Search:

Type: Posts; User: rocklobster

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    14
    Views
    359

    still waiting for someone on here to explain...

    still waiting for someone on here to explain Beneath the Shadows to me. some bullshit.

    also i don't really think this thread belongs in this category anymore but i'm like way past caring...kinda...
  2. Replies
    14
    Views
    359

    ron emory is a valuable dude.

    ron emory is a valuable dude.
  3. wtf??????????????(10 char)

    wtf??????????????(10 char)
  4. this one was better ...

    this one was better

    https://www.youtube.com/watch?v=iFca32_7YUU
    didn't think that album was all that great but usually qotsa totally delivers
  5. Replies
    54
    Views
    2,700

    https://33.media.tumblr.com/1c51fc709ddb7cbdd82574...

    https://33.media.tumblr.com/1c51fc709ddb7cbdd825742d577cbfdb/tumblr_nb1rtzO7Sn1ri2t4bo1_500.jpg
    just what i was hoping for. god bless.
  6. Replies
    14
    Views
    359

    i always liked change today but i have to agree...

    i always liked change today but i have to agree with you that joe wood sucked major ass. jack's tsol was light years better. not gonna argue with that.
    and if you listen to their self titled they...
  7. Thread: One-liners

    by rocklobster
    Replies
    2
    Views
    42

    "2.6 children is the average. i don't know why...

    "2.6 children is the average. i don't know why she's screaming" is my go-to joke
  8. http://i1002.photobucket.com/albums/af143/forehead...

    http://i1002.photobucket.com/albums/af143/foreheadtat/adfd_zps1c8c49c1.jpg
  9. so what's your favorite pop song right now

    and don't be all like, "ohhhh all pop music is shiiiit" like come on, it's inevitable, you've jammed out to Fancy at least once in this past week. everyone does it, just like homosexual...
  10. Replies
    14
    Views
    359

    i have no idea why i haven't heard that before....

    i have no idea why i haven't heard that before. totally does sound like them. i actually kinda dig it haha
  11. Replies
    14
    Views
    359

    ahh, true, totally didn't think of that. and...

    ahh, true, totally didn't think of that.
    and yeees, Change Today? kicks ass. even if it wasn't that great, it's still better than Beneath the Shadows, which made me cry for 5 hours because it was...
  12. Replies
    14
    Views
    359

    dance with me is totally one of my favorite...

    dance with me is totally one of my favorite albums ever but i COMPLETELY agree. the self-titled had a lot of...personality to it? it just had amazing vocals and riffs and stuff. lyrics were also...
  13. Replies
    14
    Views
    359

    interesting TSOL influence once again

    so pretty much everyone knows the first offspring album sounds so much like TSOL right?

    i was just listening to TSOL's album "Change Today?" (which you should totally listen to if you get the...
  14. Replies
    7
    Views
    416

    that's super rad actually i found another one:...

    that's super rad actually
    i found another one: https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
  15. Replies
    54
    Views
    2,700

    i kinda feel myself fading just thinking about...

    i kinda feel myself fading just thinking about it. would still be better than taylor swift's new song.
  16. Replies
    54
    Views
    2,700

    just pissed they haven't released their modern...

    just pissed they haven't released their modern country album yet.
  17. this is such an English teacher question

    this is such an English teacher question
  18. the offspring should really play Shit is Fucked Up

    considering all the stuff that's going on right now. it'd be pretty funny. mostly i just wanna see if dexter can nail that fast part. they probably won't play it, but...
  19. Replies
    8
    Views
    273

    i thought having vandals socks would be enough,...

    i thought having vandals socks would be enough, but it turns out that i am never satisfied. punk socks for life.
  20. pretty sure It's All Good turned out to be...

    pretty sure It's All Good turned out to be Crusin' California. just a guess.
  21. Replies
    44
    Views
    2,154

    it's all ogre now.

    it's all ogre now.
  22. Replies
    31
    Views
    1,540

    that solves the problem of "why are there only...

    that solves the problem of "why are there only two dgb videos"
    really cool haha. was pretty sure of myself that they wouldn't do vids for those songs but it was a pleasant surprise. super rad.
  23. i was hoping he'd do that omg wow

    i was hoping he'd do that omg wow
  24. Replies
    896
    Views
    190,180

    https://www.youtube.com/watch?v=b98rfVIb0BQ&featur...

    https://www.youtube.com/watch?v=b98rfVIb0BQ&feature=youtube_gdata_player short heavy montreal thing.
  25. Replies
    44
    Views
    2,154

    guys... they're not gonna make a video for a song...

    guys... they're not gonna make a video for a song that's over 2 years old. chill.
Results 1 to 25 of 60
Page 1 of 3 1 2 3