETARD!" at the kids with DS.
What the....?? This is just the internet. Anyway, man, she almost begged to be called slutty. And the picture has "fatass" written all over it. Why do you bother so much about this?

That Punk Kid You Love
11-10-2005, 04:14 PM
Nimrod In Town']There's no way you're my age. You can't be 17. Act your age, twat.


I am acting my age,mutant.

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 04:14 PM
What the....?? This is just the internet. Anyway, man, she almost begged to be called slutty. And the picture has "fatass" written all over it. Why do you bother so much about this?

'Cause he's all "Aaaaaaaaaarg People Insult Me On Internet Hulk Smaaaaaaaaaaaaaaaash"

Nirushika6789
11-10-2005, 04:14 PM
What the....?? This is just the internet. Anyway, man, she almost begged to be called slutty. And the picture has "fatass" written all over it. Why do you bother so much about this?
yea she doesnt seem that bothered so dont get so hyped up PRKYL (sorry but it saves me writing out your whole name)..its only the internet...some people come on just for a fight....dont worry about it :)

and im a girl and its not a good thing to be called slutty so why post a pic like that...your just begging for comments like that...no offence Baby Doll

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 04:15 PM
I am acting my age,mutant.

You're not. Grow some fucking balls. You insignificant loser. Consider suicide.

_ߥ_vil_
11-10-2005, 04:15 PM
Nimrod In Town']She's not normal. Her ass' too big, nigger.

it's a j-lo booty love......Fucking reject.

platinumpt
11-10-2005, 04:16 PM
yea she doesnt seem that bothered so dont get so hyped up PRKYL (sorry but it saves me writing out your whole name)..its only the internet...some people come on just for a fight....dont worry about it :)
I totally agree with you Sheree. She posted that picture on purpose, I bet she was expecting this kind of reactions. You look like a puppet in a string, PRKYL

_ߥ_vil_
11-10-2005, 04:17 PM
Baby Devil, you look slutty. And yeah, she's got a fat ass.

Wow!!!!1
OMFG...Dies!!!!""$%^&)&*UYE"WQRFWDRTY

DON'T CARE YA KNOW!

crazy_offspring_gal
11-10-2005, 04:17 PM
it's a j-lo booty love......Fucking reject.
*shakes her ass next to sarah* commo'n girl shake it! lol

_ߥ_vil_
11-10-2005, 04:17 PM
*shakes her ass next to sarah* commo'n girl shake it! lol

Shakes it like a polaroid picture HEY YAAA!!!!

Nirushika6789
11-10-2005, 04:18 PM
I totally agree with you Sheree. She posted that picture on purpose, I bet she was expecting this kind of reactions. You look like a puppet in a string, PRKYL
i dont think he does...its kind of sweet the way he is sticking up for her but really there is no point...:D

still sweet though lol

_ߥ_vil_
11-10-2005, 04:20 PM
I totally agree with you Sheree. She posted that picture on purpose, I bet she was expecting this kind of reactions. You look like a puppet in a string, PRKYL
I did it for Ash so HE could insult me.

Steve is actually being really nice....he is the nicest lad I've met on here.
And I do appreciate it. So, anything you wanna say say it to me......not to Steve...Okay?!

If you're that fucking hardcore have a go at me....'cos i seriously don't givve a fuck what you fucking muppets think!

bd007h
11-10-2005, 04:20 PM
*starts watching the clock wondering how long it'll be before Skratch, Rag Doll, TUNB, Endymion, or HornyPope start deleting the extensive convo posts*

the_offsprings_monkey
11-10-2005, 04:20 PM
Wow!!!!1
OMFG...Dies!!!!""$%^&)&*UYE"WQRFWDRTY

DON'T CARE YA KNOW!
Hey chill yo, he be my homie.

platinumpt
11-10-2005, 04:21 PM
Well, let's cut the crap short and post some pictures. This is me with the band SUN EATS HOURS, they came to my hometown last week. I'm the guy in the black tshirt.

http://i18.photobucket.com/albums/b115/platinumpt/DSCF0009.jpg

_ߥ_vil_
11-10-2005, 04:22 PM
No offence but I'm to busy to be insulting you atm.

Oh you. *giggles*

Lmao.....nah ya know I lurve you and kym....

Nirushika6789
11-10-2005, 04:22 PM
Well, let's cut the crap short and post some pictures. This is me with the band SUN EATS HOURS, they came to my hometown last week. I'm the guy in the black tshirt.

http://i18.photobucket.com/albums/b115/platinumpt/DSCF0009.jpg
HAHAHA...look at the guy with the dreadlocks...he looks like he sucked a lemon lol

great pic rui!

crazy_offspring_gal
11-10-2005, 04:23 PM
Steve is actually being really nice....he is the nicest lad I've met on here.

Ooh so thank's for not it not being me then.. no wait.. im not a lad.. im a girl! ooh yea! :D My bad

bd007h
11-10-2005, 04:25 PM
god, do I have to bump my pics that I posted last night to get this thread back on track?

