Search:

Type: Posts; User: BKDH_1984

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Thread: Ladybugs?

    by BKDH_1984
    Replies
    59
    Views
    2,234

    Goddamn it, I feel so retarted.

    Goddamn it, I feel so retarted.
  2. Replies
    47
    Views
    2,934

    She knows she's full of awesomeness! xD

    She knows she's full of awesomeness! xD
  3. Thread: Full House

    by BKDH_1984
    Replies
    41
    Views
    1,912

    Yeah, I guess they were 'huh', I don't know......

    Yeah, I guess they were 'huh', I don't know... more like shit.
  4. Thread: Ladybugs?

    by BKDH_1984
    Replies
    59
    Views
    2,234

    OMG, just earlier today minding my own business...

    OMG, just earlier today minding my own business and all of a sudden this pretty little ladybug just sting me and I was all like: "Bite me bitch!" and she/he did but its colors had orange though so no...
  5. Replies
    336
    Views
    15,172

    994.............

    994.............
  6. Replies
    1,578
    Views
    126,136

    We Are One Killboy Powerhead vs. Beheaded

    We Are One



    Killboy Powerhead vs. Beheaded
  7. Replies
    1,578
    Views
    126,136

    Elders Come Out Swinging vs. Out On Patrol

    Elders



    Come Out Swinging vs. Out On Patrol
  8. Replies
    28
    Views
    2,949

    Genius.

    Brilliant.
  9. Replies
    17
    Views
    1,108

    Smoking a few joints is fun and cool. So, what...

    Smoking a few joints is fun and cool. So, what are you saying is that your no trouble with the laws. Damn, you seem to sound all innocent and stuff. Sure, it does count but whatever law you do not...
  10. Thread: Funny Stuff

    by BKDH_1984
    Replies
    25
    Views
    1,619

    Offy Related Stuff Only

    Feel free to post whatever you find on YouTube. As long as it is cool and funny.
  11. Replies
    17
    Views
    1,108

    I don't know.

    I don't know.
  12. Replies
    30
    Views
    2,259

    :D Happy :D Birthday :D Sexy :D

    :D Happy :D Birthday :D Sexy :D
  13. Replies
    17
    Views
    1,108

    Nahhhh, not those ones just lame ones.

    Nahhhh, not those ones just lame ones.
  14. Replies
    17
    Views
    1,108

    Has any of you broken any strict legal/illegal...

    Has any of you broken any strict legal/illegal laws in your country? State? Town? etc... !!!
  15. Replies
    119
    Views
    60,935

    Fuck

    Gonna get my body inked with nice offy tats and my last name and just maybe my boyfriend's/girlfriend's first name. Shit.
  16. Replies
    1,929
    Views
    234,896

    Gonna get shit-face-wasted on Happy Halloween's...

    Gonna get shit-face-wasted on Happy Halloween's Day and especially on X-Mas/ New Years Eve. Fuck it!
  17. Replies
    2,243
    Views
    303,130

    Trick 'R Treat (cool 10/10)

    Trick 'R Treat (cool 10/10)
  18. Replies
    20
    Views
    1,370

    This .

    This .
  19. Replies
    56
    Views
    5,826

    How is Hitler doing down below with Satan?

    How is Hitler doing down below with Satan?
  20. Replies
    39
    Views
    2,138

    Nope !

    Nope !
  21. Thread: Braids

    by BKDH_1984
    Replies
    7
    Views
    2,776

    This. :cool: In my valid opinion, Dexter...

    This. :cool:



    In my valid opinion, Dexter looked hella good (back in those good ol' dayz!) with those beautiful braids. And now with the spikes, he still does look hot. :D


    p.s. Cassidy,...
  22. Replies
    17
    Views
    1,108

    Breaking The Laws

    Yeah, that's right I have broken almost every law their is to break. But as far as my Reputation is concern, I think my ass is on the line. Like, I haven't payed my school education (lagging it) and...
  23. Replies
    39
    Views
    2,138

    Actually, the only thing about The Beautiful...

    Actually, the only thing about The Beautiful Southern Sunny California that is weird about it... is me. :o But everything else is just beachy! :D
  24. Replies
    35
    Views
    1,541

    Cassidy, how neat and you should take JAKE. Just...

    Cassidy, how neat and you should take JAKE. Just a decent thought! I will be out of town. *sighs*
  25. Replies
    16
    Views
    1,018

    Happy Belated Birthday

    Happy Belated Birthday
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4