Jag anade att det var så. Men jag har aldrig förstått varför det finns sådana tangenter när man kan binda kombinationerna själv. Men det är kanske för att det ska vara "användarvänligt". Då får man dumma ned det en smula. Jag har under en tid funderat på att skaffa mig nyare högtalaren, men det har inte blivit av. De fungerar tillräckligt bra.
Det får man hoppas. Men man kan inte gärna sitta där hela tiden heller. Ibland har de byggt upp den på nytt när den har brunnit också. Något år hade de försökt att impregnera höet med något som gjorde att det inte skulle brinna. Jag har däremot för mig att de lyckades bränna den ändå.
Du kan pröva att stå framför spegeln och träna på att inte se kriminell ut också. haha.
Fast eftersom man ibland hör andra så tänker jag att andra hör en. Men sedan brukar jag tänka att jag inte bryr mig särskilt om jag hör någon litet grann, och antar att andra tänker detsamma. Men är ju ändå på en konsert, så det är vad man kan räkna med.
Korn var nog det mest intressanta av Metaltownbanden. Sabaton, Danko Jones och Graveyard går att lyssna på. Men det är inget som jag brukar lyssna på. Det verkar vara en tredagarsfestival i år. Förmodligen är den inte tillsammans med West Coast Riot nästa år heller då.
Mycket bra. Nu har jag lärt dig allt jag kan.