Offspring7
11-10-2005, 04:25 PM
platinumpt's cute.

platinumpt
11-10-2005, 04:25 PM
HAHAHA...look at the guy with the dreadlocks...he looks like he sucked a lemon lol

great pic rui!
Thanks Sheree!! That guy's the bassist of the band. He's one of the craziest guys I've ever meet. He's incredible. He spent most of the time jumping around, and playing his bass right in the middle of the audience. It was unbelievable.

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 04:27 PM
Thanks Sheree!! That guy's the bassist of the band. He's one of the craziest guys I've ever meet. He's incredible. He spent most of the time jumping around, and playing his bass right in the middle of the audience. It was unbelievable.

Little Jimmy Urine is pretty retarded from M.S.I.


Baby-Devil: Shut up.

platinumpt
11-10-2005, 04:29 PM
Well. I must say something now. It's important.


Even though Baby Devil's ass is rather large, it's a sexy (hummm I don't want to use the word slutty, or I'll sound EVEN more perverted) picture, which arouses me to a certain degree. So yeah, I felt like saying that.

And thanks for the compliments Tiffany.

the_offsprings_monkey
11-10-2005, 04:30 PM
Nimrod In Town']Why don't you do it?! Now that would be wonderful.
Because unlike you I have a great social life.

That Punk Kid You Love
11-10-2005, 04:30 PM
Im gonna go take a shower n go party. Fuck you nimrod. Everybody else see ya later.

bd007h
11-10-2005, 04:30 PM
later, Steve

Nirushika6789
11-10-2005, 04:32 PM
bye bye PRKYL...

and yea people back on track

crazy_offspring_gal
11-10-2005, 04:32 PM
Byee TPKYL!

yeash.. as Nirushika said.. back on track!!

bd007h
11-10-2005, 04:33 PM
Byee TPKYL!

yeash.. as Nirushika said.. back on track!!

No credit to me? :rolleyes:

the_offsprings_monkey
11-10-2005, 04:33 PM
Fuck the track, I'm a free ashley..kinda :D

platinumpt
11-10-2005, 04:33 PM
Okay, I'll post one more picture. It's my first photowhoring night, so please people, be gentle with me, alright? I hope this doesn't stretch much the screen...

http://i18.photobucket.com/albums/b115/platinumpt/DSCF0011.jpg

Nirushika6789
11-10-2005, 04:34 PM
No credit to me? :rolleyes:
haha yea

anyway im not posting any pics tonight ....maybe tomorrow

so anyone else lol?

Offspring7
11-10-2005, 04:34 PM
Okay, I'll post one more picture. It's my first photowhoring night, so please people, be gentle with me, alright? I hope this doesn't stretch much the screen...

http://i18.photobucket.com/albums/b115/platinumpt/DSCF0011.jpg

hotness...not your avatar, which i always thought was you.

crazy_offspring_gal
11-10-2005, 04:35 PM
No credit to me? :rolleyes:
Ok ok.. and bd007.

Ooh by the way you're second picture. you look kinda left out :(

crazy_offspring_gal
11-10-2005, 04:36 PM
not your avatar, which i always thought was you.
AAah yes! I thought that too! :D

Nirushika6789
11-10-2005, 04:36 PM
Okay, I'll post one more picture. It's my first photowhoring night, so please people, be gentle with me, alright? I hope this doesn't stretch much the screen...

http://i18.photobucket.com/albums/b115/platinumpt/DSCF0011.jpg
was that before the concert?

bd007h
11-10-2005, 04:37 PM
Ok ok.. and bd007.

Ooh by the way you're second picture. you look kinda left out :(


Maybe it's because I was the only one not really looking at the camera :confused:

platinumpt
11-10-2005, 04:37 PM
hotness...not your avatar, which i always thought was you.
no kidding, are you serious??!!! It's CJ, the character from GTa-San Andreas. I'm having trouble changing it, because it's like an "icon" to me, here on the BBs.... :(

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 04:39 PM
oh my gosh somethings wrong with him, every paged i looked at he had some smart ass or rude comment to say, its really getting old, all he wants is attention

Yep. I have mental problems.

Brett, right?

duct tape
11-10-2005, 04:40 PM
Nimrod In Town']Your grammar. You. Your attitude. You. You butting into other peoples conversations. Retards. You.

aw so cute, you think your funny

bd007h
11-10-2005, 04:40 PM
I want to stay neutral on this matter, or else I'll get people on my case again for "attacking" people and "starting shit"

platinumpt
11-10-2005, 04:41 PM
was that before the concert?
it was before A concert. But not this last one I went to. It was before a PARADISE LOST concert, a few weeks ago. :) Cool band too. But SEH is waaaaaaaaaaaay better.

duct tape
11-10-2005, 04:41 PM
Lodat, don't make me bust out that picture of you again.

wait, what of me???

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 04:41 PM
aw so cute, you think your funny

Im...trying to be funny? Ok, you need help.

bd007h
11-10-2005, 04:42 PM
wait, what of me???

no, Lodat, AKA [Warning] Nimrod in Town

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 04:43 PM
"Wait, what of me???"

