PDA

View Full Version : Guests!



Noodles is gay
04-30-2005, 04:31 PM
bloody hell! we have 54 guests online right now, why the fuck don't some of them sign the fuck in! :mad:

There was well over 100 yesterday too!



oh, and i have fractured my toe :(

0r4ng3
04-30-2005, 04:32 PM
bloody hell! we have 54 guests online right now, why the fuck don't some of them sign the fuck in! :mad:

There was well over 100 yesterday too!



oh, and i have fractured my toe :(
yeah it was about 150! yesterday i was like "awesome 161 online", then i noticed only 11 were members

also, sry bout your toe...

Noodles is gay
04-30-2005, 04:33 PM
it's so fucking stupid! Sign the fuck ni people, register, do something, ENTERTAIN ME!


yeah; i ran into my room and hit it on my bass amp! ow, hurts so bad!

willferno
04-30-2005, 04:34 PM
hey what bass do you use?

Noodles is gay
04-30-2005, 04:37 PM
Ibanez EDA900 - pretty sweet :p

said amp is a Carlsbro one - big ass (and cheap!) 100W thing.



you play bass too - what kind you got?

willferno
04-30-2005, 04:38 PM
damn that's a good one!

0r4ng3
04-30-2005, 04:38 PM
(i know no one asked me, but) i was thinking of buying a Rouge LX200BL Left-Handed. it's cheap ($130), its left handed, it's perfect for me

edit: i figure no one knows what it looks like, so:
http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/51/519229.jpg

willferno
04-30-2005, 04:41 PM
an ibanez rd500

Noodles is gay
04-30-2005, 04:44 PM
(i know no one asked me, but) i was thinking of buying a Rouge LX200BL Left-Handed. it's cheap ($130), its left handed, it's perfect for me

I've seen that for $99 online.


an ibanez rd500

http://www.nachwuchsbands.de/shop/catalog/images/Ibanez_RD500.jpg

? nice. :D


I wanted to get the same bass that Greg K has, but they've stopped making them! :(

0r4ng3
04-30-2005, 04:44 PM
$99? where?

willferno
04-30-2005, 04:45 PM
it looks good but I've never saw one in shop... by the way it's cool to be a left-handed I think it gives a great style... I would have liked to be a left-handed...just like Paul McCartney at he bass or jimmi hendrix and kurt cobain on the guitar

willferno
04-30-2005, 04:47 PM
yeah greg has also an ibanez!

Noodles is gay
04-30-2005, 04:48 PM
^ yup - dammit what kind of bass does he have? I've totally forgotten the 3 lletters...i used to know but all i can think of right now is 'eda' :o

^^ nah, i'm happy being right handed - tis easier to get a bass in the first place.


$99? where?

Here (http://www.guitarpeddler.com/f/Rouge_Fretted_Bass/Rouge_Fretted_Bass_Item_S.htm)

willferno
04-30-2005, 04:53 PM
I don't remember what kind he has but Greg is even in the cover of the ibanez website for the basses!

Chris
04-30-2005, 04:53 PM
and this coming from someone who 'hides', I believe ;)
maybe they're ashamed for posting on an offspring forum

Noodles is gay
04-30-2005, 04:55 PM
psh! I do NOT 'hide' - i am invisible like a shadow in the night!


I don't remember what kind he has but Greg is even in the cover of the ibanez website for the basses!

I got it! Ibanez ATK - awesome bass; i want!

willferno
04-30-2005, 04:55 PM
I think it's because they think the people on the bbs have found some links for the new song who have some news about the greatest hits...

Lars
04-30-2005, 05:14 PM
Don't forget about spiders/robots/etc... that look at things on the web. Googlebot is probably watching you right now.

GreenTerror
04-30-2005, 09:06 PM
bloody hell! we have 54 guests online right now, why the fuck don't some of them sign the fuck in! :mad:

There was well over 100 yesterday too!



oh, and i have fractured my toe :(
Maybe they're afraid of us.

Tired_Of_You
04-30-2005, 09:07 PM
I have money for a bass now. Yeah, no one cares, but since you guys talked about bass... I hope I'll be good =/ I won't have lessons, so I'll have to learn by myself. I suppose playing guitar will help me.

coke_a_holic
04-30-2005, 09:10 PM
I play guitar for longer than I am awake.

