PDA

View Full Version : Kaikki suomalaiset Offari fanit!

Pages : [1] 2 3 4 5 6

Gayman
05-11-2005, 02:42 PM
Tiedättekö mitään että koskas Offspring olis tulos Suomeen....?? :confused:

LordOfdEAthAndTime
05-11-2005, 02:42 PM
wtf?! wtf are you talking about? homo?!

Gayman
05-11-2005, 02:50 PM
Finnish....and my name doesn't have anything to do with my sexuality, just for the record...

LordOfdEAthAndTime
05-11-2005, 02:52 PM
Finnish....and my name doesn't have anything to do with my sexuality, just for the record...

suure sure it doesnt

Zee
05-11-2005, 03:37 PM
No syyskuussa ovat Euroopassa, organisaattori Welldonille vaan vihaista postia että hommaisivat Suomeen. ;)

Hyper nova
05-11-2005, 04:09 PM
Another foreign laguage thread :D

you guys from Suomi (is that right) or should it be Sosumi or is that a sound, ahh im confusing myself :confused:

Zee
05-11-2005, 04:11 PM
Suomi Finland perkele as one could call it.

Hyper nova
05-11-2005, 04:14 PM
perkele

I dont speek Finnish so whats that word mean??

Zee
05-11-2005, 04:18 PM
It's hard to translate for its exact meaning, English has so little swear-word vocabulary.

Hypodermic_89
05-11-2005, 10:36 PM
en välitä koska Offarit tulee suomeen, koska mä asun Haaparannalla :(

Zee
05-12-2005, 01:25 AM
Mitä sitten, kovat jätkät menee sekä Ruottin että Suomen keikalle, asu missä asu, heh. Olis kyllä mahtavaa jos kumpikin toteutuis, mutta kunhan nyt edes toinen.

DirtyMagic_FIN
05-12-2005, 01:45 AM
On ihme jos ei ens vuonna nähä Offspringiä täällä jollaki festarilla, kuten Provinsissa..

Come out and smash'em up!
05-12-2005, 12:57 PM
no must olis parempi jos niil olis konsertti helsingissä.

LordOfdEAthAndTime
05-12-2005, 01:50 PM
heheheh stop talking shit!

LordOfdEAthAndTime
05-12-2005, 01:51 PM
.......nmmmi0un-y -97-b-un[oin[u

Gayman
05-12-2005, 03:49 PM
Joo...täytyy sitä postii pistää meneen.... :) Kai ne ainakin sit ens vuan tulee tän jos ei ennenpää! Se on ainoo et onko sit rahaa.... :( mut eks ennakkoon varatut oo halvempii??? :confused:

Zee
05-12-2005, 04:07 PM
No luulis nyt että vielä ainakin kerran uransa aikana saisivat isot pojat hommattua Suomeen, onhan ne jo 5 kertaa Suomes kumminkin käyny. Mutta nyt syyskuussa tai ei koskaan, siitä lähdetään.

Jake
05-12-2005, 04:07 PM
other languages seem way more superior than english
with the extra letters and accents
i want to learn another language....

DirtyMagic_FIN
05-13-2005, 04:59 AM
other languages seem way more superior than english
with the extra letters and accents
i want to learn another language....
Finnish is one of the world's hardest languages to learn, only chinese, russian and arabian are more harder to learn..

Josh Freese
05-13-2005, 07:38 AM
Tulisivatpa Hartwall-areenalle...

DirtyMagic_FIN
05-13-2005, 09:22 AM
Voi olla et Hartwall areenalle lippujen myynti voi tehä aika tiukkaa, täydestä hallista on iha turha uneksia... Ei Offspring NIIN suuri Suomessa ole...

Gayman
05-13-2005, 09:50 AM
Joo mut uskon et kyl sin aika paljo porukkaa o menos...no mut ainaki ja varmasti tekin meette sin!!!! Ehkä se on se syy ettei ne tuu Suomeen ko ei oo tarpeeks fanei!! :(

Mannen som blev en gris
05-13-2005, 09:58 AM
Parasta ennen :p

Zee
05-13-2005, 09:59 AM
No pieni maa ja syrjäinen sijainti, siinähän se. Mielummin vetelee Keski-Euroopassa 10 000 ihmiselle... mutta Ruottissa on joka turneellä käyny ja josko ne nyt johonkin sais ne hommattua tännekin. Hartwall on liian iso ja muut liian pieniä, keskimaastosta löydy oikein mitään paikkaa. No ehkä Tampereen Pakkahuone (1500 mahtuu) vois just ja just menetellä ja ainaki sen paikan pomo sano että yrittävät Offspringia sinne.

Gayman
05-13-2005, 10:18 AM
Jaa!!!! onko noin!!!! hyvä jos on :D sinne sit jos ne saa ne sinne!kiitos vaa tiedosta et edes vähän on jotai tietoa vaik ei varmaakaan mut jotain!!

Gayman
05-13-2005, 10:19 AM
Parasta ennen :p
HELVETIN HURRIT!!!!!! toi sen nimmari kertoo kaiken ruattalaisist!!!! :D

Mannen som blev en gris
05-13-2005, 10:19 AM
Kitos. .

Zee
05-13-2005, 10:20 AM
No 1994 soittivat ko. paikassa, mutta onhan ajat vähän muuttunu... Kaikki on kuitenkin mahdollista ja kaippa ne yrittää vähän sinne sun tänne, viimeks Splinteri ajoilta luki Sonyn sivuilla että bändiä puuhataan keikalle Suomeen mutta eipä näkyny.

Gayman
05-13-2005, 10:23 AM
Kävi joo mut olin sillon kuus ettei oikee voinu men ;) Eipä näkyny ei!!!! Toivotaan ny vaa et tulee!!! Peukut pystyyn kaikki!!!

aavikko
05-13-2005, 10:24 AM
No 1994 soittivat ko. paikassa, mutta onhan ajat vähän muuttunu...
uuh...ois pitäny käydä tollon kattoo offspringii...

Zee
05-13-2005, 10:24 AM
Ja Welldonen sähköposti tukkoon että nyt prkl bändi tänne. ;)

Gayman
05-13-2005, 10:26 AM
Kyllä!!!! Mut ei ne postit sin varmaankaan auta :( ....mut aina kannattaa kokeilla, enkä luovuta ennen ko ne saadaan tänne!!!!Hakkaa päälle Suomenpoika!!!!!

Zee
05-13-2005, 10:28 AM
No lähetä normaalina postina ja sievoinen summa rahaa mukaan. :p

Gayman
05-13-2005, 10:29 AM
heh....kaikki 60 euroo vai? ;) :D

Zee
05-13-2005, 10:31 AM
Joo sinne vaan, hehe.

DirtyMagic_FIN
05-13-2005, 10:52 AM
Järjestääköhän Koff taas kesällä semmosen keikan Tavastialla ku viime vuonna..? Siitähä oli vissii jonkin näköne äänestys mikä bändi sinne halutaan..

Gayman
05-13-2005, 10:54 AM
Jaa...mut soittaako siä sit vaa yks bändi?

Zee
05-13-2005, 10:56 AM
Järjestää ja jonkin muunlaisiakin keikkoja. Offspringhan sopis sinne ku nenä päähän, onhan nimikin jo (k)offspring, hehe. Mut syyskuussa vasta ne on Euroopassa ja se ollu aina elokuisin, mutta tokkopa nyt niille haittaa olis jos kuukaudella siirtyis eteenpäin.

DirtyMagic_FIN
05-13-2005, 10:56 AM
Niinhä se vissii on.. ja lippuja sinne on aivan perkeleen vaikeeta saaha..

China Boy
05-13-2005, 12:11 PM
Finnish is one of the world's hardest languages to learn, only chinese, russian and arabian are more harder to learn..

Chinese isn't that hard to learn. The only hard thing is the characters...
By the way, finnish is very different to swedish, but I've heard that you guys speak swedish.

Förstår ni svenska eller
:confused:

DirtyMagic_FIN
05-13-2005, 01:34 PM
^That's because we have to! Swedish is compulsory subject in our school.. And swedish is kinda easy..

Gayman
05-13-2005, 02:49 PM
It's pretty easy yeah but I hate it!!!! I would like to kill every only Swedish speaking people from Finland!!!!

Chngthwrld
05-13-2005, 02:52 PM
Aktivoiduin taas kun kuulin, että Greatest Hits on tulossa ja aloin seuraamaan tätä foorumia. Täältä poimin onneksi juuri Can't Repeatin. Siinä on aivan mahtavat sanat.

Ai niin. Voisko suomalaiset fanit esitellä vähän itseään?

Mä oon ite 23. Kuunnellut Offspringia hardcore-fanina vuoden '97 kulttuuritalon konsertin jälkeen (elämäni eka kunnon keikka). Se avas mun silmät Offspringin suhteen. Ehkä siksi suosikkilevy on Ixnay ja suosikkibiisi The Meaning of Life. Nähnyt Offspringin Gröna Lundissa (piti päästä backstagelle Corey Hammerin vanhan Offspring siten pitäjän kautta Arin Tamperelaisen Offspringin fanin avulla, mutta ei päästy, jopa Higgins petti meidät kun nähtiin se ennen keikkaa ja sekin lupaili), Provinssissa myös ja sitten viime keväänä Gröna Lundissa.

Tietysti Offspring on aina hienoa nähdä, mutta kyllä kunnon keikalla on ihan eri fiilis kun festareilla. Harmi, että Welldone on Suomen ainoita järkkäreitä koska voi olla, että ne ei ole enää ikinä tuomassa Offspringia Suomeen. Tää Welldone pomo oliko se nyt Antti Isokangas tai joku vastaava sanoi mailissa konsertin jälkeen, että se kultttuuritalon keikka tuotti jotain 75 000 markkaa tappiota. Suomessa ei todellakaan ole kunnon Offspring fanibasea, joka on kyllä ihan perseestä.

Mitä mieltä olette Greatest Hitsistä? Itse olen vähän pettynyt, sillä toivoin, että Offspring ei sellaiseen sortuisi, mutta koska olen jo ikäloppu ja omaan kunnon musavehkeet niin 5.1 versiot biiseistä kuullostaa aika hyvältä. Biisivalinnat oli odotettuja, mutta omia suosikkeja tietysti puuttui paljon :)

Mitäs muuta musaa suomalaiset Offspring-fanit kuuntelee? Itse diggaan AFI:a, Bad Religionia (ne käy aika usein Suomessa ja mahtavia keikkoja!), Green Day, Blink 182 ja Vandals. Kuuntelen ehkä vähän niin kuin pop punkkia niin ei tarvitse aina tapella oikeiden punkkareiden kanssa mikä on punk ja mikä ei milläkin hetkellä.