Write in complete sentences, please.

duct tape
11-10-2005, 04:43 PM
no, Lodat, AKA [Warning] Nimrod in Town

Ohhh...mm see now it all makes since...thanks for clearing that up

platinumpt
11-10-2005, 04:43 PM
Hey Brett we should post some more pics. This thread is in desperate need of photo-whores.

bd007h
11-10-2005, 04:43 PM
no problem.

duct tape
11-10-2005, 04:44 PM
Nimrod In Town']"Wait, what of me???"

Write in complete sentences, please.

I dont feel like it, I was in college for four years, and grade school or what ever for 12, im sick of it, but at least you said please, so ill try.

bd007h
11-10-2005, 04:44 PM
Hey Brett we should post some more pics. This thread is in desperate need of photo-whores.

Hold on, let me find some good ones.

platinumpt
11-10-2005, 04:45 PM
Hold on, let me find some good ones.
Yeah, I hope you do, 'cause I have no more hawt pics :(

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 04:45 PM
I dont feel like it, I was in college for four years, and grade school or what ever for 12, im sick of it, but at least you said please, so ill try.

Thank you. * That was a run-on.

Dead Poetic
11-10-2005, 04:46 PM
I hope for a place without suffering or tears. Again in silence I lay, and I feel that a part of me is lost.

barangatang
11-10-2005, 04:46 PM
This thread is like a (insert descriptive adjective here) orgy. Except without the booze.

duct tape
11-10-2005, 04:46 PM
Hey Brett we should post some more pics. This thread is in desperate need of photo-whores.

Oh yay, when need some sexy pics up on here...i dont want to feel like a whore right now, some im jsut going to sit back and wait for the sexiness to roll in on its own

duct tape
11-10-2005, 04:47 PM
Nimrod In Town']Thank you. * That was a run-on.

I know...my fingers are cold, give me a break

bd007h
11-10-2005, 04:47 PM
my 8th grade soccer team (see if you can spot me)

http://img.photobucket.com/albums/v449/bd007h/8thgrsoccerteam.jpg

My cousin Conor and Me on christmas eve a couple years ago:

http://img.photobucket.com/albums/v449/bd007h/100_0082.jpg

some of my friends and me on a school band trip to Annapolis, Maryland:

http://img.photobucket.com/albums/v449/bd007h/100_0186.jpg

Me and a couple of my friends on a Roller Coaster:

http://img.photobucket.com/albums/v449/bd007h/superman.jpg

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 04:49 PM
(Soccer team picture) Look for the short , odd shapped head kid!

Just kidding, Brett. You look as if you have mental pain on the last pic. "GRRRR! THE PAIN!"

platinumpt
11-10-2005, 04:49 PM
HAHAHAHA Brett, man, I love your pics. Mostly the 3rd one, your expression looks funny. And the rollercoaster onw is priceless too. And by the way, in the 1st pic you're the rightmost guy, standing on your feet.

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 04:50 PM
HAHAHAHA Brett, man, I love your pics. Mostly the 3rd one, your expression looks funny. And the rollercoaster onw is priceless too. And by the way, in the 1st pic you're the rightmost guy, standing on your feet.

No. He's the kid at the south-west on the grass. SITTING DOWN.

bd007h
11-10-2005, 04:50 PM
HAHAHAHA Brett, man, I love your pics. Mostly the 3rd one, your expression looks funny. And the rollercoaster onw is priceless too. And by the way, in the 1st pic you're the rightmost guy, standing on your feet.

actually I'm sitting at the bottom left :p

duct tape
11-10-2005, 04:51 PM
In the second picture....on the door in the back ground does that say chicken bun, or is that just me thats seeing that

platinumpt
11-10-2005, 04:51 PM
in the 1st pic you're the rightmost guy, standing on your feet.
... on a second thought, perhaps I'm wrong hahah. Sorry.

Dead Poetic
11-10-2005, 04:51 PM
Nimrod In Town'](Soccer team picture) Look for the short , odd shapped head kid!

Just kidding, Brett. You look as if you have mental pain on the last pic. "GRRRR! THE PAIN!"

With A hope for purity you offer up your hands and bow your head to your divine one these actions done in vain for your faith is built on nothing.

barangatang
11-10-2005, 04:51 PM
Where are you in the third one? If your the frontmost guy I will cute.

bd007h
11-10-2005, 04:52 PM
In the second picture....on the door in the back ground does that say chicken bun, or is that just me thats seeing that

Chicken Run, my sister used to work at a movie theater so she got free movie posters

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 04:52 PM
In the second picture....on the door in the back ground does that say chicken bun, or is that just me thats seeing that

It says Chicken Run.

bd007h
11-10-2005, 04:53 PM
Where are you in the third one? If your the frontmost guy I will cute.

I'm the one at the right trying to get my head into the frame of the picture

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 04:53 PM
With A hope for purity you offer up your hands and bow your head to your divine one these actions done in vain for your faith is built on nothing.

Oh MY GOD! You're right!!!1

platinumpt
11-10-2005, 04:53 PM
With A hope for purity you offer up your hands and bow your head to your divine one these actions done in vain for your faith is built on nothing.
Goddamn you, emo boy!!!!!


