PDA

View Full Version : No rules, aye?



c0d3r
05-17-2005, 09:42 AM
Am i allowed to swer on this forum?
Haven't seen any rules on the forum...

*this topic has nothing to do with offspring stuff, but hey*

Prob this thread is gonna get like 100 replies in the next 10mins and won't even been able to find it... Whaaa... to many ppl, and the forum is ZO small, yes i meant to write ZO.

ok, i'll ehh, be around, so watch out. :)

Excuse me mr mod. didn't sleep for a while can u like move my thred to some off topic forum in the 6th dimension of hell :D - thx

Dirty Bertie
05-17-2005, 10:15 AM
you'll want to speak to Jackish about the rules

I don't know
05-17-2005, 10:21 AM
there are a lot of rules, hehehe :D do you want to know them?
and Welcome to the boards, have a good time here!!!!! :D

I don't know
05-17-2005, 10:22 AM
there is the 30 second rule, the too short rule, the too many smiles rule, and more.......

I don't know
05-17-2005, 10:24 AM
you can also get banned

c0d3r
05-17-2005, 10:33 AM
dude, next time, just edit your post if u wanna add stuff that u forgot :) takes up less space, hehe.

yah, well u know the rules are made to be broken,

nah, just kiddin, just wanna have fun on the forum it looks cool.

still i see no moderators on the board and the admin doesn't look alive :D
but that's just great, i mean freedom of speech.

Heat
05-17-2005, 10:33 AM
Yeah, but you can swear if you want. in the board we've a bit anarchy.

c0d3r
05-17-2005, 10:37 AM
that's nice...
gonna enjoy staying here :)

bongathon
09-06-2005, 01:39 AM
coolio dude :cool: :cool: :cool: :cool:

Tijs
09-06-2005, 03:43 AM
Don't post any personal information related to the band.
Don't post porn.
Don't post (too) offensive pictures.