Oliko teistä kukaan Offspring maili-listalla? Mä oon kai sillä vieläkin, mutta en ole reiluun vuoteen lukenu niitä maileja.

Jep, eiköhän siinä pölisty (kännissä) tarpeeks...

Perkele, from Finland

China Boy
05-13-2005, 02:57 PM
It's pretty easy yeah but I hate it!!!! I would like to kill every only Swedish speaking people from Finland!!!!

Noooo I'm too young to die!

Gayman
05-13-2005, 03:05 PM
Jaa-a. No mä oon 17 vuotta ja oon kuunnelut Offareit aktiivisesti n. vuodest 99-00...En oo päässyt vielä yhteenkään niiden keikkaan tai ees festareil!!! :( Ja jos toi pitää paikkas ettei ne olis tulos ikin enää tänne ni voi paska!!! :( itkettää oikee!
No musta Greatest hits kipale valinnat oli ihan odotettavissa...eli kaikki hitit. Tietysti fanina monta lempi kipaletta puuttu mutta kun sitä cd:tä ei ole tehty faneille pelkästään vaan myös heistä pitäville.
No...mä kuuntelen melkein pelkästään Offspringia, ehkä välillä Weezeriä, Foo Fightersia ja muita bändei...hip hop kappaleistakin tykkään joistain ja muista musiikki tyyleistä mutta niitä en kuuntele kun tv:stä....Offspring on ainoa joka soi stereoist! Joo...siinä sitä on sitten...

Chngthwrld
05-13-2005, 03:17 PM
En mä nyt sitä tarkoittanu, että ne ei enää ikinä Suomeen tulis. Tarkoitin vaan, että Welldonella on vaan huono kokemus yhdestä keikasta. Jos Offspringin kiertue-aikataulu sopii yhteen festareiden kanssa niin ihan varmaan tulee tänne. Yksittäiskeikka voi olla vähän huono kun täällä ei ole tarpeeksi sellaisia faneja, jotka lähtee keikalle pelkästään Offspringia kuuntelemaan, mutta kyllä Suomessa on perkeleesti porukkaa joka festareilla mielellään kuuntelee Offspringiä Smash aikojen takia. Sen ainakin Provinssi osoitti.

Mutta sitten kun on ikää 18 lasissa niin Tukholmaan pääsee suht halvalla ja helposti. Ja sinne ne tulee kyllä ihan varmasti, kun ovat Euroopan kiertueella.

Ois kyllä pikkuisen siistiä jos Offspring heittäisi joskus sellaisen Koff-klubikeikan Tavastialla ala Foo Fighters. Maksaisin mitä vaan, että pääsisin sellaiselle. Oli aika hyvää meininkiä oliko Americana vai Huck it DVD:llä kun ne soitti jonkin aikaa sitten jollain klubilla Orange Countyssä...

Sitten kun saatais vielä muitakin mun suosikki-bändejä kuin Bad Religion Suomeen. Vandals oli kulttuuritalolla, mutta ei ole ollut sen jälkeen, AFI ja BLINK 182 ei kai ikinä. Millencolin joskus miekka ja kilpi. Porukka kuuntelee ihan paskaa musaa Suomessa ja meitä on muutenkin vähän. Enemmän pop punk-faneja Suomeen!

Vittu, Saatana from Finland

Gayman
05-13-2005, 03:28 PM
Hyvä et jos ne edes joskus tulis tänne!!!!Huh! Kerkesin jo pelästyy :) Mut ny o hyvä fiilis et jos ne jatkaa viäl kauan ni ne kerkee tulee tänne myöhemminki....Ei tääl mitää tuhansia fanei oo mut kyl varmaa 1500 paikkane sali saatas täytee jos ne tulis Suomeen!Mitä mä oon kuunnelut joitain live esiintymisiä ni ihan eri meininki niis on...ja jos olis sit viä paikan päällä ni huh!!!!!!Toivotaan ny sit vaa et ne tulis parin vuoden sisäl tännekkin!
!! :)

Zee
05-26-2005, 07:16 AM
Tällaista viestiä muuten Sonybmg:n henkilökunnalta liittyen Offspringin mahdollista tulevaa keikkaa Suomessa... "Sen verran sanon että on neuvoteltu ja hyvinkin näyttää mahdolliselta syksylle... Pysy kuulolla!"

Mahdollisuuksia ainakin on.

DirtyMagic_FIN
05-26-2005, 07:22 AM
^Mahtavaa...! :D

Josh Freese
05-26-2005, 09:29 AM
Tällaista viestiä muuten Sonybmg:n henkilökunnalta liittyen Offspringin mahdollista tulevaa keikkaa Suomessa... "Sen verran sanon että on neuvoteltu ja hyvinkin näyttää mahdolliselta syksylle... Pysy kuulolla!"

Mahdollisuuksia ainakin on.
JESSSS!!!!!!

Zee
05-26-2005, 01:25 PM
No joo eihän tuo mitään vielä lupaile mutta kieltämättä kuulostaa hyvälle, etenkin "pysy kuulolla" joten eiköhän se sieltä tule.

05-27-2005, 02:10 PM
kyllä! meiänki koulus varmaa ainaki 10 tyyppii jotka tulis sinne, että on tääl aik iso fanibase.

05-27-2005, 02:15 PM
nii oon ite 15 ja eka kokemus oli 97 ku kuulin pretty flyn ,mut ei must sillo fanii tullu. vast 2001 kuulin orginal prnkster ja ihastuin siihen joten sanoin mutsille ,että ostaa mulle sen levyn. Se meni sit ja osti mulle smashin vaik sen piti ostaa co1 ,mut tykästyin smashiinkin joten must tuli sit offari fani. En oo ollu niiden yhdelläkää keikal (ei niil oo tainnu olla keikkaa 2001 jälkee) enkä nyt alaikäsenä pääse minekkään ruotsiin ,joten niitten olis paras tulla suomeen.

Chef Boyardee
05-27-2005, 07:13 PM
jkdlsjg;JDGOIPAJDIOGJAWJGIJladsjgojaiogjeigjwa;gja ;sjgklsdajgoiajigajsidvasdgjadsgoaiijgajdgoawejgjw ergaejwgiowemcmowijgeowgjawogj;alweijga;dgajwg;oiw ajejgaweo;gjawegwjagawe;gjwaiogaw;gj

suck it finlanders :p

DirtyMagic_FIN
06-01-2005, 10:52 AM
Can't Repeat NRJ:n hitti vai huti äänestyksessä!
http://www.nrj.fi/service.cntum?pageId=102958

Zee
06-01-2005, 11:06 AM
Joo ja todella mielenkiinnolla odotan Koffin tulevaa supertähden keikkaa kuka siellä tulee esiintymään, nimittäin se on syyskuussa! Ja nyt sieltä voi voittaa liput jos arvaa bändin oikein, eli nyt saa vähän helpommalla. Sieltä tippuu aika ajoin aina vihjeitä, ja nyt ensimmäinen on että tulee samalta suunnalta kuin 50 Cent, eli Amerikasta. Ja että kyseessä on nimeomaan bändi. Vähiin käy vaihtoehdot, lähinnä tulee mieleen QOTSA, The Killers ja Offspring. Tähän mennessä ainakin täsmää, eihän sitä koskaan tiedä.

DirtyMagic_FIN
06-01-2005, 11:10 AM
mistäs nuo vinkit löytyy :confused:

Zee
06-01-2005, 11:15 AM
No tässä on eka: http://www.koff.net/campaigns/kesa2005/vihjeet/1.htm

Aika mielenkiintoinen juttu tänä vuonna muutenkin...

DirtyMagic_FIN
06-01-2005, 11:16 AM
tooosi mukavaa.. tuonne koffin juttuunhan on ikäraja 18 ja arvaa kuka täyttää 18 vajaan vuoden päästä :mad:
voishan tuosta vinkistä päätellä myös et se ois hevibändi...

Zee
06-01-2005, 11:18 AM
No, seuraavan vihjeen kanssa on jo paljon viisaampi mkä bändi siellä soittaa...

DirtyMagic_FIN
06-01-2005, 11:21 AM
millos seuraava vihje ois luvassa?

Zee
06-01-2005, 11:23 AM
Ei hajuakaan. Mutta siitä on hyvä lähteä että Amerikasta tulee ja bändi, ja sitten kun vielä kilpailuaikaa 31.8 asti ja keikka syyskuussa niin pelottavan hyvältä näyttää. :D

Ja toisaalta kyllähän Offspring erilaista mättöä on jos vertaa 50 Centiin, hehe.

DirtyMagic_FIN
06-02-2005, 10:16 PM
VOI HELVETTI! Miks tuo GH:n ennakkotilaus toimii vaa USA:ssa?! Tuo Club Me ois ihan saatanan kova juttu.. :eek:

Zee
06-06-2005, 12:19 PM
Pitää taas tuosta klubikeikasta mainita, että paranee paranee. Uuden vihjeen mukaan bändissä on neljä jäsentä, eli täsmää edelleen. Mutta on niitä muitakin vaihtoehtoja edelleen.

only88
06-06-2005, 01:03 PM
nii oon ite 15 ja eka kokemus oli 97 ku kuulin pretty flyn ,mut ei must sillo fanii tullu. vast 2001 kuulin orginal prnkster ja ihastuin siihen joten sanoin mutsille ,että ostaa mulle sen levyn. Se meni sit ja osti mulle smashin vaik sen piti ostaa co1 ,mut tykästyin smashiinkin joten must tuli sit offari fani. En oo ollu niiden yhdelläkää keikal (ei niil oo tainnu olla keikkaa 2001 jälkee) enkä nyt alaikäsenä pääse minekkään ruotsiin ,joten niitten olis paras tulla suomeen.

Haha :D Mulla kävi ihan samalla tavalla, mutta mä sain sen CO1:n. Tuli sitä siinä Joulun vieressä soitettua enemmän kuin tarpeeksi. Ite oon just saanu 17 v. mittarii ja eteenpäin täytyy jatkaa (Now we must move ahead). Tällä hetkellä omistan CO1:n, Americanan ja Splinterin, mutta koneelta kyllä löytyy noin 99% kaikista The Offspringin piiseistä. En oo Ikinä käyny Offspringin keikalla, ja aivan kamala hinku ois käydä :( Stereoista soi tosiaan vaan Offspring, samoin kuin koneelta jne. Jooh... Saisivat tulla Suomeen keikalle. Toivotaan, että tulisivat.