Anyway, looks like this thread is back on track. You people have very good eye-looking ability (or whatever the fuck it's called). I didn't notice any poster the 1st time I looked at the picture

Dead Poetic
11-10-2005, 04:55 PM
this is a pic of me, i think taken before my best friend got back from surfing and i was waiting for him...

http://i27.photobucket.com/albums/c198/Ductapednoodles/pariss008.jpg

Sorry it is so big....

Now thats /\ one sexy picture that makes my penis extremely hard.

barangatang
11-10-2005, 04:55 PM
I'm the one at the right trying to get my head into the frame of the picture
The handsome one who's sitting next to all of the chicks?

bd007h
11-10-2005, 04:55 PM
No, the sun was in my eyes. I'm squinting

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 04:55 PM
Are you the kid crying in that picture?!

HAHAH! I just noticed he was crying.

bd007h
11-10-2005, 04:56 PM
The handsome one who's sitting next to all of the chicks?


all the way to the right of the picture. the guy on the left is my friend Austin

duct tape
11-10-2005, 04:57 PM
Now thats /\ one sexy picture that makes my penis extremely hard.

Very poetic

bd007h
11-10-2005, 04:57 PM
Nimrod In Town']HAHAH! I just noticed he was crying.

the sun was in my eyes, I'm squinting

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 04:59 PM
http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/chibithing.jpg

My recent drawing.

platinumpt
11-10-2005, 04:59 PM
Now thats /\ one sexy picture that makes my penis extremely hard.
HAHAHAHA Yeah right, your poor emo penis. Jesus man. Please stick to the poethry.

bd007h
11-10-2005, 05:00 PM
my individual soccer picture from 8th grade:

http://img.photobucket.com/albums/v449/bd007h/soccer8th.jpg

platinumpt
11-10-2005, 05:01 PM
hahaha man, your tshirt is fucking huge.

Duracell
11-10-2005, 05:01 PM
the sun was in my eyes, I'm squinting

Brett, even though you weren't crying there would have been nothing wrong with it if you were. I cry all the time and I'm a kick ass dude.

bd007h
11-10-2005, 05:02 PM
it's a jersey, not a t-shirt

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 05:03 PM
Brett, even though you weren't crying there would have been nothing wrong with it if you were. I cry all the time and I'm a kick ass dude.

It burns when i pee!

platinumpt
11-10-2005, 05:03 PM
it's a jersey, not a t-shirt
Yeah, but it's huge anyway. Pardon me for my english, I only know the basics: I miss lots of terms for clothing and for food.

Conspiracy of One
11-10-2005, 05:03 PM
Brett, even though you weren't crying there would have been nothing wrong with it if you were. I cry all the time and I'm a kick ass dude.

I'd have to say the same about me.

bd007h
11-10-2005, 05:05 PM
Yeah, but it's huge anyway. Pardon me for my english, I only know the basics: I miss lots of terms for clothing and for food.

no problem. Even I'm not perfect at english, and it's the only language I'm fluent in

duct tape
11-10-2005, 05:05 PM
HAHAHAHA Yeah right, your poor emo penis. Jesus man. Please stick to the poethry.

sounds like you just called me ugly

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 05:06 PM
I'd have to say the same about me.

*Cough * Emo.

duct tape
11-10-2005, 05:07 PM
Nimrod In Town']http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/chibithing.jpg

My recent drawing.

Dude thats so awesome!

platinumpt
11-10-2005, 05:08 PM
sounds like you just called me ugly
NO I didn't. I just thought he was rude, and I called him to attention. I'm not fucking blind, I can see beauty when it appears right in front of me. Like yours.

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 05:10 PM
Dude thats so awesome!
Thanks.

I hope you girls like this one:

Its a care bear:!

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/carebearthingi.jpg

(I made my avatar, by the way:

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/life.jpg)

platinumpt
11-10-2005, 05:12 PM
Your name's Richard, right Warning Nimrod whatever?? Your username is fucking big, I'd prefer to call you by your own name.

Your drawings are the s3x man.

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 05:12 PM
Your name's Richard, right Warning Nimrod whatever?? Your username is fucking big, I'd prefer to call you by your own name.

Your drawings are the s3x man.

Yeah, my name's Richard. And...thanks?

platinumpt
11-10-2005, 05:16 PM
Yeah, you're welcome. It was a compliment.

duct tape
11-10-2005, 05:18 PM
Nimrod In Town']Thanks.

I hope you girls like this one:

Its a care bear:!

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/carebearthingi.jpg

(I made my avatar, by the way:

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/life.jpg)

Love the care bears thing, cause i hate care bears lol

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 05:19 PM
Yeah. Those nasty little bears.

duct tape
11-10-2005, 05:22 PM
I think they should all burn in hell...oh god what if i good to hell...ill be stuck down there with them!

platinumpt
11-10-2005, 05:24 PM
YOU are the ones going to hell, you teddybear-murderers.

EDIT: by the way, I gotta go now, my head is going to blow up any minute. See you tomorrow (or whenever's possible) everyone.

