PDA

View Full Version : Fave Offspring video?



nitropenguin!
11-02-2004, 05:39 PM
What's everyone's fave video?

Mine would have to be Come out and play or MMA, that's an awesome live one.

Tired_Of_You
11-02-2004, 05:39 PM
The Kids Aren't Alright

willferno
11-02-2004, 05:48 PM
Gone Away no doubt about it...like the best video ever

smelly poo in a shoe
11-02-2004, 05:51 PM
im a sucker for 'gotta get away' ------- AWESOME

nitropenguin!
11-02-2004, 05:52 PM
Yeah about Gone Away, it's really dark. Love it. All their vids has it's own style. Especially The meaning of life... I have no idea what's going on in that one. lol

Special Delivery BR.
11-02-2004, 07:39 PM
aw...
maybe, GONE AWAY, THE KIDS ARENT ALRIGHT.. and i like WANT YOU BAD, its a funny video :D

Offspring_01
11-02-2004, 07:41 PM
Id have to say Gone Away, TKAA or MMA. They're all pretty good. (yay im a senior member!) :D

vnzla_sh4dow
11-02-2004, 07:43 PM
THE KIDS ARENT ALRIGHT!! And a lot more :P hehehe

Jake
11-02-2004, 07:45 PM
i found that tkaa was the one the hit me the most!

Satankaban
11-03-2004, 09:20 AM
The Kids Arenīt Alright is the best!!!

No Brakes Boy
11-03-2004, 10:05 AM
TKKA

whats the worst one?

Jojan
11-03-2004, 10:06 AM
Self Esteem, All I Want and I Choose!

Jojan
11-03-2004, 10:11 AM
TKKA

whats the worst one?

Hit That, that one really sucks. First single and the band isn't even in the video! And what's the deal whith blue people? That thing is already done by that band called Eifel 61 (or something like that).

Titus
11-03-2004, 10:36 AM
All vedeos rox
Maybe Da hui

Sparkey
11-03-2004, 10:56 AM
Well, I like Gone Away, I Choose and She's Got Issues

Strider
11-03-2004, 10:57 AM
Pretty Fly

No Brakes Boy
11-03-2004, 11:15 AM
The thing is though that they never ever show the actual video of TKAA on MTV, Kerrang! or any of the other rock channels depsite being the best song out of all the four singles. I agree, I thought 'Hit That' was disappointing and 'Can't get my head around you' was a letdown as well.

Alexa
11-03-2004, 11:29 AM
pretty fly

Beheaded
11-03-2004, 11:36 AM
Of cause "I choose".
Fucking Yeah! :D

SeanAshmore
11-03-2004, 11:37 AM
pretty fly's video is gr8 for pure comedy. I really liked the camera work on cant get my head around you and its the first time we get to see atom with the band, and thats gr8 cus he rox lol. my favourite is probably the defy you video. I'd love to see a video for spare me the detauils but they arnt making one.

fairy call
11-03-2004, 11:48 AM
i saw the gotta get away one once, i think i liked that one best
worst i have to say hit that, i hate that video, but cant get my head around you isnt that great either (in my opinion)

summer_guy
11-03-2004, 11:55 AM
pretty fly for a white guy :D :D

Inuyasha
11-03-2004, 11:59 AM
mi fave is Gotta Get Away, i love that video but i also like I Choose and Gone Away

Zee
11-03-2004, 12:18 PM
Pretty Fly is a good one, but TKAA is maybe the best. It really gets you going on when you see the video. Nice colours, effects and all.

fairy call
11-03-2004, 12:20 PM
its sea!
haha

selfrighteoussuicide
11-03-2004, 12:35 PM
COAP or TKAA followed by original prankster

lousyskater
11-03-2004, 12:42 PM
gotta get away is my favorite video.
________
WEB SHOWS (http://livesexwebshows.com/)

noodlesfan
11-03-2004, 01:39 PM
all i want is awsome but i have only seen it on the cd extra for americana so it looks grainy but its still awsome.

Obie2trice
11-03-2004, 02:03 PM
I Choose..

Ezz
11-03-2004, 03:22 PM
Gone Away no doubt about it...like the best video ever
Yeah I agree, Gone Away is awesome

greencows12
11-03-2004, 06:41 PM
Come out and play.:D

FooSnake
11-03-2004, 07:31 PM
Hun... Gona Away and TKAA (the best!)

laughitup15
11-03-2004, 07:52 PM
havent really seen that many... like i never saw the gone away vidio.... but from what i seen kids arent alright rocks solid

offspringbaby2004
11-03-2004, 08:16 PM
I like Gone Away a lot

~mandy~

smashitup
11-04-2004, 01:19 AM
Gone Away 4 sure. Original Prankster probably second though. :)

phoenix
11-04-2004, 11:40 AM
original prankster is gr8

nitropenguin!
11-04-2004, 04:45 PM
They all look pretty awesome in there :)

vintagepunkrock7
11-05-2004, 12:17 AM
i think they should put out a dvd with all of their music videos and maybe add in some bonus features, because i have seen the videos that they put onto their cd's but any other ones i have not seen and i would love to actually have all of them to watch whenever i want lol. but anyway, of the ones i have seen, my favorite one is the one where they are walking down the street playing and more and more people start following them, i think it is why dont you get a job. please correct me if i am wrong on that one.

Subsidal
11-05-2004, 11:54 AM
I gotta agree! A DVD with all their videos on would rock! But if they do, they should really really really put Dexter's warming up video on it too! That's so funny! :D

My fave vid is The Kids Aren't Alright

Nitro Punk
11-05-2004, 12:52 PM
Self esteem and she's got issues

Damo
11-05-2004, 12:56 PM
All I want or Da Hui

vintagepunkrock7
11-06-2004, 08:52 PM
dexters warming up video? i dont think i have ever seen that one. is there a place where i can watch it online? one of the things i think they should put on the dvd if they made one is one of the extras on the americana cd, its noodles comparing himself to a monkey on wall street, its really funny.

offspringpunk137
11-06-2004, 08:59 PM
i like tkaa and gone away..the gone away vid is deep lol.

Cnsprcy01
11-06-2004, 09:07 PM
I like TKAA and All I Want. Want U Bad and Original Prankster are pretty good, too. A DVD would be sweet!!!