Tab Content
No Recent Activity

428 Visitor Messages

  1. oh,thanks,but i didn´t see it,i´ll check it,thanx,btw ,what time is it in wales?
  2. a gringo is an offensive way to call a person from the u.s. here in mexico
    so you use drugs just to fit in????damnit,you should listen the "staring at the sun" lyrics,knowtha i think so,it would also work if you listen to the ones at "what happened to you",both from the offspring
    so,did you like,checked the mexico-honduras time ?
  3. oh,didn´t know b.f.m.v. were welsh,always thought they were "gringos".
    no,really,cate better keep taking care of you,if youstart using that shit you´re leaving me alone on the boards!really,heroin took away my best friend,i would hate that something like that happens to you,come on!!stick with alcohol better,i know i told you to quit alcohol,but it´s much better than hard drugs,plus,you´re 16!!!!you still got to much to live for,think of cate,girl
  4. heloooo,are you there?
  5. i used to have a friend who was adictd to heroin,he was like "i don´t care if i die when i´m 30",he died when he was 19 ,i still can´t dig his death,so you should stop thinking that way....
    yeah,i´v had some fusing with holland 25,his nice messages are at some of my profiles pages
    hey,are there any good welsh bands?
  6. lol,you shouldn´t mess with holland25,he´s kind of hard
  7. yeah,there are people who i care about,practically,i had lizeth on a leash,maybe that´s why she left me,lol,you should behave nice,beleive me,you may regret,but tell me,what kind of problems do you get on?
  8. cos you may regret of it,god,12 years,i´d kick my 13 y.o. brother if i ever see him drinking,Lizeth started drinking when she was 11 and stopped when she met me,jaja,i saw her drunk once and i beated the living crap out of her,she never drinked since then
  9. yeah,i´m not a drinker at all,but you shouldn´t,shit happens when you are drunk :S
  10. just beer,i don´t really like other kind of drinks,so i drank like 7 tall boys
    hey!you´re just 16,you shouldn´t drink
Showing Visitor Messages 61 to 70 of 428
Page 7 of 43 FirstFirst ... 5678917 ... LastLast
Page 7 of 43 FirstFirst ... 5678917 ... LastLast
About Flux

Basic Information

Date of Birth
January 12, 1993 (21)
About Flux
Biography:
Mastering the gag reflex
Location:
Ssssh! It's a secret
Interests:
Writing, reading, music, cartoons, art, kicking ass, killing ect. You know….stuff.
Occupation:
CAPS LOCK IS CURRENTLY ON

Statistics


Total Posts
Total Posts
1,001
Posts Per Day
0.47
Visitor Messages
Total Messages
428
Most Recent Message
07-25-2009
General Information
Join Date
03-06-2009
Referrals
0
Helpful Postings

5 Friends

  1. Bipolar Bear Bipolar Bear is offline

    Banned

    Bipolar Bear
  2. Cock Joke Cock Joke is offline

    Banned

    Cock Joke
  3. Jules69 Jules69 is offline

    Hall&Oates Forever!!!

    • Send a message via MSN to Jules69
    • Send a message via Yahoo to Jules69
    Jules69
  4. KyleW KyleW is offline

    previously DexterHollandIsGod

    • Send a message via MSN to KyleW
    KyleW
  5. renato piquette
Showing Friends 1 to 5 of 5