Conspiracy of One
11-10-2005, 05:24 PM
Angels don't go to hell baby.

No, carebears suck though.

the_offsprings_monkey
11-10-2005, 05:25 PM
Hell.. oh god I hope I never go there. the ex gf's will be waiting.

duct tape
11-10-2005, 05:25 PM
Hey i like hello kitty though...that has to make up some how

bd007h
11-10-2005, 05:28 PM
I never minded care bears actually. I was never really into them though.

duct tape
11-10-2005, 05:30 PM
Angels don't go to hell baby.

No, carebears suck though.

oh whats the lame for

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 05:31 PM
Hello Kitty sucks.

duct tape
11-10-2005, 05:33 PM
honestly better than care bears though

[Warning] Nimrod In Town
11-10-2005, 05:34 PM
True.

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Richie16/internet.jpg

duct tape
11-10-2005, 05:35 PM
im getting dizzy from that picture

Original prankstA
11-10-2005, 07:05 PM
im getting dizzy from that picture
yeah me as well

Punky Dudess
11-11-2005, 12:11 AM
I hate these pictures, but whatever.

No comment.
http://i3.photobucket.com/albums/y58/totallooser/random.jpg

"Would Madame like to try the Amour fragrance?"
http://i3.photobucket.com/albums/y58/totallooser/amour.jpg

"Please?????"
http://i3.photobucket.com/albums/y58/totallooser/smiley.jpg

bd007h
11-11-2005, 12:12 AM
they are all hot, but I like the innocent look in the last one.

platinumpt
11-11-2005, 12:38 AM
Hey Sophie! Long time no see. Too bad I gotta go :(

I'd just like to comment on the pictures. Very very good, why don't you like them? Your make up is very well applied, you look amazing!

Nina
11-11-2005, 01:11 AM
platinumpt, you are quite attractive!

SkyRocker
11-11-2005, 02:01 AM
"Please?????"
Of course you can have it ! Alllllways...Very cute look.
Yup, Rui's right, the first ones show a deep look which suits you well, is that the "Amour" effect ?

JoY
11-11-2005, 05:26 AM
My pet peeve is people who take "middle finger" pictures. For fuck's sake, be original.
http://img383.imageshack.us/img383/8335/goodnightfuckyou28nv.jpg

EXTREMELY old, but I just needed to tickle your patience. you get my stubby mid finger, saying "fuck you" for VERY obvious reasons. ;D

duct tape, I won't ever deny that you look fantastic in your pictures [you look stunning =)], but you've spent 125 posts to posting up photos of yourself, recieving compliments & getting involved in e-sex/e-butt-licking in this topic. you might want to actually post in the forums while you're here. but don't start just yet, because I'd love to see a colour picture of you for once. ;p

the_offsprings_monkey
11-11-2005, 05:33 AM
Well I don't have many photos of mates but I'll see what I can dig up.
My homie paul
http://img492.imageshack.us/img492/3810/paul4dk.jpg
I only get on with a few of them, but yea still a gr8 photo
http://img356.imageshack.us/img356/8001/plastics6rx.jpg
This girl is a legend who has is always there for ya.
http://img496.imageshack.us/img496/2244/k3y5nj.png

I'll get some more later.

sKratch
11-11-2005, 09:35 AM
Quick Post:
If you fucking idiots don't stop spamming this thread, I will start deleting every post you've ever made. I don't have time to sift through this shit. And people aren't helping by interjecting about the tangents either. Just ignore the spam and it will be taken care of.

_ߥ_vil_
11-11-2005, 11:39 AM
Joy is gorgeous. As always!

_ߥ_vil_
11-11-2005, 12:24 PM
Just because Steve rocks my apparent fat ass:

http://tinypic.com/flbyfd.jpg
http://tinypic.com/flbyi8.gif

Hawt. Very hawt.
:D

TheUnholyNightbringer
11-11-2005, 12:25 PM
TAKE IT TO PM!

the_offsprings_monkey
11-11-2005, 12:26 PM
Just because Steve rocks my apparent fat ass:

http://tinypic.com/flbyfd.jpg
http://tinypic.com/flbyi8.gif

Hawt. Very hawt.
:D
Oh my what would woz say lmfao.

_ߥ_vil_
11-11-2005, 12:27 PM
Oh my what would woz say lmfao.

Fuck all. He doesn't care about things. Even if I went straight up to steve and kissed him Woz would just laugh...but thats never going to happen.

platinumpt
11-11-2005, 02:25 PM
Whoa, now the mods are credited as "moderator". Things are changing around here!!

the_offsprings_monkey
11-11-2005, 02:43 PM
I have no respect for mods, only admins.

_ߥ_vil_
11-11-2005, 02:45 PM
TAKE IT TO PM!

Sowwy!
Grrrr @ myself!

Nirushika6789
11-11-2005, 02:58 PM
I hate these pictures, but whatever.

