Search:

Type: Posts; User: snapsleftguitar

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. i was in a grocery store in 1999 when I was 12...

    i was in a grocery store in 1999 when I was 12 and The Kids Arent Alright started playing on in-store radio. I asked an employee what it was and he told me it was The Offspring. I asked for a guitar...
  2. Replies
    7
    Views
    2,488

    thanks for showing us your penis......appropriate...

    thanks for showing us your penis......appropriate because you sound like a cock.
  3. Replies
    7
    Views
    2,488

    Ive never even seen an All I Want 12" or Self...

    Ive never even seen an All I Want 12" or Self Esteem 10" so I gotta look for them. Ive seen the 7" gatefold sleeve of Come Out and Play but I havent bought it yet. You have red and purple versions of...
  4. Replies
    7
    Views
    2,488

    Impressive list. I have the 89 self titled with...

    Impressive list. I have the 89 self titled with Nemesis and Cargo logo, but I was just lucky and didnt realise until after I got it.

    Im still unsure whether to collect the new vinyl albums that...
  5. Replies
    7
    Views
    2,488

    My Offspring Vinyl Collection (pics)

    Thought I'd post my vinyl collection. Some of them quite common, others pop up rarely but I'm proud of it so far.

    2 pictures of the 12" discs followed by 7"'s and then the 10" discs.

    ...
  6. Replies
    122
    Views
    63,132

    Personally, the flaming skull logo never grew on...

    Personally, the flaming skull logo never grew on me. It was ok for CO1 album cover but it kinda became their official logo after that which was weird. I mean it was on Greatest hits album cover and...
  7. Replies
    43
    Views
    8,701

    Well if he didn't you could equally say..."He...

    Well if he didn't you could equally say..."He doesn't even deny it"
  8. Looking for rare offspring songs/bsides/demos?

    Anyone got links for any of the non-live, non-album studio recorded songs. I lost a lot of them in my last hard drive failure (sucks I know) and Im trying to build up the collection again. I got the...
  9. Replies
    7
    Views
    1,984

    i got an ixnay zip up hoodie. and a grey tshirt...

    i got an ixnay zip up hoodie. and a grey tshirt with the brain monster thing and late 80's Offspring font style. love them both.
  10. yeah, u need a password after u download it. ...

    yeah, u need a password after u download it.

    still looking for the pretty fly alternate lyrics version. i loved it so much :(
  11. Replies
    122
    Views
    63,132

    To me the CO1 skull logo is cooler when its just...

    To me the CO1 skull logo is cooler when its just the skull in black, no red/orange and no circle around it.

    The guy with the original prankster 3D skull is my favourite, or the Cat with the...
  12. Replies
    8
    Views
    4,191

    Good luck with collecting vinyls, ur competing...

    Good luck with collecting vinyls, ur competing with me, lol. ive been doing it for about 6 years. got most now except the Blackball/Ill be Waiting pressing of 500. the one with the sleeve. I hated...
  13. Does anyone have the alternate lyrics version of Pretty Fly mp3?

    Hi all. I used to have the mp3 of the changed lyrics version of pretty fly but my harddrive crashed and i lost everything. if anyone has it or knows a youtube link or something that would be great.
    ...
  14. Replies
    14
    Views
    932

    I agree. I live between home in Ireland and...

    I agree. I live between home in Ireland and university in Scotland. In 2003 they played Dublin and Glasgow. Wish they'd play up in Scotland somewhere while they're in UK.
  15. Replies
    41
    Views
    2,659

    nice. some of them are pretty cool

    nice. some of them are pretty cool
  16. Replies
    41
    Views
    2,659

    yeah thats well cool. ive met billy talent in...

    yeah thats well cool. ive met billy talent in edinburgh but meeting the offspring would be the ultimate obviously. gotta wait til they get back to scotland tho.
  17. Replies
    41
    Views
    2,659

    nice one. i like the silhouette of the crowd...

    nice one. i like the silhouette of the crowd surfer in front of the band
  18. Replies
    41
    Views
    2,659

    Post your Offspring gig pics

    hey all. post any pictures youve taken of the band when at a gig. i took some a few years back but theyre not too high quality. any good quality pics would be awesome to see.close ups/band shots etc....
  19. Replies
    4
    Views
    1,009

    how can asking about offspring playing a gig not...

    how can asking about offspring playing a gig not be considered tour talk? what forum are u strangely refering to that he should go to. wise up man

    also....good chance theyll play oxygen...needs...
  20. Replies
    13
    Views
    1,888

    woo more irish people. yeah i was at the show....

    woo more irish people. yeah i was at the show. freakin awesome. im really dissapointed in bands that tour the uk mainland religiously and never give a thought for even 1 irish date,wether its dublin...
  21. yeah i seen them in dublin and they played self...

    yeah i seen them in dublin and they played self esteem. americana was the album that really launched them in ireland so half the set was like americana,have you ever,staring at the sun, pretty...
  22. Replies
    67
    Views
    4,351

    We'll answer Ireland's Call! come on Ireland for...

    We'll answer Ireland's Call! come on Ireland for the rugby world cup this year. tough against new zealand and australia but we'll give it a go.

    im going to see the All Blacks play in Edinburgh...
  23. Replies
    0
    Views
    747

    look out...nuclear glue !!

    hey folks. check out my band NUCLEAR GLUE. im from Ireland but studying at university in Edinburgh, Scotland. kinda offspring inspired tunes. cheers

    http://nuclear-glue.bebo.com
  24. ah cool. cheers

    ah cool. cheers
  25. kno ne demo/remix download sites that actually work?

    i been searchin the forums for ages +most website links to demo/rare offspring songs, just dont work. what are some good sites4downloading rare/demo/remixed songs?

    im lookin for a pretty fly...
Results 1 to 25 of 54
Page 1 of 3 1 2 3