Gayman
06-06-2005, 01:48 PM
Nii-i....kai ne siält sit joskus tulee.... :)

Gayman
06-06-2005, 04:15 PM
ite omistan smash - splinter (eli kaikki silt välilt) levyt.....kaikki muut kappaleet o mul kans koneel....ehkä ei ny ihan kaikki mut lähel!!!! Mullakin soi oikeestaan vaan Offspring...ja rummuil soitan pelkästään Offspringii!!!
Tietääkö joku muuten et koska GH ilmestyy Suomessa ja ilmestyykö cd/dvd paketti samaan aikaan jos ei ni koska se sitten ilmestyy?

Sh!nobi
06-06-2005, 11:19 PM
Eli ne nyt ei vissiin oo tulossa suomeen?

Gayman
06-07-2005, 11:17 AM
Ei tiedä....täytyy pitää silmät auki!
Jos joku tietää edes jotain...ihan mitä vaan suomeen tuloon liittyvää niin kertokaa heti ni muutki o perillä!!!! Kiitos

Zee
06-07-2005, 01:09 PM
No kattellahan nyt... pikkuisen sellainen kutina perseessä että tulisivat. :) Ei kauan ja kaikki Euroopan keikkapäivät tulee julki, saa nähdä...

Gayman
06-07-2005, 02:53 PM
Jep....täytyy vaan odottaa niit päivämäärii...ei vaan pysty oottaan!!!!!

Gayman
06-08-2005, 04:02 AM
En pysy housuissani ko ootan et se cd/dvd GH tulee vast 6.7.!!!!! AAAAARGH!!!!! :D

Gayman
06-08-2005, 03:04 PM
Toivottavasti sit jos ja kun ne tulee Suomeen ni ettei sin oo ikä rajaa....koska sit ei varmaan saada paljo väkee....

Sh!nobi
06-09-2005, 09:51 AM
Kyllä ne varmaan tulee ainakin tohon länsi naapuriin, tulihan ne vissiin Splinter kiertueen varjollakin :confused: Mut luulist et ne tulee suomeen, ikärajoista ei osaa vielä mitään edes arvella...

Gayman
06-10-2005, 03:56 AM
Mut jos ne ny Ruattiin tulee ni en mäkään pääs sin!!! Ko laival o ikäraja jotai 20 ja viikoloppusi 22 tai jotai??? :confused: Voi perkele jos ei tuu tänne!!!! :mad:

Mannen som blev en gris
06-10-2005, 03:59 AM
http://www.kanal5.se/templates/streaming/default.aspx?id=10215

Chngthwrld
06-10-2005, 05:06 AM
Mut jos ne ny Ruattiin tulee ni en mäkään pääs sin!!! Ko laival o ikäraja jotai 20 ja viikoloppusi 22 tai jotai??? :confused: Voi perkele jos ei tuu tänne!!!! :mad:

Jos menee reittilaivalla ikäraja on 16v.

Itse olin aikoinaan Grönä Lundin konsertissa Offspring Maili-lista tutun kanssa.
Ongelma on siinä, että Ruotsissa on vähän pakko olla yötä, koska konsertit on aina illalla. Ja siinä se ikäraja sitten tulee eteen. Gröna Lundin keikalle sain houkuteltua onneksi vanhemmat mukaan Stokikseen. (Jäi harmittamaan kun piti saada Corey Hammerin (entinen www.offspring.com:in pitäjä) kautta BS-passit, mutta nimet ei sit ollutkaan listassa, nähtiin vielä Higginskin ja se lupas järjestää, mut konsertin jälkeen bändi häipy heti :(

Tuolla Splinter tourin Tukholman keikalla olin sitten Turku, iltalaiva, hotelliyö Södermalmilla ja takaisin päivälaivalla Turkuun meiningillä kaverin kanssa kun ikää jo oli.
Toi paketti toimi loistavasti, makso jotain 100 euroa Helsingistä matkoineen ja hotelli-öineen. Södermalmin hotelli oli vielä aivan Tunnelbanan vieressä josta pääsi Globeniin.

Offspring näkeminen on siis Tukholmassa helppoa ja suht halpaa + saa tietysti hauskan reissun jos vaan siis ikää riittää. Nykyään saattaisin olla niin hullu, että lähtisin vaikka jollain Ryanairilla keski-Eurooppaankin konserttiin.

Että sellaista. Millois toi Koff-bändi ratkeaa? Pitääköhän porukan näyttää henkkareitaan siellä eli onkohan edes mahdollista ostaa lippua sinne jos ei voita?

Zee
06-10-2005, 06:35 AM
Se klubikeikan bändi paljastetaan kuun lopussa... tällä hetkellä näyttäisi jopa uhkaavasti sille, että se voisi olla Offspring. Mikään vihje ei ainakaan ole tyrmännyt vielä ajatusta. Saa nähdä... ja lippuja ei tosiaan voi ostaa, vaan ne pitää voittaa.

Aimeht
06-10-2005, 06:39 AM
Missä on jatkot?
Nyt ryypätään!

Gayman
06-12-2005, 09:22 AM
Aika paska juttu jos ei voi kun voittaa niit lippuja!!! :(

Zee
06-15-2005, 04:32 AM
Tein ketjun ( http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=10392 ) tuonne Tour Section puolelle siitä mahdollisesta klubikeikasta, Offspringia huhuillaan jo aika vahvasti. Jos toteutuu niin pitäisi nyt ensin liput saada...

Gayman
06-15-2005, 08:50 AM
Nii...aivan, ne liput olis aika tärkeet! :D

Gayman
06-15-2005, 08:51 AM
Mist niit lippui voi muuten sit voittaa... :confused:

Gayman
06-18-2005, 01:12 PM
Kuulin tänään Can't Repeatin cityltä!!!!!! Onko muut kuullut jo ennenpää!!!! :confused:
Vähän siistii et ne alko soittaa sitä :cool:
Jos ei ny ollu ainut kerta ko soittaa... :(

Chngthwrld
06-19-2005, 11:41 PM
Vaikka kuuntelen radiota harvakseltaan nini kyllä se on Cityllä soinut useastikin, onhan siellä jopa Greatest Hits kilpailu!

Olis kyllä kiva voittaa kaikki levyt kun tällä hetkellä varmaan Splinter ja Americana on tallessa. Olen kyllä antanut bändille hyvin rahaa sillä olen ostanut kaikki levyt kertaalleen ja S/T:n 2 kertaa, Ignitionin kerran, Smashin 2 kertaa, Ixnayn 3 kertaa, Americanan 2 kertaa, CO1:n kerran ja Splinterin kerran ;-)

Ei ole viime aikoina enää viitsinyt ostaa kun kaikki on kuitenkin koneella ja omatunto on puhdas.

Mitäs mieltä olette uusimmasta Koffin vihjeestä? Neljän ja kahdentoista levyn (oluen) välissä. Keskiarvo olis 8 joka on on aika lähellä 7:mää. Jos siihen otetaan GH niin sehän olis just 8 :)

Zee
06-20-2005, 12:42 AM
Täällä muuten keskustelua keikasta, jos kiinnostaa: http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=10392

Niin, ja sen täytyy olla Offspring. Ei ole oikein enää muita mahdollisuuksia, ja joissain foorumeissa on jo todettu, että Offspringhan se.

Zee
06-21-2005, 06:09 AM
Se muuten on Offspring. Viimesin vihje on, että bändi on vaihtanut rumpalia kerran. Se oli kyllä viimenen sinetti asialle.

Ei muuta kö lippujen metsästykseen. :D

DirtyMagic_FIN
06-21-2005, 11:21 AM
ARGH! Miks mun pitää olla puol vuotta liian nuori et pääsis sinne keikalle!! :mad:
Ja hei "Gayman," sä oot myös alaikänen sinne...

Zee
06-21-2005, 11:55 AM
Joo toi on tukala tilanne, itellä ylittyy raja vuodella, mutta voin kuvitella miltä tuntuu...

Kyllähän siihen jotain vippaskonstia voisi yrittää, hätä ei lue lakia. :D

Gayman
06-21-2005, 03:19 PM
ARGH! Miks mun pitää olla puol vuotta liian nuori et pääsis sinne keikalle!! :mad:
Ja hei "Gayman," sä oot myös alaikänen sinne...
Joo...huamasin sen kyl :(
Mut haluisin varmistaa vielä että koska se GH Dualdisk nyt sitten ilmestyy Suomessa koska ei noista Euroopan ilmestymis päivistä tiedä koska ei se heti kuitenkaan tänne tule...

DirtyMagic_FIN
06-22-2005, 01:34 AM
Joo...huamasin sen kyl :(
Mut haluisin varmistaa vielä että koska se GH Dualdisk nyt sitten ilmestyy Suomessa koska ei noista Euroopan ilmestymis päivistä tiedä koska ei se heti kuitenkaan tänne tule...
Eiköhän se 27. pv ilmesty.. Ehkä aikasemminki, Spliterhän ilmesty Suomessa 3 pv enne muuta Eurooppaa..

Zee
06-22-2005, 05:40 AM
No joo eihän tosta ota eskokaan selvää... se on kuitenkin varmaa, että keskiviikkona se ilmestyy, koska uudet levyt ilmestyy nykyään aina keskiviikkoisin. Sonybmg:n sivulla lukee 29. päivä, niin uskotaan siihen.

Gayman
06-22-2005, 05:56 AM
ok....hyvä homma....29 päivä sitten vaan metsästämään dualdiskii!!!!!

Gayman
06-22-2005, 03:07 PM
Onko siitä tietoo et koska se dvd juttu ilmestyy Suamessa...siis ei dualdisk vaan se dvd...se complete video... ???

DirtyMagic_FIN
06-23-2005, 01:51 AM
^cdon.com sanoo 18.7.

Zee
06-23-2005, 02:09 AM
http://www.click2music.fi/finland/viikkarit/uusi/uusi.htm

Huomatkaa lopussa, "The Offspring esiintyy Suomessa lähitulevaisuudessa!" Jes jes. Myös koko kesän kestävä massiivinen valtakunnallinen TV-kampanja. Tuoltahan myös ilmenee, koska DVD tulee ulos...

Gayman
06-23-2005, 07:00 AM
Hyvä homma...kiitosta vaan :D

06-23-2005, 01:30 PM
julmamaailma, ku ei oo ikää klubi keikalle :mad: , mut dual diskii ei tuu suomeen,koska sen formaattia, vaan sen tilalle tulee cd?dvd paketti :D

06-23-2005, 01:31 PM
toi äskenen meni vähä pielee, siis sen formaattia ei tueta euroopassa ja sen tilalle tulee cd+dvd.