No comment.
http://i3.photobucket.com/albums/y58/totallooser/random.jpg
]
those are really lovely pictures but are you erm...wearing your underwear over your clothes???

to me it looks like you are lol

irishpunkrockgirl
11-11-2005, 03:06 PM
me...looking a bit odd...
http://i13.photobucket.com/albums/a280/irishpunkrockgirl/DingleJuly050092.jpg

platinumpt
11-11-2005, 03:09 PM
You remind me a bit of Avril Lavigne, but you're prettier.

irishpunkrockgirl
11-11-2005, 03:10 PM
everyone says i remind them of avril lavigne

Nirushika6789
11-11-2005, 03:13 PM
everyone says i remind them of avril lavigne
ahhaha yea you do

but much prettier:D

_ߥ_vil_
11-11-2005, 03:14 PM
irishpunkrockgirl - You remind me of avril lavigne!!!
You are really pretty!

Saw 2 got scary and ewww and nasty! so I took some pictures....

Geez, I'm well scared...I want a hug....where's kym or steve?!
Lol.

http://tinypic.com/flf4gi.jpg
http://tinypic.com/flf4zp.jpg
http://tinypic.com/flfpt4.jpg
http://tinypic.com/flfqdl.jpg

_ߥ_vil_
11-11-2005, 03:15 PM
everyone says i remind them of avril lavigne

I said that before anyone lol but i had to upload my piccies.....silly comp.
:D

platinumpt
11-11-2005, 03:15 PM
everyone says i remind them of avril lavigne
are you trying to look like her? do you like avril lavigne?

Nirushika6789
11-11-2005, 03:16 PM
irishpunkrockgirl - You remind me of avril lavigne!!!
You are really pretty!

Saw 2 got scary and ewww and nasty! so I took some pictures....

Geez, I'm well scared...I want a hug....where's kym or steve?!
Lol.

http://tinypic.com/flf4gi.jpg
http://tinypic.com/flf4zp.jpg
http://tinypic.com/flfpt4.jpg
http://tinypic.com/flfqdl.jpg
what age are you? im guessing 15 lol

irishpunkrockgirl
11-11-2005, 03:18 PM
are you trying to look like her? do you like avril lavigne?no i don't like her.

_ߥ_vil_
11-11-2005, 03:19 PM
what age are you? im guessing 15 lol

16 lol
Some people think I'm about 14....

[Warning] Nimrod In Town
11-11-2005, 03:19 PM
me...looking a bit odd...
http://i13.photobucket.com/albums/a280/irishpunkrockgirl/DingleJuly050092.jpg

OHH! Are you a transexual monster? You're hideous.

Nirushika6789
11-11-2005, 03:21 PM
16 lol
Some people think I'm about 14....
yea i thought that the first time i saw you lol

im 14 but most think im 11 or 12 :( ah well

platinumpt
11-11-2005, 03:22 PM
no i don't like her.
Okay. Anyway, why are you acting so distant? Have I done something wrong? :confused:

[Warning] Nimrod In Town
11-11-2005, 03:23 PM
everyone says i remind them of avril lavigne
Which is not a good thing, fugly.

irishpunkrockgirl
11-11-2005, 03:23 PM
Okay. Anyway, why are you acting so distant? Have I done something wrong? :confused:
no sorry. lol don't worry

_ߥ_vil_
11-11-2005, 03:23 PM
Nimrod In Town']OHH! Are you a transexual monster? You're hideous.

Loook whos talking!

the_offsprings_monkey
11-11-2005, 03:24 PM
me...looking a bit odd...
http://i13.photobucket.com/albums/a280/irishpunkrockgirl/DingleJuly050092.jpg
You look Irish (no offence)

_ߥ_vil_
11-11-2005, 03:25 PM
You look Irish (no offence)

Pisses herself laughing......hahaha...look at her name.

Nirushika6789
11-11-2005, 03:26 PM
You look Irish (no offence)
is it one of your hobbies to be a retard?
no wait dont answer i already know...

Its yes

irishpunkrockgirl
11-11-2005, 03:27 PM
You look Irish (no offence)...without the red hair and freckles, and the paddy hat...lol

the_offsprings_monkey
11-11-2005, 03:31 PM
I was being nice you fools, and yes you do have some Irish looks, I know a bunch of Irish girls (Gypsy's) and they look just like you.

irishpunkrockgirl
11-11-2005, 03:32 PM
gypseys...that's nice......:confused:

Nirushika6789
11-11-2005, 03:33 PM
I was being nice you fools, and yes you do have some Irish looks, I know a bunch of Irish girls (Gypsy's) and they look just like you.
again proving my point further

the_offsprings_monkey
11-11-2005, 03:35 PM
gypseys...that's nice......:confused:
No just in case you was wondering why I knew a load of Irish girls in my area of England, they are proper Gypsy's, but I don't hold that against them, they are really nice people.

Nirushika6789
11-11-2005, 03:36 PM
No just in case you was wondering why I knew a load of Irish girls in my area of England, they are proper Gypsy's, but I don't hold that against them, they are really nice people.
if you like them for who they are then why did you feel the need to say they were Gypsys in the first place?

_ߥ_vil_
11-11-2005, 03:36 PM
No just in case you was wondering why I knew a load of Irish girls in my area of England, they are proper Gypsy's, but I don't hold that against them, they are really nice people.

