Search:

Type: Posts; User: K-o-S-f-T

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.06 seconds.

  1. Replies
    198
    Views
    11,826

    And this ladies and gentleman......Is just...

    And this ladies and gentleman......Is just wrong.......very very wrong
    //edited
  2. Replies
    198
    Views
    11,826

    More! //edited

    More!
    //edited
  3. Replies
    198
    Views
    11,826

    I just turned teh safe surch off and found...

    I just turned teh safe surch off and found that........no big deal ive seen better
  4. Replies
    198
    Views
    11,826

    FUCK"N HAPPY!?!? (someones gotta keep this thread...

    FUCK"N HAPPY!?!? (someones gotta keep this thread alive :rolleyes: )

    //edited
  5. Thread: New Forum

    by K-o-S-f-T
    Replies
    6
    Views
    1,035

    It still shouldnt have 2 threads though......my...

    It still shouldnt have 2 threads though......my bad :(
  6. Thread: New Forum

    by K-o-S-f-T
    Replies
    6
    Views
    1,035

    THird thread.........oooops. Sorry

    THird thread.........oooops. Sorry
  7. Thread: New Forum

    by K-o-S-f-T
    Replies
    6
    Views
    1,035

    New Forum

    Heres a link to a new forum....Smash it up Forums great forum with new members needed......please join :D
  8. Replies
    27
    Views
    1,403

    Poll: Yea you're as funny as fuck

    Yea you're as funny as fuck
  9. Replies
    106
    Views
    6,180

    Poll: You're funny on rare occasions..........when...

    You're funny on rare occasions..........when you're not being a jackass :rolleyes:
  10. Replies
    31,563
    Views
    1,435,047

    well yea..............so?

    well yea..............so?
  11. Replies
    31,563
    Views
    1,435,047

    ok dont tell anyone who i am......im gonna change...

    ok dont tell anyone who i am......im gonna change my avatar to a hot japanese chick and if ruroken asks if thats me in my avatar ill say yes.....
  12. Replies
    128
    Views
    10,101

    have you ever at one point been to a mental...

    have you ever at one point been to a mental hospital??? if not.........GO!
  13. Replies
    31,563
    Views
    1,435,047

    you bastard! im the first fuck'n name that comes...

    you bastard! im the first fuck'n name that comes to mind?!?!
  14. Replies
    31,563
    Views
    1,435,047

    nah..............you do know me...

    nah..............you do know me tho..........think postwhore
  15. Replies
    31,563
    Views
    1,435,047

    close................... :rolleyes:

    close................... :rolleyes:
  16. Replies
    31,563
    Views
    1,435,047

    i know you do dan............have any coffe...

    i know you do dan............have any coffe lately? :D
  17. Replies
    31,563
    Views
    1,435,047

    yes..................you do know me

    yes..................you do know me
  18. Replies
    31,563
    Views
    1,435,047

    do you know who this is dan?

    do you know who this is dan?
  19. Replies
    31,563
    Views
    1,435,047

    Dragon's rock.................

    Dragon's rock.................
  20. Replies
    31,563
    Views
    1,435,047

    hmm.????? This one?

    hmm.????? This one?
  21. Replies
    31,563
    Views
    1,435,047

    dude look at it!!! lol

    dude look at it!!! lol
  22. Replies
    57
    Views
    4,888

    have you seen his??????

    have you seen his??????
  23. Replies
    31,563
    Views
    1,435,047

    will my avatar get me Banned? :rolleyes:

    will my avatar get me Banned? :rolleyes:
  24. Thread: +/-

    by K-o-S-f-T
    Replies
    9,588
    Views
    535,321

    shut up wishomie your up late all the time.....

    shut up wishomie your up late all the time.....
  25. Thread: AIM chatlogs

    by K-o-S-f-T
    Replies
    42
    Views
    3,665

    NO it dosent save convos..........but you can...

    NO it dosent save convos..........but you can manually do it by copy and psting the conversation into an email and saving it.......
Results 1 to 25 of 39
Page 1 of 2 1 2