DirtyMagic_FIN
06-23-2005, 02:41 PM
kyllä se mun mielestä tulee dualdisc versiona.. Olihan tuo eppujen Ei sankariainesta-mikälie -sinkku dualdisc... :rolleyes:

Gayman
06-24-2005, 05:06 AM
Samahan se nyt on tulee se kumpana vaan kunhan sellanen paketti tulee jossa on molemmat samalla tai eri levyillä :D

Gayman
06-25-2005, 05:17 AM
4 päivää enää!!!! JIIIHHHHAAAA!!!! :D

DirtyMagic_FIN
06-25-2005, 10:41 AM
^^Jep jep :D Mistähän sen vois käydä hankkimassa.. Olin sillo kun Splinter julkastiin työharjottelussa Prismassa.. Aamulla kun menin hommiin ni sanovat että käyppäs lätkimässä nuo tuossa laatikossa olevat levyt tuonne cd-hyllyyn.. No sitten kun avasin sen paketin siellä hyllyjen välissä ni huomasinki et se oli täynnä Splintereitä... Siin olin sit sellai et "Voi helvetin helvetti, ei voi käyä näi hyvä tuuri!" :eek: Sitten kun kauppa aukes ni heti ostamaan ja kahvitauolla kuuntelin levyn läpi... :D

06-26-2005, 06:22 AM
Eli millon se dual disk edition tai mikätahansa tulee suomessa?

Amazed
06-26-2005, 07:02 AM
Hatar finska.. måste va d fulaste språket i världen :confused:

Zee
06-26-2005, 08:30 AM
No siis se CDDVD paketti, mikä lie "rajoitettu" ensipainos ilmestyy tietty samaan aikaan eli nyt keskiviikkona... kauppoihin vaan.

06-26-2005, 02:24 PM
Pidetään huoli, että Offspringin GH pääsee ekaks top 40, ohi Ruiskun,Soadin ja Sentencedin.

DirtyMagic_FIN
06-27-2005, 02:04 AM
Jep, nyt se varmistui.. Tavastialla soittelee Offspring :D
http://www.koff.net/main.asp

Zee
06-27-2005, 04:33 AM
Joo, maanantaina 19. syyskuuta. Tarviis vaan liput. Täytyy varmaan hivenen panostaa fanihakemukseen, sellasen kirjan siihen kirjottaa että ne ei jaksa lukea sitä edes loppuun kunnes päättää että tää jätkä on keikalla. :D

DirtyMagic_FIN
06-27-2005, 11:10 AM
YleX:llä soitettiin äske Mission From God o__O

Zee
06-27-2005, 01:41 PM
Joo itekin satuin just kuulemaan sen.

06-27-2005, 01:58 PM
Olisko mahdollist, et ne heittäis toisenkin keikan siin samal?

Zee
06-27-2005, 02:25 PM
En kyllä millään jaksa uskoa moiseen, ensinnäkin Koff tykkäisi todella kyttyrää moisesta ja eiköhän se toinenkin keikka olisi jo pistetty ilmoille...

Toisaalta jos ihan pientä toivon kipinää haluaa elätellä, niin Tampereen Pakkahuoneelle povataan aktiivista keikkasyksyä ja joku tuntematon suuruus esiintyy siellä 17.9.

Käytännössä ei kuitenkaan mahdollista. :/

The Knob
06-27-2005, 04:23 PM
Pikkasen kyllä vituttaa tuo! Koff teki saman Foo Fighterssien kanssa ja fanit suuttuivat, nyt sinne tosiaankin pääsee ainoastaan arpomalla ja muutamat saa perustelluillaan ne liput.

Ja sitten tietysti 200 lippua menee kaikenmaailman Ellen Jokinkunnaille ja Vallu Valpioille että saadaan vippivieraita.

Vituttaahan tuo. Itse aion olla paikalla tavalla tai toisella vaikkapa sitten vaan oven takana osoittamassa mieltäni.

Perkeleet minkä tekivät!

massapsykoosi
06-28-2005, 03:31 AM
kyllä rupee olee punkista kaukana tämmöset jutut!
Vittu!

Zee
06-28-2005, 08:00 AM
Niin ja miksei voi joka maanantai antaa ne 25 lippua fanihakemuksille, onko aivan pakko arpoa ne? Nyt vaan tosiaankin niitä on 50 jaossa ja voittajat julistetaan syyskuussa, haloo! Sitten vielä kun arvotaan niin sitä ei tiedä minkälaisia rivimiehiä sinne pääsee, kädet puuskissa tietenkin kattelevat kun Ameriikoista asti bändi saapuu vetämään Suomeen. Se vähän mietyttääkin, että minkälainen meno siellä on, kun muutenkin suomalainen keikkayleisö ei ole sitä vileintä. Paras olisi tietenkin kun kaikki halukkaat pääsisi ikään katsomatta, mutta se ei nyt toteudu.

Jos ei lippuja ala näkymään niin ei kai siinä muu auta kun paikantaa niitten tour bus ja hiipiä sitten sisään takahuoneen kautta. Jotain tarttis keksiä. ;)

06-28-2005, 08:00 AM
Täl threadil alkaa olee jo elämää, 12 pagee not bad :D

gortesque
06-28-2005, 08:03 AM
in one word:

o_O

Gayman
06-28-2005, 03:02 PM
Täl threadil alkaa olee jo elämää, 12 pagee not bad :D
Tottakai täl o elämää....mähän tän tein... :D ja vain ja ainoastaan meil Suamalaisille Offari faneille!!!!!!
Tänään ostamaan GH cd dvd paketti!!!!! Tiättekö et ilmestyykö se ihan normaaleihin kauppoihinkin vaan vain cd kauppoihi tai jotai?
Ilmotin mu veljen joka ei oo läheskää nii iso fani ko mä mut tykkää niist ni sin koffi kilpailuu, kyllä vituttaa jo se voittaa!!!! :mad: Ko sit mä en pääs mut olsin ilone et ees se pääsis....

Sh!nobi
06-29-2005, 03:18 AM
Ainakii cdon.comista saa greatest hitsin, iha ok hintaki.

DirtyMagic_FIN
06-29-2005, 05:17 AM
Nyt on albumi hallussa :D Vähän yllätti tuo 15. kappale: Wiseguys remix TKAA:sta :eek:

Chngthwrld
06-30-2005, 12:00 AM
Joo itsekin kävin Anttilasta kyselemässä tiistaina klo 19, mutta ei ollut. Kun kävin eilen hakemassa sen niin sanoivat, että oli tullut hyllyyn klo 20 tiistaina :) Harmi, että kunnon pikku levykauppaan se tulee vasta ensi viikolla :(

Mahtava albumi! No biisivalinnoista voi olla montaa mieltä, mutta kyllähän ne taitaa olla Greatest Hitsejä (siis sinkkuja). Best of olis varmaan erilainen. Aika jännä, että Australia sai Spare Me The Detailsin (hitti siellä) ja me Baka Boyz TKAA:n. Mulla kyllä oli jo se kun TKAA sinkku löytyy.

Pikkusen jännitti kun kuunteli tota remixiä, että tuleeko sieltä Next To You, mutta onneksi se oli siellä.

Miksi tykkään albumista/DVD versiosta:

Kaikki hitit (voi soittaa bileissä ja kaveritkin jaksaa ehkä kuunnella)
5.1 DD DVD:llä (Aivan mahtava juttu, en oo päässyt kotiteatterisetilläni kyl viel kokeilee)
Kommentit (Mahtavaa! Tais jäädä Original Prankster ja joku kommentoimatta, se Dexterin Gotta keem em separated juttu oli kyllä mielenkiintoinen)

Mites tosta Koffin keikasta? Jos ei saada lippuja/ei ole ikää niin vois silti treffata forumilaisten kesken ennen keikkaa. Ois mielenkiintoista tutustua ihmisiin, jotka diggaa Offpringia kun kaverit ei juurikaan niistä diggaa. Offspringin unofficial maililistalla tutustuin Ariin Tampereelta, jonka kanssa käytiin Gröna Lundin keikalla. Mukava tyyppi. Diggas kyllä jo siihen aikaan vanhemmasta Offspring kamasta eli en tiedä onko enää piireissä, mutta jos joku tuntee niin ilmotelkaa!

DirtyMagic_FIN
06-30-2005, 12:35 AM
HEI! Nyt on suomalainen Offspringin fanisivu jälleen avattu! Sinne pulisemaan :D
http://raymo.ath.cx/offspring/index.php

06-30-2005, 01:24 PM
juu tein sinne foorumiin accountin tällä samalla nimellä

Gayman
06-30-2005, 04:08 PM
Joo...mäkin oon siel... :D
kiva saada ne sivut takas....
tietääkö kukaan et kui paljo Offari fanei o Suomes...et saataisko joskus joku 2000päine yleisö konserttiin tulevaisuudes...et tulisko ihmisii vaik ei oo fanei mut tykkää ihan...

Gayman
07-01-2005, 06:40 PM
Eli tota ilmestyykö se video collection juttu Suomessa 20.7??? Eks se niin ollu?

07-03-2005, 12:42 PM
no mä tunnen ainakin 5 henkilöö ,jotka lähtis niiden keikalle jos olis.

Gayman
07-03-2005, 03:38 PM
jaa....mä saisin ehkä mun veljen lähteen helposti ko sekin tykkää niist aika tavalla ja sit saisin usuteltuu ehkä yhe tai kaks serkkuu.....ehkä.....et ainakin mä ja mun veli oltais menos

Zee
07-04-2005, 06:38 AM
Ei paljoa auta tollaset laskelmat, pitää saada isot massat liikkeelle. Tosin lähtee se miljoonakin kymmenpennisestä. :D

Gayman
07-05-2005, 12:18 PM
nii...se nyt on nähtävää onko ne nyt ikin enää tulos Suomeen...toivotaan et tulee ja omalle keikalle! Elän uskossa että tulee 5vuode sisäl.... :rolleyes:

Gayman
07-06-2005, 02:43 PM
Luin täält forumeist sen et next to you on piilotettu myös dvd:hen....en olis ite kyl ikin löytäny sitä siit dvd:stä itte! :D Kyllä tää on hyödyllinen paikka!!!

DirtyMagic_FIN
07-07-2005, 01:00 AM
Siis missä se siel on?! :confused: En jaksa ettiä (täältä vastausta tai cd:ltä)..

Edit: Ai joo, nyt löyty :D

Gayman
07-07-2005, 02:50 PM
Siis missä se siel on?! :confused: En jaksa ettiä (täältä vastausta tai cd:ltä)..