Awww....Even when Ash wants to be nice he just fails :p
Sorry i'm having a *poke fun at Ash* moment!

platinumpt
11-11-2005, 03:37 PM
Actually I think irishpunkrock is a cute girl.

the_offsprings_monkey
11-11-2005, 03:38 PM
if you like them for who they are then why did you feel the need to say they were Gypsys in the first place?
Well they live in caravans and on public land, that classes them as gypsies you idiot.

bd007h
11-11-2005, 03:38 PM
Rui, I agree

Nirushika6789
11-11-2005, 03:38 PM
Well they live in caravans and on public land, that classes them as gypsies you idiot.
you dont get it...nevermind...

platinumpt
11-11-2005, 03:39 PM
Yep. Your avatar is....... weird Brett. Where the hell did you get it?!?

Nirushika6789
11-11-2005, 03:39 PM
Rui, I agree
no offence brett but you seem to think EVERY girl on here is hot...you seriously flirt with EVERY girl...i guess you dont give up easily lol :D

platinumpt
11-11-2005, 03:42 PM
no offence brett but you seem to think EVERY girl on here is hot...you seriously flirt with EVERY girl...i guess you dont give up easily lol :D
ohhh damn, I smell pwning here :D

bd007h
11-11-2005, 03:43 PM
I took it from this picture:

http://img.photobucket.com/albums/v449/bd007h/random/stainglass.jpg

bd007h
11-11-2005, 03:44 PM
no offence brett but you seem to think EVERY girl on here is hot...you seriously flirt with EVERY girl...i guess you dont give up easily lol :D

Irishpunkrockgirl has been one of my friends on the board for a few months. It's not like I haven't said that about her before

Nirushika6789
11-11-2005, 03:45 PM
I took it from this picture:

http://img.photobucket.com/albums/v449/bd007h/random/stainglass.jpg
why the fuck where you on rotten.com???its awful...its digusting ...funnily enough its rotten lol

the_offsprings_monkey
11-11-2005, 03:45 PM
why the fuck where you on rotten.com???its awful...its digusting ...funnily enough its rotten lol
Ohshut up killjoy.

Nirushika6789
11-11-2005, 03:45 PM
Irishpunkrockgirl has been one of my friends on the board for a few months. It's not like I haven't said that about her before
NO...but u say it about EVERY girl...you dont miss one...not once....

bd007h
11-11-2005, 03:46 PM
You have to admit that one picture is funny though.

bd007h
11-11-2005, 03:46 PM
NO...but u say it about EVERY girl...you dont miss one...not once....

Not true .

platinumpt
11-11-2005, 03:46 PM
I see!!!


Now, I'll photo-whore once more. This is me with a pretty girl
http://i18.photobucket.com/albums/b115/platinumpt/DSCF0010.jpg
And this is me again, this time with glasses
http://i18.photobucket.com/albums/b115/platinumpt/DSCF0070.jpg

_ߥ_vil_
11-11-2005, 03:46 PM
Ok Ash...I'll be nice!

irishpunkrockgirl
11-11-2005, 03:47 PM
gypsys are like tinkers

[Warning] Nimrod In Town
11-11-2005, 03:49 PM
You're ugly, though. Your face shall be burned.

platinumpt
11-11-2005, 03:50 PM
This is my most recent picture

http://i18.photobucket.com/albums/b115/platinumpt/me.jpg

the_offsprings_monkey
11-11-2005, 03:50 PM
Nimrod you have no say with a face like yours please go hide from the people and never show your fugly face in public ever again.

Nirushika6789
11-11-2005, 03:52 PM
:) nice pics rui...lovin' the inquisitive look lol

[Warning] Nimrod In Town
11-11-2005, 03:54 PM
Nimrod you have no say with a face like yours please go hide from the people and never show your fugly face in public ever again.

Practice what you preach, you sad sack of crap.

irishpunkrockgirl
11-11-2005, 03:55 PM
nimrod you as ugly as a naked mole rat's ass

RedXIII
11-11-2005, 03:55 PM
Stop arguing about stupid things.

the_offsprings_monkey
11-11-2005, 03:55 PM
Nimrod In Town']Practice what you preach, you sad sack of crap.
Hell when I'm as bad as you I'll listen, I can't be that bad if I have 2 girls after me an I'm engaged.

_ߥ_vil_
11-11-2005, 03:56 PM
Hell when I'm as bad as you I'll listen, I can't be that bad if I have 2 girls after me an I'm engaged.

That's gunna start something Ash.....just telling you......

the_offsprings_monkey
11-11-2005, 03:57 PM
Nah kim knows about it, an I aint even looking at those girls.

platinumpt
11-11-2005, 03:57 PM
haha I think I'll post pictures in my underwear, so that I can get people's attention :D

_ߥ_vil_
11-11-2005, 03:58 PM
Nah kim knows about it, an I aint even looking at those girls.

