Ibland kan man ha otur också. Det enda har nog varit att fick för mig att jag kunde gå upp tio när jag egentligen tänkte att jag skulle ta tåget som går klockan tio. Det var konstigt, men jag skulle bara skriva en presentation med en kamrat i skolan. Han kunde börja utan mig.
Vad är det för några krafter som du ska få? ;-)
Det är rätt så skönt och avslappnande att känna kylan. Skulle jag behöva vara ute längre perioder skulle jag nog behöva köpa mig en jacka till slut. Ungefär två timmar i -15° har jag klarat. Och det är väldigt praktiskt när man ska någonstans, eftersom man inte behöver lägga ifrån sig en klumpig jacka.
De flesta kanske kan uppföra sig på fester. Eller så kanske det tillhör protokollet numer. Man vet att folk kommer hoppa över låtar, och då räknar man med att man själv ska kunna göra densamma. Alla är inte lika väluppfostrade som oss.
Menar du det? Jag kommer anta en negation där i.
En del låtar, som du skriver, är för korta. Men hellre det än utdragna. Sedan finns det låtar som Amazed som jag blev överraskad av att se att den är närmare fyra och en halv minut lång. Slim Pickens är underlig. Den har liksom ingen riktig topp, men är igenom en dunderlåt. Den kanske skulle behöva en tonartshöjning ā la Americana. Jag brukar oftast försöka byta till att lyssna på Dividing By Zero i kombination med Slim Pickens. De måste sitta ihop. Liknande med Have You Ever och Staring at the Sun, fast de sitter ihop på ett annat vis.
Jag slog på tv:n och såg någon kille som pratade om matematik, om varför det är viktigt att lära sig. Han skulle visa hur han knöt sina skor, vid 12 minuter in. Fiffigt sätt som gick snabbt. Men han skulle visa det felaktiva sättet och hoppar över att förklara första knuten som han bara kallade för "vanlig knut". Fast jag listade ut, för ett år sedan, att det är vid den knuten som han faktiskt gjorde fel. Jag såg nämligen på YouTube där det också skulle förklaras vad man folk gjorde för fel. Fast när han visade hur folk brukar göra så stämde inte överens med vad jag gör. Så jag fann en annan lösning på problemet.