Nej, precis. Vi får pröva att hugga av dina armar! Det är det enklaste sättet att ta reda på det. Fast tänk om du inte får något pass och inte får flyga utomlands, och så kommer Offspring inte hit igen. :-( Taskigt av dem att inte gör det.
Det är klart att man sover dåligt. Fast eftersom man är trött från att se band hela dagen, och gå omkring, så somnar man ändå. Någon satt på Augustibuller och lyssnade på någon helt värdelös låt (som jag lyckligtvis inte kommer ihåg nu) om och om igen hela natten. Jag tänkte att jag förmodligen aldrig skulle somna, men det gjorde jag till slut. Augustibuller var nog tillräckligt litet med tillräckligt mycket alkoholkonsumtion för att det faktiskt skulle bli tyst i ett par timmar på natten, sisådär mellan fyra och sex på morgonen. Numer brukar det finnas ett tyst tältområde för folk som vill sova. Man får tänka på hur himmelskt det kommer att bli när man kommer hem och kan sova i sin egna säng. :-) Som när man gått med en sten i skon och kan få bort den, om kalsongerna (eller motsvarande) skaver och man äntligen kan justera dem eller bara hållit sig från att besöka toaletten ett tag. Det är njutning.
Oavsett vilken årstid det är, så är det rätt så skönt att gå utomhus på kvällskvisten när det mörknat. Särskilt när det inte är massa andra personer ute. Om jag är ute så sent att pendeltåget har slutat att gå brukar jag ta tunnelbanan till Rågsved och gå därifrån. Det tar bara ungefär 45-50 minuter och det är rätt så skönt när man är lagom trött.
Det kanske var så att det försvann fläckvist till jul då. Får anta att det inte var något att lägga på minnet.
Vid ett av husen som Kth håller till vid finns det en fläck där solen inte lyser så många timmar. Där låg det snö ända till början av maj det året.
Vi får se hur det blir. Det är inget planerat. Det kanske inte blir sju på morgonen, men kanske tre-fyra. Det är enklare att vara uppe längre när man är hos någon, och inte ute på någon krog. Det kan bli rörigt och ett väldigt väsen när man är ute.

Reply With Quote