And you better not be *wags finger then runs away giggling*

the_offsprings_monkey
11-11-2005, 04:01 PM
I posted a photo of one of the girls who likes me a few pages back, but I would Never trade Kim in for another girl sarah, you know I love her to much. :o

_ߥ_vil_
11-11-2005, 04:03 PM
I posted a photo of one of the girls who likes me a few pages back, but I would Never trade Kim in for another girl sarah, you know I love her to much. :o

what if I trade my boyf for Kim and then you two can have ghay sex all nite and me and kim will have hot lez sex.....Mwahahaha

JohnnyNemesis
11-11-2005, 04:04 PM
what if I trade my boyf for Kim and then you two can have ghay sex all nite and me and kim will have hot lez sex.....Mwahahaha

As long as you and Kim keep the camera and report to me, I endorse this idea.

RedXIII
11-11-2005, 04:04 PM
Shut Up and Post some pictures.

the_offsprings_monkey
11-11-2005, 04:05 PM
what if I trade my boyf for Kim and then you two can have ghay sex all nite and me and kim will have hot lez sex.....Mwahahaha
Gay sex you say *thinks*... umm please don't be offended but FUCK YOU!!11!!!

platinumpt
11-11-2005, 04:06 PM
Shut Up and Post some pictures.
What he said. At least post some random pictures between your boring posts!

[Warning] Nimrod In Town
11-11-2005, 04:09 PM
nimrod you as ugly as a naked mole rat's ass

Likewise, twat.

T.O.M: You're daffy. You're not engage.

Human
11-11-2005, 04:09 PM
no offence brett but you seem to think EVERY girl on here is hot...you seriously flirt with EVERY girl...i guess you dont give up easily lol :D
I believe that something of that sort has been said by me once before and no doubt...agreed with by most...

Human
11-11-2005, 04:09 PM
Hey Richard...when did you post the pics?

bd007h
11-11-2005, 04:09 PM
Leah, shut up. If you don't start shit with me, I won't start shit with you.

[Warning] Nimrod In Town
11-11-2005, 04:10 PM
Hey Richard...when did you post the pics?

What pictures...?

RedXIII
11-11-2005, 04:11 PM
How was she doing anything to you?

Human
11-11-2005, 04:11 PM
Well I see another argument about you being ugly...or maybe that's just because some idiot decided to go hundreds of pages back and quote it...

bd007h
11-11-2005, 04:11 PM
How was she doing anything to you?


she had to bump a post that was against me just to say she said it before. It was unnecessary.

[Warning] Nimrod In Town
11-11-2005, 04:12 PM
Well I see another argument about you being ugly...or maybe that's just because some idiot decided to go hundreds of pages back and quote it...

Haha, yeah. That was around July.

Human
11-11-2005, 04:14 PM
But haven't they gotten over the fact that you're kind of ugly? No offense...please...I wasn't trying to be rude...

[Warning] Nimrod In Town
11-11-2005, 04:15 PM
No, because i constantly call people ugly.

Human
11-11-2005, 04:19 PM
Oh...that explains it...this is a completely off topic question but...do you have a cellphone yet?

Nirushika6789
11-11-2005, 04:19 PM
http://i16.photobucket.com/albums/b21/satcheson/ghfhfhf.jpg
a picture just taken of my very beautiful dog :D

hes a mini yorkie and is called Paddy

[Warning] Nimrod In Town
11-11-2005, 04:19 PM
Oh...that explains it...this is a completely off topic question but...do you have a cellphone yet?
No, not yet. Probably this , or next week.

Nirushika: Nice dog.

platinumpt
11-11-2005, 04:20 PM
Sheree your dog looks so sweet!!! My cousin has a yorkshire terrier too, those dogs are amazingly cute!!!

[Warning] Nimrod In Town
11-11-2005, 04:23 PM
Sheree your dog looks so sweet!!! My cousin has a yorkshire terrier too, those dogs are amazingly cute!!!

Doesn't it make you feel weird that you're chatting with underage girls. Huh?

Human
11-11-2005, 04:23 PM
Aaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwww....sorry about that but I absolutely love your dog! too cute...

platinumpt
11-11-2005, 04:24 PM
Nimrod In Town']Doesn't it make you feel weird that you're chatting with underage girls. Huh?
No, why should I? I'm chatting with you too man!

Nirushika6789
11-11-2005, 04:24 PM
Nimrod In Town']Doesn't it make you feel weird that you're chatting with underage girls. Huh?
hes just saying my dog is nice?!and hes not saying anything nasty to me and never has ...if he was/had i wouldnt be talking to him....

[Warning] Nimrod In Town
11-11-2005, 04:24 PM
No, why should I? I'm chatting with you too man!

Right .

irishpunkrockgirl
11-11-2005, 04:25 PM
here is my dog
http://i13.photobucket.com/albums/a280/irishpunkrockgirl/MuffinFriends015.jpg

bd007h
11-11-2005, 04:26 PM
Alison, your dog looks pissed off, haha

irishpunkrockgirl
11-11-2005, 04:26 PM
Alison, your dog looks pissed off, haha
she hates her pic been taken.

[Warning] Nimrod In Town
11-11-2005, 04:26 PM
here is my dog
http://i13.photobucket.com/albums/a280/irishpunkrockgirl/MuffinFriends015.jpg

He's ugly as you.