Search:

Type: Posts; User: Jason is BACK

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.06 seconds.

  1. Replies
    128
    Views
    10,526

    i think the letters are messed up or something...

    i think the letters are messed up or something cuz i keep reading it like that too :D
  2. Replies
    218
    Views
    22,072

    OMFG! i have the same one, my task bar is black...

    OMFG! i have the same one, my task bar is black though.
  3. is a dinosaur, rawr.

    is a dinosaur, rawr.
  4. Colgate Joke pretty close

    Colgate Joke
    pretty close
  5. likes to hypnotize toads

    likes to hypnotize toads
  6. Replies
    384
    Views
    56,590

    click (http://i43.tinypic.com/29nb1mp.jpg)

    click
  7. Replies
    2,022
    Views
    184,152

    i hope not :/

    i hope not :/
  8. Replies
    2,090
    Views
    240,255

    http://i44.tinypic.com/rrjo9h.jpg...

    http://i44.tinypic.com/rrjo9h.jpg
    http://i44.tinypic.com/2s7geb7.jpg
    http://i40.tinypic.com/2ms0z20.jpg
    http://i39.tinypic.com/mrsgsx.jpg
  9. is on a mission from god to fihgt plant thingys...

    is on a mission from god to fihgt plant thingys on mars
  10. Replies
    46
    Views
    3,690

    i seriously need help with that. how goes she...

    i seriously need help with that. how goes she expect us to live in the rain forrest for a year with NOTHING?
  11. is correct !!:D

    is correct !!:D
  12. Replies
    1,915
    Views
    117,051

    mhm... how did you know?

    mhm... how did you know?
  13. Replies
    1,082
    Views
    64,639

    happy i'm not banned, oh shit. I'M GONNA GET...

    happy i'm not banned, oh shit. I'M GONNA GET BANNED JUST CUZ I SAID THAT!!!!!!!!!!!!!!
  14. looks too srerious for her personality :/ SMILE...

    looks too srerious for her personality :/
    SMILE DAMNIT!!!!
  15. Replies
    1,915
    Views
    117,051

    when it starts to get full i shall delete all my...

    when it starts to get full i shall delete all my posts and encurrage deleting posts that are piontless or not funny enough to stay, like these...
  16. Replies
    25
    Views
    1,146

    my school blocked wiki because of all the false...

    my school blocked wiki because of all the false info
  17. i haven't learned any more about her yet. PRETTY RUSSIAN WITH A MENTAL DEVIATION!!!

    omg, my tags are still here though!!!!
  18. Replies
    130
    Views
    8,393

    first of all, ur right about how she shouldnt get...

    first of all, ur right about how she shouldnt get special treatment for being a celebritey.

    :D when i heard about this i laughed :D
  19. Replies
    40
    Views
    2,359

    thats what i thought!! just for you...

    thats what i thought!! just for you http://www.offspring.com/forums/picture.php?albumid=314&pictureid=2619
  20. Replies
    25
    Views
    1,146

    wiki is shit

    wiki is shit
  21. Replies
    45
    Views
    5,038

    that makes sense brb, gotta close my eyes. why...

    that makes sense brb, gotta close my eyes.
    why is it so hard to think???
    :confused:
    :confused::confused:
    :confused:
  22. Replies
    1,082
    Views
    64,639

    getting ready for school, tihinking i will be...

    getting ready for school, tihinking i will be banned again when i come back.
  23. Replies
    112
    Views
    10,774

    lol, my friend drew one in the iced over windows...

    lol, my friend drew one in the iced over windows on the school bus :D
  24. i kinda got banned, but it dosen't say it on my...

    i kinda got banned, but it dosen't say it on my profile, wtf?
    is very sweet, and a girl!
    they just made it like i never existed...
  25. Thread: Fuck

    by Jason is BACK
    Replies
    56
    Views
    7,771

    i had the same problem a few moths ago still...

    i had the same problem a few moths ago
    still havent foung it, i called it too.
    i just got a new one
Results 1 to 25 of 35
Page 1 of 2 1 2