Ibland sitter jag och försöker att skriva min signatur om och om igen. Den blir nästan aldrig likadan som någon tidigare, men visst kan man tyda att det är samma. Jag tror att man kan byta när som helst, fast det är bättre om det är samma signatur på någon legitimation. Åtminstone om du ska skriva på viktigare papper där de verkligen jämför. Jag var med om det när jag och klasskamrater skulle öppna bankkonto till vårt UF-företag under gymnasiet. Då blev jag den som var ansvarig för kontot. Då påpekade den på banken som fixade med de viktiga papprena att jag hade bytt signatur. Hon sade något om att det var något som jag skulle tänka på, men jag vet inte alls vad hon menade med det.
Då kanske det inte är några bekymmer alls då. Kan man verkligen definiera det som lågt om det ändå är så pass många som har "lågt värde"? Borde det inte ligga inom en rimlig marginal. Förmodligen är det för lågt för somliga. Det är åtminstone bra att känna till det ifall att någonting skulle ske där det är viktigt att känna till.
Jag kanske får möjligheten att visa dig någon dag, med instrument framme. Det borde inte vara så svårt ändå. :-P
Axis of Awesome spelar i den samma ackordföljd genom hela, och som den andra videon förklarade så är det för att gillar vissa mönster. Speciellt som musiker, kan jag tänka mig. Dessutom finns det någon förklaring med skalor och sådant trams som jag aldrig har orkat lära mig. (Låter det bra så låter det ju bra, tänker jag.) Det som gör att det inte är samma låt är att det är olika melodier på det. Det är det som gör det hela ännu galnare, att det går att sätta olika melodier på samma ackordföljd.

Reply With Quote