Edit: Ai joo, nyt löyty :D
hyvä, aika hienosti piilotettu et täytyy mennä siihen logoon :cool:

DirtyMagic_FIN
07-09-2005, 02:01 AM
Greatest Hits 8. ensimmäisellä listaviikollaan Top40:ssa! :D

Raymo
07-09-2005, 06:41 AM
Hey, sikäli kun jotakuta kiinnostaa the offspring finlandin tämän hetkinen tilanne, niin se on että palvelin meni paskaksi ja mulla meni hermot siihen siihen nähden että tilasin ihan ammattimaisen webhotellin joka sitten pysyy perkele varmasti pystyssä.

Sivu aukeaa taas ensi viikolla osoitteessa raymo.biz/offspring/ ja loppuviikosta luultavasti käytössä on jo vanha kunnon osoite theoffspring.biz.

Viimosetkin rahat män mutta mänköön. :rolleyes:

DirtyMagic_FIN
07-09-2005, 07:37 AM
meiän pitäs vissii alkaa tukemaan Reiskaa rahallisesti ku viittii nähdä vaivaa :D

NRJ:llä soi muuten Offspring nyt viikonloppuna, se on nimittäi viikonlopun tähtiartisti, ja nettisivulla Offspring kilpailu. :cool:

Zee
07-09-2005, 01:31 PM
Jaahas, eipähän olis tullu muuten huomattua, kiitti linkistä. Mitä sieltä ny voi voittaa?

Ja joo, luulen että nousua tapahtuu vielä albumilistalla entisestään. :D

Gayman
07-09-2005, 04:25 PM
Hyvin mahollista et nousee vielä.....toivottavasti. Mun mielest odotettua paremmin myyny täällä Suomessa :eek: joka rulettaa :cool:
ja kiitti linkist

Gayman
07-09-2005, 04:33 PM
täytyy sanoo etten löytäny kilpailuu nrj:n sivuilta :o

Zee
07-09-2005, 04:35 PM
Piti itekin googlettaa, että löytyi: http://www.nrj.fi/service.cntum?pageId=102811

Sieltä vasen alareuna.

Gayman
07-09-2005, 04:59 PM
joo...tänks!!!! :D

FFX-ME
07-09-2005, 05:00 PM
why not speak a language all can understand

Gayman
07-09-2005, 05:08 PM
why not speak a language all can understand
what is a language that everybody can understand...I don't know such language :confused:
If you don't know it...LEARN IT!!!

FFX-ME
07-09-2005, 05:08 PM
english duhh, everyone on the forum speeks it

Gayman
07-09-2005, 05:12 PM
english duhh, everyone on the forum speeks it
yeas...that's true but you said why not speak a language that ALL can understand....you ass!

FFX-ME
07-09-2005, 05:17 PM
i did not specify all, you anus. i meant everyone here, it makes to sence to refer to ppl noty even reading this

Gayman
07-09-2005, 05:20 PM
You didn't specify all people here and you didn't specify everybody in the world either....so we where both wrong I think....peace?

FFX-ME
07-09-2005, 05:21 PM
ok peace, its just i would like yo be a part of the discussion, i could make valuable ads

Gayman
07-09-2005, 05:25 PM
well.....I feel that everyone in this thread wants to speak Finnish :( ...feel free to make a French thread(If you live in a french area)

FFX-ME
07-09-2005, 05:26 PM
i am in a french area but will not make a thread in french, i will not exclude others

Gayman
07-09-2005, 05:43 PM
this must not disturb you really that much having this thread here...just don't write here :D

07-12-2005, 02:30 AM
There are topics even in spanish and swedish ,but i don't mind. Because even in this thread we are talking about local Offspring stuff like Gigs, The GH release and chart positions, so no outsider should be intrested in these stuff so why can't we talk with our on beloved language.

BTW olisko linkkii suomen top 40 albumi listalle?

DirtyMagic_FIN
07-12-2005, 06:18 AM
^Ollos hyvä :D

http://www.yle.fi/top40/albumit.shtml

Gayman
07-12-2005, 03:21 PM
Kiitos tosta linkistä! :)

07-14-2005, 04:30 PM
juu kiitos!
gracias
thanks
tack
danke
sukran

Cerberus
07-14-2005, 07:51 PM
Okey, on tullu seurattua tätä forumii jo reippaat pari vuatta ja päätin viimeinkin astua kulissien takaa esiin (johtuiskohan laiskuudesta tää pelkkä seuraaminen?). No pikku esittäytyminen on paikallaan, Tamperelainen ja 25 wee, ollu Offspring fani vuodesta 1998 (Americana vuosi, vaikka tykkään enemmän vanhasta matskusta), ja nähny bändin kerran livenä tukholmassa viime vuoden maaliskuussa. Ja toivottavasti pidetään Suomi osio tällä saitilla hengissä jatkossakin.

Chngthwrld
07-14-2005, 10:55 PM
Okey, on tullu seurattua tätä forumii jo reippaat pari vuatta ja päätin viimeinkin astua kulissien takaa esiin (johtuiskohan laiskuudesta tää pelkkä seuraaminen?). No pikku esittäytyminen on paikallaan, Tamperelainen ja 25 wee, ollu Offspring fani vuodesta 1998 (Americana vuosi, vaikka tykkään enemmän vanhasta matskusta), ja nähny bändin kerran livenä tukholmassa viime vuoden maaliskuussa. Ja toivottavasti pidetään Suomi osio tällä saitilla hengissä jatkossakin.

Ei perkules! Säkin olit siellä Globen Annexissa? Mitäs tykkäsit keikasta? Muhun ei uponnut kyllä se Horrorpops yhtään, mutta Offspringin keikka oli mahtava. Toi Splinterin Neacon ja siihen the Noose perään on kyllä loistava konsertin aloitus. On kyllä jännää miten noi 13-vuotiaat tytöt jaksaa siellä eturivissä kun ympäriltä kannettiin kalpeita parikymppisiä äijiä ;-) Ennen konserttia oli jännät paikat kun mulla oli kolme lippua ja meitä oli vaan kaks. Onneks ruotsalaiset osaa englantia ja sain myytyä (hiukan tappiolla tosin). Siinä oli sitten hyvä mennä ennen konserttia baariin jossa ne soitti Offspringia.

Täytyy kyllä lähteä Ruotsiin, muualle pohjoismaihin tai Saksaan keikalle jos/kun ei pääse Tavastialle.

Cerberus
07-15-2005, 05:00 AM
Ei perkules! Säkin olit siellä Globen Annexissa? Mitäs tykkäsit keikasta? Muhun ei uponnut kyllä se Horrorpops yhtään, mutta Offspringin keikka oli mahtava. Toi Splinterin Neacon ja siihen the Noose perään on kyllä loistava konsertin aloitus. On kyllä jännää miten noi 13-vuotiaat tytöt jaksaa siellä eturivissä kun ympäriltä kannettiin kalpeita parikymppisiä äijiä ;-) Ennen konserttia oli jännät paikat kun mulla oli kolme lippua ja meitä oli vaan kaks. Onneks ruotsalaiset osaa englantia ja sain myytyä (hiukan tappiolla tosin). Siinä oli sitten hyvä mennä ennen konserttia baariin jossa ne soitti Offspringia.

Täytyy kyllä lähteä Ruotsiin, muualle pohjoismaihin tai Saksaan keikalle jos/kun ei pääse Tavastialle.

Joo mahtava keikka oli, harvoin joutuu kuntoileen sillä lailla kuin siellä, tuli jorattua sit oikein viimosen päälle,lämppärit oli kyllä ihan kuraa, varsinkin se Horrorpops (jos se oli se jossa se muija laulo ja soitti läskibassoo). Keikalla yks likka, varmaan joku parikymppinen istu jätkäkaverinsa olkapäillä ja veteli toppiaan ylös, helvetti kun se oli suoraan edessä, ei nähny kunnolla :D

Reissu oli muutenkin aika maratooni, aamulla siljalla Kapellskäriin, siitä kierteleen stokista ja juomaan bissee, piti tosin lopettaa pari tuntii ennen keikan alkua, halus muistaakin sen. Sitten keikan jälkeen oltiin puoli neljään saakka kaupungilla, ihan paskamesta toi stokis siinä suhteessa, löyty vaan hirveitä teknohelvettejä. Ja kaks kertaa tultiin myymään huumeita, kiva paikka. Bussi lähti sit joskus kuuden aikaan takas laivalle. Vähä väsyny n. 24h valvomisen jälkeen. Ai niin ja virallinen keikkapaita piti tottakai ostaa.

07-15-2005, 02:37 PM
Tuli ostettu tänää GH. Mite siel dvd:s saa sen next to youn?

DirtyMagic_FIN
07-16-2005, 12:40 AM
^Eli Song Selectissa rullaat (CGM)HAY kohdalle ja painat vasemmalle, sen Flameskull logon reunukset muuttuu valkoseks ja painat enteriä.

DirtyMagic_FIN
07-16-2005, 01:44 AM
Offspring nousi toisella listaviikollaan ENSIMMÄISEKSI Suomen virallisella albumilistalla!

http://www.yle.fi/top40/albumit.shtml

07-16-2005, 02:22 AM
^Eli Song Selectissa rullaat (CGM)HAY kohdalle ja painat vasemmalle, sen Flameskull logon reunukset muuttuu valkoseks ja painat enteriä.

tack så mycket.

Toivottavasti ne näyttää ens viikol top 40 can't repeatin tai TKAA:n videon

Gayman
07-17-2005, 04:53 AM
Ne näytti jo ekal lista viikol can't repeatin ni olis hyvä jutska jos näyttäs jonkun muun....ketä katto top40? Vittu ko olin mökillä enkä muistanu tohkeissani kattoo top 40:ii ko oli hauskaa :mad: mitä Offspringist sanottiin toisel viikol ja mikä video tuli??? Olis kiva tietää..... :)

Mannen som blev en gris
07-17-2005, 05:06 AM
http://www.loka.nu/new/bilder/pics/sort_bilder/f_n.jpg
I heard it's a finnish word for something else.....

DirtyMagic_FIN
07-17-2005, 06:06 AM
^Well umm... yeah.. it's dirt or something... :rolleyes:

Ne näytti Pretty Fly:n videon, eipä siinä oikeestaan muuta selitelty.. Ainii, Merituuli laulo sitä "Give it to me baby, ahaa ahaa..." :D

Mannen som blev en gris
07-17-2005, 06:12 AM
hehehe.... Cool. :D

Zee
07-17-2005, 09:48 AM
Not the best possible name for a water bottle, ha.