0r4ng3
04-30-2005, 09:12 PM
i should be ok at bass...i already know some stuff

intro to Da Hui
intro to Bad Habit
solo for Have You Ever
Gotta Get Away
Gone Away

Tired_Of_You
04-30-2005, 09:12 PM
I play guitar since I'm 12 and I'm still not good. I'm gonna play in a show for the first time soon, though. Oh yeah =D

0r4ng3
04-30-2005, 09:13 PM
^ yup - dammit what kind of bass does he have? I've totally forgotten the 3 lletters...i used to know but all i can think of right now is 'eda' :o

^^ nah, i'm happy being right handed - tis easier to get a bass in the first place.



Here (http://www.guitarpeddler.com/f/Rouge_Fretted_Bass/Rouge_Fretted_Bass_Item_S.htm)
it says it's from musiciansfriend, the site where im looking, and when you click, it goes to the site with $130. wierd

coke_a_holic
04-30-2005, 09:14 PM
Sweet, I've played since I was 12 as well. I play way too much, and I've got a a great teacher, so people think I've been playing for twice as much as I really have. What kind of guitar do you have?

Tired_Of_You
04-30-2005, 09:20 PM
You don't want to know what kind of guitar I have lol. I have a Yamaha that looks like a Fender Strat. I hate it, but it was almost the only guitar I could afford when I was 12. At the show I'll play acoustic guitar (one of the acoustic guitars we have at school). What kind do you have?

coke_a_holic
04-30-2005, 09:29 PM
That's what I used to have! A Yamaha Pacifica! But then I got a Fender Strat for my birthday...

the_GoDdEsS
05-01-2005, 01:11 AM
Out of those 100 I'd say 97 have a potential to become idiots, the 3 have an intelligent poster potential.

Jimbob2005
05-01-2005, 02:04 AM
Out of those 100 I'd say 97 have a potential to become idiots, the 3 have an intelligent poster potential.
LOL cannot disagree

0r4ng3
05-05-2005, 08:23 PM
Sorry for reviving a dead thread, but I had to bring it up: there are 120+ guests online...I would say they were taking over, but they're only guests.

original_prankster
05-05-2005, 08:26 PM
*Sigh* All I have is a Fender Squire :(

TheUnholyNightbringer
05-05-2005, 08:30 PM
http://www.nachwuchsbands.de/shop/catalog/images/Ibanez_RD500.jpg

Fuck, that is one hell of an ugly bass.

original_prankster
05-05-2005, 08:31 PM
I'm not a bass player, but I heard Rouge's are some of the worst bass guitars around. Is this true?

0r4ng3
05-05-2005, 08:33 PM
I'm not a bass player, but I heard Rouge's are some of the worst bass guitars around. Is this true?
They might be the worst, but they don't cost a lot, and they make left handed bass guitars, so I'm getting one soon.

TheUnholyNightbringer
05-05-2005, 08:35 PM
Ibanez make left-handed basses. I'd save your money and get an Ibanez, or an Epiphone.

0r4ng3
05-05-2005, 08:36 PM
My guitar is Epiphone, so that may not sound like a good reason to get an Epiphone bass, but to me it is. How much would a lefty Epiphone cost?

original_prankster
05-05-2005, 08:36 PM
Hmm. Shall I show y'all my dream guitar?

http://images.amazon.com/images/P/B0002GYCME.01-AIMZUKBRH6H15._SCLZZZZZZZ_.jpg

Gibson Les Paul! :D Too bad I don't have 2000 dollars :(

Sinister
05-05-2005, 08:43 PM
theres nuffin better than what The Offspring use. cause if there was sth better they'd obviously use it.

TheUnholyNightbringer
05-05-2005, 08:43 PM
My guitar is Epiphone, so that may not sound like a good reason to get an Epiphone bass, but to me it is. How much would a lefty Epiphone cost?

Try www.music123.com

I don't know how much one would cost.

0r4ng3
05-05-2005, 08:45 PM
At first, I ordered my guitar from music123.com, but it wasn't in stock for like 4 months...I ordered from musiciansfriend.com, and I got it in 3 days, so I think I'll stick with them.

edit: plus, i'm probably not gonna play bass too much, I don't want to spend too much money if i'm not going to play it a lot.

Linda
05-05-2005, 08:46 PM
it's so fucking stupid! Sign the fuck ni people, register, do something, ENTERTAIN ME!


yeah; i ran into my room and hit it on my bass amp! ow, hurts so bad!

After reading this bbs, they're probably afraid to register! :D

original_prankster
05-05-2005, 08:46 PM
Got my cheap-o Fender Squire at a music shop. The guy that ran the shop was nice enough to tune it for me before me & dad left.

Camilamazed
05-05-2005, 08:48 PM
There are 65 on line right now :rolleyes: