Search:

Type: Posts; User: TheGrenades

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. My Band Set It Off Opened For Strung Out

    Here's the link to our you tube channel with all the clips from the show on it recorded with a small camera but decent quality.

    http://www.youtube.com/user/setitoffpunk
  2. Replies
    2
    Views
    526

    New STRUNG OUT CD!

    it sounds really awesome, they put it on their myspace page today to premiere it. It's not due out till Sept. 29th

    www.myspace.com/strungout

    Can't wait to open up for them Nov. 1st!
  3. Replies
    8
    Views
    1,134

    hells yeah I wanna see you getting brutal out...

    hells yeah I wanna see you getting brutal out there haha
  4. Replies
    8
    Views
    1,134

    Yeah pour habit is playing and now WE ARE TOO!!!...

    Yeah pour habit is playing and now WE ARE TOO!!! I'm pretty stoked
  5. Replies
    8
    Views
    1,134

    Thanks guys, Yeah actually that's the show we're...

    Thanks guys, Yeah actually that's the show we're trying to play on haha there's going to only be one local band and travis the promotoer is submitting our link to Strung Out so cross your fingers for...
  6. Replies
    8
    Views
    1,134

    Set It Off New Songs Up!

    Hey guys I posted awhile ago about my band I'm in set it off, well we have a couple new songs up on our myspace page. we recorded them last night basically all playing together doing vocals...
  7. Replies
    370
    Views
    28,607

    Someone get the Ponce a hooker please? he's...

    Someone get the Ponce a hooker please? he's resorted to masturbating to the incredible Hulk woman in the SIMU video!!!! :eek: come to my show thursday night and i'll find you somebody haha
  8. Replies
    370
    Views
    28,607

    Awww man Brian I'm going to forget you said that...

    Awww man Brian I'm going to forget you said that I'm hoping it was an attraction to go work out with her or something lol
  9. Replies
    15
    Views
    1,542

    an internet radio station Aiirradio.net has...

    an internet radio station Aiirradio.net has started playing our two songs on their station "Too Much To Handle" and "No Regrets" so hopefully we're going somewhere haha check out the station though...
  10. Replies
    15
    Views
    1,542

    haha thanks that is a huge compliment we added ya...

    haha thanks that is a huge compliment we added ya is your name tim? whats funny is we have about 4 new songs we're just itching to record that are actually better than the ones from that E.P. but...
  11. Replies
    15
    Views
    1,542

    thanks guys for the comments we appreciate the...

    thanks guys for the comments we appreciate the feedback i'm the bassist/singer with the more soft voice haha my voice is kinda high pitched, all the acoustics were recorded in a shed before our...
  12. Replies
    15
    Views
    1,542

    My Band: Set It Off!

    http://www.myspace.com/setitoffpunk

    Check it out and let us know what you think! this is our first EP and we're working on more songs
  13. Replies
    2
    Views
    924

    MY BAND: Point Blank

    hey everyone check out my band Point Blank and let us know what you think...... http://www.myspace.com/pointblankav
  14. Thread: Hammerhead

    by TheGrenades
    Replies
    389
    Views
    45,486

    i mean the people heard the name wrong!! lol geez...

    i mean the people heard the name wrong!! lol geez crazy person
  15. Thread: Hammerhead

    by TheGrenades
    Replies
    389
    Views
    45,486

    Ya know Hammerhead ..... In My Head............

    Ya know Hammerhead ..... In My Head......... kinda sound the same yeah???????????????? i think people just didn't understand the name cause of the language barrier........... lol
  16. Replies
    13
    Views
    1,436

    ok ok, pretty fresh lol can't believe I said...

    ok ok, pretty fresh lol can't believe I said fresh but yeah I'm no dexter though
  17. Replies
    13
    Views
    1,436

    We should have the demo's out pretty soon, we...

    We should have the demo's out pretty soon, we just gotta figure out how to do the whole pay pal thing, but just recently we were approached by a small indie label and they were gonna sell our stuff...
  18. Replies
    0
    Views
    510

    Right People To Play With

    Hey guy's over here in southern california I've noticed it's really hard to find someone like my band to do a show with, everything over here is like emo and hardcore punk and we're a mix of...
  19. Replies
    13
    Views
    1,436

    Thanks alot, I play bass and I do vocals too,...

    Thanks alot, I play bass and I do vocals too, myspace has been messing up alot lately for us, sometimes the songs don't play and stuff
  20. Replies
    17
    Views
    1,570

    Reality show's really have no point to them...

    Reality show's really have no point to them because the channel like mtv or something messes with stuff to make the show more interesting
  21. Replies
    13
    Views
    1,436

    What do you think?

    We're about to send our demo to local radio stations and stuff I just wanted to know what you guys thought of the songs, I posted here before but the song you heard was recorded at home but we went...
  22. Replies
    3
    Views
    758

    So-Cal Drummers

    I <3 Dexter!, there its not the wrong section anymore.

    Does anyone on here live in Southern California and play's drums?, we're kinda looking for a new drummer at the moment, we have a show...
  23. Replies
    0
    Views
    508

    So-Cal Drummers

    Does anyone on here live in Southern California and play's drums?, we're kinda looking for a new drummer at the moment, we have a show October 30th @ the Knitting Factory in Hollywood so contact us...
  24. Replies
    3
    Views
    875

    Yep, www.myspace.com/thegrenades

    Yep, www.myspace.com/thegrenades
  25. Replies
    4
    Views
    757

    Your opinion's definately appreciated and we're...

    Your opinion's definately appreciated and we're recording more songs right now, we have an account on purevolume.com now so it'll be better for streaming the songs cause myspace kinda sucks for that...
Results 1 to 25 of 26
Page 1 of 2 1 2