Ja siitä Meri-Tuulin ilmeestä päätellen lopussa aika kyllästynyt on kimma siihen fraasiin. :D

Radiosta tulis nyt uusintana kymmeneltä top-40, pitää ehkä kuunnella jos ei muuta tekemistä ole.

Gayman
07-18-2005, 04:04 PM
Hei Dirty Magic...taisin nähä sut ircissä ko kattelin Offspring kanavia....aika hyvä kokoelma sul noit cd:tä. Mistä oot ostanu muuten Self Titledin ja Ignitionin, ootko löytäny Suomesta vai tilannu muualta? Mä en meinää löydä täält Porista yhtään mitään ja oon aatellu tilata ne cd:t ulkomailt...

Gayman
07-18-2005, 04:11 PM
Can't Repeat tuli just MTV:ltä!!!!!! :eek: :D
KYLLÄ!!!!! Nyt tajust nekin alkaa näyttää laatu bändien videoit ;) On se tainnut pärjätä sen verran koko Pohjoismais et alko näyttää sitä sit oikee MTV:lt...HYVÄ JUTTU! :)

Gayman
07-18-2005, 04:23 PM
Tuleeko se Complite video dvd huomenna? :confused:
Eli 20 päivä siis....täytyy sit men heti ostaa!!!

DirtyMagic_FIN
07-19-2005, 01:00 AM
Ite tilasin tuon CMVC -dvd:n cdon.comista, 20,95€, siellä sanotaan julkaisupäiväksi 18.7.. S/T ja Ignition on myös tilattu cdon.comista, eikä oo hintakaan paha, tais olla 8,95€.. :D

Cerberus
07-19-2005, 07:49 AM
Ei ollu dvd vielä tänään kaupoissa, vaikka swamp musicin sivuilla se oli jo listalla. ...tanan valehtelijat, sano pari päivää.

Motaboy80
07-19-2005, 12:25 PM
Hähää.. mä sain DVD:n jo 14.päivä heinäkuuta... =# Joo mut ei se mitään.. Tosi kova levy! Kandee hankkia!

Motaboy80
07-19-2005, 12:29 PM

Joo mä lähen beesiin hurreihin... jos ja kun ei natsaa toi tavastia..=/

HanSky
07-19-2005, 12:46 PM
Kiva huomata, että täälläki foorumilla on suomalaisia näin paljon :D
En ole vielä tuota kokoelmaa hankkinut, pitäs varmaan harkita vakavasti.
Olisi kiva nähdä Offspring edes kerran elämässä livenä.

Gayman
07-19-2005, 03:23 PM
Ite tilasin tuon CMVC -dvd:n cdon.comista, 20,95€, siellä sanotaan julkaisupäiväksi 18.7.. S/T ja Ignition on myös tilattu cdon.comista, eikä oo hintakaan paha, tais olla 8,95€.. :D
Vai että 18.7....jaa jaa. Mut meen päivällä kattoo onko jo ilmestyny hyllyihin, toivotaan. On kyllä halpaa siel cdon:ssa, täytyy kattoo et jos tilaan sittenki S/T, Ignitionin ja sen dvd:n+ehkä muita yhel kertaa ni ei mee ko 1 postimaksu :D ...

Chngthwrld
07-20-2005, 12:19 AM
Joo mä lähen beesiin hurreihin... jos ja kun ei natsaa toi tavastia..=/

Sinne konserttiin lähtiminen on kyllä suht helppoa eikä se niin älyttömästi maksa. Nyt kun vielä on oma Visa niin liputkin hoituu ilman mankumista faijalta.

Ostin eilen ton CMC:n Hyvinkäältä. Harmi etten muistanut missä noi secretit on enkä jaksanut pläräillä. Japanilainen orkesteriversio Hit Thatistä kyllä löytyi kun selas DVD:tä.

Pikkuisen olen kyllä pettynyt. Ehkä siksi kun noi live-videot oli jo jollain sitella aikaisemmin. Eli lähinnä se ettei DVD:llä ollut hirveästi matskua. Noi kommentit videoihin oli kyllä hauskoja.

Johtuikohan siitä, että katselin läppäriltä ja vielä suhteellisen läheltä, mutta noiden videoiden laatu oli aika suolesta. Toi Can't Repeatin laatu oli taas tosi hyvä. Onko kukaan huomannut? Kai niillä nyt master-nauhat on noista eli kyllähän ne oikeasti DVD-laatuisena olisi pitänyt sinne saada.

Mitäs itse olette mieltä? Onko kukaan voittanut vielä lippuja? Ei varmaan kun en ole ketään nähnyt vielä vittuilemassa siitä :D Itse ainakin tekisin niin ;)

Ps. Ostin huuto.netistä Americanan nyt kolmannen kerran. Täytyy ostella vähän muitakin taas takas kun löydöksissä on varmaan Splinter, CoO ja Ignition. Pitää varmaan liimata noi levyt levyhyllyyn ja kuunnella ja ottaa mukaan pelkästään mp3:sia.

Motaboy80
07-20-2005, 02:12 AM
Sinne konserttiin lähtiminen on kyllä suht helppoa eikä se niin älyttömästi maksa. Nyt kun vielä on oma Visa niin liputkin hoituu ilman mankumista faijalta.

Ostin eilen ton CMC:n Hyvinkäältä. Harmi etten muistanut missä noi secretit on enkä jaksanut pläräillä. Japanilainen orkesteriversio Hit Thatistä kyllä löytyi kun selas DVD:tä.

Pikkuisen olen kyllä pettynyt. Ehkä siksi kun noi live-videot oli jo jollain sitella aikaisemmin. Eli lähinnä se ettei DVD:llä ollut hirveästi matskua. Noi kommentit videoihin oli kyllä hauskoja.

Johtuikohan siitä, että katselin läppäriltä ja vielä suhteellisen läheltä, mutta noiden videoiden laatu oli aika suolesta. Toi Can't Repeatin laatu oli taas tosi hyvä. Onko kukaan huomannut? Kai niillä nyt master-nauhat on noista eli kyllähän ne oikeasti DVD-laatuisena olisi pitänyt sinne saada.

Mitäs itse olette mieltä? Onko kukaan voittanut vielä lippuja? Ei varmaan kun en ole ketään nähnyt vielä vittuilemassa siitä :D Itse ainakin tekisin niin ;)

Ps. Ostin huuto.netistä Americanan nyt kolmannen kerran. Täytyy ostella vähän muitakin taas takas kun löydöksissä on varmaan Splinter, CoO ja Ignition. Pitää varmaan liimata noi levyt levyhyllyyn ja kuunnella ja ottaa mukaan pelkästään mp3:sia.

Tilasit Kolmannen kerran Americanan? Miks V*tussa? Joo munki tarttis jostain saada ke Americana CD mis on sitä video matskuu mukana..miscDisc. =/ Joo Americana DVD:N tilasin just.. tulee luultavasti Hollannista.. kestänee muutaman viikon..
Joo jotenki oli ainakin toi "Can't Get My Head Around You" aika huono laatuinen sillä collection DVD:llä.

Chngthwrld
07-20-2005, 03:23 AM
Tilasit Kolmannen kerran Americanan? Miks V*tussa?

No just sen takia kun olen aikaisemmat kaksi hävittänyt. Itse asiassa mulla ei ole ollut sitä pariin vuoteen, mutta nyt ajattelin vähän ryhdistäytyä ja ostaa uudelleen hävittämäni ja liimata ne vaikka johonkin hyllyyn :p

Cerberus
07-20-2005, 04:29 AM
Joo Americana DVD:N tilasin just.. tulee luultavasti Hollannista.. kestänee muutaman viikon.

Itteltä kyseinen levy on ollu hyllyssä toista vuotta. Ihan hauska ja täynnä ihmeellistä sekoilua, mutta muutamat leikkaukset on tehty surkeesti, esim. ekana näytetään toista videoo ja yhtäkkiä kuva hyppää toiseen videoon ja taas takaisin.

Zee
07-20-2005, 01:19 PM
Mainitaanpa DVD:llä jopa Finland, Dexter kun kehaisee missä Self Esteem on kova biisi livenä niin heti ensimmäisenä mainittee Suomen. :D

Gayman
07-20-2005, 05:01 PM
Eks se ollu kyl toisena....mus se tuli Ranskan jälkee vast... :D
Hehe heti vittuilees ;) Ei vaa, kävin just ostaas sen dvd...ihan hyvä. Meiän isäkin katteli ja sano et on hyvä saundi livenä vaik ei mikään fani ookkaan :D

Motaboy80
07-20-2005, 10:23 PM
Itteltä kyseinen levy on ollu hyllyssä toista vuotta. Ihan hauska ja täynnä ihmeellistä sekoilua, mutta muutamat leikkaukset on tehty surkeesti, esim. ekana näytetään toista videoo ja yhtäkkiä kuva hyppää toiseen videoon ja taas takaisin.

Weird. Noh täytyy odotella ja katsoa itse minkälaista edittii sieltä tulee..
Onko kukaan nähnyt Americana CD:llä olevia PC Extra video pätkiä????
Ne sais olla DVD:llä... Siinä oli jotain bissen pöllimistä kaupasta ja sormien taitteluu Dexteriltä etc.. Vai onko noi just tolla DVD:llä?

Motaboy80
07-20-2005, 10:27 PM
V*TTU ETTÄ NAURATTI! :D Mikä ilme Dexterillä on siinä piilo pätkässä missä se soittaa rumpuja ja Greg vetelee bassoo taustalla.... HUHHUhh! Sairas smaili päällä hakkaa rumpuja ku mikäki apina... :D

Gayman
07-24-2005, 05:53 PM
Joo, aika poika paukuttaan oli :D Ne rummut kuulosti rumpalin korvaan kyl ihan hirveiltä! :p Mut pojat ei paljo ollu soitellu ja rummut oli aikas halvatkin :D (Paraskin puhuja:New Soundit!!JEAH!)Greg näytti ihan yhelt mu kaverilt siin -83 videos! :D

Gayman
07-31-2005, 05:21 PM
Voi vitun vitun vittu!!!! Rupee päivä päivältä vituttaa enemmän ettei pääs sin vitu keikalle!!!! Sinä päivän ko ne soittaa siel vitu Helsingis, mä oon koton Poris itkemäs sängyllä :( !!! Voi vittu!!!! Jos ne ny vittu kerran tulee tänne asti soittaan ni miks vitus ei soittas toist keikkaa perään johon olis kaikille pääsy mahollisuus...mut ku ei vittu!!! Koffi tekee jonkun vitun k-18 klubi keikan joho vaan voittamalla lippu!!! VITTU!!!!! Ja te 18 vuotiaat joil o mahollisuus pääst sin ni ette te voi kuvitella milt meist alaikäsist tuntuu!! Voitte yrittää mut ette voi!! Ehkä sit tiätte jos ette saakkaan lippui et milt meist o tuntunu 2kk. Mut pidän teil silti peukkuja et saatte liput :o

Jos forumeitten ylläpitäjät osais suomee....mä lähtisin aika nopeeta ulos näilt foorumeilt :p (viitaten "vittu" sanan määrään)

Cerberus
08-01-2005, 03:01 AM
Jos forumeitten ylläpitäjät osais suomee....mä lähtisin aika nopeeta ulos näilt foorumeilt :p (viitaten "vittu" sanan määrään)

No tehdään se selväks :D

If anybody want`s to know what vittu means check the link

http://en.wikipedia.org/wiki/Vittu

Chngthwrld
08-01-2005, 03:14 AM
En mä hirveästi itsekään toivoja elätä tonne pääsystä, mutta kyllä sitä toivoa sentään vielä on.

Olisin voinut melkein lähteä tuonne:

http://www.offspring.com/forums/showthread.php?t=13083

...jos se olisi ollut ton Koffi-keikan jälkeen eikä sinne olisi päässyt. Offspring keikalla 200 ihmisen venuella. Se olis huikeaa!

Gayman
08-02-2005, 03:33 PM
Nii...ei sin varmaa moni todellinen fani pääs vaan sin pääsee ihan varmaan vaa jotkut jotka ei ees tiä pualiakaa niitten kappaleist mut vaan osallistu kilpailuun jamenee sit sin!!! Harmittaa teiän pualest :(

Ja kiitti Cerberus ko selvensit ton! :D

Gayman
08-07-2005, 04:41 PM
HEY!!! Pidetään tää suomalainen threadi pystys. Näytetään maailmalle et tääl vaan 5milj. ihmise käpymaas o parhaat ja intohimoisimmat fanaatikot!!!!
Kuka on mukana??!!

DirtyMagic_FIN
08-08-2005, 12:23 AM
^Jepjep :D

Josh Freese
08-08-2005, 01:03 AM
Mukana :D
Liian lyhyt viesti :D

Cerberus
08-08-2005, 11:05 AM
Mikäs siinä.

Cerberus
08-08-2005, 11:42 AM
Niin, jäi toi top40 väliin. Oliko Video collection päässy dvd-listalle?

DirtyMagic_FIN
08-08-2005, 01:23 PM
^Ei oo ainakaan 10 parhaiten myyneen joukossa :eek:

Gayman
08-09-2005, 07:27 AM
^Ei oo ainakaan 10 parhaiten myyneen joukossa :eek:
joo..toi gh:nkin menestys oli aika odottamatonta mun mielest....joten en odottanutkaan niiden olevan toop 10 joukos

Cerberus
08-12-2005, 03:23 PM
No niin tavastia keikkaan vajaa kuukausi. Kellään tiatoo millon liput arvotaan? vaikka ihan kun muka olis toivoo, vituttaa kun lippuja ei myydä sali on varmaan täynnä jotain Britney faneja joilla ei oo ees tiatoo musamausta ***tana :mad:

jackass
08-12-2005, 03:36 PM
Umm.. sorry for being off-topic (probably - I actually have no idea what you're saying) but since you're all from Finland, have any of you heard of the band HIM? They're from there.

DirtyMagic_FIN
08-13-2005, 12:38 AM
HIM?! Is it some kind of food? Umm... Never Heard.. :rolleyes:

Mota_RG570
08-13-2005, 02:51 AM
Pizda vi ste fuknjeni

Cerberus
08-13-2005, 08:32 AM
Umm.. sorry for being off-topic (probably - I actually have no idea what you're saying) but since you're all from Finland, have any of you heard of the band HIM? They're from there.
Personally I think they are wannabe metal band which plays softmetel shit. Only reason they have some popularity on the otherside of the atlantic is because Bam Margera (the guy from jackass) likes their music and has directed one or two musicvideos for them.

Zee
08-13-2005, 04:36 PM
...sali on varmaan täynnä jotain Britney faneja joilla ei oo ees tiatoo musamausta ***tana :mad:

Jep, tää vähän mietityttää että minkälaista jengiä sinne arvalla oikein on päässyt, toivottavasti ei aivan kuollut keikka tule tunnelmaltaan, bändikin vähän ihmeessä jos kaikki siellä rokkipolisiina seisoo.

Gayman
08-14-2005, 02:52 PM
mä oon puhunu jo kauan et sin pääsee just sellaset runkkarit jotka o kuullu vaan pari kipaletta niilt ja ei tajuu mitään ja vaan juo siel kaljaa! ja en mäkään siel hyppis ja riehuis ja olis kännis...mä vaan istuisin omalla jakkarallani ja kuuntelisin rauhallisesti sitä ihanaa musiikkia mitä pojat lavalla soittaisi

Motaboy80
08-17-2005, 12:25 AM
No niin tavastia keikkaan vajaa kuukausi. Kellään tiatoo millon liput arvotaan? vaikka ihan kun muka olis toivoo, vituttaa kun lippuja ei myydä sali on varmaan täynnä jotain Britney faneja joilla ei oo ees tiatoo musamausta ***tana :mad:

Lippujahan arvotaan joka maanantai...täälä näkyy

http://www.koff.net/campaigns/kesa2005b/voittaneet_arvonta.asp

Cerberus
08-17-2005, 03:45 AM
Lippujahan arvotaan joka maanantai...täälä näkyy

http://www.koff.net/campaigns/kesa2005b/voittaneet_arvonta.asp

Kiitti, en ollukaan huamannu tota koffin sivuilla.
Ylläri ettei omaa nimee löytyny :(

Gayman
08-17-2005, 02:12 PM
Se on kyllä niin väärin!!!!!!!!!!!! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!! En pääs sin keikalle!!!! DAMN DAMN DAMN!!!! Siel istuu joku Britni fani mun tilalla ja kuuntelee suu ammollas ko H. Moilanen niitä sitten ja ihmettelee et ketä nää on!!!! VOI V***U!!!!!!!

Zee
08-18-2005, 03:21 AM
Bändilläkin on lippuja jaossa keikalle, katsokaa pääsivulta.

Cerberus
08-18-2005, 03:23 PM
Tässä kun alko tuleen tylsää ja ei krapulassa oikein halua nukkua niin aloin tuumaileen paria juttua. Splinteristä lähtien kaikki mahdolliset kriitikot on sanonu, että Offspring on ja kuullostaa samalta aina. Henkilökohtasesti luulen, että toi johtuu Dexterin äänestä, monilla Punk-bändien laulajilla on aika persoonallinen ääni verrattuna valtavirran paskaan. Ja mitä tulee tohon saman toistoon niin oon eri mieltä. S/T perus sen ajan punkkia, Ignition siirtyminen energisempään vähä ehkä rock tyyliseen musaan, Smash mättöö, Ixnay on the Hombre sekoitus vähä kaikkee edellistä, Americana populaarimpi soundi, CO1 edellisen linjoilla, ehkä vähä syvemmällä bändin huonoin levy, Splinter nimikin kertoo vähä kaikkee edellistä, mukana tippa hard-rockia.
Toinen mitä mieltä tästä hianosta sell-out leimasta? Luin netistä yhden harvoista haastatteluista, jossa Dexter päättää viimeinkin avautua Brett Gurewitzin jatkuvalle loan heittämiselle, linkkiä ei oo koska se oli koomassa olevan www.offspringpower.com saitin foorumilla. Siitä sai kuvan, että herra Brett Gurewitz omilla teoillaan sai bändin siirtymään columbialle, mutta mielipiteitä.
Vittu kai sitä pitää mennä nukkuun.

Conspiracy of One
08-18-2005, 03:24 PM
^ I tried telling them that, But They would'nt listen

08-20-2005, 02:30 PM
raymo heitä toimiva linkki tänne offspring suomesta.

DirtyMagic_FIN
08-21-2005, 12:07 AM
Taitaa olla Offspring Finland TAAS telakalla.. :(

Gayman
08-21-2005, 02:37 PM
Taitaa olla Offspring Finland TAAS telakalla.. :(
Jaa....mistäs täl kertaa mahtaa johtuu. Liian iso budjetti saitin ylläpidossa....

leavesonline
08-21-2005, 06:53 PM
I'm sure I made that very point earlier...

Cerberus
08-22-2005, 01:03 AM
Jaa....mistäs täl kertaa mahtaa johtuu. Liian iso budjetti saitin ylläpidossa....
No ei oo eka kerta. Sääli sinänsä ihan kelpo saitti.

Gayman
08-22-2005, 02:25 PM
No ei oo eka kerta. Sääli sinänsä ihan kelpo saitti.
tiedän ettei oo. Ja on se sääli kyllä....

Gayman
08-26-2005, 05:24 PM
HEI! Pidetään tätä yllä....lähettäkää tänne vaikka ihan jotain outoikin viestei...mitkä ei liity Offspringiin mitenkään. Ei noi muut sitä tiedä...
Täytyy muistaa kattoo top40 lauantai yöllä, en vaan ikinä muista!

Gayman
08-26-2005, 05:30 PM
Mitäs muuten...kuinka moni on jo saanu nimensä lippujen saajien listaan? Ja onko vip lippuja ketään saanu? Toivon teidän puolesta että edes te ikäset pääsette sinne kattoon kun en ite pääse :(

Offspring7
08-26-2005, 08:49 PM
i think its so cool that the offspring has so many fans...even ones who speak different languages....that is so cool!

Josh Freese
08-27-2005, 09:38 AM
Mun sisko voitti liput sinne!!!! :)

Cerberus
08-28-2005, 03:51 AM
Mun sisko voitti liput sinne!!!! :)
Pyydä sitä ottaan mut kaveriks ;)

~*hit_that*~
08-28-2005, 04:05 AM
Another foreign laguage thread :D

Maybe they prefer to speak/type/write in their own language, rather than in English. Not everyone speaks fluent English you know, so maybe thats a little easier for them. If you really wanna know what they're saying, find an online translator and translate it :)

Josh Freese
08-28-2005, 08:59 AM
Pyydä sitä ottaan mut kaveriks ;)
Sori mut se menee poikakaverinsa kaa ;)

08-28-2005, 01:55 PM
onks ruotsin keikka jo varmistettu ,jos sinne lähtis?

Gayman
08-29-2005, 06:27 AM
onks ruotsin keikka jo varmistettu ,jos sinne lähtis?
Jaa-a...enpä tiedä.Vois tosiaankin sinnepäin lähtee. Vituttaako sua itte Josh Freese? Ko et ite pääs...varmasti ottaa kannuun!!

Josh Freese
08-29-2005, 10:30 AM
Jaa-a...enpä tiedä.Vois tosiaankin sinnepäin lähtee. Vituttaako sua itte Josh Freese? Ko et ite pääs...varmasti ottaa kannuun!!
No totta vitussa harmittaa kun mun sisko ei oo ees fani ja se pääsee ja mä en!!! BYÄÄÄ!!!! :mad: :(

Gayman
09-03-2005, 06:24 AM
No totta vitussa harmittaa kun mun sisko ei oo ees fani ja se pääsee ja mä en!!! BYÄÄÄ!!!! :mad: :(
No se on sanomattakin selvää....tyhmä kysymys oli. Onko teil muute Rockpalast -97 live esitys videoo koneella? Mul o ja se o kaikist paras live keikka mitä oon kattonu! Siis äänbentoisto on aika hyvä ja muutenki hyviä kappaleita soittaa, mitä ei paljon muuten livenä kuule....just Ixnayn kappaleit joka o paras cd!

Cerberus
09-03-2005, 07:38 AM
No se on sanomattakin selvää....tyhmä kysymys oli. Onko teil muute Rockpalast -97 live esitys videoo koneella? Mul o ja se o kaikist paras live keikka mitä oon kattonu! Siis äänbentoisto on aika hyvä ja muutenki hyviä kappaleita soittaa, mitä ei paljon muuten livenä kuule....just Ixnayn kappaleit joka o paras cd!

Joo koneella on, hyvä laatunen ja melkein ainoita videoituja live keikkoja jolla kuulee ignitionin biisejä ja mahtoko olla kans s/t:n biisejä, en muista tähän hätään. Löytyy muuten e-mule ohjelmalla jos kiinnostaa.

09-09-2005, 02:38 AM
ruotsiin ei taida tänä vuonna tulla rundii.

Zee
09-09-2005, 03:37 AM
Voitin fanihakemuksella liput Tavastian keikalle.

only88
09-09-2005, 04:34 AM
Hiljaa munapää! Ei tullu lippuja :( Suunnaton vitutus!

Chngthwrld
09-09-2005, 07:50 AM

Meitsille tuli kans...

Älyttömän hyvä fiilis. Elämän parhaita päiviä kun kuuli tosta! Maailmassa on siis vielä hitunen reiluutta.

Cerberus
09-09-2005, 11:16 AM
Onnee vaa. Vaikkei ite voittanu niin ei sentään oo mikään hirvee vitutus, kun on kerran jo livenä nähny, mutta ehkä kuitenkin pieni morkkis on.

Vera
09-09-2005, 12:02 PM
Mäkään ei voittanu. No, ei voi mitään. Samana iltana olen nyt menossa kattomaan Rakkautta & Anarkiaa festareilla yhtä leffaa, et silleen ihan jees fiilis. :D

Motaboy80
09-13-2005, 10:34 PM
Ei tullu lippua ei... Prkle!! Onhan nuo nähty kulttuuritalolla ja provinssissa... mut ei ois ollu pahitteeks.. Perseestä tää systeemi! Joutuu välttää Koffin-tuotteita tästälähtien.. :D

Raymo
09-14-2005, 03:53 AM
Koffi maistuu ja liput fanihakemuksella. jipii

Vera
09-14-2005, 04:02 AM
Ei tullu lippua ei... Prkle!! Onhan nuo nähty kulttuuritalolla ja provinssissa... mut ei ois ollu pahitteeks.. Perseestä tää systeemi! Joutuu välttää Koffin-tuotteita tästälähtien.. :D
Jep. Vaan Karhua tuetaan.

Zee
09-14-2005, 05:14 AM
Oli kyllä hyvä kun lähettivät Greatest Hitsin joka voittajalle, 300 albumia.

Lämppärinä muuten on The Odorants, Offspring itse valitsi sen koska sanoivat Welldonelle että haluaa lämppärin keikalle ja niinpä Welldone lähetti albumeita kuunneltavaksi mistä ne sitten valkkasi Odorantsin. 20.00 alkaa ne soittamaan.

Cerberus
09-18-2005, 05:49 PM
Te onnekkaat kusip... sankarit, jotka saitte liput keikalle, ei kai oo liikaa pyydetty jos otatte digikameranne mukaan ja nappaatte pari kuvaa showsta ja pistätte jakoon meidän muiden iloksi. Hyvää Keikka iltaa.

Josh Freese
09-19-2005, 05:23 AM
VITTU NYT TOSISSAA HARMITTAA!!!! :mad: :( :mad: :(

Motaboy80
09-19-2005, 09:34 PM
Te onnekkaat kusip... sankarit, jotka saitte liput keikalle, ei kai oo liikaa pyydetty jos otatte digikameranne mukaan ja nappaatte pari kuvaa showsta ja pistätte jakoon meidän muiden iloksi. Hyvää Keikka iltaa.

Nii just! niitä kuvia sitten jakoon... ja älkää vaan sanoko, ettei teillä ole mitään kuvamateriaalia keikalta jakaa meille "liputtomille".!?!!??!?...

...Kunnon Offspring-fanihan räpsäis sielt 30 000 kuvaa ja kuvais koko keikan videolle ja pistäis jakoon... :D ..

AFTERMATHII!!!!

Chngthwrld
09-21-2005, 01:23 PM
Ok now the gig is behind. This took a while because I have infection in my cheek cavities(don't know what it is called) and doctor punctuated it today.

So me and my friend got to Tavastia about 19.30. There were very few people there. We got first of our free beers and I bought the tour shirt. I hoped I would have bought the other one because Helsinki is spelled Helsinski in it :)

When they opened the doors to the venue I only managed to get to the right side to the fence. Well at least Noodles would be close. There was a really annoying girl next to me and I would never have thought that she would be over 18. (Everyone has to be at Tavastia because it is a bar at the same time). She was really drunk and acted like a 14 year old. But hey I was so stoked that it didn't matter. The Odorants started to play maybe about 20.30. They were quite good. I listened to their songs before the concert and recognised some. The audience wasn't really into them at first and there weren't that many people at the venue that time. But audience warmed a bit towards the end. If you would have to categorize I think they play skate-punk. They played maybe 45 minutes.

Then there was intermission and road crew brought the set to the stage. If I had my classes I might have figured out the set-list from Noodles' set-list that was like 1,5 meters away from me. Was the elephant guy named Donnie or something? I wish I remembered because I could have shouted his name :)

People started to gather and the Offspring started to play maybe about 10.00. I had a one time camera with me but the bouncers said that I couldn't use the flash-light so I'll see if any of the pictures is even ok. I get them on CD tomorrow. Always when something nice happened I was a second late with my camera :(

The band started with All I want. I would have thought that it would have been Bad Habit as on this European tour. It was so amazing to be so close to band! I really can't describe the feeling. The audience was better than I expected. Maybe because they were pretty drunk (concert was organized by a beer company). But they weren't too drunk. They just seemed to be in to the band. Of course more when the greatest of greatest hits came. I think the most hardcore fans were in the middle of the fence and then spread a little bit to the back. I wasn't there because I wanted to be in the front row.

I jumped, screamed and sang my lungs out. I totally forgot how sick I was. I had almost too much room because maybe the people around me hadn't gone to these concerts. So they made room when I jumped around... Noodles and Dexter made some funny comments. I noticed that Dexter's voice failed a couple of times and he sounded a bit like a child. I was so into them that I didn't really mind and thought that it was maybe the soundsystem.

Someone already posted the set-list. I never remember them because I'm so into the concert.

They finished of with Selfesteem of course and it was amazing to watch back at the crowd. Everyone was jumping and so into the song.
The show was extra short but I really didn't think this was really ordinary. When I read the newspaper the next day it and said that Dexter performed sick. He had a bad flu and he cancelled all the interviews that day. Glad they didn't cancel the show. Well that explained problems with Dexter's voice.

I left Tavastia quite quickly as usual. Man I was stupid! I wish I would have stayed there and met the band. We went to the "official" afterparty. They played some Offspring there and the Greatest Music Video Collection played on the screen.

So awesome show. So different from the others I have been to because the venue was so small.

Well I think we have to wait a while that the Offspring will play here again. I hope that they would even come somewhere quite close like Sweden or Germany if not here so I could see them again.

Zee
09-21-2005, 02:04 PM
It was definitely awesome, my legs are still hurting. And definitely you should have waited, Dexter came to the bar a while after the show. I got a setlist and an autograph and a picture with Dexter. You also might want to post this same story to the Tour Section since rarely anyone foreign will look at this thread due to the title, I have my long post there.

So Dexter was a bit ill, he looked like it. Coughing every now and then. They even skipped Bad Habit, it was on the setlist. Holy shit if they would have cancelled it, that would have been catastrophe, especially for the organizer. But all good in the end.

Gayman
09-24-2005, 05:31 PM
Kuulosti todella siistiltä!!! Kauhee vitutus vieläkin päällä ko en päässy sinne ikäni takia!!!!!!!! :mad:

Gayman
09-29-2005, 06:09 AM
Tuskinpa olisin silti voittanut lippujakaan...mun mäihällä on turha ees osallistuu mihinkään.

10-03-2005, 01:41 PM
kuvii keikasta?

Gayman
10-03-2005, 02:03 PM
kuvii keikasta?
Olitko siellä ite? Oletan että et koska kysyt kuvia....

Zee
10-03-2005, 02:11 PM
Tässä on pari...

http://zee.250free.com/19366264.jpg

http://zee.250free.com/19366269.jpg

http://zee.250free.com/19366272.jpg

http://zee.250free.com/19366274.jpg

Zee
10-03-2005, 02:13 PM
http://zee.250free.com/19366282.jpg

Settilista joka tarttui mukaan...
http://zee.250free.com/Kuva020.jpg

Dexterin nimmari jonka sain...
http://zee.250free.com/Kuva019.jpg

Kiertuepaita...
http://zee.250free.com/Kuva021.jpg

Call it an Obsession
10-03-2005, 02:17 PM
heeeeyy thts the shirt i got :P

Gayman
10-03-2005, 02:19 PM
Zee...kadehdin sinua todella paljon. Mutta olen iloinen että sentään oikeita fanejakin pääsi sinne eikä jotain mulkkuja pelkästään! Pääsitkö jututtaan Dexterii lainkaan vai jakoko se nimmareita vaan nopeesti?